Jump to content



Assetto Corsa Cup


thazio

Recommended Posts

ω δε τα χω... ναι ενα θυμαμαι και με σενα αλλα δε ξερω τι εγινε ακριβως. θα το δουμε μολις το ανεβασει καποιος, αν και βαριεμαι να ψαχνω

 

παντα φιλικα ε! αν δεν ειχαμε κι αυτα να συζηταμε θα βαριομασταν :D

Link to comment
Share on other sites

Για πείτε μου jim vasmoulaki  είχα πολύ ping ?

H γραμμή μου έχει download 12 mbps αλλά πολύ αργό upload.

το ping σου το βλεπεις και ο ιδιος ingame.

Δεν εχει σημασια το "μεγεθος" της γραμμης σου στο ποσο ping θα εχεις.

Link to comment
Share on other sites

Να αλλάξω modem router? Eχω κι ένα asus καινούργιο στη δουλειά που έχει ρυθμίσεις προτεραιότητας για gaming.

Oχι δεν παίζω με wifi.

Έγινε επεξεργασία από panosdimp
Link to comment
Share on other sites

Σε αρκετούς αγώνες Πάνο χοροπηδάς, οπότε σίγουρα κάτι τρέχει είτε με το router σου είτε με τη σύνδεση σου που χρίζει διερεύνησης. Στο δεύτερο αγώνα εχτές κάποια στιγμή το αυτοκίνητο σου από λίγο μπροστά μου εμφανίστηκε ξαφνικά μέσα στο δικό μου και ήσουνα σαν ghost car, είμασταν τυχεροί που δεν υπήρξε ατύχημα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

επανερχομαι λιγο...

 

αν φας, ειδικα σε τετοιο αγωνα που γινεται δυσκολα προσπεραση, divebomb, μετα κανεις και συ ή γυρνας και το αλλο μαγουλο? :p

 

 

 

Επειδη μαλλον εννοεις εμενα, θα ηθελα να παραθεσω το replay σχετικα με αυτη τη στροφη οπου και σου πηρα τη θεση και να πουν τα παιδια καθως ειναι πολυ πιο εμπειροι απο εμενα.

πριν ομως να εξηγησω τι εζησα.

1) Κατευθυνομαι προς τη πρωτη στροφη του 8ου η 9ου γυρου (δε θυμαμαι), και ξεκιναω το φρεναρισμα μου εκει που το ξεκιναω παντα σε καθε γυρο, (στο πρωτο αριστερο ταμπελακι, τσεκαρε replay για επαλληθευση).

2) Για καποιο ανεξηγητο λογο κοβεις παρα πολυ και αυτο φαινεται και απο την αποσταση που εχεις αφησει απο τον gomar κατα την εξοδο σου απο τη στροφη.

3)ΕΙμαι πλακωμενος στα φρενα απο τη θεση που φρεναρω παντα, και αν δεν σε προσπερνουσα απο δεξια θα κολουσα απο πισω σου και αυτο ειναι μαθηματικα βεβαιο.

Τωρα αυτο ειναι divebomb?

ή

 προσπαθεια αποφυγης συγκρουσης με δωρακι? :)

Το μονο που μπορω να σου εγγυηθω, ειναι πως δεν ηταν επιτηδευμενο.

 

Έγινε επεξεργασία από wargasm
Link to comment
Share on other sites

Κανονικη προσπεραση ειναι, παει παρα πολλυ αργα ο μπροστινος, δεν εισαι αναγκασμενος να περιμενεις κανενα αφου ειχες χορο να περασεις χωρις χτυπημα καλα εκανες.

Link to comment
Share on other sites

Από άποψη απόστασης και μόνο νομίζω οτι θεωρείται divebomb. Δεν είναι ότι είσαι προφυλακτήρα και σε αιφνιδιάζει στα φρένα. Αν είναι προσπάθεια αποφυγής σύγκρουσης από κακή πρόβλεψη για το πόσο θα κόψει το τρενάκι μπροστά, θα έρεπε να παραχωρήσεις πίσω την θέση.

Προσωπική άποψη no offence :)

Με την λογική "έκοψε πολύ ο μπροστινός" στην πρώτη στροφή μετά την εκκίνηση θα έπρεπε ο τελευταίος να τους περάσει όλους από πάνω.. :p

Έγινε επεξεργασία από VeRDeGR
Link to comment
Share on other sites

Να αλλάξω modem router? Eχω κι ένα asus καινούργιο στη δουλειά που έχει ρυθμίσεις προτεραιότητας για gaming.

Oχι δεν παίζω με wifi.

τι παροχο εχεις ; εχεις αλλο ρουτερ να δοκιμασεις  χωρις να πληρωσεις για νεο ;

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Από άποψη απόστασης και μόνο νομίζω οτι θεωρείται divebomb. Δεν είναι ότι είσαι προφυλακτήρα και σε αιφνιδιάζει στα φρένα. Αν είναι προσπάθεια αποφυγής σύγκρουσης από κακή πρόβλεψη για το πόσο θα κόψει το τρενάκι μπροστά, θα έρεπε να παραχωρήσεις πίσω την θέση.

Προσωπική άποψη no offence :)

Με την λογική "έκοψε πολύ ο μπροστινός" στην πρώτη στροφή μετά την εκκίνηση θα έπρεπε ο τελευταίος να τους περάσει όλους από πάνω.. :p

 

Μα δεν μπηκα στη στροφη με τα οσα για να παρω τη θεση ρε συ, ξεκιναω να φρεναρω 100% εκει που φρεναρουν σχεδον ολοι σε καθε γυρο, και κλεινω εσωτερικα μονο λιγο πριν πεσω πανω του για να αποφυγω τη συγκρουση, δε νομιζω πως η θεση μου και τα φρενα-γκαζια μου δειχνουν προθεση για divebomb πουθενα.

Δηλαδη αν εκοβε επειδη ηθελε να σταματησει για καποιο λογο θα επρεπε να περιμενω απο πισω του μεχρι να σιγουρευτω? :p :p

Δεν εχω κανενα προβλημα, ας φαω ποινη, δε τρεχει τιποτα, πραγματικα, ουτε εχω τιποτα με τον Χρηστο, αλλα να του παραχωρησω τη θεση μετα, επειδη φρεναρε περισσοτερο απο καθε αλλο γυρο πριν που ημουν απο πισω του, και που αν δεν τον προσπερνουσα στη στροφη θα ειχαμε συγκρουση?

αυτη ηταν η λογικη μου χθες μετα αυτη τη σκηνη.

Έγινε επεξεργασία από wargasm
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

και εγω θεωρω πως δε θεωρειται divebomb γτ οντως φαινεται πως δεν ειχε σκοπο για κατι τετοιο.
φρεναρε κανονικα πισω του , ηταν πιο αργος ο μπροστα , το εκμεταλευτηκε και του πηρε τη θεση.Επισης ουτε πηγε να προκαλεσει ζημια στην στροφη πανω..
καλυτερα ομως ας ακουσουμε τους πιο εμπειρους.
 

Link to comment
Share on other sites

Πάντως για το θέμα των reports επειδή από μένα δεν πρόκειται να δείτε ούτε ένα για κάποιον από τους συναγωνιζόμενους, έχω όμως να προτείνω κάτι ριζοσπαστικό .
Προτείνω να κάνει ο καθένας report μόνον τον εαυτό του ,δεν είναι μια καλή πρόκληση αυτή ?
Εγώ πάντως συμφωνώ με τον jason,γιατί να δυσκολεύουμε τα πράγματα και να μην αφήσουμε τα πέναλτυ του παιχνιδιού από μόνα τους να κάνουν τη δουλειά ,θα γλυτώσουμε να στε σίγουροι από πολλές παρεξηγήσεις καθώς το επίπεδο ενασχόλησης ανάμεσά μας έχει μεγάλες αποκλίσεις αλλά και η φύση του αθλήματος είναι τέτοια που κάνει την ορθή κρίση των περιστατικών δύσκολή .

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ε όχι ρε παιδιά και αντικανονική η προσπέραση που έκανε ο άνθρωπος!!

 

Λοιπόν τελικά καταλήγω πως αυτό "divebomb" είναι αστείο...

Θα επανέλθω σήμερα για τα όρια της πίστας και το προσπέρασμα στα φρένα (έτσι λέγεται).

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Από άποψη απόστασης και μόνο νομίζω οτι θεωρείται divebomb. Δεν είναι ότι είσαι προφυλακτήρα και σε αιφνιδιάζει στα φρένα. Αν είναι προσπάθεια αποφυγής σύγκρουσης από κακή πρόβλεψη για το πόσο θα κόψει το τρενάκι μπροστά, θα έρεπε να παραχωρήσεις πίσω την θέση.

Προσωπική άποψη no offence :)

Με την λογική "έκοψε πολύ ο μπροστινός" στην πρώτη στροφή μετά την εκκίνηση θα έπρεπε ο τελευταίος να τους περάσει όλους από πάνω.. :p

Παμε να αναλυσουμε το βιντεο. Ο φιλος wargasm εχει αρκετη αποσταση απο τον φιλο fuzion πραγμα που του επιτρεπει να φρεναρει στο ιδανικο σημειο. Ο φιλος fuzion εχει μπροστα του τον φιλο gomar και αναγκαζεται για να μην κολλησει πανω του να κοψει πιο πριν ισως και να σηκωσει το ποδι του απο το γκαζι με αλλα λογια βγαινει εκτος ρυθμου. Ο wargasm βλεποντας οτι πλησιαζει τον fuzion γρηγορα και βλεποντας τον απιστευτο χορο που εχει στα δεξια του εκμεταλευεται την κατασταση και κανει ιδανικο προσπερασμα. Ουτε τα φρενα εχει χασει ουτε τη γραμμη ουτε τπτ.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

μια λεπτομερεια (που σιγουρα δε θα μπορουσες να καταλαβεις εκει), δε θα εκοβα τοσο αν δεν εβλεπα οτι εχεις παει να ρθεις διπλα μου. εκοψα πολυ παραπανω και δε μπηκα κανονικα (με οση ταχυτητα ηθελα δηλαδη) για να μη σε χτυπησω οπως θα εμπαινα, γιατι την παιρνω πανω στο κερμπ τη στροφη αυτη κανονικα και οχι ανοιχτα...

 

μαλλον και γω το ιδιο με σενα θα εκανα, ειναι το ποσο ρισκαρει ο καθενας.

 

το θεμα ειναι οτι αν επαιρνα εγω κανονικα τη στροφη μου, θα σε ειχα χτυπησει, και τοτε μαλλον θα λεγαμε ολοι ναι ηταν divebomb η α τον ειδε που του πηρε τη σωστη γραμμη και τον τρακαρε :p

 

παμε γι αλλα!

Link to comment
Share on other sites

Αυτο που περιγραφεις ειναι σωστη συμπεριφορα αυτου που δεχεται την προσπεραση, δεν υπαρχει βουτια στα φρενα απο το παιδι εσυ πας παρα πολυ αργα για δικο σου λογο, και να χτυπαγατε παλι δεν θα εφταιγε θα ηταν απλο αγωνιστικο συμβαν. @thazio ο ορος divebomb ειναι για αυτους που εχουν χασει τα φρενα και πανε και φρεναρουν πανω στον αλλο, εδω δεν υπαρχει τετοιο θεμα ειναι ξεκαθαρο outbreak ο wargasm βρισκει μεχρι και την κορυφη του apex.

Έγινε επεξεργασία από fatalara
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ ότι δεν είναι divebomb γιατί ο μπροστινός έκοψε νωρίτερα και αρκετά. Αν ακουμπούσανε θα έφταιγε ο πίσω πάντως.

Λινκ με κανόνες προσπέρασης: http://www.iracing.com/iracingnews/iracing-news/overtaking-discipline

 

 

Γενικά το μπροστά αυτοκίνητο έχει το δικαίωμα να ορίσει τη γραμμή αρκέι να μην κάνει block. Αν ο πίσω αποφασίσει να χωθεί, είναι δική του ευθύνη να μην τον ακουμπήσει -φυσικά υπάρχουν πολλές υποπεριπτώσεις. Αυτό το γράφουν τα πιο πολλά rulebooks στους κανόνες προσπέρασης, δεν είναι εφεύρεση των sim racers. Ένα πολύ καλό είναι αυτό.

 

qDPnMev.png

 

 

 

Τα corner rights με εικόνες εδώ. Η διαφορά αυτών των κανόνων σε σχέση με τους προηγούμενους  είναι ότι είναι πιο αυστηροί ως προς το overlap των αυτοκινήτων. Ενώ στους πρώτους κανόνες επιτρέπεται να ξεκινήσει διαδικασία προσπέρασης ακόμα και με ελάχιστo overlap, στο gpl απαιτούσαν o προφυλακτήρας του πίσω αυτοκινήτου να φτάνει στο ύψος του οδηγού του μπροστινού. Κομματάκι υπερβολικό γιαυτό και πλέον σε όλα τα clubs επιτρέπονται οι προσπεράσεις όταν η διαφορά μεταξύ των 2 αυτοκινήτων στα φρένα είναι μικρότερη η ίση ενός car length.

Έγινε επεξεργασία από akis_z80
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Χρηστο καλο ειναι τετοιες περιπτωσεις να αναλυονται, οχι τοσο για την ποινη (πιστεψε με δεν με απασχολει καθολου μια θεση σε εναν αγωνα του assetto μια μερα μετα), οσο για να τα βλεπουν χειροπιαστα με replay κτλ οι εμπειροι  (ξερεις, τα παιδια στις πρωτες θεσεις... :p  (οπως ειχε γινει και με την περιπτωση με τον Gomar πιο παλια)  και ετσι εμεις (εγω δηλαδη :) ) να γινομαι/στε σοφοτεροι.

Ακη εγραψες με τη βιβλο που linkαρες πιο πανω!
 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.