Jump to content



Project Cars 2


kyr..

Recommended Posts

Σε καταλαβαίνω για το pcars, ιδίως τους πρώτους μήνες πιο πολύ έτρεχα δοκιμαστικους γύρους για να δω ρυθμίσεις τιμονιού παρά εκανα αγωνες. Αυτο που έγραψα, ομως, δεν είχε αφορμή το pcars. To βλεπω σε διάφορα fora και φαινεται κι εδώ. Το είπα γενικώς για τα sims που κυκλοφορούν. Βέβαια συμφωνώ με οσα εγραψες. Κατι τετοιο συμβαινει. Και προφανως και πρεπει να φιλτραρεις ολη την πληροφορία και να κρατας μικρο καλαθι. Αλλά μου τη σπάει αυτός ο ακρατος αρνητισμος και η λογική του "έλα μωρέ τί να μας πουν κι αυτοί" αυτό το οπαδιλικι.

 

Ε τελος πάντων. Εγω ειμαι πάντα αισιόδοξος και περιμένω να δω αποτέλεσμα πριν κρίνω. Εννοείται οτι θα το αγοράσω. Αλλά ναι, στο hype train δεν ανεβαίνω 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, liakjim said:

Ότι να'ναι. 

 

Δεδομένο : studio ανακοινώνει τη δημιουργία του "most authentic, beautiful, intense, and technically-advanced racing game on the planet" με "world-class handling".

Αντί αυτού, βγάζουν μια μετριότητα.

 

Δεδομένο 2 : το ίδιο studio ανακοινώνει τη δημιουργία του "the most beautiful, intense, authentic, and technically-advanced racing game on the planet"....

 

Λογικό συμπέρασμα : διατηρώ επιφυλάξεις, στην καλύτερη. 

 

Όταν αναφέρεις τις επιφυλάξεις σου, αυτές χαρακτηρίζονται ως τοξικότητα και εσύ "φερέφωνο, "μαρκίζα" κτλ ( + σάλτσες με λίγη καθαρεύουσα και λίγη αγγλική...) 

 

Τραγικός.

αν θεωρείς οτι με τα πόστς σου απλά αναφέρεις τις επιφυλάξεις σου κ δεν διατηρείς την τοξικότητα τότε τι να σε πω,συνέχισε έτσι.

 

επίσης το παραπάνω πόστ είναι case in point,αντεπιχείρημα μηδέν κ αμέσως την επιλογή του εύκολου ad hominem.

 

όλα τα στούντιο μιλούν για το bestest,greatest κλπ είναι λογικό,ακόμη κ ο αγαπημένος Μάρκος το κάνει.Εμείς ως καταναλωτές οφείλουμε να ξεδιαλύνουμε το ''θόρυβο'' από την πραγματικότητα κ να ψηφίσουμε με το πορτοφόλι μας.Όχι να βρίζουμε όμως το παιχνίδι κ όσους το χρησιμοποιούν κ μετά να τα ακουμπάμε...αρκετοί από σας είστε ο ορισμός του τι δεν εστί σιμ ρέισερ-ενθούσιαστ.

 

δεν είχα την απαίτηση να καταλάβεις ούτε τι έγραψα ούτε να προσπαθήσεις μήπως μετριάσεις την τοξικότητα

 

αν αυτό το φόρουμ λειτουργούσε με δεδομένα αυστηρώς, τότε κάτι μου λέει οτι εσύ κ μερικοί ακόμη δεν θα είχατε τη δυνατότητα να γράφετε...

 

κ θένξ για το κομπλιμάν :)

Link to comment
Share on other sites

πριν 33 λεπτά, το μέλος sosna έγραψε:

αν αυτό το φόρουμ λειτουργούσε με δεδομένα αυστηρώς, τότε κάτι μου λέει οτι εσύ κ μερικοί ακόμη δεν θα είχατε τη δυνατότητα να γράφετε...

Όταν πριν καιρό έκανα μία παρέμβαση σε θέμα gaming, οπου οι ίδιοι χρήστες που έκαναν αναφορά αργότερα μας είπαν (με είπαν βασικά) ότι δρουμε φασιστικά, είχαμε γίνει οι κακοί λύκοι και αυτοί που δεν σας σέβονται. 

Τωρα που σας αφησαμε κάπως λάσκα και βάλαμε και "δικός σας" άνθρωπο να τα κοιτάει, είμαστε το φόρουμ που δεν λειτουργεί αυστηρά.

 

Λοιπόν από εδώ και πέρα αλλάζει το τροπάρι και όποιος θέλει ας παρεξηγήσει και ας ξεκινήσει flame από αυτό το Post και μετά.

Δεν παρακολουθώ καθόλου τα θέματά σας αλλά βαρέθηκα τα reports και τη γκρινια.

 

Εσεις ορίσατε το πως προχωράμε από εδώ και στο εξής.

 

Μια καλή Κυριακή να έχουμε...

 

 

ΥΓ @sosna δε τα έχω μαζί σου απλά ήταν αφορμή το Post σου για τα παραπάνω

 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Ο Δημήτρης θα κάτσει να ηρεμήσει για πέντε μέρες μιας και τα flames μέσα σε Spoiler εξακολουθούν να είναι flames

 

Ο ναζί της γειτονιάς σας!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

maxresdefault.jpg

 

 

Μερικα στοιχεια για το game,που πιστευω με ολα αυτα που λεει θα ειναι το απολυτο σιμ της χρονιας πρωτα σε φυσικη και γραφικα και μετα σε αλλα πολλα που δεν τα εχουν αλλα σιμς :).

 

Race without boundaries - anytime, anywhere. Day or night, wet or dry.
With LiveTrack 3.0, tracks dynamically transition from clean to rubbered-in to dirty,changing the grip physics whether on tarmac, dirt, or ice.

Drivers can race a full 24-hour cycle with real-time vehicle, weather, and temperature changes, and even across all four seasons - faithfully recreating the atmospheic conditions and ambience of a specific time of year. Even weather effects like ground mist, thunder, and snow mean Mother Nature must now be conquered.


Class-leading visuals defined by a 1:1 digital craftsmanship, precision physics, and dynamic real-time vehicle, surface, and seasonal conditions. Go beyond reality and experience true-to-life driving immersion with VR and 12K resolution support. Project CARS 2 is as exhilarating and challenging to play as it is state-of-the-art.

 


    Over 170 licensed cars from the most iconic brands
    The largest track roster of any console racing game including ice and dirt tracks
    New vehicle types and motorsport classes including Rallycross, IndyCar, and Oval
    Dynamic time of day, weather, and new seasonal conditions
    New Online Championships mode

    

    LiveTrack 3.0 powers dynamic surface conditions that affect vehicle performance and handling, and evolves the track over the course of a  race weekend
    Esports built-in from day one with full ranking, and broadcasting/streaming functionality
    Bleeding-edge tire physics, advanced AI, and intuitive gamepad control
    VR, 12K, 21:9, and triple-screen support built-in.

 

 

Απλα....the ultimate sim.

Αναμενουμε....................

 

 

 

Έγινε επεξεργασία από John@John
Link to comment
Share on other sites

πριν 23 λεπτά, το μέλος John@John έγραψε:

Μερικα στοιχεια για το game,που πιστευω με ολα αυτα που λεει θα ειναι το απολυτο σιμ της χρονιας πρωτα σε φυσικη και γραφικα και μετα σε αλλα πολλα που δεν τα εχουν αλλα σιμς :).

 

Απλα....the ultimate sim.

Αναμενουμε....................

fry-not-sure-if-trolling_191.jpg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Μάλλον προσπαθεί να πικάρει τον liakjim χεχεχε.

 

Χωρίς πλάκα, το livetrack 3.0 θα υποστηρίζει διαφορετικό καιρό σε σημεία της πίστας, αυτό σημαίνει οτι nordscleife (π.χ.) αλλού μπορεί να βρέχει, αλλού να έχει ήλιο και να στεγνώνει η βροχή και αλλού να έχει ομίχλη. Αυτό δίνει άλλη διάσταση στην επιλογή ελαστικών και δεν μπορείς να πεις με σιγουριά, α δε βρέχει, θα βάλω slicks. Νομίζω οτι είναι απ τα χαρακτηριστικά που δε θα εκτιμηθούν μέχρι να τα δούμε live και να νιώσουμε τη βαρύτητά τους. Αν κάνουν και μια βασική μοντελοποίηση ανέμων και aquaplanning σε puddles, απλώς τίποτα δε θα είναι "σταθερή" σε έναν αγώνα. Συναρπαστικό, αναμένω με ανυπομονησία. Για το RallyX ψιλοχέστηκα, δε με ενδιέφερε ποτέ ιδιαιτέρως σε κανένα παιχνίδι, αλλά θα δούμε...

 

 

Link to comment
Share on other sites

πριν 44 λεπτά, το μέλος GeoF1 έγραψε:

Μπορεί να εχει ειπωθεί και να το εχω χάσει, αλλά ποτε αναμένεται να κυκλοφορήσει?

Slightly Mad Studios CEO Ian Bell says that racing game Project Cars 2 is aiming for a September release date and that the game will feature all of the famous car brands.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ωραία τα λένε. Κάπως έτσι τα λέγαν και για το πρώτο, αλλά όλοι ξέρουμε την κατάληξη.
Λίγο πολύ συνηθισμένες τακτικές marketing.
 

πριν 3 ώρες, το μέλος John@John έγραψε:

    The largest track roster of any console racing game including ice and dirt tracks

Ξέρω θα φανεί χαζομάρα/βλακεία, αλλά από τέτοιες λεπτομέρειες στις δηλώσεις, επιβεβαιώνω αυτό που βέβαια όλοι γνωρίζουμε(δεν το 'χει κρύψει εξάλλου), τον προσανατολισμό του στο κοινό των κονσολών. Με ό,τι αυτό συνεπάγεται περί "απόλυτου" sim. Θα μου πεις και το AC δεν βγήκε και προς τα εκεί? Ναι, με τη διαφορά ότι το προσάρμοσε μια έκδοσή του και για κονσόλα και όχι όπως με το pCars που η κονσολάδικη έκδοση προσαρμόστηκε για το PC.

 

Δυστυχώς δηλώνω απογοητευμένος από το πρώτο, που μεταξύ μας δεν περίμενα να είναι sim έτσι κι αλλιώς, αλλά μια καλύτερη εναλλακτική στα Gran Turismo/ Forza για τις κονσόλες που θα ερχόταν και στο PC! Στόχος μου ήταν να βρει τη θέση του στα casual racing games, όχι arcade(NFS κτλ) για χαλάρωμα και να 'χει ενδιαφέρον Career. Κάτι πήγε να κάνει παραπάνω στο handling που στο PC ποτέ δεν πήρα σωστό FFB(όχι πολλά, αλλά ούτε τα βασικά?). Δοκίμασα πολλές ρυθμίσεις. Κάποιες ήταν οκ για κάποια cars ενώ για άλλα άστα να πάνε. Κι αυτό οφείλεται στο "κακό" σχεδιασμό του FFB(physics?) των αυτοκινήτων του γενικώς. Και το career του βαρετό. Το online του δεν ήταν ποτέ προτεραιότητά του, μιας και σε αυτό αναλώνομαι σε άλλους τίτλους. Αλλά αν τα παραπάνω ήταν οκ, ίσως να του έδινα μια ευκαιρία.

Ενδιαφέρουσες οι δηλώσεις τους. Μακάρι να καταφέρει όλα αυτά που σχεδιάζει να προσφέρει και προπαντός να δουλεύουν σωστά!
Κρατάω μικρό καλάθι. Μακάρι να με διαψεύσουν, θα ΄ταν ευχάριστο.

Link to comment
Share on other sites

Σωτήρη δλδ το iRacing που με g27 δεν το απόλαυσα ποτέ από το μακρινό 2008 μέχρι σήμερα δεν θα το έβαζες στην κατηγορία των σίμ,γιατί κ κείνο αυτοδιαφημιζόταν ως άπσολουτ εξομοίωση.

 

Επίσης που αποσκοπεί ο διαχωρισμός σιμ χάρντκορ σιμκέιντ κλπ.

 

Δλδ σώνει κ καλά ο κάσουαλ χρήστης πρέπει να κάνει χρήση σίμ?Δεν μπορεί να βγάλει το κοντρόλερ κ να απολαύσει τον εκάστοτε τίτλο χωρίς ταμπέλες?

 

Εγώ που πέρασα μια χαρά με τα Φ1 2016 κ Dirt Rally με το xbox360 controller είμαι νερωμένος σίμμερ ή simcader?

 

Για μένα είναι θετικό το κάθε παιχνίδι να έχει διάφορες ρυθμίσεις ώστε ο καθένας να επιλέξει τη δυσκολία που θέλει.

Link to comment
Share on other sites

Νάσο, όλα είναι καλά, από τη σκοπιά τους δεν αντιλέγω. Και στην τελική, στόχος τους είναι να διασκεδάζει τον χρήστη. Και αυτό που το κάνει καλύτερα με τους περισσότερους, είναι το πιο επικερδές οικονομικά, αλλά όχι απαραίτητα και το καλύτερο στο συνολικά.

Ο διαχωρισμός είναι πάντοτε "σχετικός με τις απαιτήσεις" του εκάστοτε χρήστη νομίζω. Για μένα μπορεί να θεωρώ το Mario Kart "sim" από τη στιγμή που εξομοιώνει την κίνηση ενός καρτ(γκάζι-φρένο-τιμόνι). Διαφέρει εξάλλου και ο λόγος ενασχόλησης του καθενός μας. Με τον όρο casual πάντως είχα σκοπό στην αναφορά του, ως ενός game όπου ο οποιοσδήποτε με ελάχιστη οδηγική εμπειρία ή καθόλου να μπορούσε να ανταποκριθεί, ώστε να το ευχαριστηθεί τελικά χωρίς πολλά πολλά. Δεν είναι καθόλου κακό αυτό. Κι εγώ ανά περιστάσεις το αναζητώ. Η πολυπλοκότητά του όμως μπορεί να δυσαρεστήσει τους πολλούς. Που εκ των πραγμάτων, αποσκοπεί. Μην ξεχνάς τον όχι πολύ, αλλά διαφορετικό προσανατολισμό που είχε για παράδειγμα το DiRT Rally από το DiRT 3(διαφορετικοί τίτλοι κάτω από το ίδιο brand), με τους λάτρεις του "3" να ξενερώνουν από τη δυσκολία του "Rally". Και τα δύο τα απόλαυσα, με το καθένα να μου προσφέρει κάτι διαφορετικό.


Στόχος μου πάντως δεν ήταν να συγκρίνω το ένα με το άλλο για το πιο είναι το καλύτερο. Τοποθετήθηκα με βάση την προσωπική μου εμπειρία και προτιμήσεις. Και το Gran Turismo ανέκαθεν αυτοχαρακτηριζόταν ως "Real Driving Simulator". Στην κατηγορία των κονσολών μέχρι κάποια στιγμή ναι, μπορεί να ήταν το μοναδικό που ήταν πιο κοντά στο "real" σε σχέση με τα άλλα διαθέσιμα της πλατφόρμας (PS). Με διασκεδάζει αρκετά γι αυτό που είναι, κι ας μην είναι όσα διαλαλεί. Μέσα στα τόσα χρόνια το γνωρίζω και δεν δίνω σημασία στο χαρακτηριστικό αυτό. Ομοίως και με το pCars, όπου για άλλους λόγους τελικά δεν με ικανοποίησε. Όπου παρόλο της μη ικανοποιητικής του αίσθησης στην οδήγηση (τηρουμένων των αναλογιών) που θα μπορούσα να προσπεράσω, δεν μου έδωσε από άποψη career και την πρόκληση να ασχοληθώ περαιτέρω.

 

Όσο για το χειριστήριο, ο καθένας ξέρει τι τον ευχαριστεί. Ας παίξει και με mouse/keyboard (lfs) και ας το ευχαριστηθεί αν του προσφέρεται. Αλλά όταν μου δίνετε η δυνατότητα για τιμόνι σε συνδυασμό με την σιμ ταμπέλα που ο ίδιος έχει κολλήσει πάνω σου, κάν' το καλά, όχι τέλεια, αλλά καλά. Αν δεν έβαζε την ταμπέλα αυτή, ίσως δεν είχα τις ίδιες απαιτήσεις ως χρήστης. Θα προτιμούσα λοιπόν ένα λιγότερο confused ffb σε settings, που να μου δίνει "σωστά" τα βασικά, παρά ίσως αυτό που σε κάποια αυτοκίνητα μου "δούλευε" και σε άλλα όχι. Αυτό βέβαια δείχνει ότι ίσως να μην είναι απαραίτητα πρόβλημα του ffb/physics, αλλά να ασχολήθηκαν λιγότερο από μεριάς παραγωγής, με κάποια εξ' αυτών. Αυτό έχει όμως ως αποτέλεσμα, μια αρνητική εικόνα σε κάποιους από εμάς για το σύνολο του παιχνιδιού που θέλουμε να το παίξουμε στην τελική με τιμόνι, καταλήγοντας απλά να γυρίζουμε μία στεφάνη τελικά, "μαντεύοντας" τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Ναι, για έναν λιγότερο απαιτητικό χρήστη ίσως κι αυτό να είναι αρκετό ή ακόμα και extreme.

 

Πάντως δεν νομίζω πως χρειάζεται να χαρακτηριζόμαστε γενικότερα σιμμερς/αρκεηνταδες κτλ. Είμαστε απλά χρήστες του εκάστοτε προϊόντος. Και εγώ ασχολούμαι με πάρα πολλές κατηγορίες. Δεν χρειάζονται ταμπέλες. Για τον εαυτό μας παίζουμε, όχι για τους άλλους.

 

Όσο για τα ίδια τα παιχνίδια, το βρίσκω λίγο πολύ αναγκαίο. Ίσως όχι κατ' ανάγκη απόλυτο τον καθένα. Αλλά πως θα κατηγοριοποιούσαμε τα Mario Kart, Sega Rally, WRC, Dirt Rally, Richard Burns Rally? "Ραλλάκια" με την ευρύτερη έννοια είναι όλα. Ποιο θα πρότεινες σε κάποιον λοιπόν που σου ζητάει ένα ραλλάκι να παίξει?

 

Όλα τα παραπάνω αποτελούν καθαρά προσωπική μου άποψη, στην οποία δεν χρειάζεται να συμφωνήσετε ή όχι. Απλά θέλησα να την εκφράσω με περισσότερες από μία λέξεις/σελίδες :p Θέλω κι εγώ να είναι στην τελική ένα καλό παιχνίδι(βοηθάει και τον ανταγωνισμό αυτό, προσφέροντάς μας καλύτερα προϊόντα), γιατί όπως είχα σκοπό να ασχοληθώ με το πρώτο, θα 'θελα και με το δεύτερο, αλλά τείνω να διατηρώ αρκετές επιφυλάξεις περί των λεγομένων τους, δεδομένης της πρώτης εμπειρίας. Και προς θεού, δεν εννοώ ότι ο τίτλος είναι κακός επειδή εμένα δεν με κάλυψε. Και το ξαναλέω. Μακάρι να 'ναι όσο καλό λέει αυτή τη φορά και θα το τιμήσουμε :)

Έγινε επεξεργασία από jumaru99
Link to comment
Share on other sites

On 2/18/2017 at 11:27 PM, jumaru99 said:

Νάσο, όλα είναι καλά, από τη σκοπιά τους δεν αντιλέγω. Και στην τελική, στόχος τους είναι να διασκεδάζει τον χρήστη. Και αυτό που το κάνει καλύτερα με τους περισσότερους, είναι το πιο επικερδές οικονομικά, αλλά όχι απαραίτητα και το καλύτερο στο συνολικά.

Ο διαχωρισμός είναι πάντοτε "σχετικός με τις απαιτήσεις" του εκάστοτε χρήστη νομίζω. Για μένα μπορεί να θεωρώ το Mario Kart "sim" από τη στιγμή που εξομοιώνει την κίνηση ενός καρτ(γκάζι-φρένο-τιμόνι). Διαφέρει εξάλλου και ο λόγος ενασχόλησης του καθενός μας. Με τον όρο casual πάντως είχα σκοπό στην αναφορά του, ως ενός game όπου ο οποιοσδήποτε με ελάχιστη οδηγική εμπειρία ή καθόλου να μπορούσε να ανταποκριθεί, ώστε να το ευχαριστηθεί τελικά χωρίς πολλά πολλά. Δεν είναι καθόλου κακό αυτό. Κι εγώ ανά περιστάσεις το αναζητώ. Η πολυπλοκότητά του όμως μπορεί να δυσαρεστήσει τους πολλούς. Που εκ των πραγμάτων, αποσκοπεί. Μην ξεχνάς τον όχι πολύ, αλλά διαφορετικό προσανατολισμό που είχε για παράδειγμα το DiRT Rally από το DiRT 3(διαφορετικοί τίτλοι κάτω από το ίδιο brand), με τους λάτρεις του "3" να ξενερώνουν από τη δυσκολία του "Rally". Και τα δύο τα απόλαυσα, με το καθένα να μου προσφέρει κάτι διαφορετικό.


Στόχος μου πάντως δεν ήταν να συγκρίνω το ένα με το άλλο για το πιο είναι το καλύτερο. Τοποθετήθηκα με βάση την προσωπική μου εμπειρία και προτιμήσεις. Και το Gran Turismo ανέκαθεν αυτοχαρακτηριζόταν ως "Real Driving Simulator". Στην κατηγορία των κονσολών μέχρι κάποια στιγμή ναι, μπορεί να ήταν το μοναδικό που ήταν πιο κοντά στο "real" σε σχέση με τα άλλα διαθέσιμα της πλατφόρμας (PS). Με διασκεδάζει αρκετά γι αυτό που είναι, κι ας μην είναι όσα διαλαλεί. Μέσα στα τόσα χρόνια το γνωρίζω και δεν δίνω σημασία στο χαρακτηριστικό αυτό. Ομοίως και με το pCars, όπου για άλλους λόγους τελικά δεν με ικανοποίησε. Όπου παρόλο της μη ικανοποιητικής του αίσθησης στην οδήγηση (τηρουμένων των αναλογιών) που θα μπορούσα να προσπεράσω, δεν μου έδωσε από άποψη career και την πρόκληση να ασχοληθώ περαιτέρω.

 

Όσο για το χειριστήριο, ο καθένας ξέρει τι τον ευχαριστεί. Ας παίξει και με mouse/keyboard (lfs) και ας το ευχαριστηθεί αν του προσφέρεται. Αλλά όταν μου δίνετε η δυνατότητα για τιμόνι σε συνδυασμό με την σιμ ταμπέλα που ο ίδιος έχει κολλήσει πάνω σου, κάν' το καλά, όχι τέλεια, αλλά καλά. Αν δεν έβαζε την ταμπέλα αυτή, ίσως δεν είχα τις ίδιες απαιτήσεις ως χρήστης. Θα προτιμούσα λοιπόν ένα λιγότερο confused ffb σε settings, που να μου δίνει "σωστά" τα βασικά, παρά ίσως αυτό που σε κάποια αυτοκίνητα μου "δούλευε" και σε άλλα όχι. Αυτό βέβαια δείχνει ότι ίσως να μην είναι απαραίτητα πρόβλημα του ffb/physics, αλλά να ασχολήθηκαν λιγότερο από μεριάς παραγωγής, με κάποια εξ' αυτών. Αυτό έχει όμως ως αποτέλεσμα, μια αρνητική εικόνα σε κάποιους από εμάς για το σύνολο του παιχνιδιού που θέλουμε να το παίξουμε στην τελική με τιμόνι, καταλήγοντας απλά να γυρίζουμε μία στεφάνη τελικά, "μαντεύοντας" τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Ναι, για έναν λιγότερο απαιτητικό χρήστη ίσως κι αυτό να είναι αρκετό ή ακόμα και extreme.

 

Πάντως δεν νομίζω πως χρειάζεται να χαρακτηριζόμαστε γενικότερα σιμμερς/αρκεηνταδες κτλ. Είμαστε απλά χρήστες του εκάστοτε προϊόντος. Και εγώ ασχολούμαι με πάρα πολλές κατηγορίες. Δεν χρειάζονται ταμπέλες. Για τον εαυτό μας παίζουμε, όχι για τους άλλους.

 

Όσο για τα ίδια τα παιχνίδια, το βρίσκω λίγο πολύ αναγκαίο. Ίσως όχι κατ' ανάγκη απόλυτο τον καθένα. Αλλά πως θα κατηγοριοποιούσαμε τα Mario Kart, Sega Rally, WRC, Dirt Rally, Richard Burns Rally? "Ραλλάκια" με την ευρύτερη έννοια είναι όλα. Ποιο θα πρότεινες σε κάποιον λοιπόν που σου ζητάει ένα ραλλάκι να παίξει?

 

Όλα τα παραπάνω αποτελούν καθαρά προσωπική μου άποψη, στην οποία δεν χρειάζεται να συμφωνήσετε ή όχι. Απλά θέλησα να την εκφράσω με περισσότερες από μία λέξεις/σελίδες :p Θέλω κι εγώ να είναι στην τελική ένα καλό παιχνίδι(βοηθάει και τον ανταγωνισμό αυτό, προσφέροντάς μας καλύτερα προϊόντα), γιατί όπως είχα σκοπό να ασχοληθώ με το πρώτο, θα 'θελα και με το δεύτερο, αλλά τείνω να διατηρώ αρκετές επιφυλάξεις περί των λεγομένων τους, δεδομένης της πρώτης εμπειρίας. Και προς θεού, δεν εννοώ ότι ο τίτλος είναι κακός επειδή εμένα δεν με κάλυψε. Και το ξαναλέω. Μακάρι να 'ναι όσο καλό λέει αυτή τη φορά και θα το τιμήσουμε :)

Σωτήρη καταρχάς συγγνώμη κ πάλι για την επαφή που είχαμε -άσχετο αλλά έπρεπε να είμαι πιο προσεκτικός-.

 

Σχετικά με όσα γράφεις δεν αντιλέγω.

 

Απλά αυτό που γράφεις οτι ο διαχωρισμός είναι σχετικός με τις απαιτήσεις του χρήστη νομίζω είναι λίγο ασαφές κ αυτό γιατί όταν προσπαθείς να εξομοιώσεις κάτι, τότε δεν χωρά συζήτηση οτι αποσκοπείς σε όσο πιστότερη αποτύπωση της πραγματικότητας έχεις τη δυνατότητα κ τα εργαλεία να πετύχεις.Άρα λοιπόν δεν θα καθορίσει ο χρήστης το genre αλλά ο developer.

 

Μέσω καλού κώδικα υποθέτω οτι ένα σιμ έχει τη δυνατότητα να νερώσει το κρασί του κ να καταστεί πιο προσιτό σε ευρύτερη μερίδα κοινού.Μπορεί λοιπόν ο χαρντκοράς να απολαύσει μια ''ανόθευτη όσο πιστότερη γίνεται'' εμπειρία αλλά κ εκείνος που απλά θέλει να τρέξει το ''ραλλάκυ'' του,χωρίς να χρειάζεται να χαρακτηρίσουμε τον χρήστη αλλά το παιχνίδι.Εδώ για μένα είναι κ η μεγάλη παρανόηση/παγίδα οτι ''είσαι οτι επιλέξεις''.

 

Η προσωπική εμπειρία κ προτιμήσεις είναι βασικό,αρκεί να μην αποσκοπεί στην μείωση επιλογών των άλλων.Το λέω αυτό γιατί στην μετά του iRacing εποχή δυστυχώς αρκετοί βιτριολικά καταφέρονται καυστικώς για τις επιλογές του καθενός χωρίς να ενδιαφέρονται για τις απαιτήσεις, το backround ή την απόλαυση που λαμβάνει ο επιλέγων -ππου για εμένα αυτό είναι το βασικό μιας κ αυτός πλήρωσε το game κ είναι δικαίωμά του-.

 

Σε οτι γράφεις για το Pcars συμφωνώ κ επαυξάνω.Σε κείνο που διαφώνησα με το Δημήτρη ήταν στο οτι ας περιμένουμε πρώτα να βγει,να δούμε τα ριβιούς,να το δοκιμάσουμε κ μεις κ μετά να σχολιάσουμε -ακόμη κ αν η προτέρα εμπειρία μας ήταν απογοητευτική-.

 

Δεν θα μπορούσα να μιλήσω κοροιδευτικά όμως για κάποιον που γουστάρει να τρέχει το χ έναντι του ψ.Γιατί αυτό δείχνει έλλειψη κατανόησης κ πολλά άλλα.

 

Αν κάποιος με ρωτούσε τι να επιλέξει θα τον ρωτούσα πίσω τι απαιτήσεις έχει,γιατί θέλει να ασχοληθεί πχ θέλει απλά να περάσει την ώρα του,θέλει να προετοιμαστεί για ένα αγώνα που θα τρέξει σε συγκεκριμένη πίστα κλπ.Σωστά λες λοιπόν πως υποκατηγορίες υπάρχουν αλλά αυτές για μένα τις καθορίζει ο developer με τον προσανατολισμό που θέλει να δώσει μέσω των επιλογών του στον κώδικά του εκάστοτε παιχνιδιού.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.