Jump to content



Eizo και καμενα pixels


Jimser

Recommended Posts

  • Replies 81
  • Created
  • Last Reply

Λοιπόν μπήκα τώρα μετά από κάποιο καιρό.. Δεν ξέρω κατα πόσο μπορώ να βοηθήσω απλώς θα πώ την εμπειρία μου.. Τέλη Νοέμβρη πήρα την Ειζο 568, συγκεκριμένα 2, μια πήρα εγώ και μια ο φίλος μου. Της πήραμε από γνωστό με λίγο καλύτερη τιμή. Της έφερε της ανοίξαμε τισ θαυμάσαμε (μετά την αγορά) και τις πήρε ο καθένας σπίτι του.. Η δική μου οκ η άλλη όμως μετα από καμια μέρα (μπορεί ναταν και απ΄την αρχη δεν την τεσταραμε κανονικα) εμφανισε ένα πιξελ (ή σαμπ πιξελ) πάνω αρίστερα, ας πούμε μια γροθιά από δεξιά και από πάνω. Αρκετά ενοχλητικό απ'όσο καταλαβα. Τεσπα επικοινωνησε με μικροτεκ την πήγε την κράτησαν μια μερα και την επόμενη του δώσαν άλλη. Βασικά δεν ξέρω αν κανονικά ήταν για να αλλάχτεί πάντως την αλλάξανε. Τωρα το πιο κουλό είναι πως μετα απο καποιες μερες και στην αλλαγμένη καηκε (!!!!!!!) ένα (σαμπ ή ολόκληρο δεν θυμάμαι) σε λιγότερο εμφανες σημείο, βασικά απ'όσο κατάλβα μόνο στο μάυρο φαίνεται ή το αντίθετο... δεν θυμάμαι. Προς το παρόν δεν έκανε κατι (είναι λίγο περιπέτεια να τρέχεις στη μικροτεκ-Αγ.Ανάργυροι) άμα δουλεύεις, είναι μόνο καθημερινές 9-5...

Η δικιά μου μέχρι τώρα είναι οκ (φτουυυυυυυ) αλλά τι να πω... Είναι λίγο απογοητευτικό να καιγονται έτσι εύκολα τα πιξελ σε μια τόσο ακρβή οθόνη και που η φήμη της εταιρίας είναι η κορυφη...

Σχετικά με την οθόνη καλή είναι, εγώ παιχνίδια γρήγορα δεν παιζω, σε dvd & tv είναι μια χαρά (με τα δικά μου μάτια).. Την έχω αναλογικά καθότι το pc μου είναι 4 χρονών. Δεν έχω δει πολλές τφτ για να 'χω μέτρο σύγκρισης παρα μόνο μια Σονυ SDM-HX73..

Τα ρυθμιστικά της με προβληματίζουν λίγο μονο.. Αλλά πάλι μπορεί να φταίω γω που δεν έχω ιδιαίτερη εμπειρία με τφτ..

Σορρυ για το τέραςςς :)

Link to comment
Share on other sites

Πιστεύετε μήπως ότι εταιρίες που βρίσκονται πολύ υψηλά στα «μάτια» των καταναλωτών (π.χ Eizo, Hitachi, Philips, Nec, Sony, Sharp κ.α) χρησιμοποιούν αποκλειστικά δικά τους panel?

Αν το πιστεύετε, έχετε λάθος! Σήμερα όλα τα ηλεκτρονικά προιόντα ευρείας κατανάλωσης έχουν την τάση των «κοινών προμηθευτών» εκεί όπου ο παράγοντας κόστος, ίσως να παίζει το μεγαλύτερο ρόλο.

Αν κοιτάξει κάποιος προσεχτικά το ποια είναι τα κυρίαρχα panel σε οθόνες υγρών κρυστάλλων από 17 και πάνω θα δει ότι τα LG.Philips S-iPS, Samsung PVA, Fujitsu P-MVA & AUO TN είναι αυτά που χρησιμοποιούνται από ΟΛΕΣ τις εταιρίες!

’λλα panel όπως Sharp ASV, Hitachi S-IPS, Nec S-IPS κ.α χρησιμοποιούνται από ελάχιστoυς κατασκευαστές οθονών.

Ακόμη και η EIZO που μνημονεύετε «ως κορυφή» δεν χρησιμοποιεί δικά της panel αλλά AUO TN, Samsung PVA, Hitachi S-IPS, για τις 17 και Samsung PVA αποκλειστικά για τις 19.

Αυτό που θα περιμένει κάποιος από καταξιωμένες εταιρίες στο χώρο των οθονών είναι τα επιπρόσθετα τυποποιήσεων και κατασκευής, πολύ καλές ρυθμίσεις των οθονών (περιφερειακά ηλεκτρονικά), καλές δυνατότητες ρύθμισης της θερμοκρασίας και του χρώματος, καλά ICC προφίλ για σωστή χρωματική απόδοση και καλό software. Αυτά ως γνωστό πληρώνονται και για αυτό μια οθόνη της Χ εταιρίας έχει 350 ευρώ ενώ μια άλλη οθόνη του Ψ κατασκευαστή με το ίδιο panel έχει 200 ευρώ παραπάνω (με μικρές διαφοροποιήσεις).

Δεν έχει να κάνει με την ποιότητα του panel! Σήμερα όλα τα panel κατασκευάζονται με ISO-13406 class II, που σημαίνει ότι ΟΛΕΣ έχουν τις ίδιες ανοχές σφαλμάτων, περίπου 3-4% (από ότι αναφέρουν οι κατασκευαστές panel).

Link to comment
Share on other sites

Τώρα μάλλον ξεφεύγω λίγο απ' το θέμα του thread αλλά κόλησα σ' αυτό που λες για τα ICC profiles για σωστη χρωματική απόδοση, λοιπόν με τα ICC που δίνει η ίδια η eizo στο cd όλα ωραία και καλά, έβαλα όμως και το ICC profile για την συγκεκριμένη οθόνη (568) που δινε το pcmagazine όταν είχε κάνει τα συγκριτικά για τφτ και στο φωτοσοπ αμα κάνεις gradient σου το δείχνει χάλια, σαν "σπασμένο" με γραμμές...

Σόρρυ το ξέρω πως δεν έχει καμία σχέση με το topic.. :whistling

Εχεις δίκιο σ'αυτό που λες με τα panels, και γι'αυτό τελικά χαίρομαι που πήρα eizo κιοχι samsung αφού η eizo δίνει εγγύηση για 1 πιξελ..

Link to comment
Share on other sites

Με όλα αυτά που γράφεις, μου δίνεις αφορμή για μια νέα δημοσίευση περί χρήσης ICC προφίλ

Στα προβλήματα που αναφέρεις θα πρέπει πρωτύτερα να αποφασίσεις, την εικόνα που έχεις ανοίξει στο Photoshop, τι θέλεις να την κάνεις!

1) να την έχεις για να την κοιτάς στην οθόνη σου!

2) Να την εκτυπώσεις σε inkjet εκτυπωτή!

3) Να την εκτυπώσεις σε θερμικό εκτυπωτή

4) Να την στείλεις σε mini-lab για εκτύπωση σε φωτογραφικό χαρτί!

Όλα αυτά έχουν σχέση με το τι ICC προφίλ που θα χρησιμοποιήσεις. Προφανώς, εισαγάγεις φωτογραφία χρησιμοποιώντας λάθος ICC προφίλ. Δεν είναι όμως επί του παρόντος για ανάλυση (δυστυχώς χρειάζονται αρκετές γραμμές για να σου δώσει κάποιος τη λύση, για το πώς διορθώνονται όλα αυτά)

Για το τελευταίο που αναφέρεις «χαίρομαι που δεν πήρα Samsung αλλά Eizo1 πιξελ», μάλλον θα σε απογοητεύσω! Όχι η οθόνη σου είναι πολύ καλή, αλλά τα πράγματα στις εγγυήσεις δεν είναι έτσι! Σου δίνω το παρακάτω σύνδεσμο (στα αγγλικά) όπου θα ανακαλύψεις την πολιτικών των εταιριών στο θέμα των καμένων εικονοστοιχείων!

Εγγύηση καμένων εικονοστοιχείων σε οθόνες LCD-TFT

Διαφοροποίηση, η LG για την Ελλάδα, όπου η εδώ εταιρία, με δική της ευθύνη εφαρμόζει (για όποιο χρονικό διάστημα την βολεύει με το κέρδος των πωλήσεων) εγγύηση 0 καμένων εικονοστοιχείων για οθόνες 15-19.

Link to comment
Share on other sites

Και για Ελλάδα η Ειζο δίνει 1 πιξελ (ολόκληρο) το ξέρω γιατι το παθε ο φίλος μου που πήραμε μαζί τις συγκεκριμένες οθόνες (βλέπε 3-4 ποστ παραπανω) του αλλάξαν την οθόνη απλώς πρέπει να ναι σε κεντρικό σχετικά σημείο, όχι ακρη ακρη..

Απο κει και πέρα αυτο που λες για τα ICC έχεις δίκιο δεν το χω ψάξει ιδιαίτερα και μάλλον είναι δικό μου το λάθος απλώς έχοντας δουλέψει με crt οθόνες δεν μουχε τύχει ποτέ να βάλω προφίλ (είτε τα στανταρ της οθόνης είτε απ'αυτά που φτιάχνεις με το Adobe Gamma) που να "σπάει" το gradient όπως έγινε με την τφτ.. Το φαντάζομαι πως δεν είναι τόσο απλό ή επί του παρόντος ...

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από elpen

Και για Ελλάδα η Ειζο δίνει 1 πιξελ (ολόκληρο) το ξέρω γιατι το παθε ο φίλος μου που πήραμε μαζί τις συγκεκριμένες οθόνες (βλέπε 3-4 ποστ παραπανω) του αλλάξαν την οθόνη απλώς πρέπει να ναι σε κεντρικό σχετικά σημείο, όχι ακρη ακρη..

Απο κει και πέρα αυτο που λες για τα ICC έχεις δίκιο δεν το χω ψάξει ιδιαίτερα και μάλλον είναι δικό μου το λάθος απλώς έχοντας δουλέψει με crt οθόνες δεν μουχε τύχει ποτέ να βάλω προφίλ (είτε τα στανταρ της οθόνης είτε απ'αυτά που φτιάχνεις με το Adobe Gamma) που να "σπάει" το gradient όπως έγινε με την τφτ.. Το φαντάζομαι πως δεν είναι τόσο απλό ή επί του παρόντος ...

Δεν το κατάλαβα αυτό... Δλδ αν εγώ πάρω μια EIZO και μου καεί ένα pixel κοντά στις άκρες της οθόνης δεν στην αλλάζουν; Λέει κάτι τέτοιο η εγγύησή τους; Μπορείς σε παρακαλώ να postάρεις μια φωτογραφία της εγγύησης που σου έδωσαν μαζί με την οθόνη να δούμε ποιά είναι τα δικαιόματά μας δλδ... Πάντως μου φαίνεται πρέπει να ψάξω να βρώ κάνα βύσμα στη Microtec για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο οτι δεν θα γίνει καμιά τσατσιά...

Link to comment
Share on other sites

Πρέπει να το καταλάβουμε ότι το θέμα των εγγυήσεων δεν είναι θέμα υπαλλήλου!

Ούτε της άτυχης στιγμής μας όταν θα τον πετύχουμε στις "μαύρες του" ή της τυχερής στιγμής όταν θα έχει "ρίξει" την γκόμενα των ονείρων του!

Κοιτάξτε τον παραπάνω σύνδεσμο που σας έδωσα, δεν τον έδωσα στην τύχη και θα δείτε ότι οι εταιρίες ανάλογα με την διαγώνιο της οθόνης (TFT) και μερικές φορές ανάλογα και με το μοντέλο (σπάνια) όπως επίσης και το που βρίσκεται το πρόβλημα ή τα προβλήματα (διότι άλλο το καμένο εικονοστοιχείο και άλλο τα καμένα επιμέρους τμήματα ενός εικονοστοιχείου) έχουν άλλη αντιμετώπιση της εγγύησης....και μετά πεστε ότι πιστεύετε!

Εμένα δεν με καλύπτει, μια συγκυρία που έτυχε σε κάποιον ή το τι έγινε (θετικά ή αρνητικά) από κάποιον υπάλληλο που την Χ στιγμή έπραξε όπως έπραξε!

Με ενδιαφέρει ποια είναι η επίσημη πολιτική της εταιρίας για να ξέρω αν πρέπει "να βουτήξω κανέναν πολύξερο από το γιακά" ή να παραμείνω κύριος, γνωρίζοντας ότι δεν έχω δίκιο και να προσπαθήσω μήπως πείσω τον υπάλληλο με άλλο τρόπο!

Εάν δεν κατανοείται επακριβώς το καμένο εικονοστοιχείο ή τα καμένα επιμέρους τμήματα ενός εικονοστοιχείου και πως αυτά συνδιάζονται με τις προδιαγραφές ISO....class II που σας είχα δώσε σε παραπάνω απάντηση κοιτάξτε εδώ

Link to comment
Share on other sites

Δεν το είδα το Link μιας και απ'ότι είδα το πρόσθεσες μετά... Το Link μπερδεύει ακόμη περισσότερο τα πράγματα για το λόγο ότι γράφτηκε στις 30 Σεπτεμβρίου ενώ όταν είχα ρωτήσει εγώ, το Δεκέμβρη μου είχαν πεί οτι η εγγύηση zero pixel ίσχυε εδώ και δυο περίπου μήνες... Επίσης περιπλέκονται τα πράγματα διότι κάποιες εταιρίες έχουν διαφορετική πολιτική σε κάποιες χώρες όπως π.χ. η LG στην Ελλάδα. Θα ψάξω να βρώ τα e-mail τους στη Microtec και στην EIZO και θα τους ρωτήσω τι ακριβώς παίζει για την Ελλάδα ωστε να έχουμε να συγκρίνουμε και να καταλάβουμε ποιός λέει σωστά πράγματα. Βέβαια το πιθανότερο είναι οτι δε θα μου απαντήσουν ή θα μου δώσουν μια ασαφή απάντηση... Πάντως ξαναλέω, elpen αν μπορείς ανέβασε μια φωτογραφία με την εγγύηση που σου έδωσαν. Αυτή είναι η καλύτερη πηγή πιστεύω μιας και δε νομίζω στην εγγύηση να γράφουν λανθασμένα πράγματα...

Link to comment
Share on other sites

Πάμε άλλη μια φορά, οι οθόνες αγοράστηκαν 26/11, στη συσκευασία ήταν το manual, cd και η εγγύηση που είναι όμως γενική όπως αυτή που έχει στο site της η ειζο δεν αναφέρει πουθενά την πολιτική της εταιρίας όσον αφορα τα καμμένα πιξελ. Στο ram και το pcmag που' χαν συγκριτικά για τφτ οθόνες απ'την άλλη, στα δίαφορα στοιχεία γράφανε πως για τις ειζο που συμμετείχαν η εγγύηση για ελαττωματικά πιξελ ήταν 1. Στο Πλαίσιο που ρώτησα μου παν 5 πιξελ.

Μετά από 2 μέρες απ την αγορά ο φίλος μου παρατηρεί ένα πιξελ που ήταν συνέχεια αναμμένο.Έτσι μου το είπε, δεν το δα με τα μάτια μου οπότε δεν μπορώ να πω με σηγουριά αν ήταν pixel ή subpixel. Ήταν επίσης σε ενοχλητικό σημείο όχι κέντρο αλλά ούτε στις άκρες.

Πήρε τηλέφωνο στην Microtec να ρωτήσει σχετικά, του είπαν λοιπόν πως μόνο για την Ελλάδα η εγγύηση της Ειζο ισχύει για 1 καμένο πιξελ (μου φαίνεται όμως πως είναι για 1 ολόκληρο πίξελ όχι 1 subpixel) και σε κεντρικό σημείο (αν είναι στις άκρες δεν στην αλλάζουν).

Πήγε τους βρήκε την άφησε και την επόμενη μέρα πήγε και του δώσανε μια άλλη. Δεν ζητήθηκε απόδειξη αγοράς, ούτε εγγύηση, ούτε από που αγοράστηκε (αν και τα ανέφερε όλα αυτά όπως φαντάζομαι είχε και την απόδειξη μαζί). Δεν του δώσανε κανένα χαρτί ούτε υπάρχει κάποια γραπτή εγγύηση σχετικά με τα πιξελ.

Απ' όσο μου είπε ήταν εξυπηρετικοί και δεν ήταν περίπτωση υπαλλήλου που είχε κέφια γιατί με άλλον μίλησε στο τηλέφωνο μ' άλλον μίλησε όταν πήγε εκεί και την οθόνη δεν την άνοιξαν εκείνη την στιγμή αλλά την άφησε για να την δουν όταν είχαν χρόνο.

Σόρρυ αν γίνομαι κουραστική αλλά έτσι έγιναν τα πράγματα. Τώρα αν όλα αυτά είναι κάπως φλού αφού δεν υπάρχουν κάπου γραπτά, τι ακριβώς ισχύει σε κάθε χώρα, με τις εγγύησεις κλπ, δεν φταίω γω.

Στα mail απαντάνε αλλά πολυ καθυστερημένα, στην τελική ξαναπάρε τηλέφωνο και ξαναρώτα πιο συγκεκριμένα. Για να' σαι 100% σίγουρος.

Link to comment
Share on other sites

{ Σόρρυ αν γίνομαι κουραστική αλλά έτσι έγιναν τα πράγματα. Τώρα αν όλα αυτά είναι κάπως φλού αφού δεν υπάρχουν κάπου γραπτά, τι ακριβώς ισχύει σε κάθε χώρα, με τις εγγύησεις κλπ, δεν φταίω γω....}

Προς Θεού, μη σου δημιουργούμε ενοχές! Δεν ήταν αυτή η πρόθεσή μας (μου αν θες)!

Καλά κάνεις και αναφέρεις την εμπειρία σου, αλλίμονο και αν δεν την έλεγες!

Σε e-mail είναι πολύ δύσκολο να απαντήσουν συγκεκριμένα, όταν η πολιτική της εταιρίας διαφέρει από μοντέλο σε μοντέλο ή από περίπτωση σε περίπτωση.

Είναι λογικό επίσης, οι εταιρίες να "ελίσσονται" ανάλογα με τις τάσεις της αγοράς (ανάγκες, πελάτες, μόδα κ.ο.κ)

Εφόσον, τελικά του την άλλαξαν "έτσι χωρίς κόπο", τότε να επικοινωνήσει και πάλι μαζί τους και για την περίπτωση της νέας οθόνης (να μη διστάσει καθόλου!). Εφόσον, δεν του δώσαν καμία απόδειξη αλλαγής, σημαίνει ότι στην εγγύηση δεν υπάρχει Serial Number, οπότε η αλλαγή μπορεί να γίνει εξίσου εύκολα! Να ζητήσει όταν την αλλάξουν, να τη δοκιμάσει εκεί γιατί υποπτεύομαι να δίνονται και πάλι οθόνες από επιδιόρθωση!! Δεν είμαι σίγουρος αλλά εταιρίες είναι αυτές, σκαρφίζονται πολλές ιδέες!

Link to comment
Share on other sites

Πολλά θαυμαστικά χρησιμποιείς παντως :p με πνίξαν και οι ενοχες και δεν μπορούσα να κοιμηθω χτες βράδυ :p :p πλάκα κανωωω, :)

Όντως καλυτερά να πάρει κανείς τηλέφωνο για να μάθει ό,τι θέλει να μάθει παρά με email. Ετσι κι αλλίως οθόνη παίρνεις, ένα κάρο λεφτα σκας (ειδικά για την ειζο), οπότε Μακη πρίξτους μέχρι να λύσεις τις απορίες σου σχετικά με εγγύησεις ή ό,τι άλλο σχετικό.

Για αυτό που λες mlemo για την νεα οθόνη μάλλον δεν θα την αλλάζανε γιατί το πίξελ είναι πολύ άκρη και δεν είναι συνέχεια αναμένο οπότε μάλλον είναι σαμπ πίξελ..

Αυτό που λες για τη νεα ότι μπορεί να 'ναι από επιδιόρθωση το σκέφτηκα και γω και μπορεί όντως να παίζει..

Πως καίγονται τα πίξελ άραγε, τόσο εύκολο είναι ?

Link to comment
Share on other sites

Τους έχω πρήξει ήδη από το τηλέφωνο. Θα ψάξω να βρώ το mail τους μόλις έχω καιρό γιατί αρχίσαν τα σχολεία και σφίξαν τα πράγματα. Αν το έχει κάποιος πρόχειρο και μπορεί να μου το δώσει είναι πολύ καλύτερα... Θα τους στείλω mail και θα τους θέσω άμεσες και χωρίς πιθανότητα να "ξεφύγουν" ερωτήσεις συγκεκριμένα για την L568. Θέλει κανείς να ρωτήσω τπτ άλλο από τα μέχρι τώρα άγνωστα;

Link to comment
Share on other sites

Μάκη καλημέρα, το e-mail είναι : eizo@microtec.gr.

Έχω στείλει και εγώ e-mail από τον προηγούμενο χρόνο όπου ζητούσα μια γραπτή επιβεβαίωση αυτών που είχα πει στο τηλέφωνο προφορικά(αντικατάσταση από το πρώτο καμμένο pixel) και απάντηση φυσικά δεν πήρα.

Τελικά μετά από όλα όσα διάβασα στο thread έχω καταλήξει ότι για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο καλύτερα να πάρω LG. Είναι η μόνη εταιρεία που έχει ξεκάθαρη θέση ακόμα και για τα subpixels. Θα ήταν ευχής έργο να την ακολουθήσουν και άλλες εταιρείες.

Ελπίζω να διατηρήσουν το 0 pixel policy όταν με το καλό έρθουν Ελλάδα οι 1750Η και 1780U για τις οποίες ανέβαλλα την αγορά TFT (για αισθητικούς περισσότερο λόγους)

Link to comment
Share on other sites

να πω και εγω την εμπειρια μου:

εγω οταν πηρα τη L35O απο Πλαισιο και μου τη φεραν σπιτι, διαπιστωσα ενα καμμενο πιξελ ή sub Πιξελ. Την επομενη την πηγα στο μαγαζι και μου δωσαν μια αλλη που ειχαν στο ραφι για να τη βλεπει ο κοσμος. Ευτυχως επεσα σε καλο πωλητη...

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά πήρα οθόνη LCD NEC 17'' 72vm με 349 euro τελική... κι όταν πήγα σπίτι και την άναψα είχε καμμένο 1 πιξελάκι....την επόμενη μέρα μου έδωσαν άλλη( όπως έλεγε και η εγγύηση, ότι ακόμη και με ένα πιξελ γίνεται αντικατάσταση) χωρίς κανένα πρόβλημα... και δουλεύει άψογα.....

Link to comment
Share on other sites

Εγώ τον Νοέμβρη που χα ρωτήσει για τις 778 και 578 μου παν πως ακόμα ήταν σε στάδιο παραγωγής και με το που θα βγαίναν στην αγορά περίπου τότε θα ρχόντουσαν και Ελλάδα, γιατί δεν έχουν ιδιαίτερη καθυστερηση στην εμφάνιση νέων μοντέλων, άρα γύρω τέλη Ιανουαρίου, αρχές Φεβρουαρίου το υπολογιζαν. Αλλά τιμή δεν ξέραν ακόμα..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.