Jump to content



220 βολτ μεσα στο νερό ??? ΙΔΕΕΣ


BeetleJuice

Recommended Posts

Αρχική απάντηση από BeetleJuice

Τεταρτον : Στο θεμα των περιστεριων εδωσα ενα τρανταχτο παραδειγμα τι σημαινει να ΜΗΝ εχεις διαφορα δυναμικου .Ελπίζω οτι κάνεις πλάκα με την αντίσταση του καλωδιου και των ποδιών των περιστεριων .Ειναι προφανες οτι και εσυ αμα κρεμαστεις στο καλωδιο δεν παθαινεις τίποτα αν ΔΕΝ ακουμπήσεις το εδαφος ή το καλώδιο με τα 0 βολτ !!!

Φυσικά και δεν αστειεύομαι! Εξήγησε μου το εξής. Αν εσύ είχες μικρότερη αντίσταση από το καλώδιο, το ρεύμα δεν θα πέρναγε από σένα ή έστω και από σενα?

Όσο για τη στεγανότητα του χώρου με τα ηλεκτρικά, και οι αντλίες στεγανές υποτίθεται ότι είναι, αλλά πόσες φορές στάζουν?

Link to comment
Share on other sites

η περιελιξη στα μοτερ εναλασσομενου δεν καταλήγει σε συλλέκτη αλλά σε δαχτυλίδια , μαλλον ομως αυτο εννοεις και εσυ

δεν μπορω να καταλάβω τι εννοεις .Η περιελιξη μπορει να ειναι ακίνητη (στο σώμα) ή και κινούμενη (στο δρομεα) οπως αντίστοιχα ο μαγνήτης ακίνητος (μονιμος) ή κινούμενος (ροτορας)

ξαναλέω οτι αν κάνω λάθος στα μοτερ είναι πολύ πιθανό , 1-2 ηλεκτροτεχνιες εχω διαβάσει

μοτερ χωρις εστω 1 ζευγος πηνίων δεν καταλαβαινω πως γίνεται

επιμενω οτι οι συσκευες 220 εναλασσόμενου καιγονται ευκολότερα απο τις συσκευες για χαμηλό βολτάζ και συνεχές ρευμα

συμφωνώ μαζι σου για το σταματημα τις μίζας αλλά καιπάλι σε αυτό το θέμα οι αντοχες ειναι μεγαλύτερες αποτι ενος μοτερ με πιο ψιλη περιελιξη .

Ο ΦΡΟΣΤ ειπε κατι πολυ σοβαρο και πρεπει να σχολιαστει το αν ειναι καλίτερο να ειναι η αντλία στο τανκ ή οχι

Απ την μια ησυχια ,κραδασμοι λιγοι,ψυξη και της ίδιας της αντλίας

Απ την άλλη αυξηση θερμοτητας στο νερό +ενα ηλακτρικο εξάρτημα μεσα στο νερό+αναγκαιο πλεον το τανκ

Μηπως να κανουμε νεο θέμα γιαυτο και μονο και να το κλεισουμε αυτό ? Το παρακαναμε με τα μοτερ :p

CU

Link to comment
Share on other sites

το σαββάτο πηρα την αντλία μου και την υδρόψυξή μου

διαβάζοντας το μανουαλ την eheim , διαπιστώνουμε το εξής :

Χρησιμοποιεί τριπολικό φις και εξηγεί οτι η πρίζα θα πρέπει να παρέχει ΓΕΙΩΣΗ

επισης λέει οτι αν η πρίζα που θα την βάλετε ΔΕΝ εχει γείωση , τότε θα πρέπει να κάνετε πατέντα ωστε στο σουκο φις να ερχεται τελικά ΓΕΙΩΣΗ απο κάπου .

Επίσης εξηγεί οτι για καό και για κακό , αν θέλει ο καταναλωτής να προστατεφθεί απο υπερτάσεις κτλ μπορεί να βάλει μια ασφάλεια σε σειρά ανάλογα την αντλία και το φορτίο .

δικαιώθηκα ή οχι ?

Link to comment
Share on other sites

εγώ πάντως γέλασα πάαααρα πολύ όταν διάβασα ποστ σου πουαπορούσες γιατί να βάζουμε σφικτήρες στα λάστιχα και να είμαστε τόοοσο υπερβολικοί με την ασφάλεια απέναντι σε μια διαρροή, κάτι κωμικό ειδικά μετά το συγκεκριμένο θρεντ που άνοιξες...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.