liakjim Απρίλιος 28, 2015 #261 Απρίλιος 28, 2015 @VeRDeGR, νομίζω αγωνιστικό συμβάν και φταίτε 50% και οι 2 ???? Και εσύ δεν κλείστηκες τέρμα αριστερά και ο αντίπαλος δεν έδωσε χώρο. Δύσκολο σήμείο πάντως. Εδώ μόνος και δυσκολεύεσαι να στρίψεις. 1
airfathaaaaa Απρίλιος 28, 2015 #262 Απρίλιος 28, 2015 (edited) wrong thread Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 28, 2015 από airfathaaaaa
thazio Απρίλιος 28, 2015 Author #263 Απρίλιος 28, 2015 1000% λάθος του Γιώργου και μάλιστα εις διπλούν. Θα επανέλθω με κατηγορίες ποινών και κουβέντα. Ζητώ από τον Άκη να ελέγχει όπου εμπλέκομαι εγώ ή ο Γιώργος Μάλλης και να συζητάμε τα πολύ δύσκολα περιστατικά. (ελπίζω να μην με μισήσετε... με όλο αυτό. Θα προσπαθήσω να εξηγώ αναλυτικά κάθε μου θέση και την αξιολόγηση της ποινής) Όντως! Αυτά τα βίντεο όμως έχουν κάψει κόσμο γιατί δυστυχώς άλλη αντίληψη και επίπεδο είχαν ο Βιλνέβ και ο Σέννα που δεν άφηναν εκατοστό της πίστας ανεκμετάλλευτο και άλλη αυτός που μπαίνει για πρώτη φορά σε εικονικό race και θέλει να μιμηθεί τα ινδάλματά του. Tέτοιες προσπεράσεις είναι ο γρήγορος δρόμος να κάνεις πολλούς online φίλους Συμφωνώ πως είναι πάρα πολύ δύσκολο να τα κάνεις αυτά αλλά δεν απαγορεύονται 2
Aris Teidis Απρίλιος 28, 2015 #264 Απρίλιος 28, 2015 @VeRDeGR, νομίζω αγωνιστικό συμβάν και φταίτε 50% και οι 2 ???? Και εσύ δεν κλείστηκες τέρμα αριστερά και ο αντίπαλος δεν έδωσε χώρο. Δύσκολο σήμείο πάντως. Εδώ μόνος και δυσκολεύεσαι να στρίψεις. Συμφωνώ σε γενικές γραμμές για το συμβάν αν και θεωρώ ότι στην πράξη, με την ανεπαρκή πληροφόρηση που παίρνουμε από τις μικρές (μονές) οθόνες μας, είναι αδύνατο να αποδοθούν ευθύνες σε τέτοιες περιπτώσεις καθώς είναι αδύνατό να γνωρίζουμε (ως κρίνοντες) τι βαθμό επίγνωσης για την κατάσταση είχε ο κάθε οδηγός. Αν δηλ. ο ένας από τους εμπλεκόμενος δεν γνώριζε πόσο κοντά βρίσκεται στον αντίπαλό του ή το αντίθετο - ότι γνώριζε και εσκεμμένα ρίσκαρε... Πως μπορούμε να το ξέρουμε και να τον κρίνουμε? Θα μου πεις υπάρχει το "κουμπί" look left/right ή το helicorsa! Εγώ προσωπικά δεν έχω ακόμα την ικανότητα να χρησιμοποιώ το πρώτο σε τόσο στρεσαρισμένες καταστάσεις (πάνω στη στροφή) και θα σήμαινε σίγουρη έξοδο ή ατύχημα για μένα... Απ' την άλλη το helicorsa, χωρίς να αποσπά σε τέτοιο μεγάλο βαθμό, δεν είναι πανάκεια αφού πάλι πρέπει να εστιάσεις αλλού (πάνω του) και όχι στο δρόμο όπου διαδραματίζεται το συμβάν (και μιλάμε για δέκατα του δευτερολέπτου πολύ σημαντικά σε τέτοιες περιπτώσεις). Αυτό που μένει, στην πράξη, είναι να εκτιμήσεις σωστά όλες τις πληροφορίες που έχεις συλλέξει πριν τη φάση (αν φρόντισες να το κάνεις...) και να διαλέξεις ανάμεσα σε δύο επιλογές: να κινηθείς επιθετικά ή αμυντικά, να ρισκάρεις ή όχι...? Από τη στιγμή που κάποιος δεν παραβίασε κάποιο κανονισμό, μπορούμε να τον κρίνουμε για το πόσο επιθετικά έπαιξε? Σαν παρατηρητής να πω όμως ότι ενώ ο VeRDeGR μοιάζει να κρατούσε σωστά την εσωτερική πάνω στη στροφή, ο George (Vas) βγήκε από την γραμμή του (την εξωτερική) και έκοψε ελαφρά αριστερά στη γραμμή του VeRDeGR με αποτέλεσμα να βρει πάνω του... Πιστεύω όμως ότι το έκανε αυτό γιατί νόμιζε (έτσι φαίνεται στο βίντεο) ότι προπορευόταν λίγο πριν τη στροφή οπότε και θεώρησε ότι δικαιούται να διαλέξει γραμμή πάνω στη στροφή. Όπως ανέλυσα όμως και παραπάνω, δεν μπορώ κρίνω ότι ήταν λάθος η κίνηση του Γιώργου. Λογικά και οι δύο οδηγοί γνώριζαν ότι υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να βρίσκονται μαζί πάνω στη στροφή και όπως φαίνεται πήραν και οι δύο το ρίσκο να μην υποχωρήσουν. Το άδικο είναι ότι η τύχη ευνόησε τον ένα, ενώ χαντάκωσε τον άλλο... Την άλλη φορά θα σταθείς ποιο τυχερός @VeRDeGR, αν και πάντα μπορούμε να διαλέξουμε τον δρόμο του μη - ρίσκου και να μην προκαλέσουμε την τύχη. To be or not to be... 3
Aris Teidis Απρίλιος 28, 2015 #265 Απρίλιος 28, 2015 (ελπίζω να μην με μισήσετε... με όλο αυτό. Θα προσπαθήσω να εξηγώ αναλυτικά κάθε μου θέση και την αξιολόγηση της ποινής) Ουουου! Αρχίσαμε κι' όλας τα "βουντού" @thazio προχώρα, σε θέλει όλη η χώρα μην αγχώνεσαι σου έχουμε εμπιστοσύνη!
VeRDeGR Απρίλιος 28, 2015 #266 Απρίλιος 28, 2015 (edited) @ArisTeidis Αυτό μπορεί να συμβαίνει στην πρώτη επαφή. Μετά και αφού έχουμε ακουμπήσει, φαίνεται να βγαίνει από τα κέρμπ τσαρουχομένος και να με εμβολίζει για δεύτερη φορά ενώ ξέρει οτι υπάρχει αντίπαλος εκεί. ΔΕΝ λέω ότι το έκανε επίτηδες ή οτι υπήρχε κακή πρόθεση προς θεού. Λέω απλά οτι αυτό ειδικά (την δεύτερη επαφή) μπορούσε να το αποφύγει 100%.Φάνηκε να λειτουργεί όπως όταν παίζεις με την AI που χτυπάς και απλά συνεχίζεις να τον βγάλεις τελείως εκτός Πχ εγώ στην θέση του μετά την πρώτη επαφή θα τσιμπούσα το φρένο και θα έβγαινα τέρμα δεξιά στον δρόμο για να αποφύγω ακριβώς αυτό.Δεν είναι ότι με ενδιαφέρουν βαθμοί και τέτοια γιατί έτσι κ αλλιώς έχω τόσο λίγο χρόνο που σπάνια θα μπορώ να συμμετέχω σε αγώνες.. Γιαυτόν τον αγώνα προετοίμαζα το έδαφος με την κοπελιά 5 μέρες και παλι δε γλύτωσα τα μουτράκια.. :pΑπλά είναι ότι έτσι όπως γύρισε το αυτοκίνητο και στο σημείο εκείνο περίμενα να φτάσω 15ος για να ξανα μπώ στην πίστα και έχασα τελείως την επαφή με τους προπορευόμενους και χάθηκε ο ενθουσιασμός μου μετά Λίγα μέτρα πιο πριν, δείτε πόσο επιθετικά παίζει τον panosdimp. Σχεδόν επιδιώκει να τον εκτοπίσει στην ευθεία: Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 28, 2015 από VeRDeGR
jumaru99 Απρίλιος 28, 2015 #267 Απρίλιος 28, 2015 Θα συμφωνήσω πως είναι δύσκολο να "εντοπίσεις" κάποιον στα τυφλά σημεία δίπλα σου. Αυτό που κάνω εγώ προσωπικά και με βοηθάει αρκετά, είναι ένας συνδυασμός helicorsa(στο κέντρο της οθόνης ώστε να το δω ότι ενεργοποιήθηκε περισσότερο, άρα προσοχή!), spotter ώστε να ακούσω την πρέπουσα κατεύθυνσή μου και Real Motion Head ώστε μπαίνοντας πλέον στη στροφή να έχω και καλύτερη οπτική και της στροφής αλλά και του άλλου οχήματος πλάι μου.Βέβαια αυτό σε καμία περίπτωση δεν δικαιολογεί divebombs με την δικαιολογία "έπρεπε να με δεις!".Γενικά δεν έχω παράπονα από τον αγώνα. Είχα πολύ όμορφες μάχες, αλλά υπέπεσαν και στη δική μου αντίληψή βεβιασμένες ενέργειες..οι οποίες ήταν αναίμακτες περισσότερο λόγω την φαρδιάς 1ης στροφής και του "ψόφιου" Abarth. Αν ήμασταν σε στενότερη πίστα, θα υπήρχαν σίγουρα περισσότερες επαφές!Οπότε το μόνο που έχω να πω από τη μεριά μου, είναι να το χαρούμε όσο μπορούμε, αλλά ταυτόχρονα να σεβόμαστε και όλους τους άλλους.Καλό μας Πρωτάθλημα! 3
liakjim Απρίλιος 28, 2015 #268 Απρίλιος 28, 2015 (edited) @VeRDeGR, ξεκάθαρα η 2η επαφή έγινε τυχαία μιας κ έπεσε στο μεγάλο kerb το οποίο τον εκφενδόνισε. Θα μπορούσε να το αποφύγει μόνο αν παίζαμε GTA V που ελέγχεις το αμάξι στον αέρα!!!! Δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι ήθελα να σε εμβολίσει. ¨Οτι μπήκε άτσαλα στην πίστα ναι . Στο 2ο video δεν είδα κάτι περίεργο. Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 28, 2015 από liakjim
panosdimp Απρίλιος 28, 2015 #269 Απρίλιος 28, 2015 Στο 2ο video δεν είδα κάτι περίεργο. Την πρόσκρουση την κατάλαβα για τα καλά και αν παρατηρήσεις βγήκα και λίγο απ΄έξω από την τρομάρα μου ευτυχώς ήταν ευθεία χαχαχα! 1
VeRDeGR Απρίλιος 28, 2015 #270 Απρίλιος 28, 2015 Στο 2ο video δεν είδα κάτι περίεργο. Δεν είναι περίεργο να έχεις επαφή στην ευθεία όταν χωράνε 3 αυτοκίνητα;
liakjim Απρίλιος 28, 2015 #271 Απρίλιος 28, 2015 (edited) Εντάξει μη τρελαθούμε. Έλλειψη εμπειρίας κ helicorsa. Και με τον Βασμουλάκη το ίδιο. Προσεχτικά του μπήκε. Στην ευθεία που ακούμπησαν στανταρ δεν έχει helicorsa. Μηπως να μείνουν όλα αυτά σε πιο προσωπικό/ιδιωτικό επίπεδο? Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 28, 2015 από liakjim 1
jumaru99 Απρίλιος 28, 2015 #272 Απρίλιος 28, 2015 Η επαφή προκλήθηκε καθώς έκλινε προς την αγωνιστική γραμμή στην ευθεία. Με 2 λόγους μπορεί να ερμηνευτεί. Είτε δεν αντιλήφθηκε ότι παρέμεινε δίπλα του και μετά τη στροφή (απουσία helicorsa? και αν ναι, όποιος δεν είναι σε θέση να αντιληφθεί τον άλλον, επιβάλλεται να το χρησιμοποιεί!), είτε ηθελημένη ενέργεια. 1
GoMaR Απρίλιος 28, 2015 #273 Απρίλιος 28, 2015 (edited) Την πρόσκρουση την κατάλαβα για τα καλά και αν παρατηρήσεις βγήκα και λίγο απ΄έξω από την τρομάρα μου ευτυχώς ήταν ευθεία χαχαχα! που να δεις οταν ειδα τον Δημητρη να ερχετε με φορα πανω μου και στην στροφη πανω.Εκει να δεις φοβο.χαχααχ.Τυχεροι ημασταν που δε φυγαμε αλλου κιαλλου συνεχιζω να ειμαι αρνητικος στο θεμα των ποινων παντως Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 28, 2015 από GoMaR 2
liakjim Απρίλιος 28, 2015 #274 Απρίλιος 28, 2015 Ouπς. Κάτσε να πάρω τον ασφαλιστή μου να κάνω θετική δήλωση (άλλη φορά μην αφήνεις την πόρτα ανοιχτή :p ) 1
thazio Απρίλιος 28, 2015 Author #275 Απρίλιος 28, 2015 (edited) 1ov Ο Γιώργος φαίνεται ότι για κάποιον λόγο δεν παρατηρεί (ίσως λόγο fov) τι γίνεται στο πλάι του.Αυτό φαίνεται από όλα τα βίντεο.Ο Γιάννης κάνει καθαρότατο προσπέρασμα. Οφείλει να δίνει χώρο ενός αυτοκινήτου στα δεξιά του και το κάνει και με τοπαραπάνω.ΔΕΝ είναι υποχρεωμένος να κλειστεί όσο πιο πολύ μπορεί αφού είναι και λίγο πιο μπροστά στο άπεξ.(άσε που το κάνει και αυτό)Σαφώς δεν πρόκειται ούτε για αστείο να κρίνω πρόθεση ποτέ και πουθενά όλο τον χρόνο.Θα μιλάω μόνο για τις θέσεις των αυτοκινήτων κλπ στοιχεία επί της οδήγησης.Το δεύτερο χτύπημα στον Γιάννη είναι επίσης σαφώς λάθος του Γιώργου. βίντεο: incident 2Σε φάση επιτάχυνσης δεν κλίνουμε προς τον αντίπαλο (όχι απότομα τουλάχιστον μπορούμε σιγά σιγά να τον στριμώξουμε αλλά καλύτερα ούτε αυτό) αν αυτός έχει φέρει τον μπροστινό προφυλακτήρα του πλάι στον πίσω τροχό μας και προς τα εμπρός.Μικρό το κακό πάντως γιατί δεν κλίνει και πολύ απότομα οπότε αυτή η κίνηση είναι ψιλό racing incident βίντεο: acs incident 2O Γιώργος κλίνει προς το GULF(ποίος είναι; ) αλλάζοντας γραμμή στην ευθεία πράγμα που επιτρέπεται.Μετά όμως την αλλάζει ξανά για να πλασαριστέι για τη στροφή.Αυτό φυσικά απαγορεύεται. Βίντεο gomar-Δημήτρης: Κανένα θέμα φυσικά Θα επανέλθω με τις κατηγορίες ποινών μέσα στην ημέρα. Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 28, 2015 από thazio
GoMaR Απρίλιος 28, 2015 #276 Απρίλιος 28, 2015 Βίντεο gomar-Δημήτρης: Κανένα θέμα φυσικά εννοειται!! δε το εβαλα για θεμα προς συζητηση
geovas77 Απρίλιος 28, 2015 #277 Απρίλιος 28, 2015 Παίδες κάντε ότι καταλαβαίνετε από την πλευρά μου σίγουρα δεν υπήρχει πρόθεση και δεν έχω ούτε το χρόνο, ούτε και τη διάθεση να κάθομαι να (ξανα)γράφω αναλύσεις για συμβάντα που συμβαίνουν σε περιβάλλον simracing, το έχω κάνει άπειρες φορές τα χρόνια που ασχολούμαι με το άθλημα και συνήθως δεν οδηγούν πουθενά αφού ο καθένας το βλέπει από την πλευρά του. Αυτά από εμένα, τα λέμε στον επόμενο αγώνα για να κάνουμε χαβαλέ 1
VeRDeGR Απρίλιος 28, 2015 #278 Απρίλιος 28, 2015 βίντεο: acs incident 2 O Γιώργος κλίνει προς το GULF(ποίος είναι; ) Incident 2 και acs incident 2 είναι το ίδιο από διαφορετική λήψη
thazio Απρίλιος 28, 2015 Author #279 Απρίλιος 28, 2015 Το γράφω για όλους:Θεωρώ δεδομένη την καλή πρόθεση! (το πιστεύω κιόλας) Θα προσπαθήσω να έχουμε έναν κώδικα ποινών για να μην αδικηθεί και ευνοηθεί κανένας.Τίποτα παραπάνω. @ VerDeGR. Το ξέρω απλώς μιλάω για το συμβάν στην ευθεία πριν τη δεξιά στο 2ο βιντεο 1
fatalara Απρίλιος 28, 2015 #280 Απρίλιος 28, 2015 Παιδια βαλτε ολοι το replay quality στο medium για να εχετε ολοκληρα τα replay, πχ του πρωτου αγωνα ξεκιναει απο απο το δευτερο γυρο και παλι καλα που προλαβα να δω ποιος με πεταξε εξω. @thazio κανε κατι να προλαβαινουμε να βγουμε και να σωζουμε, κατι ειπε ο ακης για 600 δευτερολεπτα. 1
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now