Jump to content



Ξερει κανεις την απαντηση?


morfeas-dsl-

Recommended Posts

Χρονια πολλα παιδια. Εχω μια διαμαχη με εναν φιλο μου και θελω τα φωτα σας. Υποστηριζει πως ακομα και αν αλλαξουμε την αναλυση οθονης σε ενα παιχνιδι τα αντικειμενα θα εχουν το ιδιο μεγεθος.Ειναι δυνατον? Τοσα παιχνιδια παιζω και οσο πιο πανω βαζω την αναλυση τοσο πιο μικρα γινονται τα γραφικα.

Υποστηριζει "Στα παιχνίδια υπάρχει ένα 3D αντικείμενο που πρέπει να πιάνει π.χ. διάσταση στην 2D προβολή του πάνω στον φακό της 3D κάμερας π.χ. 30x20 cm.

ό,τι ανάλυση και να έχεις πάλι το ίδιο μέγεθος θα καταλαμβάνει στην οθόνη σου

Απλά σε π.χ. 800x600 θα αποτελείται από 30x20 pixels ενώ σε π.χ. 1600x1200 από 60x40 pixels.

Το αντικειμενο θα έχει ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ γιατί αποτελείται μεν από περισσότερα pixels αλλά το κάθε pixel έχει ΜΙΚΡΟΤΕΡΕΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ

ΑΛΛΑ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΣΤΗΝ ΟΘΟΝΗ ΣΟΥ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ"

Εγω δε δεχομαι οτι ισχυουν αυτα. Υπαρχει καπως που γνωριζει καλυτερα? Επικολλω οσα screenshot θελετε.Οταν ειναι σε μεγαλυτερη αναλυση εμενα τουλαχιστον μου φαινονται πιο μικρα

Link to comment
Share on other sites

κοιτα οταν εχεις αναλυση 800χ600 προφανως η οθονη δεν αλλαζει σε μεγεθος αλλα εχουν μεταξυ τους καποια 'κενα' τα πιξελς ... γιαυτο και φαινονται χειροτερα τα γραφικα (πιο ασαφη)

σε ανωτερη αναλυση μειωνονται τα κενα πιξελς , αυτο φαινεται σαν συμπλησιασμα (αρα φαινονται και πιο μικρα) ωστοσο η αλλαγη ειναι μικρη .

Υπαρχει πιθανοτητα να κανω λαθος αλλα αυτο ειχα διαβασει παλαιοτερα

Link to comment
Share on other sites

Δεν αλλάζει το μέγεθος στα αντικείμενα μέσα στο 3D περιβάλλoν απλά φαίνονται μικρότερες οι δισδιάστατες ενδείξεις πχ στα rally το ταχύμετρο και γενικώς τα HUD αντικείμενα αλλά και πάλι οι κατασκευαστές προνοούν και όταν αλλάζεις ανάλυση αλλάζουν και το μέγεθος των δισδιάστατων ενδείξεων στην οθόνη για να μπορούν να είναι τo ίδιο ευδιάκριτες στις μεγαλύτερες αναλύσεις.

Link to comment
Share on other sites

Το μόνο που είναι μικρότερο στο cs είναι το στόχαστρο και οι αριθμητικές ενδείξεις

Και αυτό είναι ιδιαίτερα εμφανές στο cs και σε παιχνίδια της εποχής γιατί δεν ήταν σχεδιασμένα για τόσο μεγάλες αναλύσεις μιλάς για ένα παιχνίδι τουλάχιστον 5 χρόνια παλιό

Link to comment
Share on other sites

Βασικα αναφερομουν στο cs:source που πρωτοβγηκε. Και στα δυο παιχνιδια τα ατομα ειναι μικροτερα σε μεγαλες αναλυσεις. Αν το εχεις δοκιμασε το τωρα και θα το καταλαβεις αμεσα

Link to comment
Share on other sites

Σου λεω οσα παραδειγματα θες. Ειμαι σιγουρος πως οσο ανεβαζεις την αναλυση τα παντα μικραινουν.Ισως κανω λαθος βεβαια. Ειδικα στα παιχνιδια πρωτου προσωπου αυτο που λεω ειναι πολυ εμφανες

Link to comment
Share on other sites

Οκ ελπιζω μονο να εχεις υπομονη ως την πρωτοχρονια που θα ξαναπαω γιαννενα που εχω το πσ μου το καινουριο. Εδω που ειμαι δεν εχω παιχνιδια. Αν βρω τπτ κ εδω ομως θα το ανεβασω, αυριο πρωι

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από unstoppable

Εξαρταται και το game, μου φαινεται στα παιχνιδια στρατηγικης πχ μικραινουν τα αντικειμενα, σε FPS δεν υπαρχει αλλαγη.

Απο τη στιγμη που εχεις το HL2 θα εχεις και το source. Γιατι δε δοκιμαζεις δυο ακραιες αναλυσεις να δεις αν φαινονται οι αλλοι πιο μεγαλοι ή οχι. Δεν ειναι μονο ο σταυρος που αλλαζει μεγεθος αλλα και το περιβαλλον

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από unstoppable

Εξαρταται και το game, μου φαινεται στα παιχνιδια στρατηγικης πχ μικραινουν τα αντικειμενα, σε FPS δεν υπαρχει αλλαγη.

Όπως είπα και στον φίλο μορφέα προσωπικά και εγώ της ιδίας γνώμης είμαι

Αρχική απάντηση από morfeas-dsl-

Απο τη στιγμη που εχεις το HL2 θα εχεις και το source. Γιατι δε δοκιμαζεις δυο ακραιες αναλυσεις να δεις αν φαινονται οι αλλοι πιο μεγαλοι ή οχι. Δεν ειναι μονο ο σταυρος που αλλαζει μεγεθος αλλα και το περιβαλλον

στο far cry που δοκίμασα χθες για επιβεβαίωση, είναι όπως σου είπα: από 800*600 σε 1600*1200 δεν αλλάζει το μέγεθος αλλά μόνο η λεπτομέρεια

Link to comment
Share on other sites

ειναι το ιδιο στα 3d,

σκεψου οτι εχεις μια οθονη με 800x600px εκει αποικονιζεται ενα αντικειμενο που φαινομενικα ειναι 40χ30px... ανεβαζοντας την αναλυση σε πχ 1600x1280px το αντικειμενο θα καταλαβει φυσικα περισσοτερα pixels, αντι λοιπον για 40x30 θα ειναι 80x60, ΟΜΩΣ, η οθονη μας εχει συγκεκριμενη φυσικη διασταση και αναλογια, οποτε

θα βλεπουμε το αντικειμενο στην ιδια αναλογια με πριν, αλλα με μεγαλυτερη λεπτομερεια και οχι χοντροκομμενο αφου τα pixels που το αποτελουν ειναι περισσοτερα...

Link to comment
Share on other sites

Far cry δεν εχω παιξει για να ξερω :<

Για τη λεπτομερεια δεν διαφωνω, σιγουρα αυξανει.Απλα εχω την αισθηση οτι μειωνεται και το μεγεθος. Ας πουμε παιζω falcon 4.0 . Βαζω μεγαλυτερη αναλυση και τα παντα στο πιλοτηριο μικραινουν σε σημειο να μην μπορω να διαβαζω πολλες ενδειξεις και να δω πολλα οργανα

Link to comment
Share on other sites

στο πιλοτηριο ναι...

αυτο συμβαινει γιατι ολος ο περιβαλοντας χωρος εχει μεγαλωσει, οποτε ολο το κοκπιτ θα πρεπει να καταλαβει τον ιδιο χωρο γιαυτο συμβαινει αυτο, και το σημαντικοτερο το κοκπιτ δεν "ειναι" 3d... οποτε και κανει ενα "strech/shrink 2 fit" για να ταιριαξει με το υπολοιπο 3d

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από morfeas-dsl-

Far cry δεν εχω παιξει για να ξερω :<

Για τη λεπτομερεια δεν διαφωνω, σιγουρα αυξανει.Απλα εχω την αισθηση οτι μειωνεται και το μεγεθος. Ας πουμε παιζω falcon 4.0 . Βαζω μεγαλυτερη αναλυση και τα παντα στο πιλοτηριο μικραινουν σε σημειο να μην μπορω να διαβαζω πολλες ενδειξεις και να δω πολλα οργανα

μην τα μπλέκεις: ή αυξάνει η λεπτομέρεια και δεν μικραίνουν τα αντικείμενα ή μικραίνουν και δεν αυξάνει η λεπτομέρεια

δεν γίνεται και τα 2 μαζί

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.