Jump to content



NEC 1960NXi


mlemo

Recommended Posts

  • Replies 77
  • Created
  • Last Reply
Αρχική απάντηση από fonzi [Χθες, στις 13:28]

mlemo την πήρα την 1970 και νομίζω είναι πολύ καλή ακόμα και σε ανάλυση 1024χ768...

Πες μου σε παρακαλώ σε τι ρυθμίσεις την δουλεύεις!

Φωτεινότητα, κοντραστ, θερμοκρασία κλπ

srgb or native??

Καλοδούλευτη...

Όπως γνωρίζεις πολύ καλά δεν πρόκειται να αφήσεις τις εργοστασιακές τιμές ... διότι πολύ απλά αυτές δεν είναι για καθημερινή χρήση.

Σε πρώτη φάση θα σου πω - μετά από ένα εκτενές δίωρο ρυθμίσεων (εξαιτίας της επεξεργασίας φώτο που με ενδιαφέρουν) - τι ρυθμίσεις έχω, αλλά μόλις βρω χρόνο, θα ψάξω μη τυχόν υπάρχει κανένα review αποκλειστικά για 1970!

Λοιπόν στη 1960NXi:

Φωτεινότητα=40

Αντίθεση=50

Θερμοκρασία=6500Κ/sRGB

ICC Profile= το profile που συμπεριλαμβανόταν στο CD, στη διαχείριση χρώματος της οθόνης (Properties/Settings/Advanced/Color Managment)

Ανάλυση=φυσικά 1280Χ1024

Αυτά δουλεύουν πολύ καλά στην 1960NXi και με αφήνουν αρκετά ικανοποιημένο, τόσο στην πολύωρη παραμονή μου, του ελεύθερου χρόνου μου, στην οθόνη (μετά από ένα 6-ωρο στη δουλειά πάνω σε μια οθόνη TFT) αλλά και στην επεξεργασία εικόνας/βίντεο που ασχολούμαι στο σπίτι.

Θα ήθελα να μου πεις, ποια έκδοση NaViSet, περιείχε το συνοδευτικό CD με την οθόνη σου. Έχω την έκδοση 1090, αλλά έχει βγει νεότερη η οποία δεν διατίθεται στην ιστοσελίδα της Nec-Mitsubishi.

Αρχική απάντηση από Πριονέτο[Σήμερα]

fonzi, δοκίμασε κανένα γρήγορο παιχνίδι(fps) αν μπορείς για να μας πεις γνώμη για ghosting

Πριονέτο, μη το ψάχνεις...αυτές οι οθόνες, με panel S-iPS, έχουν μικρό ghosting, που στις περισσότερες των περιπτώσεων. λόγω δράσης. δεν γίνεται αντιληπτό. Τις προάλλες είχε έρθει το ανηψάκι μου και την δοκίμαζε....έπαιξε Need for Speed Undergr.II και δεν μπορούσε να δει διαφορές από την Sony 17" CRT που διαθέτει. Μάλιστα η διαφορά, υπέρ της TFT, του φάνηκε μεγάλη διότι τα πάντα ήταν πιο "καθαρά", τα χρώματα πολύ πιο ζωηρά και η αντίθεση πολύ μεγαλύτερη από τη δικιά του CRT.

Ξέρεις που διακρίνεις το ghosting? Βάλε για παράδειγμα στην οθόνη σου, πλήρες μαύρο φόντο και κίνησε τον κέρσορα κάθετα ή οριζόντια κάπως γρήγορα. Ενώ στις TN+film δεν παρατηρείς κάτι το αξιοσημείωτο, στις S-iPS θα παρατηρήσεις μια εμφάνιση blur (Θαμπώματος) του κέρσορα χωρίς όμως να αφήνει αισθητό ίχνος ουράς (ghosting).

Μπορώ να σου πω, με εξαίρεση κάποιες πολύ ακριβές οθόνες CRT, ότι πολλές CRT έχουν μεγάλο ghosting που ακόμη και οι MVA/PVA TFT δεν το έχουν! Στην εργασία μου έχουμε αρκετές CRT 15"-17"(LG, Sony, Hitachi, ADI, Nec, Aoc), όλες έχουν έντονο ghosting, τραβάς λίγο γρήγορα τον κέρσορα, όπως στο προηγούμενο παράδειγμα, και το ίχνος φθάνει και το ενάμιση δάκτυλο σε μερικές.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από mlemo [Σήμερα, στις 16:24]

Ξέρεις που διακρίνεις το ghosting? Βάλε για παράδειγμα στην οθόνη σου, πλήρες μαύρο φόντο και κίνησε τον κέρσορα κάθετα ή οριζόντια κάπως γρήγορα. Ενώ στις TN+film δεν παρατηρείς κάτι το αξιοσημείωτο, στις S-iPS θα παρατηρήσεις μια εμφάνιση blur (Θαμπώματος) του κέρσορα χωρίς όμως να αφήνει αισθητό ίχνος ουράς (ghosting).

Μπορώ να σου πω, με εξαίρεση κάποιες πολύ ακριβές οθόνες CRT, ότι πολλές CRT έχουν μεγάλο ghosting που ακόμη και οι MVA/PVA TFT δεν το έχουν! Στην εργασία μου έχουμε αρκετές CRT 15"-17"(LG, Sony, Hitachi, ADI, Nec, Aoc), όλες έχουν έντονο ghosting, τραβάς λίγο γρήγορα τον κέρσορα, όπως στο προηγούμενο παράδειγμα, και το ίχνος φθάνει και το ενάμιση δάκτυλο σε μερικές.

Ο κερσορας ομως δεν ειναι και το πιο αξιοπιστο τεστ για ghosting :)

Υπαρχουν προγραμματα γι'αυτη τη δουλεια και δεν ειναι τυχαιο οτι δεν χρησιμοποιουν τον κερσορα.

Παρολαυτα, συμφωνω απολυτα με τον mlemo για τα πλεοντεκτηματα των S-IPS εναντι των PVA σε θεματα σκιων. Απο ο,τι φαινεται μονο οι PVA με overdrive, που προκειται να κυκλοφορησουν συντομα, τα καταφερνουν καλυτερα.

Link to comment
Share on other sites

Απο ο,τι εχω καταλαβει, αλλο πραγμα τα S-MVA που εχουν οι ΗΡ και αλλο τα PVA με overdrive που θα εχουν οι ΕΙΖΟ (δεν ξερω αν ειναι μονο αυτες). Οι ΗΡ πραγματι κανουν αυτη τη μετατροπη και παρουσιαζουν προβληματα.

Link to comment
Share on other sites

Το μέλος Πριονέτο έγραψε

«Ευχαριστώ για την απάντηση mlemo

Το μαύρο της πώς σου φαίνεται, είναι σωστό σε κανονικές συνθήκες ή φέρνει λίγο προς το γκρί;»

-Όταν ο περιβάλλον φωτισμός είναι από ένα πορτατίφ έως φως ημέρας, το μαύρο είναι κατάμαυρο. Φαίνεται κιόλας και στα είδικά τεστ χρωματικής κλίμακας από το μαύρο στο άσπρο (τιμές 0-255) όπου αποδίδει όλη την κλίμακα πολύ σωστά

Όταν όμως δεν υπάρχει περιβάλλον φωτισμός (σκοτάδι) τότε το backlight, λειτουργεί στο μέγιστο και χαλά το μαύροπερίπου στο (35,35,35 RGB) της χρωματικής κλίμακας μαύρο-άσπρο. Για του λόγου το αληθές δες σε παραπάνω απάντησή μου, έχω επισυνάψει μια φώτο από ταινία DVD, όπου το μαύρο παρουσιάζεται ζωντανότατο.

Το μέλος LordArthas έγραψε

Ο κερσορας ομως δεν ειναι και το πιο αξιοπιστο τεστ για ghosting

Υπαρχουν προγραμματα γι'αυτη τη δουλεια και δεν ειναι τυχαιο οτι δεν χρησιμοποιουν τον κερσορα

-Από την πλευρά του απλού χρήστη, ναι αξιόπιστο τεστ είναι, γιατί απλά εμφανίζει το ίχνος (ghosting) είτε στο μαύρο-άσπρο, είτε το αντίθετο.

Απλά, όπως σωστά αναφέρεις, υπάρχουν ειδικότερα τεστ που μετρούν (ποσοτικά) το ίχνος σε μια οθόνη με διάφορα μετροπρογράμματα που έχουν κατασκευαστεί για αυτό το λόγο.

Το δύσκολο σε αυτά είναι, να τηρήσεις επακριβώς τις συνθήκες που απαιτούν για σωστή μέτρηση.

Τα περισσότερα από αυτά απαιτούν μια σωστά καλιμπραρισμένη οθόνη (γάμα, color gamut, grey gamut) για να έχουν αξιόπιστα και συγκρίσιμα αποτελέσματα

Το μέλος Πριονέτο έγραψε

«Εχω ακούσει ότι οι S-MVA με το overdrive και τα 16ms κάνουν shift απο 24bit σε 18bit όταν απαιτήται γρήγορη απόκριση.Είναι αλήθεια;»

-Δεν γνωρίζω πως επιτυγχάνουν το overdrive που αναφέρεις, αλλά αν το προσπαθούν υποβιβάζοντας το «χρωματικό εύρος» τότε είναι μια λύση «ανάγκης» με σαφή αρνητική επίδραση στο βάθος χρώματος και κατά συνέπεια στην χρωματική απόδοση.

Πάντως ακόμη, όπως έχω αναφερθεί ξανά, οι TFT διανύουν «εφηβική ηλικία» και τα όποια μειονεκτήματα δεν έχουν καλυφθεί και είναι λογικά και αναμενόμενα

Link to comment
Share on other sites

Πάντως γενικά πιστεύω ότι θα έχουν μέχρι το τέλος της ζωής τους προβλήματα.Κάθε πάνελ το δικό του ανάλογα με την τεχνολογία που υιοθετεί.

Μόνο οι OLED θα σώσουν την κατάσταση.:banging:

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από mlemo [Σήμερα, στις 21:48]

Το μέλος LordArthas έγραψε

Ο κερσορας ομως δεν ειναι και το πιο αξιοπιστο τεστ για ghosting

Υπαρχουν προγραμματα γι'αυτη τη δουλεια και δεν ειναι τυχαιο οτι δεν χρησιμοποιουν τον κερσορα

-Από την πλευρά του απλού χρήστη, ναι αξιόπιστο τεστ είναι, γιατί απλά εμφανίζει το ίχνος (ghosting) είτε στο μαύρο-άσπρο, είτε το αντίθετο.

Απλά, όπως σωστά αναφέρεις, υπάρχουν ειδικότερα τεστ που μετρούν (ποσοτικά) το ίχνος σε μια οθόνη με διάφορα μετροπρογράμματα που έχουν κατασκευαστεί για αυτό το λόγο.

Το δύσκολο σε αυτά είναι, να τηρήσεις επακριβώς τις συνθήκες που απαιτούν για σωστή μέτρηση.

Τα περισσότερα από αυτά απαιτούν μια σωστά καλιμπραρισμένη οθόνη (γάμα, color gamut, grey gamut) για να έχουν αξιόπιστα και συγκρίσιμα αποτελέσματα

Μα ο κερσορας δειχνει οπως σωστα ειπες και ghosting στις CRT, που κανονικα ΔΕΝ υπαρχει. Υποθετικο RT των CRT ειναι παρα πολυ μικρο (ειχα διαβασει αλλα δε θυμαμαι τωρα). Γι'αυτο λεω οτι δεν ειναι αξιοπιστο μετρο συγκρισης ειδικα οταν προσπαθουμε να συγκρινουμε διαφορετικες οθονες.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Πριονέτο [Σήμερα, στις 22:28]

Πάντως γενικά πιστεύω ότι θα έχουν μέχρι το τέλος της ζωής τους προβλήματα.Κάθε πάνελ το δικό του ανάλογα με την τεχνολογία που υιοθετεί.

Μόνο οι OLED θα σώσουν την κατάσταση.:banging:

Οταν οι OLED θα λυσουν τα δικα τους :D

Εγω αντιθετως πιστευω οτι πλεον η εφηβικη ηλικα των LCD εχει περασει. Πλεον μπορουμε να δουμε DVD με πολυ καλες γωνιες, μπορουμε να παιξουμε παιχνιδια χωρις σκιες, μπορουμε να εχουμε «φυσικα» χρωματα...

Απλα οπως και παλια οι Shadow Mask και οι Diamontron ειχαν τα + και τα - τους, το ιδιο τωρα και οι LCD.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από LordArthas [Σήμερα, στις 22:56]

Μα ο κερσορας δειχνει οπως σωστα ειπες και ghosting στις CRT, που κανονικα ΔΕΝ υπαρχει. Υποθετικο RT των CRT ειναι παρα πολυ μικρο (ειχα διαβασει αλλα δε θυμαμαι τωρα). Γι'αυτο λεω οτι δεν ειναι αξιοπιστο μετρο συγκρισης ειδικα οταν προσπαθουμε να συγκρινουμε διαφορετικες οθονες.

Διαφωνώ, στο γενικό και αφοριστικό "οι CRT δεν έχουν ίχνος (ghosting)".

’λλωστε εάν ξεκινήσουμε και ορίσουμε στο τι εννοούμε "όλοι εδώ μέσα" με τον όρο ghosting τότε θα καταλήξουμε σε συμπεράσματα εκ της παρατήρησης και όχι εκ των προτέρων...

Ghosting (ίχνος) δεν εννούμε όταν ο κέρσορας αφήνει ένα ίχνος από πίσω του που σβήνει σταδιακά στην γρήγορα μετακίνηση; Ghosting (ϊχνος) δεν εννοούμε όταν σύρουμε την κάθετη μπάρα στα δεξιά του Explorer και παρατηρούμε ένα ίχνος των γραμμών από αλλαγή σε αλλαγή. Ghosting (ίχνος) δεν λέτε ότι παρατηρείτε σε γρήγορα παιχνίδια (αυτό εξηγήστε το καλύτερα διότι εδώ δεν έχω και πολύ πείρα...).

Εάν συμφωνούμε στον ορισμό, τότε καθίστε και ψάξτε πόσες CRT (φθηνές) δεν παρουσιάζουν τα παραπάνω από λίγο έως σε έντονο βαθμό. Προσωπικά έχω δει CRT που δεν είχαν τίποτα από αυτά (πριν την αρθρόα προσέλευση των TFT) και είχαν πάνω από 200.000 χιλιάρικα (δηλαδή σημερινά, υπολογίζοντας τιμαριθμικά κοντά στα 1000 ευρώ).

Αυτό που δεν είναι σίγουρα συγκρίσιμο (τώρα), μεταξύ διαφορετικών τεχνολογιών, είναι ο χρόνος αντίδρασης (RT). Περισσότερα στο αρθράκι που υπάρχει στην θεματική ενότητα "Οθόνες".

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από mlemo [Σήμερα, στις 23:18]

Διαφωνώ, στο γενικό και αφοριστικό "οι CRT δεν έχουν ίχνος (ghosting)".

’λλωστε εάν ξεκινήσουμε και ορίσουμε στο τι εννοούμε "όλοι εδώ μέσα" με τον όρο ghosting τότε θα καταλήξουμε σε συμπεράσματα εκ της παρατήρησης και όχι εκ προοιμίου...

Ghosting (ίχνος) δεν εννούμε όταν ο κέρσορας αφήνει ένα ίχνος από πίσω του που σβήνει σταδιακά στην γρήγορα μετακίνηση; Ghosting (ϊχνος) δεν εννοούμε όταν σύρουμε την κάθετη μπάρα στα δεξιά του Explorer και παρατηρούμε ένα ίχνος των γραμμών από αλλαγή σε αλλαγή. Ghosting (ίχνος) δεν λέτε ότι παρατηρείτε σε γρήγορα παιχνίδια (αυτό εξηγήστε το καλύτερα διότι εδώ δεν έχω και πολύ πείρα...).

Εάν συμφωνούμε στον ορισμό, τότε καθίστε και ψάξτε πόσες CRT (φθηνές) δεν παρουσιάζουν τα παραπάνω από λίγο έως σε έντονο βαθμό. Προσωπικά έχω δει CRT που δεν είχαν τίποτα από αυτά (πριν την αρθρόα προσέλευση των TFT) και είχαν πάνω από 200.000 χιλιάρικα (δηλαδή σημερινά, υπολογίζοντας τιμαριθμικά κοντά στα 1000 ευρώ).

Αυτό που δεν είναι σίγουρα συγκρίσιμο (τώρα), μεταξύ διαφορετικών τεχνολογιών, είναι ο χρόνος αντίδρασης (RT). Περισσότερα στο αρθράκι που υπάρχει στην θεματική ενότητα "Οθόνες".

Εγω σαν ghosting εννοω την παρουσια σκιων, που εξακολουθω να πιστευω οτι ειναι ανυπαρκτη στις CRT (κρινωντας απο μια 17αρα LG και μια 10αρα Philips που εχουν περασει απο το χερια μου). Δοκιμασε ενα τεστ με καποιο απο τα προγραμματα και δε θα δεις πουθενα αυτο:

post-1555-1416071676,2833_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Πριονέτο [Σήμερα, στις 23:16]

Lord πάρε μία φωτό μιας OLED 21"

Ανάλυση 1920Χ1000

Κοντράστ 5000:1

Φωτεινότητα 400cd/m²

Xρόνος απόκρισης δεν χρειάζεται αφού oι OLED δεν έχουν ghosting.

Οι OLED αυτη τη στιγμη εχουν προβλημα με τη πολυ μικρη διαρκεια ζωης της φωτεινοτητας των κρυσταλλων (νομιζω 5000-7000 ωρες).

Link to comment
Share on other sites

παιδια καλησπερα.

δεν το κατεχω το αντικειμενο των οθονων αλλα επιτρεψτε μου μια παρατηρηση:

Προσφατα ανακαλυψα και ενω επαιζα Doom 3 αυτο που απο οτι καταλαβα αποκαλειτε ghosting.Σκιες φωτεινων αντικειμενων ιδιως στις γρηγορες κινησεις.Ισως φταιει και η φυση του παιχνιδιου(πολυ σκοτεινο περιβαλλον).Εχω μια Sony Trinitron E220 17"

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από LordArthas [Χθες, στις 23:54]

Εγω σαν ghosting εννοω την παρουσια σκιων, που εξακολουθω να πιστευω οτι ειναι ανυπαρκτη στις CRT (κρινωντας απο μια 17αρα LG και μια 10αρα Philips που εχουν περασει απο το χερια μου). Δοκιμασε ενα τεστ με καποιο απο τα προγραμματα και δε θα δεις πουθενα αυτο:

Παρόλο που το τεστ που αναφέρεις (pixperan) είναι επικεντρωμένο για TFT οθόνες, μπορείς ρυθίζοντας μια CRT οθόνη στα 60Hz να το δοκιμάσεις.

Οπότε φίλε LOrdArthas πως εξηγείς τα παρακάτω αποτελέσματα; Προσωπικά με όσες γνώσεις έχω εδώ και 15 χρόνια ενασχόλησης με τους υπολογιστές, σας λέω, είναι μύθος ότι όλες οι CRT δεν έχουν ghosting!

post-2025-1416071676,741_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Το εξηγω λεγοντας σου οτι οι CRT δεν ειναι λογικο να δουλευουν στα 60Hz ;) Ακομη και με το ματι «χανουν» σε αυτο το refresh...

Μπορει να ειναι οπως τα λες. Δε εχω τη δικη σου πειρα ουτε με τους υπολογιστες, ουτε κυριωτερα με τα παιχνιδια (οπου ειναι πιο εμφανεις οι σκιες).

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από giorikas

παιδια καλησπερα.

δεν το κατεχω το αντικειμενο των οθονων αλλα επιτρεψτε μου μια παρατηρηση:

Προσφατα ανακαλυψα και ενω επαιζα Doom 3 αυτο που απο οτι καταλαβα αποκαλειτε ghosting.Σκιες φωτεινων αντικειμενων ιδιως στις γρηγορες κινησεις.Ισως φταιει και η φυση του παιχνιδιου(πολυ σκοτεινο περιβαλλον).Εχω μια Sony Trinitron E220 17"

αυτό το χα παρατηρήσει κι εγώ στη δικιά μου 15άρα σόνυ, σε όλα τα σκοτεινά παιχνίδια.

μάλλον φταίει ότι στο μαύρο δεν εκπέμπονται e-, οπότε ή αργεί να διεγερθεί ο φώσφορος ή αργεί το κανόνι να ανάψει:p

εμπεριστατωμένη απάντηση:hehe: ,αλλά κάτι τέτοιο φαντάζομαι.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.