pasjohn Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 9, 2015 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 9, 2015 (edited) Εχω το εξής θέμα με ένα κινητο το Sony Xperia L. Το κινητό είναι της ξαδερφή μου. Παρουσίασε πρόβλημα. Το αγόρασε από τα Public. Το πήγε λοιπόν στα Public και σε κάποιες μέρες την ενημέρωσαν από τα Public ότι η Sony για το πρόβλημα που έχει πρέπει να δώσει η ξαδερφή μου 130 ευρώ. Να σας πω την αλήθεια δεν ρώτησα την ξαδέρφη μου ποιο είναι το πρόβλημα. Αλλά έχει σημασία? Είναι εντός εγγύησης (2 έτη). Η αλήθεια είναι ότι διάβασα την εγγύηση της Sony και με τα λίγα που κατάλαβα (αν κατάλαβα καλά) η εγγύηση καλύπτει λίγα πράγματα. Αναφέρομαι βέβαια σε προβλήματα που δημιουγούνται χωρίς από πτώση κινητού. Εκεί φταίει ο χρήστης. Επίσης για να γυρίσει στα από την Sony στα Public (και στην συνέχεια να επιστραφεί στην ξαδέρφη μου) το κινητό, της ζήτησαν 39 ευρώ. Είναι δυνατόν? Η ξαδέρφη μου δεν πλήρωσε και το κινητό έμεινε στην Sony. Γνωρίζει λοιπόν κάποιος σχετικά με την εγγύηση της Sony? Και τη γίνεται στην περίπτωση της ξαδέρφης μου? Επειδή το θέμα είναι σοβαρό όπως καταλαβαίνετε θα εκτιμούσα την βοήθειά σας. Ενδιαφέρομαι και εγώ γιατί έχω το Sony compact Z1 σε περίπτωση που συμβεί κάτι (τοκ τοκ τοκ χτυπω ξυλο ) Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 9, 2015 από pasjohn Link to comment Share on other sites More sharing options...
HellhammeR Απρίλιος 9, 2015 #2 Κοινοποίηση Απρίλιος 9, 2015 (edited) Το public δεν ασχολήθηκε με το service του κινητού, το έστειλε απευθείας στην Αρβάτο (νομίζω αυτή καλύπτει τα sony). Εκει στο βγάλανε εκτός εγγύησης προφανώς. Τα 39 ευρώ στα ζητάνε επειδή βγήκε εκτός εγγύησης το κινητό και πρέπει να πληρώσεις τον έλεγχο (το βλέπουνε δηλαδή σαν να πήγες ένα κινητό εκτός εγγύησης). Σε ζητάνε αμα θες επισκευή (130 ευρώ) γιατί δεν το καλύπτει πλέον η εγγύηση (που κανονικά έπρεπε να γίνει δωρεάν αν το δέχονταν εντός εγγύησης το κινητό). Η επισκευή συνήθως δεν συμφέρει σε φθηνά κινητά γιατί βγαίνει όσο κάνει καινούργιο.Τώρα αν το κινητό ήταν σε άψογη εξωτερική κατάσταση χωρίς χτυπήματα,σημάδια, γραντζουνιές στην οθόνη και τα ports του ήταν οκ τότε μάλλον θα στο βγάλανε εκτός εγγύησης λόγου υγρασίας.Πρέπει να ρωτήσεις τον λόγο που το βγάλανε εκτός εγγύησης και ανάλογα τι θα σου πούνε τους λες οτι όταν το παρέδωσα στο κατάστημα ήταν σε άψογη κατάσταση και μετά δεν δέχεσαι την χρέωση και αρχίζεις τις καταγγελίες στο ΙΝΚΑ και στα άλλα αρμόδια τμήματα, επίσης κάνεις παράπονα στο ίδιο το κατάστημα και στέλνεις και mail στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της sony και τους περιγράφεις την κατάσταση. Αυτά βέβαια αν όντως το κινητό ήταν οκ όταν το πήγες στο public. Είναι κλασική πρακτική να τα βγάζουν εκτός εγγύησης τα κινητά για να βγάζουν κέρδος απο τις επισκευές, εννοειται πως κοιτάνε την τσέπη τους πρώτα και μετά τον πελάτη γιαυτό σε ανάλογες περιπτώσεις (πχ αν πάθει κάτι το δικό σου στο μέλλον) όταν το πας στο κατάστημα, καθήστε με τον υπάλληλο και βγάλτε το 100 φωτογραφίες απο όλες τις μεριές μαζι και την ένδειξη που λέει αν έχει τραβήξει υγρασία, μετά του λες να σου βγάλει Δελτίο παραλαβής service και το υπογράφεις έχοντας γραμμένο οτι το παρέδωσες σε τέλεια κατάσταση. Έτσι αν σου πουν απο την αρβάτο πχ στο βγάζω εκτός εγγύησης επειδή το έριξες κάτω και κουνήθηκε το πυκνωτής εσωτερικά του κινητού, να έχεις να πατήσεις κάπου και να το αμφισβητίσεις αυτό. Αν το τραβήξει η ξαδέρφη σου με καταγγελίες και παράπονα προς την αντιπροσωπεία/public/αρβατο θα δικαιωθεί στο τέλος, αλλά και σε αυτό πατάνε πως δεν θα μπεις στο κόπο ή πως δεν ξέρεις που να απευθηνθείς και στο τέλος θα πληρώσεις. Δεν πρόκεται να αλλάξει αυτήν η κατάσταση, ακόμα και αν δικαιωθείς στο τέλος θα είσαι 5 στους 100, οι άλλοι 95 θα πληρώσουν ή θα πάνε να αγοράσουν νέο τηλέφωνο. το 5% το βάζουν στις ζημίες, δεν τους ενοχλεί. Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 9, 2015 από diam0ndKinG 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kabana Απρίλιος 9, 2015 #3 Κοινοποίηση Απρίλιος 9, 2015 το θεμα ειναι οτι ετσι κ αλλιως οι περισσοτεροι τα εχουν ριξει κατω τα τηλ τους οποτε αν ψαχνουν αλοθι για να το βγαλουν εκτος εγγυησης θα το βρουν καπου ειχα κ παλιοτερα ενα θεμα με ενα κινητο που χαλασε μεσα σε 7 μηνες απο την αγορα του κ το εβγαλαν εκτος εγγυησης αλλα να σου πω δεν εχω καμια ορεξη πλεον να το παλευω κ αλλο το θεμα.. απλα αρνουμαι να αγορασω ακριβα κινητα αγοραζω το φτηνοτερο κ οσο κρατησει.. εγω τουλαχιστον ετσι την εχω δει.ετσι κ αλλιως θα βρουν πολους πελατες ακομα αφου αυτα τα κινητα τα πουλανε δεκα δεκα με τη σεσουλα απλα μεσα σε αυτους που θα τα αγορασουν δε θα ειμαι κ γω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now