nelsonmb Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 20, 2015 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 20, 2015 Καλησπέρα! Αγόρασα πριν μερικές μέρες ένα laptopτης Dell. Συγκεκριμένα το DELL Inspiron 15 3542 I7-4510U/8GB/1TB/Κάρτα Γραφικών 2GB από τη Mediamarkt. Κατά την εκκίνηση λοιπόν ακούγονται 5 δυνατοί χαρακτηριστικοί ήχοι. Σύμφωνα με το σχετικό λινκ http://www.dell.com/support/article/us/en/19/SLN114868/EN πρόκειται για CMOS battery failure. Ακολουθώ την διαδικασία για την επίλυση του προβλήματος αλλά στο step 4 με το που συνδέω τον φορτιστή ανάβει με την μία το λάπτοπ και παρουσιάζεται ξανά το πρόβλημα χωρίς να μπορώ να προχωρήσω στο step 5. Εκτός από οποιαδήποτε συμβουλή σας, θα ήθελα να ρωτήσω κιόλας αν είναι κάτι που συμβαίνει και λύνεται ή πρέπει να το επιστρέψω σαν προβληματικό λάπτοπ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
idonthave Φεβρουάριος 20, 2015 #2 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 20, 2015 Αν δεν έχεις πειράξει κάτι στο bios εσύ και το παρουσίασε από μόνο του κι απ'την στιγμή που το έχεις λίγες μέρες, καλύτερα να το επιστρέψεις πίσω ή να πάρεις τηλ. την τεχνική υποστήριξη της Dell και να σου πουν τι πρέπει να κάνεις. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
SirDiman Φεβρουάριος 20, 2015 #3 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 20, 2015 μιας και ειναι καινουριο απλα παρε τηλεφωνο dell μην ασχοληθεις Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spyros Mil Φεβρουάριος 20, 2015 #4 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 20, 2015 (edited) CMOS battery failure:ΜΗΝ πειράξεις τίποτα! Ούτε το BIOS.Κατευθείαν στην DELL είσαι μέσα στην εγγύηση... Τεχνική υποστήριξη Dell: 00800 44149 518, 210 8129 810 ... άχ αυτά τα inspiron , τα φέρνουν με τις... παλέτες στο Media Markt, καί όχι μόνο στο Media Markt... p.s. Το να αλλάξεις την CMOS μπαταρία είναι "σχετικά" απλό, ΑΛΛΑ ούτε που να σκεφτείς να το ανοίξεις μόνος, σου ειδικά όταν είναι εντός εγγύησης...p.s.2 εάν θές και ονόματα για να απευθυνθείς, PM και να σου δόσω μερικά... Άν και όλα τα παιδιά από τις πωλήσεις έως την τεχνική υοστήριξη είναι 99% άψογα. Να αφήσω και ένα μονοψήφιο ποσοστό για τη μία εξαίρεση... Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 20, 2015 από Spyros Mil Link to comment Share on other sites More sharing options...
menkind Φεβρουάριος 27, 2015 #5 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 27, 2015 μην αλλάζεις κάτι που δεν γνωρίζεις έτσι την πάτησε ένας γνωστός και με το ζόρι την άλλαξαν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nelsonmb Μάρτιος 2, 2015 Author #6 Κοινοποίηση Μάρτιος 2, 2015 (edited) Το έχω στείλει πίσω στη Mediamarkt εδώ και μια βδομάδα, παίρνω κάθε μέρα τηλέφωνο για να δω πότε θα το δει τεχνικός...τη μία μου λένε σε 2 εργάσιμες την άλλη σε 10 εργάσιμες..μου έχουν παίξει τα νεύρα μου!! + το ότι μου λένε για επισκευή και όταν τους λέω πως εννοείται αντικατάσταση εφόσον ήταν προβληματικό εξαρχής μου λένε δεν ξέρω τι να σας απαντήσω!! και το άλλο είναι πως έκανα χαζομάρα και δεν κράτησα τα serial number του λάπτοπ και μου είπαν γνωστοί πως γενικά παίζει να το επισκευάσουν, να μου το στείλουν πίσω, να μου πουν ότι το αντικατέστησαν με καινούργιο και να μην πάρω χαμπάρι... Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 2, 2015 από nelsonmb Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spyros Mil Μάρτιος 2, 2015 #7 Κοινοποίηση Μάρτιος 2, 2015 (edited) Όλα τα DELL laptop έχουν "service tag" και "express service code" και μπορείς να δείς πολλά πράγματα on line στο site της Dell (με αυτά τα νούμερα)...Έπρεπε να είχε καρατήσει και τα δύο νούμερα που σου δίνει ο κατασκευαστής στο κάτω μέρος του laptop...Τες πα , τώρα είναι αργά......γιατί το έστειλες πίσω στην Mediamarkt και όχι στην Dell?Αφού σου είχα δόσει και τηλέφωνα για να τους καλέσεις...Η Dell σου είπε να αποτανθείς την Mediamarkt..?? Πάρε την DELL τηλέφωνο και ρώτα... υ.γ.Ελπίζω τουλάχιστον να έχεις κρατήσει την απόδειξη, γιατί χωρίς απόδειξη δεν θα δείς λάπτοπ... Πλάκα κάνω Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 2, 2015 από Spyros Mil Link to comment Share on other sites More sharing options...
nelsonmb Μάρτιος 10, 2015 Author #8 Κοινοποίηση Μάρτιος 10, 2015 Μετά από τόσες μέρες μου ήρθε το λάπτοπ ξανά! τους ρώτησα αν μου καναν αντικατασταση η επισκευη (γιατι επισκευη τους ειπα δεν θελω) και μου ειπαν αντικατασταση!! εβαλα το serial number στο site της dell και γραφει ενα "collect and return" στην dell στις 9 δεκεμβρη του '14.... Επισκευασμενο ειναι σιγουρα μια φορα δηλαδη!! (εγω το αγορασα 13/02/15 πρωτη φορα) Τωρα το κρατάω? η παλι τα ιδια.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now