Jump to content



DX12 Ashes of the Singularity benchmark


yanni

Recommended Posts

Ένα κάρο benchmarks της Alpha έκδοσης του Ashes of the Singularity σκάσανε σήμερα σε όλο το internet και είναι ιδιαίτερα ενδιαφέροντα. Ακόμα δεν τα έχω δει, αλλά φαίνεται ότι η AMD έχει πιο σταθερά αποτελέσματα έναντι της Nvidia, η οποία Nvidia έτρεξε να βγάλει ανακοίνωση ότι το εν λόγω benchmark δεν θα πρέπει να ληφθεί και τόσο υπόψιν λόγω του ότι ακόμα είναι σε Alpha έκδοση. Βέβαια πριν λίγες μέρες η Nvidia είχε βγάλει Game Ready driver ειδικά για το Ashes of the Singularity.

 

Ακολουθάνε μερικά από τα Benchmarks που μου έβγαλε το Google στα αποτελέσματα. Σίγουρα θα δούμε και από άλλα sites σύντομα και άλλα.

 

DX12 GPU and CPU Performance Tested: Ashes of the Singularity Benchmark | PC Perspective

 

 

ashes-5960x.png

 

 

DirectX 12 arrives at last with Ashes of the Singularity, AMD and Nvidia go head-to-head | ExtremeTech

 

Ashes of the Singularity: the first DX12 gaming benchmark tested • Eurogamer.net

 

Ashes of the Singularity Alpha: The First DX12 Benchmark

 

Ashes of the Singularity DirectX 12 vs DirectX 11 Benchmark Performance - Legit ReviewsAshes of the Singularity DirectX 12 vs DirectX 11 Gaming

 

DirectX-12-Benchmarks zu Ashes of the Singularity mit AMD und Nvidia - ComputerBase

Έγινε επεξεργασία από yanni
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Λόγω των τραγικών οδηγών της AMD για DX11 σε συνδυασμό με το ότι, ως hardware οι AMD κάρτες είναι μάλλον ισχυρότερες. Απλά από software, drivers, πάπαλα. Καθόλου αξιοποίηση των πολλαπλών πυρήνων σε έναν επεξεργαστή.

 

Αν το DX12 μάλιστα είναι περισσότερο Mantle από όσο θα ήθελαν πολλοί να παραδεχτούν/αποδεχτούν, τότε αυτό είναι ένας επιπλέον λόγος οι κάρτες της AMD να αποδίδουν καλύτερα από αυτές της Nvidia. Αν κάποιος δει στην δεύτερη σελίδα τα αποτελέσματα του ComputerBase θα παρατηρήσει ότι η 370 δεν κερδίζει σχεδόν τίποτα. Αυτό θα μπορούσε να είναι αποτέλεσμα της παλιότερης GCN αρχιτεκτονικής, αλλά η 280X κερδίζει αρκετά. Οπότε; Οπότε υπάρχει βάσιμη υποψία ότι το DX12 έχει το ίδιο πρόβλημα που είχε και το Mantle. Τρώει τα μούτρα του σε GCN κάρτα με λιγότερα από 3GB RAM. Σύμπτωση; Δεν νομίζω.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλα μεχρι να το δω στην πραξη δεν πιστευω τίποτα. Οταν η Amd εβγαλε την furyx με αποδοση τιταναχ ημουν έτοιμος να την παρω και τελικά τα νουμερα της amd δεν ειχαν καμιά σχεση με αυτα που πλασαρανε.

Μεχρι να βγουν παιχνιδια dx12 θα εχει βγει ο Pascal που θα πηγαίνει καλύτερα σε dx12 οποτε ολο αυτο το review που κανουν ΤΩΡΑ μεταξυ fury x και 980 ti ειναι ανουσιο.θελω να δω amd στην πραξη

Link to comment
Share on other sites

Η 290/290χ δεν ειναι ομως το τοπ μοντελο που εχουν να προσφερουν ..... 

Αποτι φαινεται ο μεγολος αριθμος των steam procccors ποιανει τοπο πλεον 

Απλα αυτο που δεν βγαζει νοημα , ειναι οτι με αυτον τον τροπο σκοτωνουν τις ΔΙΚΕΣ τους καρτες ..... 

Link to comment
Share on other sites

Εχω την εντυπωση οτι μεχρι στιγμης βλεπουμε μονο τη μια μερια.. Αξιζουν συγχαρητηρια στην AMD γιατι απ οτι φαινεται ηταν πανετοιμη να υποδεχθει τον DX12 σε αντιθεση με την nVidia που μαλλον πιαστηκε στον υπνο. Απο την αλλη ομως δεν πιστευω πως η nVidia δεν μπορει να παρει εξτρα αποδοση απο το νεο API. Δεν γινεται να προσφερει εξτρα επιδοσεις στους μεν και τιποτα στους δε.. Θεωρω πως τα αποτελεσματα της πρασινης θα τα δουμε συντομα και οταν τα δουμε θα μπορουμε να συγκρινουμε. Μην ξεχναμε κιολας οτι προκειται για το πρωτο και μοναδικο bench και το οποιο μαλιστα ερχεται και παρα πολυ νωρις. Εδω τοσα χρονια με το dx11 και ενα σωρο benches και παιχνιδια και παλι 100% ξεκαθαρη εικονα δε βγαλαμε!

Azazil εδω δεν εχουμε αποτελεσματα απο leaks των μεν η των δε, αλλα πραγματικα αποτελεσματα απο testers και sites.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το συμπέρασμά μου από τις δοκιμές; Κακοί dx12 drivers και από τους δύο ή κάτι άλλο πιο ύποπτο. Απλά η amd είναι κακή και σε dx11 περιβάλλον.

Δεν δικαιολογείται βελτίωση κάτω από 20% σε ένα τόσο cpu intensive benchmark. Ειδικά όταν σκέφτεται κάποιος ότι στο dx11 τρως μποτιλιάρισμα από έναν πυρήνα ακόμα και με drivers από τον Ύψιστο.

 

Οι άπιστοι του hyperthreading δείτε btw και αυτό.

 

http://www.pcworld.com/article/2971612/software-games/windows-10s-radical-directx-12-graphics-tech-tested-more-cpu-cores-more-performance.html

 

dx12_ashes_beta_heavy_batch_low_qual_477

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Είναι το σημείο που σε κάνει και αναρωτιέσαι αν

- η AMD έχει τάσεις αυτοκτονίας με τους drivers της στο DX11

- έχει πολλές ελπίδες να φέρει τούμπα τα πράγματα με το DX12

- και τα δύο

Link to comment
Share on other sites

Μόνο για εμένα το πιό σημαντικό σημείο του benchmark είναι αυτό;

 

Δεν σου κάνει καμιά εντύπωση ότι-με βάση το pcperspective-η amd σε dx12 είναι ελαφρώς πάνω από την nvidia σε dx11 σε τετραπύρηνους επεξεργαστές;

 

Υποτίθεται ότι σε dx11 το όριό σου είναι ο ένας πυρήνας ενώ σε dx12 έχεις όφελος από την προσθήκη τουλάχιστον άλλων τριών. Πόσο καλούς dx11 drivers έχεις τέλος πάντων αυτή η nvidia.

 

Μήπως το ashes είναι ολίγον μούφα και θα 'πρεπε να στηριζόμαστε στο 3d mark που είναι αφιερωμένο αποκλειστικά σε draw calls και το οποίο δείχνει σημαντικό κέρδος από την προσθήκη HT;

Μήπως έχει δίκιο η nvidia ότι το ashes δεν αξιοποιεί σωστά το dx12;

Link to comment
Share on other sites

Μήπως το ashes είναι ολίγον μούφα και θα 'πρεπε να στηριζόμαστε στο 3d mark που είναι αφιερωμένο αποκλειστικά σε draw calls και το οποίο δείχνει σημαντικό κέρδος από την προσθήκη HT; Μήπως έχει δίκιο η nvidia ότι το ashes δεν αξιοποιεί σωστά το dx12;

Βασικά το Ashes επιβεβαιώνει αυτό που ήδη έχουμε δει στο τεστ του 3DMark. Ότι η AMD σε draw calls υπερισχύει της Nvidia.

 

Στο τεστ του 3DMark η AMD είναι πολύ πιο μπροστά από την NVidia. Επίσης είναι το πρώτο τεστ που είχε δείξει ότι η NVidia έχει καλύτερα αποτελέσματα όχι μόνο σε multithreded DX11, αλλά και σε single threaded.

 

73019.png

 

Οι διαφορές είναι πολύ μεγαλύτερες στο τεστ του 3DMark, υπέρ της AMD, μιας και είναι ξεκάθαρα τεστ που μετράει αποκλειστικά Draw Calls.

 

 

Το Ashes είναι από την άλλη είναι game, δεν είναι benchmark. Από την στιγμή που είναι game, προφανώς οι κάρτες έχουν να κάνουν ΚΑΙ δουλειά επί της οθόνης, οπότε εκεί οι διαφορές μετριάζονται. Δεν έχεις την R9 285 να κάνει πλάκα στην GTX 980. Ούτε έχεις την R9 290X να είναι 33% ταχύτερη της GTX 980. Το Ashes επιβεβαιώνει αυτά που ήδη έχουμε δει και παράλληλα αποτελεί ένα best case scenario για την AMD με έναν τίτλο που από την μία έχει ανάγκη τα πολλά draw calls για να παρέχει αυτά τα εντυπωσιακά εφέ, ενώ επίσης δεν είναι φτιαγμένος για να τρέχει μόνο σε Nvidia last gen hardware καλά. Είναι όμως το best case scenario ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ και όχι benchmark, για την AMD. Ουσιαστικά μας δίνει μια εικόνα του πως τα νούμερα του 3D Mark test θα μεταφραστούν στο μέλλον σε αποτελέσματα στα games.

 

Βέβαια το ερώτημα είναι το αν θα τα δούμε αυτά τα αποτελέσματα σύντομα και γενικότερα στα PC games. Αυτό που περιμένω να δω εγώ μέσα στους επόμενους 12 μήνες, είναι ότι παίχτηκε και με το DX10.1. Οι κατασκευαστές δεν θα το αξιοποιήσουν άμεσα, ή θα το αξιοποιήσουν ελάχιστα και μέχρι εκεί που δεν θα δείχνουν προβληματικές οι 900 series κάρτες. Θα αυξήσουν ίσως τον αριθμό των draw calls, αλλά όχι πολύ. Θα συνεχίσουν να χρησιμοποιούν τα Nvidia libraries για τα εφέ, οπότε ουσιαστικά οι Nvidia κάρτες πάλι θα δείχνουν καλύτερες των AMD και ας μην είναι. Απλά ίσως να μην υπάρξουν οι τίτλοι με τις κραυγαλέες διαφορές υπέρ της Nvidia ή να υπάρξουν 1-2 που να δείχνουν μια διαφορετική κατάσταση και να δημιουργηθεί έτσι ένα αντίβαρο απέναντι στα GameWorks.

 

 

Τώρα όσον αφορά την ανακοίνωση της Nvidia, η Nvidia έβγαλε ανακοίνωση full στην υποκρισία. Ούτε Ελληνικό κόμμα να ήταν. Όταν η AMD καθόταν και κατηγορούσε τα GameWorks, η Nvidia χλεύαζε και έλεγε ότι η AMD κλαίγεται. Σε game τώρα στο οποίο η Nvidia είχε πρόσβαση στο source code για έναν ολόκληρο χρόνο, σε αντίθεση με την AMD που δεν έχει πρόσβαση στα GameWork libraries, η Nvidia έρχεται και βγάζει ανακοίνωση στο ίδιο πνεύμα με τις ανακοινώσεις της AMD, ίδια ανακοίνωση με αυτές που μέχρι εχτές αποκαλούσε ειρωνικά κλάψα.

Έγινε επεξεργασία από yanni
Link to comment
Share on other sites

Το ashes είναι ένα rts με πολύ φτωχά γραφικά(ειδικά στο low) φτιαγμένο για να τεστάρει draw calls κυρίως. Δεν έχουν πρόβλημα οι κάρτες να χειριστούν δεκάδες εκατομμύρια draw calls(έχοντας δεκάδες χιλιάδες θρεντς) αν δεν υπάρχει σημαντική δουλειά σε εφέ.

 

Αυτό που προσπαθώ να πω είναι ότι το ashes δίνει μια διαφορά της τάξης του 20% μαξ(low settings), ανάμεσα στο καλύτερο dx12(AMD) και στο καλύτερο dx11 σενάριο(nvidia) σε ένα rts της πλάκας. Ενώ στο 3d mark βλέπουμε επταπλασιασμό.

 

Έρχεσαι λοιπόν εσύ και λες, ότι το ashes κόβει επιδόσεις στα draw calls γιατί δεν έχει τόσο στοιχειώδη γραφικά όπως το 3d mark. Μα αν ίσχυε αυτό, θα ήταν gpu bound σε τέτοιο βαθμό ώστε να μην υπάρχουν διαφορές ανάμεσα σε amd/nvidia πέρα από αυτές που προσδοκά κανείς από το shading power.

 

Εδώ όμως βλέπουμε την 980 από εκεί που έχει κέρδος στα draw calls 7 φορές σε ΜΤ σενάριο του 3dmark !!! να πέφτει και κάτω από το dx11 στο ashes dx12.

Έγινε επεξεργασία από Petrossortep
Link to comment
Share on other sites

Αν θυμάμαι καλά, όλες αυτές οι πηγές φωτός στο Ashes, λαμβάνονται υπόψιν και υπολογίζονται real time για το τελικό αποτέλεσμα που βλέπεις στην οθόνη. Δεν θα έλεγα ότι είναι φτωχά τα γραφικά. Και δεν είναι benchmark. Είναι πλήρης μηχανή παραγωγής γραφικών για RTS games, οπότε μπορεί να το δεις να υιοθετείται στο μέλλον και από άλλους τίτλους.

 

Το 3D Mark test το μόνο που κάνει είναι να στρεσάρει τα draw calls. Το Ashes έχει ένα κάρο εφέ να λάβει υπόψιν καθώς επίσης και ένα AI από πίσω για το πως θα κινηθεί η κάθε στρατιωτική μονάδα ή ομάδα στην οθόνη. Είναι κάτι τις παραπάνω από το απλά "πετάω κτήρια στην οθόνη". Καμιά σχέση μεταξύ τους, πέραν του API.

 

Το αν η 980 χάνει σε επιδόσεις είναι θέμα της Nvidia. Μπορεί να κερδίζει η κάρτα σε draw calls, αλλά οι οδηγοί της να μην είναι ακόμα optimized για DX12 ή να μην μπορούν να γίνουν στον βαθμό που γίνονταν στο DX11. Οπότε χάνει από κάπου αλλού, περισσότερο από όσο κερδίζει από τα draw calls στο DX12. Ίσως να πρέπει να περάσουν 1-2 χρόνια ή να μεσολαβήσει η Pascal αρχιτεκτονική για να δούμε και τις Nvidia να απογειώνονται στο DX12.

Η ανακοίνωσή τους πάντως, σε συνδυασμό με το ότι ακόμα δεν έχουν παράσχει οδηγό για Fermi κάρτες, ενώ το είχαν για σίγουρο, εμένα μου λέει ότι το DX12 ίσως να μην είναι και τόσο κομμένο και ραμμένο για τις αρχιτεκτονικές Kepler και Maxwell.

Link to comment
Share on other sites

Δεν αναρρωτιέμαι τίποτα αυτά, γιατί έχω διαβάσει τι κάνει το WDDM2.0. Τα λέγαμε με τον συγχωρεμένο τον Μάριο από τα Vista που είχαν υποσχεθεί ότι θα το ενσωματώσουν.

  

Ναι, αν θυμάμαι καλά τα έψαλε σε κάθε ευκαιρία στην Microsoft για αυτό το λόγο.

Συγγνώμη για το way off topic αλλά εννοείτε κυριολεκτικά συγχωρεμένος; Για τον W.....les πήγαινε; Τι έπαθε;

Link to comment
Share on other sites

Yanni, αν δεις το τελευταίο metal gear είναι εξαιρετικά cpu heavy στον ένα πυρήνα ακριβώς γιατί κάνει render πηγές φωτός/εφέ σε μεγάλη απόσταση.

Η gpu όμως αρκεί να είναι στα επίπεδα μιας 760.

Ο ίδιος ο επικεφαλής της Stardock είπε ότι οι gpu είναι στο στοιχείο τους όταν αποδίδουν χιλιάδες πηγές φωτός ταυτόχρονα και αυτό που μας περιόριζε σε λιγότερες από δέκα όλα αυτά τα χρόνια ήταν το API.

 

Σχετικά με την αρχιτεκτονική της nvidia έχει ειπωθεί ότι δεν εκμεταλλεύεται την δυνατότητα ασύγχρονων shaders (ή κάτι τέτοιο). Δηλαδή τα compute units μπορούν να εκτελέσουν παράλληλα την ίδια εργασία, αλλά δεν μπορεί το καθένα από αυτά να ταϊστεί διαφορετικό task από την cpu. Δεν ξέρω αν αυτό παίζει κάποιο ρόλο στο ashes, αλλά και να έπαιζε η διαφορά δεν είναι τεράστια.

Έγινε επεξεργασία από Petrossortep
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.