Jump to content



220 βολτ μεσα στο νερό ??? ΙΔΕΕΣ


BeetleJuice

Recommended Posts

ολοι μας πρέπει να σκεφτούμε οτι η λύση καλώδιο 220 μεσα σε νερό ειναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΚΟ .

εγώ σκέφτηκα να βάλω τριποκό φίς και η γείωση να μην έχει καμιά σχέση με την αντλία , απλά να πηγαίνει μαζί με τα καλώδια της αντλίας και τελικά να βυθίζεται στο νερό

σε ενδεχόμενη διαρροή θα πέσει ο ρελές .Αυτό θαναι κακό για το πισι , καλό για μας αλλά αν έχουμε ups , μπορούμε να εχουμε την αντλία εκτός ups οπότε να μην κλείσει και το πισι .

επισης συνιστώ να βρεθούν με αμπερόμετρο τα όρια σε ενταση ρευματος και να μπεί ασφάλεια αργής ή ταχείας τήξης ανάλογα την χρήση . Με ασφαλειοθήκη εν σειρά με το καλώδιο και ουτε γάτα ούτε ζημιά

Προτείνω η ασφάλεια να ειναι απο αυτές που αλλάζουν εύκολα και να βρίσκεται εξω απο το τανκ , οπότε την αλλάζεις και γρήγορα .

Με τα παραπάνω πιστεύω οτι γλιτώνουμε την ηλεκτρική διαρροή με καταστροφικά αποτελέσματα σε οποιον ανοίξει το τανκ(τον χτυπάει το ρεύμα) , αλλά και στον υπολογιστή .

Γιατί πολύ απλά , αν διαρρεύσει (μηχανικά) το νερό το οποίο "κουβαλάει" (λόγω ηλεκτρικής διαρροής) πάνω του 220 βολτ και ακουμπήσει την πλακέτα σκεφτείτε τι θα γίνει .

Ταυτόχρονα αποκλείουμε το ενδεχόμενο να συμβεί κατι το κακό αν για κάποιο λόγο τραβηχτούν πολλά αμπέρ απο την αντλία ,με ασφάλεια σώζουμε και την αντλία .

Υπενθυμίζω οι συσκευές που λειτουργούν με 220 βόλτ και εχουν μοτερ μέσα τους υποφέρουν απο ένα πράγμα: εχουν πολύ ψιλά καλώδια στην περιελιξή τους με αποτέλεσμα αν για κάποιο λόγο κατι πάει στραβά και σταματήσουν να καίγονται ακαριαία .

Αυτό δεν ισχύει με τις συσκευές σε χαμηλό βολτάζ (12 βολτ δραπανάκι ) που εχουν χοντρά καλώδια εσωτερικά και ακόμα και αν τις σταματήσεις με το χέρι΄σχεδόν δεν καίγονται .

Link to comment
Share on other sites

ποτε δεν μπορεις να εμπιστευτεις κάτι απόλυτα

εγω προσωπικά όπου μπορώ βαζω το χέρι μου για ασφάλεια

δεν θα με αποζημιώσει κανένας αν πάθω ηλεκτροπληξία , ή αν περασω 220 βολτ στη μητρική μου

και τα λέω μιας που πολλές φορές εχω κολήσει στα 220 και στα 380 βολτ και δεν μου κάνει εντύπωση πλέον ενα τίναγμα , καποιοι ομως μπορεί να το μετανοιώσουν για παντα

εξαλλου αν θέλουμε να είμαστε μερακληδες πρέπει να ακολουθούμε ορισμένους βασικούς κανόνες συναρμολόγησης , προστασιας , ασφάλειας

(παράδειγμα και εγώ τα εχω όλα χύμα και μαρεσουν ετσι που είναι , μια φορά ομως εριξε η κοπελια τον καφέ εκει κοντά και αυτό ηταν ...)

Link to comment
Share on other sites

Και όπως είναι η αντλία αν υπάρξει διαρροή, η ασφάλεια θα πέσει. Αυτό που θα μπορούσες να κάνεις για έξτρα ασφάλεια είναι αν βάλεις δικιά σου ασφάλεια στο καλώδιο της αντλίας.

Link to comment
Share on other sites

με διπολικο φις δεν πεφτει ο ρελες αρα το βραχυκυκλωμα σιγουρο και η ηλεκτροπληξια επισης .

η διερευση 220 επισης θα γίνει οπου παέι και το νερο

τα παραπάνω αποφευγονται μονο με 3 πολους

Οσο για το βραχυκύκλωμα

οταν μια συσκευη κολησει δεν πεφτει υποχρεωτικά η ασφάλεια , γιατι αν ας πούμε λόγω του κολήματος δημιουργηθει μια αντίσταση 1 ωμ ή 0,5 ωμ τότε πολύ απλά θα πάρει φωτιά το καλώδιο και η συσκευή μαζί και η τροφοδοσία του δικτίου θα δίνει κανονικά την τάση που απαιτείται για να διαρρέει το ίδιο ρευμα .

Κοινώς αν περνούν κάτω απο 16 αμπέρ απο την πρίζα του δωματίου σας και αν δεν εχωθεί ουδέτερος με φάση ΔΕΝ ΠΕΦΤΕΙ ΠΟΤΕ Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ

Οταν κολάει η αντλία δεν ειναι υποχρεωτικό ΟΥΤΕ να ενωθεί φαση με ουδέτερος , ΟΥΤΕ να να περάσουν στιγμιαία πανω απο 16 Αμπέρ

Τα μοτεράκια καμια φορά βραχυκυκλώνουν τις περιελίξεις και δημιουργούνπερίεργες αντιστάσεις που τραβάνε στιγμιαία πολλά αμπέρ και παιρνουν φωτιά ή λιώνουν ή σκάνε ή στην τελική κολάνε .

Δεν θελω να τρομάξω κανένα και οντως αυτά που λέω δεν γίνονται καθε μερα , ΑΛΛΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΠΟΤΕ .

ΤΟ να προσεχουμε δεν κάνει κακο .

CU guys

Link to comment
Share on other sites

Mα η αντλία εχει μαγνητικό μοτέρ και ακόμα και να κολλήσει δεν διαρέεται απο μεγάλο ρεύμα, σε αντίθεση με τα γνωστά μοτέρ με περιελήξεις πάνω στον ρότορα. (Για αντλίες ενυδρίου μιλάμε πάντα). Μην ξεχνάμε ότι αν υπήρχε αυτή η πιθανότητα τότε τα ψαράκια στο ενυδρίο θα γινόντουσαν ψητά και μαζί με αυτά και ο ιδιοκτήτης τους! Οπότε μάλλον τσάμπα η φασαρία.

Link to comment
Share on other sites

Καλη η σκέψη σου αλλά εχω μερικές απορίες

Πρώτον , για να γίνουν ψητά τα ψάρια πρέπει να υπάρχει διαφορά δυναμικού (κοινώς τάση ) σε 2 σημεία του σωματος τους .Στο ενα εστω οτι εχουμε 220 βολτ απο το νερό λογω διαρροής για να το κάνεις ψητό θέλεις και ενα σημείο με 0 βολτ για να έχεις διέλευση ρευματος .

Απόσο ξέρω το γυαλί ή ακόμα καλίτερα το πλαστικό δεν ειναι καλός αγωγός ρευματος και επομένως δεν ειναι "γειωμένο το ψάρι " οπότε παντού δεχεται 220 βολτ και δεν σκοτώνεται .

Αλήθεια πιστεύουν μερικοί απο σας οτι τα περιστέρια εχουν λαστιχένια πόδια και δεν τα χτυπάνε τα 220.000 βολτ της ΔΕΗ?

Δευτερον , επειδή δεν εχω μάθει να κάνω τον έξυπνο δεν θα ισχυριστώ οτι ξέρω τα πάντα για τα μοτέρ , οπότε ισως και να έχεις δικιο .

Εξηγησέ μου όμως πως δημιουργείται δύναμη Laplace χωρίς πηνίο , τοχω απορία .

Αποσο ξέρω με σταθερούς μαγνήτες δεν μπορείς να φτιαξεις μοτέρ . Καπου πρέπει να εχεις μεταβολή του μαγνητικού πεδίου και καπου σταθερό μαγνητικό πεδίο για να υπαρξει κίνηση .

οπως είπα ομως πρίν δεν ξέρω τα πάντα οπότε καιρός α μαθω τι εννοεις

Φιλικά Κώστας

Link to comment
Share on other sites

Aν ανοίξεις μια αντλία θα δείς ότι εσωτερικά περιέχει εναν μόνο μαγνήτη. Δηλαδή η προπέλα είναι κολλημένη πάνω σε έναν μαγνήτη. Αντιστοιχα το πηνίο βρίσκεται μέσα στην αντλία σφραγισμένο, και είναι ακίνητο. Η προπέλα κινείται επειδή το μαγνητικό πεδίο που παράγει το σταθερό πηνίο με κάποιον τρόπο περιστρέφεται (αλλάζει πολικότητα) και παρασύρει την προπέλα. Αληθεια δεν εχετε δει ποτέ μια αντλία πχ την l30?

πχ λ30 ρότορας

post-851-1416071456,2945_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Βασικά δεν κατάλαβα το παράδειγμά σου με το ενυδρείο. Γιατί εγώ ο αφελής νόμιζα ότι για να έχουμε διέλευση ρεύματος από κάτι πρέπει να έχουμε διαφορά δυναμικού όπως λές και σύ. Όμως αυτό που δεν κατάλαβα είναι που την βρήκες εσύ στο ενυδρείο μιας και τίποτα δεν είναι γειωμένο! Η μία άκρη έχει 220 και η άλλη?? Πού είναι? Δεν πρέπει να κλείσει το κύκλωμα? Πως θα καούν τα μαυρόψαρα χωρίς γείωση?

Στο άλλο παράδειγμά σου, μπορείς να μου εξηγήσεις, τι θα βραχυκυκλώσει στο σύστημα? Τα καλώδια των 220V? Σου εγγυώμαι εγώ ότι θα ρίξει την ασφάλεια. Βάλε μια μπρίζα στο ρεύμα και ένωσε στιγμιαία τα δυό της καλώδια. Επικίνδυνο ε? Όχι και τόσο! Το έκανα πιτσιρίκος, για να σκάω τις μπρίζες. Η ασφάλεια πέφτει αμέσως. Το πηνίο? Αν περάσει από τόσο μικρές περιελίξεις τόσο μεγάλη τάση, θα τις κάνει στάχτη ακαριαία. Το έχω κάνει και αυτό φτιάχνοντας τηλεχειριζόμενη ανάφλεξη. Μας μένει τίποτα άλλο? Δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι. Δεν νομίζω ότι είναι τόσο επικίνδυνα τα πράγματα. Αν φοβάσαι ακόμη, πάρε μία με 12V, ή κάνε αυτό που σου είπα. Βάλε μια ασφάλεια στο καλώδιο, να είσαι σίγουρος.

Όσο για τα περιστέρια, νομίζω ότι δεν καίγονται στα 220000V γιατί το μαγνητικό πεδίο τα απωθεί. Έτσι θυμάμαι, μπορεί να κάνω και λάθος. Πάντα θα παίζει και το κλασσικό έτσι, ότι το καλώδιο έχει μικρότερη αντίσταση από το σώμα τους, με την μικρή απόσταση των ποδιών τους, οπότε και το ρεύμα διαλέγει το καλώδιο από αυτά. Αλήθεια, τι σχέση έχει το παράδειγμα αυτό με τα υπόλοιπα?

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από bleo8onhs

Όσο για τα περιστέρια, νομίζω ότι δεν καίγονται στα 220000V γιατί το μαγνητικό πεδίο τα απωθεί. Έτσι θυμάμαι, μπορεί να κάνω και λάθος. Πάντα θα παίζει και το κλασσικό έτσι, ότι το καλώδιο έχει μικρότερη αντίσταση από το σώμα τους, με την μικρή απόσταση των ποδιών τους, οπότε και το ρεύμα διαλέγει το καλώδιο από αυτά.

έχω την εντύπωση ότι αν κάπως ακούμπαγαν & το κάτω κάτω σύρμα ή κάπως αλλιώς γειωνόντουσαν θα καιγόντουσαν...

Link to comment
Share on other sites

Βραχυκύκλωμα λέμε όταν ενωθούν από κάποια βλάβη η φάση και ο ουδέτερος (220AC) οι δυο φάσεις (380AC) η ο θετικός με τον αρνητικό (12-24-32 DC )

Από το βραχυκύκλωμα προστατευόμαστε με τις ασφάλειες, αλλά όχι ακριβώς αφού δεν ήμαστε εις θέση να παρέχουμε ακρίβεια για όλες τις μηχανές, και έτσι επιλέγουμε να ασφαλίσουμε την γραμμή.

Για να σε τινάξει το ρεύμα πρέπει να έρθεις σε επαφή και με τις δυο φάσεις, η με την φάση και τον ουδέτερο. Τα περιστέρια δεν πιάνουν και τα δυο.

Διαρροή λέγετε όταν το ένα ρεύμα έρχεται σε επαφή με το περίβλημα της ηλεκτρικής μηχανής. Στους σημερινούς πίνακες υπάρχει αυτόματος διαρροής που μας προστατεύει.

Η διαρροή είναι σπάνιο φαινόμενο, επειδή όλοι οι κατασκευαστές φροντίζουν να προστατεύουν τα προϊόντα τους με προδιαγραφές που έχουν συμφωνηθεί.

Το πάχος του σύρματος σε μια περιέλιξη εξαρτάτε από τα αμπέρ και όχι από τα βολτ.

Τα περισσότερα σημερινά μοτέρ έχουν ροτορα χωρίς περιέλιξη (βραχυκυκλωμένος δρομέας ) εκτός των μεγάλης ιπποδυνάμεως συνεχούς ρεύματος.

Για όλα τα παραπάνω πονοκεφαλιάζει το συμβούλιο προτύπων της Ευρωπαϊκής ένωσης και δεν χρειάζεται να το κάνουμε εμείς.

Link to comment
Share on other sites

Voudas φυσικά και θα καίγονταν! Εμείς κουβεντιάζουμε νομίζω για την περίπτωση που πατάνε στο ένα σύρμα.

Όντως ο ιδιοκτήτης θα καίγόταν, αφού θα γείωνε τα 220V αν έβαζε το χέρι του μέσα. Χωρίς γείωση όμως τα ψάρια πρόβλημα δεν θα είχαν.

Link to comment
Share on other sites

πιθανολογώ οτι δεν διαβάσατε καλα το ποστ μου

ειπα ακριβως οτι και ο Γιαγκ Τ

Απαντηση προς μπλε οθονη

Πρώτον :Δεν είπα ποτε οτι για να αρπαξει ενα πηνίο πρέπει και να κινείται κιολας .

Δευτερον :Εγω ειπα οτι τα ψαρια ΔΕΝ θα καουν γιατι δεν γειώνονται

Τρίτον :Απο πηνίο δεν ΠΕΡΝΑΝΕ ΤΑΣΕΙΣ , ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΙ ΤΑΣΕΙΣ ...ΡΕΥΜΑΤΑ ΠΕΡΝΑΝΕ

Εγώ ειπα οτι αν παρελπίδα βραχυκυκλώσει περιελιξη (που ειναι πηνίο) τοτε μπορει απο π.χ 5 ωμ αντισταση να κατέβει στα 2 αρα να ανέβουν τα αμπέρ και να παρει φοτια το πινίο . Τι το περιεργο βλεπεις .Αμα δεν σε χαλάει μια καμένη αντλία τοτε οκ .

Τεταρτον : Στο θεμα των περιστεριων εδωσα ενα τρανταχτο παραδειγμα τι σημαινει να ΜΗΝ εχεις διαφορα δυναμικου .Ελπίζω οτι κάνεις πλάκα με την αντίσταση του καλωδιου και των ποδιών των περιστεριων .Ειναι προφανες οτι και εσυ αμα κρεμαστεις στο καλωδιο δεν παθαινεις τίποτα αν ΔΕΝ ακουμπήσεις το εδαφος ή το καλώδιο με τα 0 βολτ !!!

Voudas : Συμφωνώ απόλυτα

Γιαγκ Τ : σωστός σε ολα εκτος απο τα μοτερ με βραχυκυκλωμένο δρομέα .Εχουν και αυτά περιελιξη .Ολα τα μοτερ εχουν περιελιξη

Οτι είπες για τις διατομες των καλωδίων σχετικά με τις εντάσεις των ρευμάτων τα εχω πει ηδη αρα συμφωνούμε κιολας

(παραδειγμα με 12 βολτ δραπανο και 220 βολτ δραπανο .Αν ακινιτοποιηθεί το 220 καιγεται ας πούμε σε 10'' γιατι εχει περιελιξη σαν τρίχα .Το 12 βολτο ακομα και να το σταματήσεις θα θέλει πολυ παραπάνω γιατι εχει περιελιξη πανω απο 1 χιλιοστο περιπου .Ενδεικτικά η μίζα του αυτοκινήτου εχει περιελιξη σαν μακαρόνι απο παστιτσιο και οταν γυρίζει απορροφά μεχρι και 200 αμπερ και οχι απλά δεν καίγεται αλλά αν την κρατήσεις στη θέση ον 1 λεπτο πεθαίνει και την μπαταρια)

Χαιρομαι που καταλήξατε οτι ο ιδιοκτήτης οντος καίγεται οταν παει να αλλάξει το νερό στο τανκ

χαιρομαι που συμφωνούμε ολοι οτι η διαρροη νερού που κουβαλαέι 220 βολτ θα κατεστρεφε την μητρική μας

Αντίσταση εν σειρά με την αντλία το εχω προτείνει ηδη απο το πρώτο ποστ

Τοσο πολύ σας χαλάει ενα καλόδιο γεί ωσης μεσσα στο νέρό σας για να εχει σημα ο ρελές σε περιπτωση που κάτι γίνει ???

Η αντλία μπορεί να εχει πλαστικό σώμα και οχι μεταλικό οπότε να φαίνεται κουλή η γείωση , αλλά δεν το κάνουμε για αυτό το λόγο .Το κάνουμε για να ασφαλίσουμε το νερό που περνάει απο μέσα της .

Πολύ απλά θα σας πώ οτι πολλές συσκευες εχετε δει με 2 πολους και οχι σουκο μπρίζα .Μερικές καλώς , άλλες κακώς . Ας πούμε ενα πλαστικό πιστολάκι για τα μαλλια δεν μπορεί να εχει διαρροή και γιαυτό εχει 2 πολους .

Μια συσκευή που ειναι μεν πλαστική αλλά κουβαλάει υγρό που ειναι καλός αγωγός ρευματος το θεωρω απαραδεκτο να μην εχει γείωση Οχι γιατι θα σε χτυπίσει το κουτί της συσκευής ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΑΝ ΔΙΑΡΡΕΥΣΕΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΞΩ .

Αναρωτηθείτε γιατι η ΠΛΑΣΤΙΚΗ φρυτεζα της μαμας σας εχει ΣΟΥΚΟ πριζα ,μηπως γιατι κουβαλάει υγρό

Αναρωτηθείτε γιατι ο φωτισμός στις πισίνες ειναι 12 ή 24 ή 48 βολτ (δεν θυμαμαι AC DC) και οχι 220

Αναρωτηθείτε γιατι οι αντλίες που ρουφάνε νερά ακαθαρτα απο πισινες κτλ ειναι 220 ΓΕΙΩΜΕΝΕΣ ΠΑΝΤΑ

Δεν τσακονώμαστε , εμενα η συζητηση μαρεσει οπως μαρεσει και η σχολαστικοτητα και η προσοχή σε οτι δεν προσεχουν οι εταιρείες .

Υποτίθεται οτι βελτιώνουμε και πειραματιζομαστε βαζοντας κατω οτι γνώση εχουμε και στιβοντας τα μυαλά μας παντα με την ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΟΛΟΝΩΝ

ΠΑΜΕ ΓΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ !!!!

Link to comment
Share on other sites

Αν και δεν γνωρίζω πολλά από υδρόψυξη έχω τα εξής να παρατηρήσω:

1)Ένα καλόδιο μέσα στο νερό δεν το θεωρώ ασφαλές!(με την ατυχία που με δέρνει...)

2)Κατα την διάρκια λειτουργίας η αντλία ζεστένετε, άρα αν η αντλία είναι μέσα στο τανκ ζεστένετε και το νέρο! Γιατί να βάλω την αντλία μέσα στο τανκ???

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από BeetleJuice [Σήμερα, στις 03:02]

Γιαγκ Τ : σωστός σε ολα εκτος απο τα μοτερ με βραχυκυκλωμένο δρομέα .Εχουν και αυτά περιελιξη .Ολα τα μοτερ εχουν περιελιξη

Οτι είπες για τις διατομες των καλωδίων σχετικά με τις εντάσεις των ρευμάτων τα εχω πει ηδη αρα συμφωνούμε κιολας

(παραδειγμα με 12 βολτ δραπανο και 220 βολτ δραπανο .Αν ακινιτοποιηθεί το 220 καιγεται ας πούμε σε 10'' γιατι εχει περιελιξη σαν τρίχα .Το 12 βολτο ακομα και να το σταματήσεις θα θέλει πολυ παραπάνω γιατι εχει περιελιξη πανω απο 1 χιλιοστο περιπου .Ενδεικτικά η μίζα του αυτοκινήτου εχει περιελιξη σαν μακαρόνι απο παστιτσιο και οταν γυρίζει απορροφά μεχρι και 200 αμπερ και οχι απλά δεν καίγεται αλλά αν την κρατήσεις στη θέση ον 1 λεπτο πεθαίνει και την μπαταρια)

Περιέλιξη στον ρότορα, εννοούμε τα χάλκινα σύρματα που καταλήγουν σε συλλέκτη. Αν βρεις κοινό μοτέρ εναλλασσομένου με περιέλιξη, φωτογράφησε το να το δω.

Οι μίζες καίγονται πολύ ποιο γρήγορα αν τις σταματήσεις.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.