Jump to content



LG & service


Recommended Posts

Καλησπέρα  :happy:

 

Ας ποσταρω και εγώ την εμπειρία μου από το service της LG

 

 

 

18/03/2015  Αγορά από γνωστή αλυσίδα καταστημάτων τηλεόρασης LG 55UB820V. Κατά την αγορά με διαβεβαίωσε ο υπάλληλος ότι υπάρχει εγγύηση 0 καμένων pixel άνω των 42 ιντσών όπως αναφέρεται και στο site της LG http://www.lg.com/gr/microsite/lghere4u/index.jsp για τηλεοράσεις LCD άνω των 42 ιντσών . 
 
21/03/2015 Επικοινώνησα με την LG μέσω της υπηρεσίας Live Chat και ενημέρωσα ότι υπάρχουν 4 καμένα pixel ζητώντας την επισκευή ή την αντικατάσταση της τηλεόρασης. 
 
23/03/2015 Μετά από τηλεφωνική επικοινωνία στις  με υπάλληλο της LG και αφού με ενημέρωσε ότι τα UHD μοντέλα τηλεόρασης  δεν καλύπτονται από  εγγύηση 0 καμένων pixel, αλλά από 2 καμένα pixel και άνω, με ενημέρωσε ότι θα έρθει τεχνικός να την ελέγξει και θα γίνει αντικατάσταση λόγο DOA.
 

24/03/2015 Ήρθε ο τεχνικός και διαπίστωσε 3 καμένα pixel τα οποία φωτογράφησε και έστειλε στην εταιρία. 
 
26/03/2015 Επικοινώνησε ο τεχνικός που με ενημέρωσε ότι το πρόβλημα είναι εντός προδιαγραφών όπως του ανέφερε η εταιρία και δεν μπορεί να κάνει τίποτα για αυτό. 
 
Νευριασμένος στέλνω 2 mail στην  LG όπου στο ένα αναφέρω τα παραπάνω και ζητάω να γίνει επανέλεγχος του προβλήματος και στο δεύτερο διευκρίνηση σχετικά με την πολιτική εγγύησης για τα pixel  όπου λαμβάνω 2 αποστομωτικές απαντήσεις.
 
 
 
alphapialphanutauiotasigmaeta%202_zpsyn5
 
alphapialphanutauiotasigmaeta%201_zpszd0

 

 

Εκτός από τις φωνές στο τηλέφωνο τι άλλο να κάνω γιατί το αυτάκι τους δεν ιδρώνει .

Έγινε επεξεργασία από mimisb13
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τελικά, πόσα καμμένα χρειάζονται για να θεωρηθεί εκτός προδιαγραφών;

Άγνωστο.

 

Μια κενή απάντηση μου έχουν στείλει. Μου έχουν πει 3 διαφορετικές απαντήσεις στο τηλέφωνο και στο Live chat αλλά από τα νεύρα δεν το αποθήκευσα στο chat.

 

Οι απαντήσεις είναι

 

α) από 2 και πάνω 

β) από 3 και πάνω 

γ) καλύπτεται σύμφωνα με το διεθνές ISO

Link to comment
Share on other sites

Ο υπάλληλος του καταστήματος με διαβεβαίωσε ότι καλύπτει 0 pixel. Όταν πήρα τηλέφωνο στο κατάστημα αφού με ρώτησαν πρώτα αν έχω κάνει επέκταση εγγύησης σε αυτούς, μου είπαν ότι θα πρέπει να απευθυνθώ στην LG. Όταν τους είπα ότι η LG με ενημέρωσε ότι δεν καλύπτει 0 pixel στις UHD τηλεοράσεις και ο υπάλληλος τους μου έλεγε συνεχώς ότι μόνο η LG το καλύπτει άρχισαν να μου λένε ότι πλέον καμιά εταιρία δεν έχει 0 pixel και ότι θα επικοινωνήσουν και αυτοί με την LG. Το πρόβλημα μου είναι ότι ούτε η ίδια η LG δεν γνωρίζει τι ισχύει για τις τηλεοράσεις της από την στιγμή που μου στέλνουν κενό απαντητικό mail.

Link to comment
Share on other sites

στην ουσία σε είπαν 0 pixel για να σου πουλήσουν ποιο εύκολα την τηλεόραση απο το κατάστημα χωρίς να το έχουν επιβαιβεώσει οι ίδιοι και να είναι σίγουροι αν όντως ισχύει. Και τώρα που έχεις πρόβλημα σου λένε οτι καμια εταιρία δεν καλύπτει 0 pixel πλέον. Κάπως λέγεται αυτό απλά δεν θυμάμε την λέξη τώρα....

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου ένα θα σου πω .... τους κάνεις καταγγελία στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή http://www.efpolis.gr/

Ήδη τους έχω κάνει και εγώ μια καταγγελία για μια 55 ub950v και περιμένω απάντηση.

Δυστυχώς έχουμε μπλέξει με απατεώνες οι οποίοι νομίζουν οτι βρίσκονται στα βάθη της Ανατολής και απευθύνονται στους Μάο-Μάο. 

 

Ελπίζω (και εύχομαι) να μπορέσει η Γ.Γ.Κ. να τους κόψει τον κώλο και να μάθουν να σέβονται τον Έλληνα καταναλωτή όπως σέβονται και φοβούνται τον Ευρωπαίο.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

η LG έχει το δικό της μερίδιο ευθύνης καθώς δεν απαντάει ξεκάθαρα επι του θέματος αλλά και το κατάστημα οφείλει να ενημερώσει τον πελάτη του με ειλικρίνεια ΠΡΙΝ την αγορά του προιόντος.

Εγώ εκεί εκνευρίζομαι περισσότερο, θα μπορούσαν να του πουν οτι θα ρωτούσαν την LG για να μάθουν 100% σίγουρα αν καλύπτεται απο 0 pixel εγγύηση το εν λόγο μοντέλο και στην περίπτωση που η LG έκανε τον κινέζο ή δεν ήξερε ούτε η ίδια να τον ενημέρωναν αναλόγως για την μη-ξεκάθαρη απάντηση της LG, έτσι ο mimis θα ήξερε την πραγματικότητα ΠΡΙΝ δώσει τα λεφτά του για να πάρει μια UHD τηλεόραση και θα ήταν στο χέρι του αν τελικά θα αγόραζε την τηλεόραση της LG. Αντίθετα επέλεξαν την λογική: "Μετά την απομάκρυνση εκ του ταμείου, ουδέν λαθος αναγνωρίζεται". Ούτε ένα συγγνωμη για το λαθος και την βιαστική απάντηση των 0 pixel απο τον υπάλληλο δεν βλέπω να του είπαν, ενώ το παραδέχτηκαν έμμεσα και οι ίδιοι.

Έγινε επεξεργασία από diam0ndKinG
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αύριο πρωί σκοπεύω να κάνω καταγγελία στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και ελπίζω να βγει μια άκρη. Σκόπευα να αγοράσω το συγκεκριμένο μοντέλο πριν κοιτάξω για την εγγύηση που  παρείχε η LG, το οποίο ήταν ακόμα ένα συν στην επιλογή της. Αν κάποιος άλλος στηριζόταν μόνο στα λόγια του πωλητή και στις ελλιπείς πληροφορίες που παρέχει το site; Ο πωλητής φέρει μερίδιο ευθύνης αλλά το μεγαλύτερο η LG η οποία προφορικά δίνει διαφορετικές απαντήσεις και γραπτώς καμία.

Link to comment
Share on other sites

Εαν μέσα στην επίσημη σελίδα της η LG υποστηρίζει οτι έχει 0 pixel εγγύηση η έστω και 2 και εσύ έχεις 3-4 τότε καλό θα είναι να το έχεις ως αποδεικτικό καθώς και την επίσημη διάγνωση απο το service της LG.... και όταν έρθει η ώρα να τους πάρεις τα σώβρακα.

Link to comment
Share on other sites

Σημερα μου εστειλαν την παρακάτω απάντηση.

《Σε ότι αφορά τις τηλεοράσεις LCD ανάλυσης 4κ της εταιρείας μας, πληρούν τις προδιαγραφές του διεθνούς ISO 9241-3 Class 1, σύμφωνα με το οποίο η ύπαρξη εως και πέντε καμμένων εικονοστοιχείων θεωρείται φυσιολογική.》

Όσο προχωράει το θέμα αυξάνεται ο αριθμός των pixels.

Αυτό που βρήκα ειναι ότι το συγκεκριμένο ISO αναθεωρήθηκε απο το ISO 9241-302:2008

Κάποιος που γνωρίζει από ISO και μπορεί να βοηθησει;

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Κανε την καταγγελία και άφησε να τα βρουν με το υπουργείο...το πολύ - πολύ να φάνε στο τέλος κανένα πρόστιμο 5.000€-7.000€ και να ηρεμήσουν.  

Πάντως ρε παιδιά για να λέμε τα πράγματα με το όνομα τους, δεν μπορώ να δεχτώ σε καμία περίπτωση μια εταιρία ( η οποία δεν αντιπροσωπεύεται απο κάποιον Έλληνα Κυρ Μήτσο αλλά απο μία πολυεθνική ) να κάνει όλα αυτά τα καραγκιοζιλίκια και να προσπαθεί με μαλακοδέστατους τρόπους να σε πείσει οτι ο γάιδαρος πετάει.... ε όχι ρε φίλε ...δεν πετάει, πως να το κάνουμε ?

Εκτός και εάν τελικά έχουν παράγει ένα τόσο άχρηστο προϊών (IPS PANEL) το οποίο δεν μπορούν να το μαζέψουν απο την αγορά (ο λόγος είναι διότι θα χάσουν πάρα πολλά χρήματα ) και όταν παρουσιάζετε κάποιο πρόβλημα να προσπαθούν να το ρίξουν στον καταναλωτή. 

Link to comment
Share on other sites

Η καταγγελία έγινε . Απλά έχω ξενερώσει.  Νόμιζα ότι είχα να κάνω με σοβαρή εταιρία και όχι με παιδική χαρά. 

 

Και οι πληροφορίες που βρήκα σχετικά με τα περίφημα ISO

 

 

ISO 9241-3:1992 This standard has been revised by: ISO 9241-302:2008

 

 
Of particular interest to the lay computer user are the definitions of flat-panel TV and monitor pixel defects provided in the ISO-9241-3xx series of standards (which renders obsolete ISO 13406-2). These identify three classes for measuring pixel defects in flat panel monitors:
• Class 0 panels are completely defect-free, including no full pixel or sub-pixel defects.
• Class 1 panels permit any or all of the following:
o 1 full bright (“stuck on white”) pixel
o 1 full dark (“stuck off”) pixel
o 2 single or double bright or dark sub-pixels
o 3 to 5 “stuck on” or “stuck off” sub-pixels (depending on the number of each)
• Class 2 panels permit any or all of the following:
o 2 full bright pixels
o 2 full dark pixels
o 5-10 single or double bright or dark sub-pixels (again, depending on the number of each; no more than 5 bright (“stuck on”) subpixels are permitted).
• Class 3 panels permit any or all of the following:
o 5 full bright pixels
o 15 full dark pixels
o 50 single or double sub-pixels stuck on or off
(allowed pixed defects per 1 (one) million pixels in the TFT/LCD matrix)
 
As of 2010, most premium branded panel manufacturers specify their products as Class 0, expecting a small number of returns due to early failure where a particular item fails to meet Class 0 but would meet Class 1. Budget panel manufacturers tend to specify their products as Class 1[citation needed]. Most premium branded finished product manufacturers (retail TVs, monitors, Laptops, etc.) tend to specify their products as meeting Class 1 even when they have a Class 0 specified panel inside. Some premium branded finished product manufacturers have started to specify their products as Class 0 or offer a Class 0 guarantee for an additional premium.
Έγινε επεξεργασία από mimisb13
Link to comment
Share on other sites

Αφού έγινε ενημέρωση στις πληροφορίες του site της LG ξαφνικά σήμερα, μετά από μια εβδομάδα περίπου αναμονής με ενημερώνει τηλεφωνικά μια κυρία ότι η εταιρία ακολουθεί  το ISO 9241-3 Class 1, σύμφωνα με το οποίο η ύπαρξη έως και πέντε καμμένων εικονοστοιχείων θεωρείται φυσιολογική σε 4Κ τηλεοράσεις . Όταν της είπα, ότι όταν αγόρασα την συσκευή, αφού ενημερώθηκα από το  site που έγραφε 0 pixel για LCD 42'' και άνω και δεν ανέφεραν κάποια εξαίρεση πουθενά για τα 4Κ μοντέλα, μου απάντησε ότι αφού δεν γράφει 0 pixel  για τα 4Κ, άρα και δεν ισχύει. Όταν στην συνέχεια της είπα ότι έχω κάνει καταγγελία μου είπε πολύ ωραία θα απαντήσουμε και γραπτώς στην καταγγελία σας ότι δεν ισχύει η εγγύηση 0 pixel για 4Κ. Η κοροϊδία σε όλο της το μεγαλείο. 

 

(2 screenshot για το τι έγραφαν και τι γράφουν τώρα) 

 

here4u_zpsrlozvhai.jpg

 

 

Chiomegarhosigmaf%20tautaulambdaomicron_

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μιλάμε για ΤΟΥΣ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ !!!

 

Ας δούμε τι θα γίνει και με την καταγγελία που τους έκανες ....και εκεί θα φανεί εάν αυτά που αναφέρουν ισχύουν.

Εγώ πάντως φίλε μου στην θέση σου θα τους έκραζα όπου έβρισκα (όπως και αυτό κάνω βλέπε skroutz-forums) και θα απέτρεπα την αγορά σε όποιον με ρωτούσε για προϊόντα της LG...τουλάχιστον για τα προϊόντα TV.

Link to comment
Share on other sites

μην αμελείς το θέμα της κοροϊδίας από το κατάστημα. Ρώτησε στο συνήγορο του καταναλωτή για την περίπτωσή σου, λέγοντας την ιστορία χωρίς να επιμένεις αποκλειστικά προς τη μεριά της LG.

Link to comment
Share on other sites

Πρώτα ξεκινάμε από το κατάστημα και μετά επεκτεινόμαστε στον εισαγωγέα ή τον κατασκευαστή. Το κατάστημα, ως τελικός dealer, ήταν υποχρεωμένο τόσο να ξέρει όσο και να σε ενημερώσει για την παραλλαγή της εγγύησης όσον αφορά το συγκεκριμένο μοντέλο.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ότι είπε ο από πάνω,ασχολήσου με το κατάστημα και όχι με την εταιρία -που σαν πολυεθνική θα'χει σίγουρα μηχανισμό

για να αντιμετωπίζει τέτοιες περιπτώσεις και να τις τραβάει μέχρι εσύ να εξαντληθείς 

δεν οφείλεις να ξέρεις, ούτε να γνωρίσεις το τμήμα της εν λόγω εταιρίας παρά μόνο το μαγαζί που έκανε την πώληση 

Link to comment
Share on other sites

το κατάστημα θα πει δεν γράφουμε πουθενά για 0 pixel (αν το έλεγε κάπου θα έχει πλέον αλλάξει όπως άλλαξε και στο site της LG), επίσης θα αρνηθούν ότι του είπε ο υπάλληλος (αν υπάρχει καταγεγραμμένη κλήση, θα έχει εξαφανιστεί), αν έχει καταγεγραμμένη συνομιλία ο mimis μπορούν εύκολα να την βγάλουν ψευδή αν πάει νομικά το θέμα. Με λίγα λόγια το κατάστημα θα ακολουθήσει την οδο του κατασκευαστή (LG) εκτός και αν λέγεται... amazon. Δεν το βλέπω να φορτώνεται πίσω με δικιά του υπαιτιότητα 55" τηλεόραση UHD απο τη  στιγμή που δεν το αναγνωρίζει σαν πρόβλημα ο κατασκευαστής, αν ήταν κάνα φλασάκι των 4 ευρώ ίσως σε εξυπηρετούσε.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.