kallileo Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 8, 2015 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 8, 2015 Ξέρεις τι ακριβώς γίνεται με τις εγγυήσεις ηλεκτρικών/ηλεκτρονικών συσκευών;Από οσο γνωρίζω όλες οι συσκευές που πωλούνται εντός ΕΕ θα πρέχει υποχρεωτικά και συνοδεύονται με διετή εγγύση.Βλέπω όμως πολλά καταστήματα να προσφέρουν 1 χρόνο εγγύηση και κάποιες φορές με δυνατότητα επέκτασης πληρώνοντας έξτρα κάποιο ποσό, όπως συνήθως γίνεται με τα λαπτοπ.Από που προκύπτει αυτός ο ένας χρόνος χρόνος. Πατάνε στη άγνοια του κόσμου ή είναι κάποιο παραθυράκι στη νομοθεσία? Μπορείς να κυνηγήσεις τα 2 χρόνια με κάποιο τρόπο? Link to comment Share on other sites More sharing options...
astrolabos Σεπτέμβριος 8, 2015 #2 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 8, 2015 Για τις ηλ. συσκευές είναι δύο χρόνια είτε το θέλουν είτε όχι. Μάλιστα με το support της Apple που μίλησα πρόσφατα, αν και απέφυγαν στην αρχή να μιλήσουν για διετή εγγύηση στα λάπτοπ τους, παρά αναφερόντουσαν στον "από το νόμο ορισμένη εγγύηση" τελικά παραδέχθηκαν ότι είναι δύο έτη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
minast Σεπτέμβριος 8, 2015 #3 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 8, 2015 Ξέρεις τι ακριβώς γίνεται με τις εγγυήσεις ηλεκτρικών/ηλεκτρονικών συσκευών;Από οσο γνωρίζω όλες οι συσκευές που πωλούνται εντός ΕΕ θα πρέχει υποχρεωτικά και συνοδεύονται με διετή εγγύση.Βλέπω όμως πολλά καταστήματα να προσφέρουν 1 χρόνο εγγύηση και κάποιες φορές με δυνατότητα επέκτασης πληρώνοντας έξτρα κάποιο ποσό, όπως συνήθως γίνεται με τα λαπτοπ.Από που προκύπτει αυτός ο ένας χρόνος χρόνος. Πατάνε στη άγνοια του κόσμου ή είναι κάποιο παραθυράκι στη νομοθεσία? Μπορείς να κυνηγήσεις τα 2 χρόνια με κάποιο τρόπο?Τα δύο χρόνια εγγύησης είναι υποχρεωμένοι να τα τηρήσουν. Εάν είσαι πιο επίμονος, θα σου πουν ότι τα επιπλέον χρήματα που πληρώνεις είναι για άμεση αντικατάσταση, αντί για επισκευή, επομένως "πουλάνε" κάποια επιπλέον υπηρεσία. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wizard! Σεπτέμβριος 8, 2015 #4 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 8, 2015 Η ΕΕ έχει δώσει οδηγία, που τα κράτη είναι υποχρεωμένα να την προσαρμόσουν στα δικά τους δεδομένα.Ο νόμος λοιπόν σε εμάς λέει πως η εγγύηση πρέπει να είναι ανάλογη με τη διάρκεια ζωής του προϊόντος.Αυτό το καθιστά αρκετά ασαφές για άμεσα συμπεράσματα.Συνήθως, αν τους κυνηγήσεις, αποδέχονται τα 2 χρόνια, όπως σωστά είπε ο γάτος για την Apple, αλλά δε συμβαίνει πάντα. Επίσης, αν μια συσκευή έχει εκτιμώμενη διάρκεια ζωής 15 χρόνια (πχ ψυγείο), δε μπορεί ο κατασκευαστής να σου δώσει μόνο 2 χρόνια.Νομίζω εξαιρούνται τα αυτοκίνητα, λόγω φθορών που προκαλούνται από τη χρήση (κι αντίστοιχα προϊόντα)http://www.efpolis.gr/el/library2.html?func=fileinfo&id=5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kallileo Σεπτέμβριος 8, 2015 Author #5 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 8, 2015 Από τι βλέπω τα 2 έτη ειναι υποχρεωτικά:http://europa.eu/youreurope/citizens/shopping/shopping-abroad/guarantees/index_el.htm Αν μου χαλάσει το ψυγείο στον ένα χρόνο λειτουργίας τι ακριβώς γίνεται;Πάω το ψυγείο σε εξουσιοδοτημένο κέντρο service;Ζητώ να μου στείλουν τεχνικό για να κάνει την επισκευή; Πληρώνω τον τεχνικό και μου καλύπτουν τα ανταλλακτικά; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wizard! Σεπτέμβριος 8, 2015 #6 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 8, 2015 Αν είναι εντός εγγύησης, πρέπει να στείλουν τεχνικό με δικά τους έξοδα και δεν πληρώνεις τίποτα για την επισκευή.Επίσης, αν για κάποιο λόγο (πχ έλλειψη ανταλλακτικών) καθυστερήσει η επισκευή πάνω από 15 ημερολογιακές ημέρες, είναι υποχρεωμένοι να σου παρέχουν άλλο ψυγείο μέχρι να φτιαχτεί το δικό σου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now