djkostas Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 25, 2015 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 25, 2015 Αν και οι περισσότεροι θα καταλάβετε περι τίνος πρόκειται το συγκεκριμένο θέμα και πως προέκυψε, θα περάσω κατευθείαν στην απορία που με προβληματίζει. Έχουμε ένα κινητό (Landvo L200s) με λειτουργικό Android 4.4.2 και dual sim (Frog+Q). Γίνεται, ενώ το Data Connection είναι στο Off και δεν γίνεται ούτε κάποια χρήση wifi, να συνδεθεί κάποιο app στο internet, έστω και για λίγα bytes?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
hurin Ιούλιος 25, 2015 #2 Κοινοποίηση Ιούλιος 25, 2015 Αν αναφέρεσαι σε χρέωση της wind για mobile data, έχει πρόβλημα το σύστημά τους. Το κάνει και σε μένα με LG Optimus G. Link to comment Share on other sites More sharing options...
djkostas Ιούλιος 25, 2015 Author #3 Κοινοποίηση Ιούλιος 25, 2015 Δυστυχώς είναι η Cosmote/Frog που μου κάνει τα κόλπα.Εκτός του ότι αρνούνται κατηγορηματικά να μου απενεργοποιήσουν οριστικά την υπηρεσία του Internet Day Pass (είναι πολιτική της εταιρίας λέει), η δικαιολογία/καραμέλα που χρησιμοποιούν είναι πως τα smartphone συνδέονται στο Internet ακόμα και αν έχεις κλειστά τα δεδομένα.Ζήτησα να σταλεί το θέμα στον τεχνικό έλεγχο, αλλά επειδή είμαι σίγουρος πως από 'βδομάδα που θα τους πάρω πάλι ΕΓΩ τηλέφωνο θα μου πουν ακριβώς τα ίδια, ρωτάω εδώ μήπως και είναι κάτι που δεν ξέρω και όντως μπορούν τα apps να συνδεθούν στο Internet από μόνα τους και με τα δεδομένα κλειστά!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
hurin Ιούλιος 25, 2015 #4 Κοινοποίηση Ιούλιος 25, 2015 Τα ίδια κάνει και η wind. Μάλιστα αν απενεργοποιηθεί το internet daily pass δεν θα μπορείς να συνδεθείς στο ίντερνετ ακόμα και αν έχεις αγοράσει πακέτο με mb ? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Ιούλιος 25, 2015 #5 Κοινοποίηση Ιούλιος 25, 2015 Η Wind βασικά σε χρεώνει την τελευταία μέρα χρήσης του πακέτου σου και πρέπει να τους στέλνεις mail για να το διορθώσουν. Δεν έχει τύχει πάντως να με χρεώσουν για "off line" κατανάλωση δεδομένων. Θα πρότεινα στον @djkostas, να τους πει ότι έχει dual sim τηλέφωνο και ότι έχει επιλέξει την άλλη sim για τα δεδομένα. Οπότε ακόμα και αν η συσκευή, σύμφωνα με αυτούς, καταναλώνει δεδομένα, προφανώς θα τα καταναλώνει από την άλλη κάρτα. Ψέμα προφανώς, αλλά μήπως αυτοί λένε αλήθεια; Αν ήταν αλήθεια θα έπρεπε κάθε μέρα να χρεωνόμαστε όλοι από 1€ για off line πρόσβαση στο internet. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommybertsen Ιούλιος 26, 2015 #6 Κοινοποίηση Ιούλιος 26, 2015 Εχει τυχει να εχω υπολοιπο 2.01€ καρτα στη Wind, να μου χρεωσει δεδομενα τη μια μερα, και την επομενη ξανα να μου χρεωσει δεδομενα. Χωρις να εχω καν πακετο. Και μεσα σε WiFi ολημερις. Και ολως τυχαιως να χρεωσει και την κοπελα μου την 2η ημερα μονο , αλλα ειχε ηδη 3€ καρτα , οποτε με μια 5ευρη θα μπορουσε να βαλει πακετο, ενω εμενα ετσι με κανανε να μη μπορω ουτε κληση να κανω , ουτε με 5€υρη να βαλω πακετο. Γι'αυτο εφυγα και πηγα στη Vodafone (ειχε φυγει απο cosmote για wind) . Αυτο το κολπο το κανουν ολοι μαλλον , και δεν υπαρχει τροπος να γινει και αυτο που θελεις λογικα.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
djkostas Ιούλιος 26, 2015 Author #7 Κοινοποίηση Ιούλιος 26, 2015 Αυτο το κολπο το κανουν ολοι μαλλον , και δεν υπαρχει τροπος να γινει και αυτο που θελεις λογικα.. Ακριβώς, το κάνουν ΟΛΟΙ και γιαυτό σου λέει με χαρακτηριστική άνεση "Είναι πολιτική της εταιρίας" ή με άλλα λόγια αν δεν σου αρέσει βρές αλλού, ξέρουν πολύ καλά ότι ΔΕΝ θα βρείς!!Ας μην επεκταθούμε όμως περισσότερο στο συγκεκριμένο θέμα, για το οποίο υπάρχουν ήδη αρκετά topics (καταγγελίες, πρόστιμα, κ.ο.κ.). Αυτό που με προβληματίζει είναι και η κύρια δικαιολογία που χρησιμοποιούν, ότι δηλαδή και να έχεις κλειστά τα δεδομένα, μπορεί κάποιο app να συνδέθηκε... Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Ιούλιος 26, 2015 #8 Κοινοποίηση Ιούλιος 26, 2015 (edited) Πες τους να στο στείλουν εγγράφως, ως απάντηση της εταιρίας στο mail σου. Από εκεί και πέρα μπορείς να τους πεις ότι σκοπεύεις να το χρησιμοποιήσεις αυτό προκειμένου να διακόψεις την σύνδεσή σου σε αυτούς, να κάνεις καταγγελία στην ΕΕΤΤ ή ακόμα καλύτερα να ενημερώσεις τον κόσμο σε 15 Ελληνικά fora ότι η τάδε εταιρία σε ενημέρωσε για αυτό το πράγμα. Χωρίς σχολιασμούς και σάλτσες. Απλά παράθεση του περιεχομένου του mail όπως αυτό είναι σε thread με τίτλο "H Cosmote μου έστειλε αυτό στο mailbox μου". Πιστεύω δεν μπορούν να σε κατηγορήσουν για δυσφήμιση όταν απλά παραθέτεις ένα ενημερωτικό προς εσένα mail χωρίς ΚΑΝΕΝΑΝ απολύτως σχολιασμό από εσένα. Αν κάνω λάθος, αγνόησε αυτή την σκέψη ως ριψοκίνδυνη. Μπορείς βέβαια να μην τους πεις γιατί το θέλεις εγγράφως. Ας κάτσουν να το σκεφτούν οι ίδιοι. Έγινε επεξεργασία Ιούλιος 26, 2015 από yanni 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spirosssss Ιούλιος 26, 2015 #9 Κοινοποίηση Ιούλιος 26, 2015 Με κάρτα wind f2g και ενοσω βρισκόμουν εξωτερικό, συνδέθηκα σε wifi κ έκαναν update μερικές εφαρμογές και είδα από το widget να έχω χάσει 4-5 cents!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Ιούλιος 27, 2015 #10 Κοινοποίηση Ιούλιος 27, 2015 μου έχει συμβεί και σε μένα αυτό.να τελειώνει το πακέτο των ΜΒ, να κλείνω νωρίτερα τα δεδομένα και κλειστά όλα, να μου έρχεται μήνυμα για 1€ χρέωση.εννοείται ζητησα απο τεχνικό της κοσμοτε να ελέγξει αν όντως έγινε σύνδεση ,που και ποσα ΜΒ.Αλλά προφανώς έμειναν μόνο στο πρώτο.Ότι έγινε απλά σύνδεση και τίποτα παραπάνω.Από τότε Επειδή δε θέλω να τους το χαρίζω προσέχω πάντα να κάνω ανανέωση πριν την λήξη του πακέτου Link to comment Share on other sites More sharing options...
hurin Ιούλιος 27, 2015 #11 Κοινοποίηση Ιούλιος 27, 2015 Κάπου είχα διαβάσει ότι το πακέτο λήγει στις 8 το βράδυ, προσωπικά θα το βάζω σε flight mode από πριν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Ιούλιος 27, 2015 #12 Κοινοποίηση Ιούλιος 27, 2015 Μπα δεν ισχύει. Πρώτον προσωπικά (διότι πακέτο που είχα έληγε στις 25) είχα κόψει δεδομένα από τις 6 το απόγευμα, δεύτερον τα δωρεάν MB που είχα ήταν διαθέσιμα με βάση την Android εφαρμογή της Wind μέχρι τις 12 το βράδυ της ίδιας μέρας, τρίτον δεν υπάρχει σχετική ενημέρωση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
djkostas Ιούλιος 27, 2015 Author #13 Κοινοποίηση Ιούλιος 27, 2015 Πριν λίγο έλαβα το παρακάτω μήνυμα:ΘA ΘEΛAME NA ΣAΣ ENHMEPΩΣOYME OTI EXEI ΠIΣTΩΘEI ENA EYPΩ ΣTON ΛOΓAPIAΣMO ΣAΣ, ΛOΓΩ EΣΦAΛMENHΣ KINHΣHΣ internet ΠOY ΠPAΓMATOΠOIHΘHKE.Οπότε πιστεύω απαντάται και εμμέσως η ερώτηση μου!Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις! Link to comment Share on other sites More sharing options...
pasjohn Ιούλιος 27, 2015 #14 Κοινοποίηση Ιούλιος 27, 2015 Εχει τυχει να εχω υπολοιπο 2.01€ καρτα στη Wind, να μου χρεωσει δεδομενα τη μια μερα, και την επομενη ξανα να μου χρεωσει δεδομενα. Χωρις να εχω καν πακετο. Και μεσα σε WiFi ολημερις. Και ολως τυχαιως να χρεωσει και την κοπελα μου την 2η ημερα μονο , αλλα ειχε ηδη 3€ καρτα , οποτε με μια 5ευρη θα μπορουσε να βαλει πακετο, ενω εμενα ετσι με κανανε να μη μπορω ουτε κληση να κανω , ουτε με 5€υρη να βαλω πακετο. Γι'αυτο εφυγα και πηγα στη Vodafone (ειχε φυγει απο cosmote για wind) . Αυτο το κολπο το κανουν ολοι μαλλον , και δεν υπαρχει τροπος να γινει και αυτο που θελεις λογικα.. Την έπαθα και εγώ πρόσφατα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommybertsen Ιούλιος 27, 2015 #15 Κοινοποίηση Ιούλιος 27, 2015 Εγω την επαθα 6-7 φορες, πηγα και ενημερωσα απο κοντα, μου ειπανε με θρασσος και με ασχημο υφος " αν εχετε προβλημα και δε ξερετε να το χρησιμοποιειτε , καλεστε στο ταδε νουμερο για να σας βγαλουν τα δεδομενα" . Τι λες κυρα μου; Σοβαρα; Λες και χρησιμοποιησα 1 ημερα πριν πρωτη φορα smartphone... Αυτο πρεπει να ειναι κατι το οποιο συμβαινει μαλλον τακτικοτερα απο καθε παροχο στη Wind... Στην κοσμοτε δε μου ειχε συμβει ποτέ , ουτε τωρα που ειμαι στη Vodafone απο τα Χριστουγεννα και μετα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
RazorXS Ιούλιος 28, 2015 #16 Κοινοποίηση Ιούλιος 28, 2015 Εγώ έχω cosmote whats up και ποτέ δεν είχα τέτοιο πρόβλημα... Κλείνω τα δεδομένα και δεν έχω σύνδεση... Πολύ περίεργο μου φαίνεται... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now