Jump to content



6600 GT Owners


PGM

Recommended Posts

  • Replies 793
  • Created
  • Last Reply
Αρχική απάντηση από Spooky [Σήμερα, στις 13:42]

Τα 300core ειναι τα 2D στα οποια τρεχει η καρτα σε εφαρμογες win. Αν τρεξεις καποιο παιχνιδι με ανοιχτο το RivaTuner και τσεκαρεις χρονισμους τοτε θα δεις οτι ειναι 500core που ειναι οι 3D.

Αυτό πρέπει να είναι 100% σωστό spooky. Κάτι σα να πήρε το μάτι μου στο RivaTuner. Οπότε πρέπει να τον καθησυχάσω το φίλο μου.

Πάντως λίγο fine tuning ακόμη και σε καινούριο (έτοιμο) σύστημα δεν βλάπτει.

Πάντως το HL2 είναι φανταστικό.

Όσο για αλλαγή drivers, πιστεύω οτι οι 71.84 πρέπει να είναι πολύ καλοί. Κυρίως για τα Pci-x συστήματα.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από H.A.Balafoutre [Σήμερα, στις 13:18]

Αυτό πρέπει να είναι 100% σωστό spooky. Κάτι σα να πήρε το μάτι μου στο RivaTuner. Οπότε πρέπει να τον καθησυχάσω το φίλο μου.

1000% σιγουρο ειναι γιατι την ιδια κρυαδα εφαγα και εγω οταν πρωτο πηρα την καρτα!! :o:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Κρυάδα δε θα πείς τίποτα, λέω άντε να δω και πως θα παίζει το κορυφαίο αυτό game σε ένα καλό αρκετά δυνατό σύστημα pci-x. Και το βλέπω να κολλλλλλλλλλλλλλλλλλάει:blink:.

Αν είναι δυνατόν λέω.

Σε 1-2 ωρίτσες θα σας έχω update.

ΛόόόόόόόόόόόόόόόόόόΛ, 14-05-2005, και ακόμη δεν το είδα το σύστημα ξανά. ’κου 1-2 ωρίτσες. Πάντως Iam tuned in για το θέμα.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από H.A.Balafoutre [Σήμερα, στις 15:18]

Όσο για αλλαγή drivers, πιστεύω οτι οι 71.84 πρέπει να είναι πολύ καλοί. Κυρίως για τα Pci-x συστήματα.

Δοκίμασε και τους 66.93.Εγώ είχα τους 71.81 και μετά από 2 εβδομάδες δεν άντεξα και ξαναέβαλα τους 66.93...

Link to comment
Share on other sites

Επειδή διάβασα καλές κριτικές σκέφτομαι να αγοράσω την Gigabyte 6600GT έκδοση AGP λόγω περιορισμένων οικονομικών. :( Στο μεταξύ πριν από λίγες ημέρες είδα ότι είχε κυκλοφορήσει μία καινούργια έκδοση της κάρτας με το χαρακτηρισμό TurboForce (μοντέλο Ν66Τ128VP) που είναι χρονισμένη στα 500/1120 αντί για 500/1000 της προηγούμενης. Η μοναδική άλλη διαφορά έγκειται στο παθητικό σύστημα ψύξης που έχει η τελευταία.

Επειδή δεν ξέρω αν θα έρθει γρήγορα (ή αν θα έρθει γενικά) η συγκεκριμένη κάρτα στη χώρα μας και πόσο θα κοστίζει (πάνω απο 200Ε νομίζω ότι θα είναι υπερβολική τιμή) μπορεί να γίνει το εξής; Να αγοράσω δηλαδή το προηγούμενομοντέλο (Ν66Τ128D) και να αναβαθμίσω την έκδοση του BIOS σε αυτήν της καινούργιας κάρτας; Το λέω αυτό επειδή κατέβασα απο το Internet τις τελευταίες εκδόσεις των BIOS για τις δύο κάρτες και συγκρίνοντας τα αρχεία διαπίστωσα ότι κατά 99+% ήταν ίδια. Μπορεί η μοναδική διαφορά να είναι μόνο στο χρονισμό της μνήμης; Στο site της Gigabyte αναφέρει ότι το χαρακτηριστικό TurboForce εγγυάται τη σταθερότητα του συστήματος. Μπορεί λοιπόν να πρόκειται για έναν συνδυασμό hardware και software και τελικά με την αλλαγή στο BIOS να προξενήσω μεγάλο πρόβλημα;

(πχ. θερμοκρασία;)

Δεν θέλω να κάνω πειραματισμούς και δεν έχω ειδικά συτήματα ψύξης παρά μόνο 2 ανεμιστήρες system. Αξίζει τον κόπο;

????? :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Οσον αφορα το Half-Life 2 (σε αναλυση 1280χ1024 και ολα στο φουλ, εκτος απο v-sync)το επαιξα και το τερματισα με μια 6600GT prolink και επεξεργαστη ΑΜD 64 3000, RAM 768ΜΒ και δεν παρατηρησα προβλήματα ή κολληματα.

Και τα frames ηταν πάντα σε ικανοποιητικα επιπεδα. Και χωρις να πειραξω καθολου την καρτα ή τον επεξεργαστη.

Εκει που παρατηρησα κοληματα ειναι στο Doom 3, αλλα τι να κανουμε.

Πλεον αυτη η κατασταση με την αναβαθμιση hardware εχει καταντησει εκνευριστικη. Δηλαδη ποσα λεφτα πρεπει να ξοδεψει κανεις??

Τελος παντων

Link to comment
Share on other sites

Παντως σε μενα δεν μπορω να πω ιδιο

Με καθε καινουργιο update του Half life 2

τρεχει και χειροτερα αυτο το παιχνιδι στην ΑΤΙ καρτα μου

Σαν να εχει πεσει η ταχυτητα

Ισως να υπαρχει καποιο προβλημα στα τελευταια driver της ΑΤΙ που επηρεαζει αρνητικα το παιχνιδι τι να πω

Ελπιζω ο Catalyst maker να το φτιαξει αυτο στους Catalysts 5.5 η η Valve

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι θέμα μόνιτορ , Είναι θέμα hardware της vga , κόβει τα frame στα 60 [τόσα μπορεί να αντιληφθεί και το ανθρώπινο μάτι ] και έχουμε 60 ομαλά και χωρίς παραμορφώσεις frames . Απο το να πηγαίνουν ingame μια 150 μια 70 .

Αλήθεια μέσα στο παιχνίδι με κλειστό vsync και πιο πολύ με κάρτες ΑΤι δεν παρατηρούσατε οριζόντιες γραμμές να δημιουργούντε ?

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από haris1984 [Σήμερα, στις 16:46]

πρωτον: ε?τι ρολο βαρανε τα hz του μονιτορ με τα καρε ανα δευτερολεπτο που βγαζει η καρτα γραφικων?

δευτερον: ελληνικα!

Βασικά he's got a point γιατί με το v-sync αναμένο ο driver συχρονίζει τα fps με τα Hz της οθόνης οπότε αν το μόνιτόρ σου είναι 60 Hz η κάρτα σου περιορίζεται στα 60fps :(

Link to comment
Share on other sites

’λλο το vsync , άλλο το frame limit.

Με Vsync on , η κάρτα βγάζει frame μόνο στην αρχή της κάθετης ανανέωσης της εικόνας της οθόνης.

Αν η κάρτα αντέχει , τότε θα βγάζει 1 frame για κάθε hz της οθόνης.

Αν δεν αντέχει , θα βγάζει frame κάθε 2 hz της οθόνης ή και κάθε 3 hz (εάν υποστηρίζεται triple buffering).

Tο κεντρικό νόημα είναι οτι σε μια οθόνη με 60hz , τα fps δεν γίνεται να πάρουν ΚΑΜΙΑ τιμή ανάμεσα στο 30 και το 60 , ενώ το maximum είναι το 60.

To πλεονέκτημα είναι οτι εξαφανίζεται το tearing (οι οριζόντιες γραμμές).

Το μειονέκτημα είναι οτι αν η κάρτα δεν αντέχει να βγάζει μόνιμα περισσότερα fps από τα hz της οθόνης , τότε τα fps χοροπηδάνε πολύ απότομα (κάτι που προσωπικά με ενοχλεί πολύ).

Ένα παραδειγματάκι στο διάγραμμα , με refresh rate = 60hz.

Το fraps μπορεί να δείξει και άλλες τιμές πέρα του hz/1 & hz/2 με Vsync on , αλλά αυτό επειδή δεν μετράει στιγμιαίο framerate , αλλά σε ένα συγκεκριμένο (μικρό) χρονικό διάστημα.

Οπότε αν στο μισό αυτού του διαστήματος είχε 30fps και στο άλλο μισό 60fps , τότε θα δείξει 45fps.

Το frame limit (όπως αυτό που έχει το doom3 , εκτός το timedemo) ο μόνος περιορισμός είναι οτι σε καμία περίπτωση δεν μπορεί ο χρόνος ανάμεσα σε 2 συνεχόμενα frames να πέσει κάτω από ένα σημείο.

Που σημαίνει οτι το framerate δεν γίνεται να περάσει ένα συγκεκριμένο όριο (στο doom3 είναι τα 60fps).

post-159-1416071868,3191_thumb.gif

Link to comment
Share on other sites

σορρυ για τα greeklish αλλα ειχε prob το keyboard , athens2004 μαλλον πρεπει να checkaris αυτο

http://geocities.com/gougougr2000/refresh-rate-how-to.JPG

σωστος ο ορισμος του vsync απτον apocalypse , μονο που doom3 εχουνε βαλει οριο 60fps με το vsync on για να μην εχουνε πλεονεκτημα μερικοι στο multiplayer , τουλαχιστον ετσι ειχα ακουσει πριν απο πολυ καιρο ,μπορει να κανω και λαθος , για τσεκαρε το cvar cg_maxfps

οσο για asus agp υπαρχει το smart doctor utility της asus για monitoring και o/c , οστωσο υπαρχει μια πιθανοτητα να κανω λαθος :p

edit : το ανθρωπινο ματι δεν βλεπει διαφορα σε πανω απο 24 fps (εκτος αν εισαι ο max payne :p ) αλλα πρεπει τουλαχιστον να μην πεφτει κατω απο 30 για να εξαλουθει δινει το mouse fluid movement και οχι να βλεπεις τον cursor/crosshair να πηγαινει σπαστα ακομα ,και το keyboard επηρεαζεται ετσι οπως ειχα παρατηρησει στο max payne πχ με quincunx antialiasing energopoihmeno (23-27 fps συνηθως :p ) , οχι πως για παραπανω σε χαλαει , πολλοι quakαδες/utades ακομα και csades θελουνε να βγαζει η καρτα 100 κολλημενα +

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.