Jump to content



DX12 Ashes of the Singularity benchmark


yanni

Recommended Posts

Εγώ αναφέρομαι στο προφανές, που επεσήμανε κι ο Γιάννης παραπάνω και νομίζω εμφανίζεται γλαφυρά στους πίνακες που θα παραθέσω: ότι ο βαθμός στον οποίο προσαρμόζονται στα νέα API οι σύγχρονες κάρτες κυμαίνεται. Το σημαντικότερο, υπεισέρχονται πλέον στην εξίσωση των επιδόσεων παράμετροι της κάθε αριχτεκτονικής που μέχρι πρότινος ήταν αδιάφορες, με πρώτη το async shading μέχρι στιγμής. Αναμφίβολα θα περιμένουμε περισσότερους τίτλους για να εκφέρουμε άποψη, αλλά μέχρι στιγμής φαίνεται η AMD να έχει καταγάγει μια αποφασιστική πρώτη νίκη που την ξαναβάζει στο παιχνίδι.

 

Ένα ενδιαφέρον ερώτημα είναι αν αυτή η αλλαγή θα κάνει περισσότερο αποτελεσματικές τις onboard gpu των Haswell/Broadwell/Skylake, που θεωρητικά τουλάχιστον ωφελούνται πολύ από τη μετάβαση στο DX12. Ίδωμεν.

 

900x900px-LL-547be038_D3D1220resources20

 

900x900px-LL-80190f34_d3d1220unified20fe

 

(source)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

@acct Ωραια, ουσιαστικα αυτο που λες επιβεβαιωνει τον τροπο που σκεφτηκα κι εγω. Ρωτησα κατα ποσο αμφισβητειται η "full dx 12 support" ετσι ωστε να εχει βαση και νοημα μια μυνηση προς την nvidia οπως αναφερθηκε στο ποστ που παραθεσα. Αλλα τελικα απλα δεν εχει. Υπιστηριξη υπαρχει μεν, απλα απο αποδοση πασχουμε. Κατι σαν τα 4gb vram δλδ. Δουλευουν οπως δουλευουν, αλλα οτι υπαρχουν αθροιστικα 4gb υπαρχουν.

Μια απορια ακομα τωρα. Απ οσο εχω καταλαβει dx12 και mantle εχουν σαν κοινο αυτο το parralel πραγμα που ευνοειται απο τα asynth shaders. Για ποιο λογο ομως το mantle δεν εδειξε να ευνοει τοσο σημαντικα τις amd καρτες στα μεχρι τωρα παιχνιδια; Επειδη μιλαμε για features που δεν υπαρχουν καν στα σημερινα παιχνιδια και ειναι κατι που συνανταμε μονο στο συγκεκριμενο benchmark?

Υ.Γ. Πιστευω οτι η περιπτωση της 970 ειναι το "μικρο" κομματι για αρνητικη διαφημιση της nvidia. Αλλο μια κουτσουρεμενη καρτα που πολλοι απλα δεν αγορασαν, και αλλο η αδυναμια του maxwell στο συνολο του να υποστηριξει κατι που το υποστηριζει hardware με τεχνολογια 3 ετων. Ειναι πολυ πιο μαζικο το φαουλ και το χτυπημα.

Link to comment
Share on other sites

- AMD: Δεν υπαρχει Full DirectX12 support σημερα

 

- Απο την Radeon Fury X απουσιαζουν καποια DirectX 12 features αρα και η καλυτερη λυση της ΑΜD αυτη την στιγμη ειναι "κουτσουριασμενη" οπως και της Nvidia...

 

ΠΗΓΗ: http://wccftech.com/amd-full-support-dx12-today-fury-missing-dx12-features/

 

900x900px_LL_547be038_D3_D1220resources2

Έγινε επεξεργασία από Vasot
Link to comment
Share on other sites

Φαίνεται και στον πίνακα σε ποια δύο σημεία υστερεί η GCN 1.2, χάνοντας μάλιστα εξαιτίας τους το Feature Level 12.1. Από την άλλη, οι Maxwell 2 δεν έχουν

* Stencil reference value from Pixel Shader και

* Minimum FP Precision,

 

ενώ υστερούν σε

* Resource binding

* Conservative Rasterization και

* UAV slots

 

Δεν είναι κακό να τα επαναλαμβάνουμε για να τα εμπεδώσουμε, αλλά το πρόβλημα είναι ότι μέχρι στιγμής δεν ξέρουμε πώς μεταφράζονται σε επιδόσεις με τα νέα API. Η AMD ισχυρίζεται ότι οι λειτουργίες που δεν ενσωματώνει η GCN 1.2 έχουν πολύ μικρό υπολογιστικό κόστος, ενώ κι η Intel φαίνεται να πιστεύει ότι οι ενσωματωμένες GPU της μπορούν να γίνουν ανταγωνιστικές στη χαμηλή και μέση κατηγορία.

 

Απλά χρειαζόμαστε περισσότερα δεδομένα, για να αρχίσουμε να βλέπουμε τι από αυτά επιβεβαιώνεται στην πράξη. :T:

Link to comment
Share on other sites

Η αλητεία της Nvidia έγκειται στα εξής γεγονότα:

1) Για να υποστηρίξει την διαφημιστική λεζάντα "Full DX12 support" ενεργοποίησε στους drivers με ψεύτικο, "κούφιο" τρόπο το Async Compute χωρίς να το έχει υλοποιήσει.

2) Όταν ο developer του Ashes πήγε να το χρησιμοποιήσει είδε τον ουρανό με τα άστρα και ενημέρωσε την Nvidia.

3) Η Nvidia απαντάει "μην χρησιμοποιείς αυτό το feature" και πιέζει να μην ενεργοποιηθεί γενικά, ούτε στην AMD.

4) Ο developer τους γράφει και το ενεργοποιεί στην AMD σωστά, αφού το υποστηρίζει και είναι βασικό performance feature του DX12

5) Βγαίνει το benchmark πατώνει η Nvidia και η AMD έχει επιδόσεις που φτάνουν στον ουρανό

6) Ξεκινάει επίθεση η Nvidia στον developer ότι χρησιμοποίησε optimized code για AMD (!) και ότι ενεργοποίησε feature που η Nvidia δεν υποστηρίζει (!!)

Όλα αυτά γιατί ;

Γιατί δεν ήθελε να φανεί ότι η εσωτερική αρχιτεκτονική των καρτών της δεν υποστηρίζει στο HW το scheduling και άλλες διαδικασίες του Async Compute οπότε μέσω drivers δεν πρόκειται να ανέβει η απόδοση όπως γινόταν με το DX11.

Έχασε το παιχνίδι του DX12 στον πρώτο γύρο και είναι αδύνατον να το αποδεχθεί.

Κατά την γνώμη μου πολύ δύσκολα η Nvidia με την Pascal θα προλάβει να υλοποιήσει μια τοσο μεγάλη αλλαγή σε επίπεδο αρχιτεκτονικής και να φτάσει την απόδοση των GCN.

Θα σκάσει όλα τα λεφτά στο λάδωμα των HW review sites και στο marketing, όπως έκανε η Intel οταν βγηκε ο AMD Athlon για τους παλιούς που θυμούνται, μέχρι να φτιάξει ένα πραγματικά ανταγωνιστικό προϊόν.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

http://www.pcgamesn.com/relax-nvidias-maxwell-gpus-can-do-dx12-asynchronous-shading-after-all

 

Αυτά που είπε η AMD: 

Specifically, Kollock stated that NVIDIA's Maxwell GPUs aren't capable of asynchronous compute/shading tasks, and that NVIDIA pressured the studio to disable that feature on their card

 

 

Η πραγματικότητα σύμφωνα με τον αρθρογράφο. Και οι maxwell υποστηρίζουν async compute απλά είναι χειρότεροι:

 

Let's pump the brakes on this for a second. What exactly is asynchronous compute/shading? In the simplest terms possible, it means your graphics card's able to queue processing tasks by type (a graphics queue for rendering tasks, a compute queue for physics, lighting, post-processing tasks, a copy queue for simple data transers) and then work through them simultaneously, minimising the amount of time spent idle.

 

 

Maxwell's architecture comprises one graphics engine and one shader engine, capable of a command queue 31 tasks deep. GCN's architecture works differently, featuring one graphics engine and eight shader engines, each with a comand queue 8 tasks deep - that's 64 simultaneous tasks in total.

 

 

 

 

Η απόδειξη ενός χρήστη του beyond3d ότι οι maxwell υποστηρίζουν async compute:

The idea being that if NVIDIA's cards really aren't capable of async compute/shading in DX12, it would take exponentially longer for that card to process each sequence, from line 1 all the way up to 128. However, if it takes the card the same amount of time to process 31 sequences as just one, that's an indication that it's using async compute/shading.

You can read through the results here, and in pretty graph form here. In short: they demonstrate that both architectures are using async shading.

 

 

H nvidia δεν έχει απαντήσει στα παραπάνω, αλλά δρομολογεί λύση μέσω drivers.

 

 

 

http://www.guru3d.com/news-story/nvidia-will-fully-implement-async-compute-via-driver-support.html

Simplified…

Maxwell 2: Queues in Software, work distributor in software (context switching), Asynchronous Warps in hardware, DMA Engines in hardware, CUDA cores in hardware.
GCN: Queues/Work distributor/Asynchronous Compute engines (ACEs/Graphic Command Processor) in hardware, Copy (DMA Engines) in hardware, CUs in hardware.”

 

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον δεν έχεις καταλάβει τι είναι το Async Compute και τι έκανε η Nvidia.

Το Async Compute προϋποθέτει για να εκτελεστεί σωστά όλα αυτά που κάνει το Maxwell 2 στο SW να γίνουν στο HW όπως το κάνει η AMD με GCN.

Επειδή λοιπόν δεν είχε ετοιμάσει η Nvidia HW ικανό για Async Compute, είπε ότι το υποστηρίζει χωρίς να αναφέρει ότι μπορεί να το κάνει ΜΟΝΟ με SW emulation που είναι φυσικά ΠΟΛΎ ΑΡΓΟ.

Και επειδή το ξέρει ότι είναι πολύ αργό το SW emulation και έχει υποσχεθεί Full DX12 support, κοροϊδεύει τους developers εμφανίζοντας στον driver αυτό το χαρακτηριστικό - το Async Compute - χωρίς να το έχει υλοποιήσει.

Η αλήθεια είναι ότι αν δεν υπήρχε το παγκόσμιο ξεμπροστιασμα και το διαπλανητικό κράξιμο που έφαγε από χρήστες αφού πάτωσε στο benchmark και μετά τις δηλώσεις του developer ότι στον driver εμφανίζει το feature αλλά δεν παίζει στην πράξη, δεν θα έμπαινε ποτέ στον κόπο ούτε καν να δηλώσει ότι θα φτιάξει τον driver γιατί επίσης ξέρει ότι με "πορδές δεν βάφονται αυγά"

Δηλαδή τα driver optimizations που έκανε στο DX11, τώρα στο DX12 δεν πιάνουν για έναν απλό λόγο.

Λείπει σοβαρό κομμάτι από το απαραίτητο HW για να δουλέψει γρήγορα το Async Compute.

Και όπως έγραψα παραπάνω, το HW που λείπει δεν είναι κάτι απλό να προστεθεί.

Πρέπει να αλλάξει όλη η αρχιτεκτονική της GPU και μπορεί να μην προλάβει ούτε με την Pascal.

Την έβαψε η Nvidia και τρέχει και δεν φτάνει.

Επαναλαμβανω, μέχρι να παρουσιάσει ένα πραγματικά ανταγωνιστικό προϊόν σε σχέση με το GCN, τέτοια θα λέει:

"Ναι τον άλλο μήνα θα έχω έτοιμο τον driver με super - duper optimizations που θα κάνουν το Async Compute να πετάει"

Και τον επόμενο μήνα τα ίδια κ.ο.κ

Μόλις βγει ο driver, θα γελάσουμε με τις επιδόσεις του στο Async Compute αλλά μέχρι τότε το marketing θα έχει πετάξει άλλο τυράκι για να τσιμπήσει ο οπαδός.

Το θετικό είναι ότι υπάρχει κύμα διαμαρτυρίας από αγοραστές που θεωρούν ότι εξαπατηθηκαν από την "υποστήριξη" του Async Compute και του DX12 στις κάρτες Nvidia και ζητάνε τα λεφτά τους πίσω.

Έγινε επεξεργασία από NikosD
Link to comment
Share on other sites

Θελετε να μου πειτε πως οσοι πηραν αυτες τις καρτες τις πηραν και για το dx12?

Εδω αλλοι αλλαζουν απο 980 σε 980ti και δε θα εχουν αλλαξει καρτες μεχρι να υπαρχει πληρη υποστηριξη σε dx12?

 

Ενα ερωτημα θετω και σαφως δε παιρνω το μερος της πρασινης.Επισης να πω οτι μου φαινονται κινεζικα ολα τα παραπανω(GCN , asynce μπλαμπλα).Ανεξαρτητα λοιπον με την τεχνολογικη τροφη , πιστευω πως ειναι πολυ νωρις για πληρη υποστηριξη σε dx12 και ολα τα παραπανω γινονται απλα για αναλυση.
Αληθεια , εχει σημασια αν εχασε ΤΩΡΑ η πρασινη (η αντιστοιχα η κοκκινη) τον πρωτο αγωνα ;

Υ.Γ αν ειπα καμμια χοντραδα , να μην απαντηθει με ειρωνια αλλα με σεβασμο
Ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

Εκτος απο αυτους που περιγραφεις υπαρχουν και οι αλλοι που ψωνιζουν τωρα, και θα αναβαθμισουν σε μια πενταετια. Ε οσο να ναι, οσο αχρηστο και να φαινεται τωρα το benchmark για αυτους που αναβαθμιζουν συνεχεια, τοσο σημαντικα ειναι τα αποτελεσματα του για εκεινους που θελουν καρτα τωρα για να την κρατησουν.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Πολυ πιθανο. Η 8800gtx ηταν η καρτα που εμεινε στα χερια μου μακραν περισσοτερο απ ολες οσες εχω αλλαξει.. 5,5 χρονια παρακαλω.. Κα δες και στις αγγελιες ποσες πωλουνται σημερα στα μεταχειρισμενα ενω οι amd αυτης της εποχης δεν πρεπει καν να υπαρχουν σημερα. Το σκεπτικο σου βεβαια δεν ειναι τελειως ακυρο ετσι; Προς θεου... Εννοειται οτι οταν αγοραζεις οτιδηποτε σημερα θελεις να το ευχαριστηθεις στο μεγιστο ΚΑΙ σημερα και σε δυο χρονια και σε πεντε θεωρητικα αν εισαι τυπος που δεν αναβαθμιζεις συχνα. Και τα δεδομενα δειχνουν οτι οσο η πλειοψηφια των παιχνιδιων γραφονται για dx11 η nvidia θα εχει προβαδισμα με τις σημερινες καρτες της αγορας. Οποτε καταληγω στο συμπερασμα οτι δεν υπαρχει ξεκαθαρα καλυτερη η σοφοτερη αγορα καρτας. Αναλογα με τις αναγκες και τις απαιτησεις και το βαθος χρονου διαλεγει καποιος...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

DX 9, 10, 11 δεν πρόσφεραν τρελές διαφορές σε επιδόσεις ή οπτικά. Το Skyrim DX9 game δεν είναι; Ε, έστω και στα low medium κάποιος με HD4870/HD4890 ή 9800GT/8800GTX μια χαρά θα το έπαιζε. Πριν 2? χρόνια έπαιζα το Borderlands με μια 9800GT σε 720p και το ευχαριστήθηκα κιόλας. Πολύς κόσμος αγοράζει top hardware, του βγάζει το λάδι για 4-5 χρόνια και μετά κάνει μια πλήρη αναβάθμιση, όπου και πάλι ξηλώνεται για PC που θα κρατήσει την επόμενη πενταετία. Πόσο μάλλον τώρα που οι εξελίξεις έχουν φρενάρει και ο κάτοχος Sandy Bridge αναρωτιέται αν ήρθε επιτέλους η ώρα να αναβαθμίσει ή ο κάτοχος HD 7970 βλέπει ότι η κάρτα του ακόμα πλασάρεται ως καινούρια στην αγορά. Και μάλιστα όχι απλά πλασάρεται στην αγορά ως καινούρια με άλλο όνομα, αλλά είναι απόλυτα ανταγωνιστική σε οτιδήποτε κυκλοφορεί με τιμή έως και 200+ ευρώ.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Καλα το κομματι των cpu ειναι αλλο θεμα. Οσο και να προχωρουν οι εξελιξεις η στιγμη που θα φας πορτα απο τον cpu αργει πολυ περισσοτερο απο τη στιγμη που θα σε φρεναρει η gpu. Πριν μια 8ετια που πηρα εναν core2duo οι εξελιξεις απο γενια σε γενια cpu ηταν μεγαλυτερες απ οτι τωρα αλλα και παλι ο c2d επαιζε μια χαρα. Τωρα βεβαια που οι επιδοσεις ρεουν με το σταγονομετρο ο cpu σιγουρα θα αντεξει αρκετα περισσοτερο..

Link to comment
Share on other sites

@GoMaR, η μετάβαση από DX9 σε DX11 ήταν πολύ χρονοβόρα και σχετικά προβληματική για τους περισσότερους. Πολλά παιχνίδια απέδιδαν καλύτερα σε DX9 για χρόνια μέχρι να αρχίσουν να γίνονται αποτελεσματικές οι βελτιστοποιήσεις για το νέο API (στις οποίες η ATI δεν τα πήγε ποτέ εξαιρετικά).Το αποτέλεσμα ήταν τα ουσιαστικά πλεονεκτήματα του DX11 να αργήσουν πολύ να αξιοποιηθούν πλήρως και να μην αποτελούν σημαντικό κίνητρο κατά την αγορά νέας κάρτας γραφικών. Εξίσου σημαντικό, την εποχή της απόλυτης κυριαρχίας των Windows XP, οι περισσότεροι υπολογιστές περιορίζονταν σε DX 9.0c, οπότε κι οι εταιρείες είχαν μικρότερο κίνητρο να επισπεύσουν την οριστική μετάβαση.

 

Αυτή τη φορά, υπάρχουν ήδη παιχίδια που γράφονται για το νέο API πριν καν την επίσημη ανακοίνωσή του, ενώ πολλές βελτιώσεις του έχουν επισημανθεί και εφαρμοστεί μετά την επιτυχία άλλων low-overhead-API, όπως το Mantle, με τα οποία έχουν ήδη πειραματιστεί οι προγραμματιστές.

 

Πέρα από τη θεωρία όμως, το σημαντικό πλεονέκτημα για το DX12 είναι ότι κάποιες σημαντικές βελτιώσεις του σε σχέση με τον προκάτοχό του αξιοποιούνται ήδη στις νέες κονσόλες. Σε συνδυασμό με την ομοιότητα της αρχιτεκτονικής, αυτές πιθανότατα θα μεταφερθούν αυτούσιες στο PC. Oπότε είναι κρίσιμο όποιος αγοράζει κάρτα αυτό το διάστημα να ξέρει ποια ταιριάζει περισσότερο στις προσδοκίες του.

 

Λαμβάνοντας υπόψη και τις νέες αποκαλύψεις ότι η NVIDIA φαίνεται να ρίχνει σκοπίμως την προεπιλεγμένη ποιότητα εικόνας σε διάφορα παιχνίδια με τον driver για να εμφανίζει καλύτερες επιδόσεις από τον ανταγωνισμό, φαίνεται ότι βρίσκεται σε δύσκολη θέση ακριβώς πάνω στο λανσάρισμα της νέας γενιάς παιχνιδιών.

 

Τολμώ να πω λοιπόν ότι έχει διπλή σημασία αν η NVIDIA χάνει την πρώτη μάχη. Αφενός κάποιος που στόχευε σε μια κάρτα σαν την 980 και για τις επιδόσεις της σε DX12 μπορεί να βρεθεί ικανοποιημένος με μια 290X με πολύ μικρότερο κόστος. Αφετέρου, αυτή μπορεί να είναι η ευκαρία που χρειάζεται η AMD για να ξαναμπει ουσιαστικά στην αγορά με νέες κάρτες, αυξάνοντας τον ανταγωνισμό και ωφελώντας μακροπρόθεσμα όλους εμάς που μελλοντικά αναγκαστικά θα αναβαθμίσουμε την κάρτα γραφικών μας.

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Είναι φανερό για εμένα ότι το πρόβλημα που προέκυψε για την Nvidia από αυτό το benchmark - game είναι διπλό:

1) Ο χειρισμός, η διαχείριση των αποτέλεσματων και οι ενέργειες της Nvidia πριν βγει το benchmark

2) Τα αποτελέσματα αυτά καθαυτά.

Για το 1)

Όπως αποκαλύφθηκε, η Nvidia εντελώς ανήθικα όταν ο developer την ενημέρωσε ότι ένα βασικό feature του DX12 που η Nvidia ισχυριζόταν ότι υποστηρίζει και μάλιστα φαινόταν ενεργοποιημένο στους drivers - δεν παίζει - του είπε να μην το χρησιμοποιήσει ούτε για τις κάρτες της Nvidia ούτε για τις AMD.

Τρεις οι αθλιότητες εδώ:

Α ) Πρώτον ισχυριζόταν ότι έχει full DX12 support και φάνηκε ότι δεν έχει.

Β ) Δεύτερον, για να δείξει ότι έχει full DX12 support, έκλεψε στους drivers δείχνοντας ψεύτικα ότι υποστηρίζει κάτι που δεν είχε υλοποιήσει.

Γ ) Τρίτον, επειδή ο αντίπαλος (AMD) το χρησιμοποιεί με επιτυχία αυτό που η ίδια δεν μπορεί να υποστηρίξει - το Async Compute - προσπάθησε να επιβληθεί στην εταιρία παραγωγής του game (με χρήμα ; , εκβιασμό ; αλλού είδους απειλή ; ) ώστε να μην το υλοποιήσει αφού η AMD μπορεί να το χρησιμοποιήσει ενώ η Nvidia όχι

Για το 2)

Αφού λοιπόν η εταιρεία παραγωγής δεν υπέκυψε στο χρήμα; εκβιασμό ; απειλή ; μπορέσαμε όλοι να δούμε κάρτες της AMD πολύ φθηνότερες και προηγούμενης γενιάς, να υπερτερούν στο DX12 των Nvidia λόγω του Async Compute που η AMD υποστηρίζει ενώ η Nvidia όχι.

Πως αντέδρασε η Nvidia ;

Επιτέθηκε επισήμως στην εταιρία παραγωγής του benchmark - game λέγοντας ότι χρησιμοποίησε κώδικα εσκεμμένα optimized μόνο για AMD (!) και ότι έτσι έκλεψε και στράφηκε μεροληπτικά υπέρ της AMD (!)

Φυσικά και η εταιρεία την ξεμπροστιασε αμυνόμενη στις ψεύτικες κατηγορίες και είπε τι έχει συμβεί.

Αποτέλεσμα: (μετά το κράξιμο παγκοσμίως )

Η Nvidia θα προσπαθήσει ΑΝΕΠΙΤΥΧΩΣ να ενεργοποιήσει το feature για να μην της κάνουν και μήνυση για ψεύτικα specs και όλα τα fanboys να περιμένουν την Pascal να τους σώσει αντί να τρέξουν να πάρουν καμιά AMD τώρα που είναι ακόμα φθηνές.

Αυτά για όσους ακόμα κάνουν ότι "δήθεν" δεν καταλαβαίνουν που είναι το πρόβλημα με αυτό το benchmark - game...

Έγινε επεξεργασία από NikosD
Link to comment
Share on other sites

Να δω παιχνιδι directX12 που θα κανει χρηση αυτου του feature να τρέχει καλύτερα σε ps4 xbox360 παλιότερες καρτες amd του 200€ απ οτι σε nvidia titan και 980ti του 700€-1200€ και θα γελάσει το παρδαλό κατσίκι.

Αυτά συμβαίνουν όταν η μια εταιρεία ασχολείται και φτιάχνει low level api's και συνπαρασερνει κολοσους οπως η microsoft και ολόκληρη την βιομηχανία παιχνιδιών ενώ η άλλη ασχολείτο με τρίχες physX gameworks και οτι άλλη μπούρδα μπορεί να πατεντάρει.

Φυσικά μέχρι να δούμε τι ισχύει απ ολα αυτα στην πράξη μόνο το μέλλον θα δείξει.

Link to comment
Share on other sites

Είναι φανερό για εμένα ότι το πρόβλημα που προέκυψε για την Nvidia από αυτό το benchmark - game είναι διπλό:

1) Ο χειρισμός, η διαχείριση των αποτέλεσματων και οι ενέργειες της Nvidia πριν βγει το benchmark

2) Τα αποτελέσματα αυτά καθαυτά.

Για το 1)

Όπως αποκαλύφθηκε, η Nvidia εντελώς ανήθικα όταν ο developer την ενημέρωσε ότι ένα βασικό feature του DX12 που η Nvidia ισχυριζόταν ότι υποστηρίζει και μάλιστα φαινόταν ενεργοποιημένο στους drivers - δεν παίζει - του είπε να μην το χρησιμοποιήσει ούτε για τις κάρτες της Nvidia ούτε για τις AMD.

Τρεις οι αθλιότητες εδώ:

Α ) Πρώτον ισχυριζόταν ότι έχει full DX12 support και φάνηκε ότι δεν έχει.

Β ) Δεύτερον, για να δείξει ότι έχει full DX12 support, έκλεψε στους drivers δείχνοντας ψεύτικα ότι υποστηρίζει κάτι που δεν είχε υλοποιήσει.

Γ ) Τρίτον, επειδή ο αντίπαλος (AMD) το χρησιμοποιεί με επιτυχία αυτό που η ίδια δεν μπορεί να υποστηρίξει - το Async Compute - προσπάθησε να επιβληθεί στην εταιρία παραγωγής του game (με χρήμα ; , εκβιασμό ; αλλού είδους απειλή ; ) ώστε να μην το υλοποιήσει αφού η AMD μπορεί να το χρησιμοποιήσει ενώ η Nvidia όχι

Για το 2)

Αφού λοιπόν η εταιρεία παραγωγής δεν υπέκυψε στο χρήμα; εκβιασμό ; απειλή ; μπορέσαμε όλοι να δούμε κάρτες της AMD πολύ φθηνότερες και προηγούμενης γενιάς, να υπερτερούν στο DX12 των Nvidia λόγω του Async Compute που η AMD υποστηρίζει ενώ η Nvidia όχι.

Πως αντέδρασε η Nvidia ;

Επιτέθηκε επισήμως στην εταιρία παραγωγής του benchmark - game λέγοντας ότι χρησιμοποίησε κώδικα εσκεμμένα optimized μόνο για AMD (!) και ότι έτσι έκλεψε και στράφηκε μεροληπτικά υπέρ της AMD (!)

Φυσικά και η εταιρεία την ξεμπροστιασε αμυνόμενη στις ψεύτικες κατηγορίες και είπε τι έχει συμβεί.

Αποτέλεσμα: (μετά το κράξιμο παγκοσμίως )

Η Nvidia θα προσπαθήσει ΑΝΕΠΙΤΥΧΩΣ να ενεργοποιήσει το feature για να μην της κάνουν και μήνυση για ψεύτικα specs και όλα τα fanboys να περιμένουν την Pascal να τους σώσει αντί να τρέξουν να πάρουν καμιά AMD τώρα που είναι ακόμα φθηνές.

Αυτά για όσους ακόμα κάνουν ότι "δήθεν" δεν καταλαβαίνουν που είναι το πρόβλημα με αυτό το benchmark - game...

 

 

Με το συμπαθειο αλλα εχεις αποδειξεις σε αυτα που λες η απλα μεταφερεις τις φημες καποιων αλλων ;;

Λιγο μου θυμιζεις κατι πολιτικους που σπεκουλαρουν τους αντιπαλους τους αλλα χωρις να δινουν αποδεικτικα στοιχεια...

 

Ουτε η Nvidia ουτε η AMD εχουν Full dx12 support σε καμια απο τις σημερινες λυσεις τους και το Async Compute απλα απο μονο του δεν φτανει καποιος που θελει Full DX12 support φυσικο θα ειναι να περιμενει ειτε τον Pascal ειτε καποια μελλοντικη λυση της AMD γιατι να τρεξει καποιος να αγορασει ΑΜD αυτη την στιγμη μονο και μονο δηλαδη για κανει σπασιμο κατα της Nvidia η μονο και μονο απο το benchmark καποιου Alpha demo παιχνιδιου που βρισκεται ακομα σε πρωιμα σταδια κατασκευης ;;

 

Ουτε και η AMD δεν προσφερει full DX12 support στις σημερινες λυσεις της το ειπαν ξεκαθαρα και οι ιδιοι καποιος που θελεi Full DX12 support θα πρεπει να περιμενει για κατι πιο συγχρονο στο μελλον

 

 

@Vasot, το link το έχω ποστάρει στο post #38, το λέει όμως στο post #37 και ο @acct

 

 

Οκ σορρυ λαθος μου

Έγινε επεξεργασία από Vasot
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.