Jump to content



NEC 1960NXi


mlemo

Recommended Posts

Αρχική απάντηση από mlemo [01-01-2005 02:14]

υπό γωνία!

sorry για το ΚΑΡΑ ΟΤ, αλλά αυτά τα παπουτσάκια που την ''έδωσαν'' πολύ!

post-1061-1416071573,083_thumb.jpg

  • Replies 77
  • Created
  • Last Reply

spc θαύμασα την παρέμβασή σου!

Μη ζητάς συγνώμη για την "παρέμβαση" - όπως αναφέρεις - τη δέχτηκα με ενθουσιασμό (το ίδιο πιστεύω ότι θα πει και μικρός μου όταν φθάσει σε ηλικία να το καταλάβει)

Δεν ξέρω αν ασχολείσαι με το σκίτσο αλλά ένα σου λέω...φαίνεται να διαθέτεις ένα καλλιτεχνικό ταλέντο δημιουργίας στην εικόνα (σκιτσογράφημα) που αν δεν το έχεις ήδη καλλιεργήσει μάλλον έχεις κάνει λάθος επιλογή...

Ήδη το έχω αποθηκεύσει γιατί μου άρεσε πολύ!

Αρχική απάντηση από fonzi [Σήμερα, στις 11:56]

Φίλε mlemo η 1970 νομίζω ίδια είναι.

μόνο που σε ξένα γερμανικά φορουμ αναφέρουν για αυτή προβλήματα. συγκεκριμένα ότι σε μαυρη εικόνα εμφανίζει λευκές σχεδόν ολόκληρες περιοχές (σαν φαρδιά μπάρα) στο πάνω μέρος της οθόνης. Εχεις παρατηρήσει κάτι τέτοιο???

Ναι από όσα γνωρίζω, η 1970NX φορά το ίδιο panel με τη 1960NXi αλλά με διαφορετική revision.

Θα δω το σύνδεσμο που έδωσες αν και υποψιάζομαι ότι μάλλον αναφέρονται για την ομοιομορφία της φωτεινότητας στη πλήρες μαύρο όταν ο περιβάλλον φωτισμός είναι σκοτάδι. Το αναφέρω αυτό στην εξήγηση του όρου Unoformity (Σύγκριση panel ....TFT).

Θα το κοιτάξω αλλά κάτι μου λέει ότι θα βγάλω τα ματάκια μου διότι θα έιναι στα γερμανικά και η αυτόματη μετάφραση από WordLingo θα μου βγάλει τα συκώτια!

:o :o :o :o

Αρχική απάντηση από mlemo

...φαίνεται να διαθέτεις ένα καλλιτεχνικό ταλέντο δημιουργίας στην εικόνα (σκιτσογράφημα) που αν δεν το έχεις ήδη καλλιεργήσει μάλλον έχεις κάνει λάθος επιλογή...

αυτά να τα βλέπουν μερικοί-μερικοί που ψάχνουν να με ''καθαρίσουν'' με την πρώτη ευκαιρία (αλλά ευτυχώς δεν θα τους δώσω την χαρά αύριο πρωί......):D

Αρχική απάντηση από spc [Σήμερα, στις 16:11]

:o :o :o :o

αυτά να τα βλέπουν μερικοί-μερικοί που ψάχνουν να με ''καθαρίσουν'' με την πρώτη ευκαιρία (αλλά ευτυχώς δεν θα τους δώσω την χαρά αύριο πρωί......):D

Δεν καταλαβαίνω σε ποιούς απευθύνεσαι (δεν χρειάζεται βέβαια) αλλά ένα θα σου πω!

Δεν σου απάντησα για να σε καλοπιάσω για τη μελλοντική αποφυγή ανάλογων "παρεμβάσεων" σε μελλοντικά μου μηνύματα...κάθε άλλο!

Θεώρησα την παρέμβασή σου καλλιτεχνικά "σωστή" και μου έδωσες μια διαφορετική πλευρά της φωτογραφίας. Για αυτό σου είπα ότι τη θαύμασα.

Εάν σε κάθε "ανήσυχη" προσωπικότητα, τη "θάβουμε" ή καλύτερα την κάνουμε να "σωπάσει" γιατί έτσι μας "βολεύει" τότε δεν θα έχουμε ποτέ έργα σαν του Μότσαρτ και πολλών άλλων μεγάλων καλλιτεχνών.

Σε όσους σε κατακρίνουν, χωρίς αντίλογο, πες τους να δουν την ταινία Amadeus (κάπου θα τη βρείτε) και μετά ας καθίσετε να το συζητήσετε γιατί κατάφερε ο Motsart να "ξεφύγει" από την εποχή του αιώνες μπροστά....

Πάντα φιλικά

mlemo

ναι, κατάλαβα απολύτως το νόημα της απάντησής σου και σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια (ίσως λίγο υπερβολικά καλά κατά την γνώμη μου - αλλά πάλι καμία μεγαλοφυΐα δεν κατάλαβε το μεγαλείο της χωρίς τις υποδείξεις των γύρω της :p )

ΥΓ τα υπόλοιπα που έγραψα ήταν απλά ένα αστείο..... ;)

Αρχική απάντηση από fonzi [Χθες, στις 11:56]

Φίλε mlemo η 1970 νομίζω ίδια είναι.

μόνο που σε ξένα γερμανικά φορουμ αναφέρουν για αυτή προβλήματα. συγκεκριμένα ότι σε μαυρη εικόνα εμφανίζει λευκές σχεδόν ολόκληρες περιοχές (σαν φαρδιά μπάρα) στο πάνω μέρος της οθόνης. Εχεις παρατηρήσει κάτι τέτοιο???

Το είδα τελικά. Φαίνεται να είναι το έντονο backlight όταν ο περιβάλλον φωτισμός είναι σκοτεινός. Είναι ένα φαινόμενο που εμφανίζεται στα S-iPS panel αλλά ποικίλει η ένταση του φαινομένου (είναι ταυτόσημο με τον όρο Uniformity).

Παρακάτω σας επισυνάπτω τη φώτο από το γερμανικό φόρουμ για τη Nec1970

post-2025-1416071576,5486_thumb.jpg

Παρόλο που η Nec 1960NXi φορά το ίδιο panel με τη 1970 αλλά φυσικά διαφορετικής revision to φαινόμενο εμφανίζεται διαφορετικά.

Η απόδοση της μαύρης οθόνης σε απόλυτα σκοτεινό δωμάτιο... παρατηρήστε ότι το backlight δημιουργεί μία ανομοιογένεια στο φωτισμό της οθόνης (όχι μεγάλη, μέτρια θα έλεγα) είναι το γνωστό φαινόμενο της μέτριας Uniformity που παρουσιάζουν τα S-iPS panel.

Εδώ η οθόνη είναι ρυθμισμένη να αποδίδει το 40% της φωτεινότητας της και το 65% της αντίθεσής της (έτσι ώστε να πλησιάζει τη βέλτιστη τιμή των 110cd).

post-2025-1416071576,6698_thumb.jpg

με φωτισμό από πορτατίφ, γενικά χαμηλός φωτισμός δωματίου...

Εδώ δεν παρατηρείται καμία αλλοίωση του μαύρου το οποίο διατηρεί όλο του το βάθος.

Απόδειξη ότι τα panel S-iPS λειτουργούν πολύ καλά όταν το backlight δεν είναι στην πλήρη ισχύ (χρειάζεται ένας ελαφρύς φωτισμός δωματίου)

post-2025-1416071576,762_thumb.jpg

Στο γερμανικο forum, διαβασα οτι η 1960 ειναι ποιοτικοτερη απο τη 1970. Τα παιδια εκει που τις ειδαν, εκανα αυτα τα σχολια.

x mlemo: Ισως παρω κι εγω την οθονη της Nec, αφου παρουσιαστηκε προβλημα με τη Samsung που ειχα παραγγειλει (προβλημα με pixel). Επεσε η τιμη της λιγο εδω στην Ιταλια, απο 680->625 και τωρα σκεφτομαι σοβαρα, να μην περιμενω να ερθει στο μαγαζι νεα παρτιδα Samsung, αλλα να παρω την πολυποθητη Nec (αυτη ηθελα απο την αρχη)!!!

Σε επικοινωνία που είχα με κάποιο μέλος του φόρουμ, μέσω e-mail, μεταξύ άλλων του έλεγα....

"Σύμφωνα με τον παρακάτω σύνδεσμο, http://forum.ixbt.com/post.cgi?id=print:28:15144

η 1970ΝΧ φορά το ίδιο S-iPS panel με τη 1960ΝΧi με άλλη έκδοση για τη μεταγενέστερη 1970.

Αυτό δικαιολογεί και τις μικροδιαφορές μεταξύ τους όπως τη μικρή απόκλιση στη φωτεινότητα με μικρή αύξηση υπέρ της 1970 αλλά άνευ σημασίας - κατά την άποψή μου - διότι παραμένει σταθερός ο λόγος αντίθεσης (500) που σημαίνει ότι απλά και μόνο έχει λίγο πιο δυνατό backlight χωρίς κανένα κέρδος στην απόδοση των χρωματικών τόνων & του μαύρου. Επίσης η 1970 έχει υποστήριξη και της ανάλυσης των 1152Χ870 (από τη τυπική επιλογή των 1152Χ864 που έχει η 1960ΝΧi)

Η μόνη ουσιαστική διαφορά είναι στην εμφάνιση όπου η 1970 παρουσιάζεται με μία ανανεωμένη όψη όπου οι πλευρές είναι στρογγυλεμένες, με σαφώς βελτιωμένα σε λειτουργία κουμπάκια, και μικρότερο πλαίσιο στο κάτω μέρος της οθόνης. ...."

Εάν δεις στα pdf αρχεία των οθονών 1970ΝΧ & 1960ΝΧi πρόκειται για S-iPS panel και αυτούσιες προδιαγραφές προτύπων. Οι διαφορές είναι αυτές που προαναφέρθησαν.

Να γνωρίζεις ότι η 1960ΝΧi για την Ευρώπη, μάλλον τέλος, εφόσον στην ιστοσελίδα Nec-Mitsubishi Europe δεν αναφέρεται, αντίθετα στην Αμερική συνεχίζει...

Δεν ξέρω το τι γίνεται με τις τιμές στην Ιταλία αλλά μάλλον πρέπει να το ψάξεις περισσότερο διότι ακόμη και τη 1970NX τη βρήκαν στην Ελλάδα στην τιμή των 560Ευρώ.

Επίδης δεν ξέρω εάν αυτό, περί καλύτερης ποιότητας της 1960ΝΧi σε σχέση με τη 1970, ισχύει.... μάλλον για εντυπωσιασμό ή λανθασμένη άποψη μου ακούγεται!

Δυστυχως δεν παιζει χαμηλοτερη τιμη εδω στην Ιταλια. Στην Ελλαδα, μου κανει τρομερη εντυπωση που αυτη η οθονη εχει τοσο λιγα λεφτα. Κριμα που δεν μπορω να την παρω απο εκει.

Δεν ξερω τι λογο θα ειχαν να γραψουν οτι η 1960 εχει καλυτερη ποιοτητα κατασκευης απο τη 1970. Δεν αναφερθηκε οτι εχουν πανελ διαφορετικο, αφου οπως κι εσυ πολυ σωστα λες, εχουν το ιδιο. Ουτε για το backlight ειπωθηκε κατι.

Τελικά είσαστε ευχαριστημένοι απο 1960-1970?

Θέλω μιά ξεκούραστη 19" με dvi, 16.7 εκ χρώματα πραγματικά, περιστασιακά για πιαχνίδια και τβ, κυρίως πολυμέσα...

Μετά απο εξωφρενικό ψάξιμο είμαι μεταξύ ειζο 768, samsung 193P, nec 1970, HP 1955 ενω και σονυ που είδα μου άρεσαν.

Σημαντικά φθηνότερη η 1970.

Αλλά η τιμή δεν με ενδιαφέρει και πολύ για κάτι που θα βλέπω όλη μέρα για χρόνια!

Θέλω απλά την πιο καλή!!!

Ναι από την Nec 1960ΝΧi που κατέχω εδώ και ένα μήνα περίπου είμαι πολύ ευχαριστημένος. Θα μου πεις ίσως, μα καλά δεν έχει κανένα μειονέκτημα! Ναι έχει αλλά σήμερα όλες οι TFT οθόνες διανύουν την εφηβική τους ηλικία και είναι αναμενόμενο να έχουν κάποια μειονεκτήματα ανάλογα με την τεχνολογία panel που διαθέτουν. H Nec 1960NXi, για παράδειγμα, έχει τη γνωστή μέτρια Uniformity με αποτέλεσμα σε τελείως σκοτεινό δωμάτιο να χάνεται η απόλαυση του μαύρου.

Αυτό διακρίνεται εύκολα στις ταινίες 16:9 όπου η πάνω και η κάτω μαύρη λωρίδα χάνουν το «βαθύ» μαύρο σε σχέση με αυτό που παρουσιάζεται στην ταινία. Βέβαια με χρήση χαμηλού φωτισμού, ένα πορτατίφ για παράδειγμα, το φαινόμενο εξαφανίζεται διότι μετριάζεται η μέγιστη ένταση του backlight.

Στο γραφείο για προσωπική οθόνη έχω μια Hitachi 17 με ΤΝ+film panel. Εκτός της περιορισμένης χρωματικής πτώσης που παρουσιάζει με την αύξηση της γωνίας θέασης, φαινόμενο που παρουσιάζουν όλες οι οθόνες με ανάλογο panel, δεν παρατηρείς κάτι το αξιοσημείωτο. Έλα όμως που σε ιδιαίτερες ανάγκες προδίδετε και από άλλες ελλείψεις;

Για παράδειγμα, κοιτώντας σήμερα την ερώτησή σου κύλησα προς τα πάνω την μπάρα του περιηγητή, παρατήρησα λοιπόν ότι στην φωτογραφία που έχω επισυνάψει για το πώς εμφανίζεται στην οθόνη μου το Uniformity ήταν τελείως μαύρη!

Δεν μπορεί λέω, θα φταίει ότι έχω βάλει τη φωτεινότητα στο 0 γιατί η Hitachi είναι υπερβολικά φωτεινή.

Αμ δε! Στο 80% που την ανέβασα ρυθμίζοντας ταυτόχρονα και το contrast, το μαύρο έμενε μαύρο! Δεν μπορούσε με τίποτα να δείξει την χρωματική κλίμακα της προαναφερθείσας φωτογραφίας. Εξηγείται βέβαια από το ότι τα TN+film δεν έχουν πραγματικά 16+ εκατομμύρια χρώματα αλλά 256 και τα υπόλοιπα τα πετυχαίνουν με interpolation.

Οι οθόνες που προαναφέρεις σαν επιλογές έχουν διαφορετικά panel.

Πιο συγκεκριμένα: οι Eizo & Samsung χρησιμοποιούν μάλλον το ίδιο PVA panel κατασκευής Samsung, η Nec χρησιμοποιεί LG-Philips S-iPS panel, η HP πιθανόν κάποιο MVA panel ενώ οι Sony στην πλειοψηφία τους στις 19 χρησιμοποιούν MVA/PVA.

Βέβαια «τα ράσα δεν κάνουν τον παπά» αλλά στις οθόνες τα panel προσδίδουν τα όρια μιας οθόνης. Από κει και πέρα τα ποιοτικά περιφερειακά ηλεκτρονικά, το σωστό backlight σε συνάρτηση με τον καλό ανορθωτή τάσης, το φίλτρο οθόνης κ.α προσδίδουν τις διαφορές μεταξύ κατασκευαστών που χρησιμοποιούν το ίδιο panel.

Προσωπικά δεν ξέρω, με κριτήριο μόνο την μέγιστη απόδοση, ποια από αυτές είναι προτιμότερη. Δεν είναι δυνατόν, διότι κάτι τέτοιο απαιτεί την ταυτόχρονη παρουσία τους στο ίδιο σύστημα γραφικών και στο ίδιο περιβάλλοντα χώρο για άμεση σύγκριση!

Δεν ξέρω βέβαια αν κάπου έχουν δοκιμαστεί όλες αυτές ταυτόχρονα. Ρίξε πάντως μια ματιά σε ξενόγλωσσες (αγγλικές) ιστοσελίδες παρουσίασης προϊόντων όπως το http://www.tomshardware.com/ και το http://www.behardware.com/

Αρχική απάντηση από mlemo [Σήμερα, στις 16:06]

Στο γραφείο για προσωπική οθόνη έχω μια Hitachi 17 με ΤΝ+film panel. Εκτός της περιορισμένης χρωματικής πτώσης που παρουσιάζει με την αύξηση της γωνίας θέασης, φαινόμενο που παρουσιάζουν όλες οι οθόνες με ανάλογο panel, δεν παρατηρείς κάτι το αξιοσημείωτο. Έλα όμως που σε ιδιαίτερες ανάγκες προδίδετε και από άλλες ελλείψεις;

Για παράδειγμα, κοιτώντας σήμερα την ερώτησή σου κύλησα προς τα πάνω την μπάρα του περιηγητή, παρατήρησα λοιπόν ότι στην φωτογραφία που έχω επισυνάψει για το πώς εμφανίζεται στην οθόνη μου το Uniformity ήταν τελείως μαύρη!

Και στη δικη μου Acer AL732 ΤΝ, ολομαυρη φαινεται η φωτογραφια που λες, mlemo.

Μου φαίνεται έτσι για την πλάκα της υπόθεσης θα κάνω ένα ψήφισμα για το ποιός βλέπει την εικόνα κανονικά!

Το θεωρώ λογικό σε TN οθόνη να μην μπορεί να αποδώσει την χρωματική απόδοση αυτής της φωτογραφίας.

Για να μπορέσω να επιτύχω, αυτό που πραγματικά βλέπω στην οθόνη σε σκοτεινό περιβάλλον, είδα και έπαθα με τις αλλεπάλληλες ρυθμίσεις στην Olympus C-5060WZ.

Κανονικά θα πρέπει να βλέπετε μια οθόνη που σε μερικά σημεία της παρουσιάζει κάτι σαν νεφώσεις με άσπρο πέπλο (μέτρια ομοιομορφία της φωτεινότητας), όχι όμως έντονο, χαμηλό θα έλεγα!

Ναι καταλαβα. Τετοια ανομοιομορφια υπαρχει και στην ΤΝ μου, αλλα δε με ενοχλει καθολου... Οποτε φανταζομαι δε θα με ενοχλησει και οταν παρω (αν τελικα παρω) την Nec.

  • 3 weeks later...

mlemo την πήρα την 1970 και νομίζω είναι πολύ καλή ακόμα και σε ανάλυση 1024χ768...

Πες μου σε παρακαλώ σε τι ρυθμίσεις την δουλεύεις!

Φωτεινότητα, κοντραστ, θερμοκρασία κλπ

srgb or native??

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.