Jump to content



Assetto Corsa Cup


thazio

Recommended Posts

Χρηστο καλο ειναι τετοιες περιπτωσεις να αναλυονται, οχι τοσο για την ποινη (πιστεψε με δεν με απασχολει καθολου μια θεση σε εναν αγωνα του assetto μια μερα μετα), οσο για να τα βλεπουν χειροπιαστα με replay κτλ οι εμπειροι  (ξερεις, τα παιδια στις πρωτες θεσεις... :p  (οπως ειχε γινει και με την περιπτωση με τον Gomar πιο παλια)  και ετσι εμεις (εγω δηλαδη :) ) να γινομαι/στε σοφοτεροι.

Ακη εγραψες με τη βιβλο που linkαρες πιο πανω!

Συμφωνω. Εξαλλου το λεω και σχεδον σε καθε ποστ μου!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσω κάτι; Αυτό (divebomb, προσπέραση στα φρένα ή προσπέραση Rosberg όπως θέλετε πείτε το) δεν έχετε πει οτι απαγορεύεται για να μην έχουμε επαφές;

6a24edf008b12a186f89764dde9d429f.jpg

Άσχετα αν επιτρέπεται ή όχι στην πραγματικότητα.

Δεν ρωτάω για να υποστηριξω κάποιον. Ρωταω να ξέρω τι να κάνω κ εγώ [emoji4]

Έγινε επεξεργασία από VeRDeGR
Link to comment
Share on other sites

Ας περιμένουμε τον thazio, his cup his rules.

H προσπέραση στα φρένα επιτρέπεται, το βούτηγμα στα φρένα ενώ κάποιος είναι πάνω από 1 καρότσα πίσω δεν επιτρέπεται γενικά. Αν όμως ο μπροστινός είναι εκτός ρυθμού για οποιοδήποτε λόγο και η προσπέραση ολοκληρωθεί αναίμακτα τότε δεν μπορούμε να θεωρήσουμε την κίνηση divebomb.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ειναι απλο, αν στο νουμερο 2 δεν εισαι διπλα του τον αφηνεις να στριψει αλλιως για να στριψετε αυτος που ειναι στην εξωτερικη πρεπει να εχει παρει χαμπαρι οτι ο αλλος του εχει χωθει και να ανοιξει τη γραμμη του η να σηκωσει το ποδι του απο το γκαζι ο απο πισω. Αν ημουν ο αριστερα θα ανοιγα για να μην καταστρεψω τον αγωνα μου αν ημουν ο δεξια θα σηκωνα το ποδι απο το γκαζι για το ιδιο λογο.

Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν ευχαριστώ για τα καλά λόγια ως προς τα skins!

Ελπίζω στο μέλλον να σας κερδίσω και με την οδήγησή μου…(χαχα)

Υπόσχομαι ότι θα βελτιώσω όλες μου τις αδυναμίες ως προς τα settings του σερβερ και το administration της υπόθεσης.

Λοιπόν ως προς τις ποινές και τα υπόλοιπα.:

  1. όποιος πιστεύει ότι αδικήθηκε  ή ότι συνέβη κάτι που δεν το κατάλαβε από την συμπεριφορά του αντιπάλου του το δηλώνει με στοιχεία όπως πχ. αγώνας γύρος κλπ(είχα απορία τι έγινε με τον Άρη μετά την 1η στροφή στον δεύτερο αγώνα αλλά είδα το βίντεο και κατάλαβα…) χαχα, α βρε Αρη πάει ο αγώνας μας)
  2. επίσης όπως πολύ σωστά είπε κάποιος όποιος νομίζει πως έκανε κάτι λάθος το δηλώνει.(πολύ σωστό μακάρι να δουλέψει)
  3. Τα όρια της πίστας θα είναι αυτά που αφήνει το assetto γιατί πολύ απλά δεν θα μπορέσω με τίποτα να ελέγξω όλον τον κόσμο για το τι κάνει… Επίσης μέχρι κάποια χρόνια πριν και στην πραγματικότητα επιτρεπόταν να κάνεις χρήση σε κάποιες πίστες σαν άτυπη συμφωνία. Το έκαναν όλοι και τελέιωνε το θέμα. Έτσι θα κάνουμε και εμείς.
  4. Προσπέρασμα:

 

Έστω Α ο αμυνόμενος και Β ο επιτιθέμενος

 

Στόχος του Β είναι να βρεθεί στην ιδανική γραμμή αναγκάζοντας τον Α να σηκώσει το γκάζι για να μην πέσει επάνω του ή να επιλέξει άλλη πιο αργή γραμμή. Σας ακούγεται επιθετικό; και όμως αυτό είναι. Απλώς υπάρχουν κανόνες για το πώς θα το κάνεις.

Βασικοί κανόνες .

Αν είσαι ο Β:

 

·         Μπορείς  να επιχειρήσεις προσπέρασμα φρενάροντας αργότερα από τον Α με όποιον τρόπο θες αρκεί την ώρα που θα βρεθείς στην ιδανική γραμμή και σχεδόν εφαπτομενικά με αυτήν (όχι εμβολισμός) να έχει βρεθεί τουλάχιστον ο μπροστινός προφυλακτήρας σου στους μπροστινούς τροχούς του Α. Τότε ουσιαστικά απαιτείς χώρο ενός πλάτους του οχήματος. Το ίδιο ισχύει και για προσπέρασμα από την εξωτερική. Απλώς το φαινόμενο δεν εξελίσσεται στο άπεξ αλλά στο κέρμπ εξόδου. Ο Α σε αυτήν την περίπτωση μπορεί να επωφεληθεί και να φρενάρει λίγο νωρίτερα και να έχει καλύτερη έξοδο οπότε η μάχη μεταφέρεται στην επόμενη στροφή. Προσοχή: Δικαιούσαι να περάσεις κάθετα την ιδανική γραμμή αν το φρενάρισμα είναι πάνω από οριακό (συμβαίνει αυτό αγώνα κάνουμε) αρκεί να μην ακουμπήσεις τον Α (Εκεί ουσιαστικά σε προσέχει ο Α και αργεί το turn in για να επωφεληθεί από την απείρως καλύτερη έξοδο)

·         Φυσικά απαγορεύεται σε όλη τη διάρκεια της διαδικασίας να ακουμπήσεις τον Α μέχρι να είσαι σε θέση να δικαιούσαι τον χώρο.

·         Όταν έχουμε διαδικασία αλλαγής γραμμής και από τους δύο έτσι ώστε να τοποθετηθούν για την επόμενη στροφή (πχ από αριστερή στροφή σε δεξιά με ενδιάμεση ευθεία) και ακόμα επιταχύνουν τότε αρκεί να βρεθεί ο μπροστινός τροχός σου στους πίσω του Α για να απαιτήσεις τον χώρο.(αυτό ισχύει και για την εκκίνηση)

 

 

Αν είσαι ο Α

 

·         Δεν εμποδίζεις τον Β όταν βρεθεί στις θέσεις που περιγράφτηκαν πιο πάνω.

·         Δικαιούσαι να αλλάξεις γραμμή μία φορά στην ευθεία εφόσον το όχημα σου βρίσκεται ολόκληρο εμπρός από τον Β. Μετά ουσιαστικά πρέπει να αντιμετωπίσεις την κατάσταση σαν είσαι ο Β αφού θα έχεις βρεθεί εκτός γραμμής και θα είναι σαν να πραγματοποιείς ένα άνετο προσπέρασμα. Ο αντίπαλος πιθανότατα θα εκμεταλλευτεί την καλύτερη έξοδο.

·         Όντας εμπρός από τον Β δικαιούσαι να επιλέξεις όποια γραμμή θες για να στρίψεις

 

 

Δώστε μου λίγο χρόνο για τα προσωρινά αποτελέσματα λίγο πηγμένος…

Επίσης νομίζω ότι αυτό το βλέπετε όλοι:

http://manager.rackservice.org:50194/sessionstat

 

Ακούω σκέψεις και συνεχίζουμε.

Επόμενος αγώνας

DTM Mercedes E190 evo2 '92

Imola

τέλη Μαΐου αρχές Ιουνίου μετά από ψηφοφορία

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

To προσπαθώ ίσως να έχει ολοκληρωθεί σε μια ωρίτσα από τώρα ,δυστυχώς η εκκίνηση δεν υπάρχει γιατί δεν είχα μειώσει την ποιότητα του replay μέσα από το assetto οπότε το αρχείο βγήκε τεράστιο πάνω από 500 mb to ziparisa και έρχεται στα 200 υπομονή .

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Για να πω και εγώ για τον 1ο αγώνα του Cup, αν και σε sim racing αγώνες δεν είμαι έμπειρος, έχω να πω ότι απλά ήταν καταπληκτικά τα 2 μισάωρα σύν όλα τα παρελκόμενα τους!!!!!

 

Ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα, υπόσχομαι και εγώ βελτίωση....., απλά κυκλοφορείς στο σπίτι με το χαμόγελο του μικρού παιδιού κάνοντας τους υπόλοιπους να απορούν γιαυτό, αφού μετράς ήδη ......5 δεκαετίες στην πλάτη και άρα αυτό δεν συνάδει με τον χαρακτήρα του χαμόγελου :)

 

Στα της κουβέντας περί αγωνιστικής συμπεριφοράς μέσα στον αγώνα, συμφωνώ και εγώ ότι η προσπέραση του VeRDeGR δεν μπορεί να χαρακτηριστεί ως dive bomb και κατά την γνώμη μου έτσι όπως εξελίχθηκε είναι καθαρή.

Από την άλλη όμως υπάρχει ένα σημαντικό πρόβλημα και αυτό έχει να κάνει με την εμπειρία του καθενός από εμάς και σε αυτό το σημείο θα έιμαι μαζί με τα γραφόμενα του akis z80 και του fatalara.

Και για να γίνω ποιό σαφής:

Στην πραγματική ζωή για να τρέξεις σε αγώνα ταχύτητας σε πίστα, θα πρέπει να είσαι σχετικά έμπειρος (περισσότερο από αγώνες rally) κάτι που αποδεικνύεται:

Α. Από το πόσα χρόνια έχεις αγωνιστική licence (ανεξάρτητα από το είδος αγώνων πχ, μπορεί να συμμετέχεις 2+ χρόνια σε πρωτάθλημα kart και μετά από αυτό να μπορείς να συμμετάσχεις σε αγώνες ταχύτητας)

B. Από κάποιο πρόσφατο τερματισμό μέσα στην 6άδα (αν δεν κάνω λάθος)

Γ. Για συμμετοχή σε Cup (νέων για παράδειγμα), όπου λαμβάνεις ειδική licence αγωνιστικού διημέρου

 

Εμείς παρόλο που θα μπορούσε κάποιος να πεί ότι καλώς έχουμε Licence :D , εντούτοις ΔΕΝ έχουμε όλοι την ίδια εμπειρία από τις συνθήκες και τις απαιτήσεις ενός τόσο απαιτητικού αγώνα με άλλους 17 οδηγούς, με ίδια κίνητρα για την νίκη με τα δικά σου.

Θέλω να πω δηλαδή, νομίζω ότι αυτό το ξεκαθαρίζουν και οι διευκρινήσεις του Θάνου (ώς αλυτάρχη :p ), ότι καλό είναι μέσα από τον ανταγωνισμό να έχουμε μάχες, αλλά τελικά να μπορούμε να τερματίζουμε οι περισσότεροι!

 

Επίσης συμφωνώ και θα ήθελα να θεσπιστεί το report (εκατέρωθεν) σε όλες τις περιπτωσεις που μπορούν να χρήζουν εξέταση.

Θα έλεγα βέβαια να μην τσακωθούμε για τις.......βενζίνες και τον κυβισμό των αυτοκινήτων :p :p :p :p , ας το αφήσουμε αυτό για τους άλλους!!!!

 

Αυτά τα πολλά από εμένα (sorry για το σεντόνι).

 

Φιλικά

Γιώργος

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

...(είχα απορία τι έγινε με τον Άρη μετά την 1η στροφή στον δεύτερο αγώνα αλλά είδα το βίντεο και κατάλαβα…) χαχα, α βρε Αρη πάει ο αγώνας μας)

 

Την έκανα πάλι την "γκαβομάρα" μου... σου ζητώ συγνώμη! Προφανώς και εσύ δεν με είχες δει, γιατί χωρούσαμε μια χαρά και οι δύο στο σημείο εκείνο (ακόμα στεναχωρημένος είμαι... :( )

Link to comment
Share on other sites

Στα της κουβέντας περί αγωνιστικής συμπεριφοράς μέσα στον αγώνα, συμφωνώ και εγώ ότι η προσπέραση του VeRDeGR δεν μπορεί να χαρακτηριστεί ως dive bomb

Με κάποιον με μπερδεψες [emoji14]

Έγινε επεξεργασία από VeRDeGR
Link to comment
Share on other sites

Προσπερασματάρα!

@1.09

Όντως! Αυτά τα βίντεο όμως έχουν κάψει κόσμο γιατί δυστυχώς άλλη αντίληψη και επίπεδο είχαν ο Βιλνέβ και ο Σέννα που δεν άφηναν εκατοστό της πίστας ανεκμετάλλευτο και άλλη αυτός που μπαίνει για πρώτη φορά σε εικονικό race και θέλει να μιμηθεί τα ινδάλματά του.

Tέτοιες προσπεράσεις είναι ο γρήγορος δρόμος να κάνεις πολλούς online φίλους :D

Link to comment
Share on other sites

Να πω και εγώ ένα μπράβο σε όλα τα παιδιά και ένα μεγαλύτερο μπράβο στον @thazio για τη διοργάνωση, τον @akis_z80 για την ταχύτητα του και τον teammate μου @gOmAr γιατί έτσι :p

 

Εγώ δε μπορώ να πω ότι το ευχαριστήθηκα και τόσο.. έτρεχα και στους 2 αγώνες μόνος μου σαν την άδικη κατάρα :hehe:. Απ' την άλλη ίσως θα έπρεπε να θεωρώ τον εαυτό μου τυχερό, 10 λεπτά αφότου τέλειωσε ο 2ος αγώνας μου έκοψαν το internet επειδή είχα ξεχάσει να πληρώσω  :lol:

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.