HOTAS Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 23, 2004 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 23, 2004 Γεια χαρά παιδιά.Στις 27/12/2001 αγόρασα από τον Ματσούκα μία οθόνη NOKIA.Πριν από λίγο καιρό η οθόνη παρουσίασε κάποιο πρόβλημα και έπρεπε να σταλεί στην αντιπροσωπεία.Αν και καθυστερημένα πήγα σήμερα το πρωί στου Ματσουκα για να ρωτήσω τι πρέπει να κάνω ,περιμένοντας βέβαια να μου πει να του πάω την οθόνη για να αναλάβει τα υπόλοιπα.Αντ' αυτού μου είπε: "Τί να σου κάνω τώρα μετά από τρία χρόνια.Η NOKIA πουλήθηκε στη Viewsonic.Το service το είχε ο Πουλιάδης.Πάρε εκεί αλλά δε νομίζω να γίνει τίποτα..." και μου δίνει το τηλέφωνο του Πουλιάδη στον οποίο και απευθύνομαι αμέσως.Ο Πουλιάδης με τη σειρά του μου δίνει το τηλέφωνο της ΑΛΜΑΝ ΕΛΛΑΣ ΕΠΕ στην Αθήνα πλέον ,μιας και δεν έχει αυτός πια το service.Τηλεφωνώ και στην ΑΛΜΑΝ ΕΛΛΑΣ ΕΠΕ ,περιγράφω το πρόβλημα και μου ζητούν να τους στείλω την οθόνη με δική μου χρέωση παρακαλώ ...δλδ μου ζητούν να πληρώσω γύρω στα 50 Ευρώ (τόσο περίπου ζήτησε το courrier) με δική μου ευθύνη σε περίπτωση που πάθει κάτι η οθόνη στη μεταφορά...Ποιος έχει δίκιο και ποιος άδικο ; Ποιος φέρει την ευθύνη και ποιος όχι ; Αυτή είναι η διαδικασία που πρέπει να ακολουθηθεί...;Α,ρε αθάνατο ελληνικό service...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vagouridis Δεκέμβριος 23, 2004 #2 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 23, 2004 To ολο κοστος βαραινει τον Ματσουκα...ΙΝΚΑ κτλ κτλ.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
spc Δεκέμβριος 23, 2004 #3 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 23, 2004 εφόσον η οθόνη έχει 3 χρόνια εγγύηση (όχι on-site) η μόνη σου υποχρέωση είναι να την παραδόσεις στο κατάστημα απ' όπου την αγόρασες Link to comment Share on other sites More sharing options...
knight_77 Δεκέμβριος 23, 2004 #4 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 23, 2004 A ρε Ελλαδαρα με τα ωραια σου... Το καταστημα φερει την ευθυνη να την στειλει στην αντιπροσωπια. Παρε τους ξανα τηλ. και Link to comment Share on other sites More sharing options...
HOTAS Δεκέμβριος 23, 2004 Author #5 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 23, 2004 Η NOKIA δε θυμάμαι να είχε on-site εγγύηση ,αλλά η Viewsonic είχε.Τί γίνεται σ' αυτή την περίπτωση ;Αν υπάρχει on-site δε πρέπει να την παραλάβουν αυτοί από το χώρο μου; Link to comment Share on other sites More sharing options...
hellrider Δεκέμβριος 23, 2004 #6 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 23, 2004 Eφ΄οσον την εχεις αγορασει απο Ματσουκα την πας εκει και αυτος στην στελνει για επισκευη!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgeadams Δεκέμβριος 27, 2004 #7 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 27, 2004 Στις 27/12/2001 αγόρασα από τον ΜατσούκαΌπως βλέπω, η εγγύηση έχει λήξει. Οι υποχρεώσεις του καταστήματος και της αντιπροσωπείας αλλάζουν σε αυτήν την περίπτωση? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ea6gka Δεκέμβριος 27, 2004 #8 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 27, 2004 INKA με τη μια , ετσι να σπασει ο τσαμπουκας τους. Link to comment Share on other sites More sharing options...
unstoppable Δεκέμβριος 27, 2004 #9 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 27, 2004 Αρχική απάντηση από georgeadams Όπως βλέπω, η εγγύηση έχει λήξει. Οι υποχρεώσεις του καταστήματος και της αντιπροσωπείας αλλάζουν σε αυτήν την περίπτωση? Οταν εγινε το post ομως δεν ειχε ληξει Link to comment Share on other sites More sharing options...
hellrider Δεκέμβριος 27, 2004 #10 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 27, 2004 Τι σχεση εχει ρε παιδια οτι εχει ληξει η εγγυηση!!! Μπορουν να την στειλουν στην αντιπροσωπεια να δουν αν επισκευαζεται και αν ναι σου λενε τι κοστος εχει!!!Φυσικα δεν αλλαζουν οι υποχρεωσεις του καταστηματος!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fysikos Δεκέμβριος 27, 2004 #11 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 27, 2004 Παιδιά εγώ αγόρασα μια LG L1730S και διαπίστωσα με το πρώτο άνοιγμα ένα καμένο pixel.πήρα τηλέφωνο στην Alman Hellas Τετάρτη,και την Παρασκευή μου έφεραν μία καινούργια η οποία είναι άψογη.Μάλιστα είχα αγοράσει grey και μου έφεραν την Silver!Απλά το κάνω post επειδή εντυπωσιάστηκα από την ταχύτητα αντίδρασης τους. Καλή Χρόνιά! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.