Jump to content



MGmanager - Κανείς άλλος με "ατυχές" συμβάν?


Guest

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Καταρχήν από το συγκεκριμένο μαγαζί έχω αγοράσει δυο σκληρούς και μου είχε αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις. Το καλοκαίρι λοιπόν αγόρασα ένα nec2510A

Τον Οκτώβρη - αρχές Νοέμβρη κατάλαβα πως ήταν ελλατωματικό.

Έγραφα TDK DVD+r σε 2.4x (ή και -r) και κάποια video ήταν corrupted ή (τα περισσότερα) καθυστερούσανε λες και ήταν doom 3 σε tnt με όλα full.

Αφού τους ειδοποίησα, το έστειλα λοιπόν για αλλαγή τον Νοέμβριο με δικά μου έξοδα αποστολής. Αργούσε λοιπόν το καινούριο dvd+rw και τους έπαιρνα τηλέφωνο και μου έλεγαν "δεν το έχουμε παραλάβει ακόμα". Μια-δυο φορές μου το είπαν και παίρνω τηλέφωνο στο ταχυδρομείο. "Το δέμα είναι ήδη στην Αθήνα". Ξαναπήρα στο MGmanager και μου είπαν να αφήσω τηλέφωνο και πως θα με πάρουν πίσω. Μετά από μια εβδομάδα ξανά πήρα εγώ τηλέφωνο και η απάντηση "Αφήστε τηλέφωνο και θα σας πάρουμε αύριο το μεσημέρι". Για να μην τα πολυλογώ αργούσε και παίρνω σήμερα τηλέφωνο στο ταχυδρομείο. "Η αποστολή ήταν επιτυχής στις 23 Νοεμβρίου" ήταν η απάντησή τους.

Τα σχόλια δικά σας. Τώρα περιμένω να μου στείλουν το επόμενο μοντέλο (nec3500) επειδή δεν έχουν το προηγούμενο. Δύο αγορές είχα κάνει από το μαγαζί και μου άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις (με ευγένεια, οι παραγγελίες στην ώρα τους και με προστασία, κτλ). Και ρωτάω λοιπόν αν έχετε πάθει κάτι παρόμοιο από το συγκεκριμένο μαγαζί.

Μία φορά χρειάστηκα rma από το mgm και δεν μπορώ να πω ότι είχα ιδιαίτερο πρόβλημα..

Για μία κάρτα γραφικών ήταν, σε 15 μέρες την είχα πίσω(μεσολάβησε και το Πάσχα), οπότε δικαιολογημένη η μικρή καθυστέρηση.

Κι εγω εχω αριστη εντυπωση. Καθυστερηση υπηρχε αλλα το βασικο για μενα ηταν οτι εγινε η εξυπηρετηση. Στην μια περιπτωση ηταν 9700 με ληγμενη εγγυηση μιας βδομαδας που ομως με λυπηθηκαν (χαλασε ακριβως πανω στο χρονο!) και μου την αλλαξαν με 9800. Στην αλλη ηταν καμμενη NF7-s που δεν επαιζε πουθενα στην αγορα για RMA και αργησαν μεχρι να την αλλαξουν με AN7.

ουτε εγω δεν εχω παραπονο απο την εξυπηρετηση τους αλλα οφειλουν να εχουν ενα μικρο στοκ για την εξυπηρετηση των πελατων και οχι να εξαρτωντε 100% απο τις αντιπροσωπειες

παιδιά ,

από περιέργεια , δηλαδή, να ρωτήσω κάτι .Όλα αυτά τα προιόντα που δείχνει στη σελίδα του , τα έχει ή μπορεί να τα βρεί πραγματικά , ή απλά είναι μούφες και κράχτες? Ξέρω , γω γιατί αυτό μου θυμίζει και άλλα¨" μαγαζά" στη στουρνάρη , που στο site τα δείχνει όλα , αλλά όταν παίρνεις τηλέφωνο ..........papalation !!

Αρχική απάντηση από ea6gka

... αλλα οφειλουν να εχουν ενα μικρο στοκ για την εξυπηρετηση των πελατων και οχι να εξαρτωντε 100% απο τις αντιπροσωπειες

Είναι λίγο δύσκολο να το κάνουν αυτό οι μικρές εταιρείες. Με την ταχύτητα που αλλάζουν οι τιμές κανέναν δεν συμφέρει (πλην του πελάτη) να έχει στοκ. Τραγικό παράδειγμα αυτού ήταν το καλοκαίρι που ο P4 3.2 έπεσε 300ευρώ σε μία νύχτα...

το καταλαβαινω αυτο djd αλλα απο την αλλη εχω περιμενει και 20 μερες για μια απλη αλλαγη, δυστηχως η αγορα ειναι δυσκολη και σαν πελατης θα προτιμησω σαφεστατα την ταχυτερη εξυπηρετηση.

Γι'αυτό το λόγο προτιμώ πλαίσιο λόγω του άμεσου RMA.

Όσο για τα προϊόντα τα περισσότερα δεν τα έχει ετοιμοπαράδοτα, αλλά το ίδιο συμβαίνει και με το e-shop.

Αρχική απάντηση από nikos

παιδιά ,

από περιέργεια , δηλαδή, να ρωτήσω κάτι .Όλα αυτά τα προιόντα που δείχνει στη σελίδα του , τα έχει ή μπορεί να τα βρεί πραγματικά , ή απλά είναι μούφες και κράχτες?

έχω κάνει 2 παραγγελίες σε αυτούς (30-40 μερες μεταξύ τους) , συνολικά περίπου 100 ευρώ, δεν τα είχαν, με πήραν την επόμενη ότι σε 2-3 μέρες ή σε 1 βδομάδα που θα έρθουν θα με πάρουν να τα παραλάβω, αλλά δε με πήραν ποτέ... ΚΑΙ τις 2 φορές (μάλιστα στη 2η παραγγελία είχα κάτι και από την 1η και τους το'πα κιολας)...

oπότε δεν έχω τπτ για rma:p

Αρχική απάντηση από nikos

παιδιά ,

από περιέργεια , δηλαδή, να ρωτήσω κάτι .Όλα αυτά τα προιόντα που δείχνει στη σελίδα του , τα έχει ή μπορεί να τα βρεί πραγματικά , ή απλά είναι μούφες και κράχτες? Ξέρω , γω γιατί αυτό μου θυμίζει και άλλα " μαγαζά" στη στουρνάρη , που στο site τα δείχνει όλα , αλλά όταν παίρνεις τηλέφωνο ..........papalation !!

Εδώ που τα λέμε, όταν πήγα από εκεί, δεν μου άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις σαν εμφάνιση μαγαζιού...

Αρχική απάντηση από georgeadams

Εδώ που τα λέμε, όταν πήγα από εκεί, δεν μου άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις σαν εμφάνιση μαγαζιού...

Για πες μας εντυπώσεις, αν θέλεις.

Η δική μου εντύπωση, είναι παρόμοια με του georgeadams.

Αν το μαγαζί ήταν online(όπως θα έπρεπε να είναι τα online και όχι αραδιάζω 2000 πράγματα στο site μου, τα οποία δεν ξέρω αν τα έχει ο προμηθευτής αλλά παίρνω τηλ και μαθαίνω) τότε δεν θα με ξένιζε το πως δείχνει το κατάστημα. Σαν αποθήκη φέρνει με λίγα λόγια.

Βιτρίνα ανύπαρκτη, τα μισά φώτα σβηστά (για ατμόσφαιρα??), 2 γραφεία στη σειρά και από πίσω τους 2 ράφια με εμπορεύματα (συνήθως adsl routers, wi-fi κλπ)...

Αρχική απάντηση από georgeadams

τα μισά φώτα σβηστά (για ατμόσφαιρα??)

ναι, αυτό είναι το πιο χαρακτηριστικό

κρατάνε γενικά low profile :D

εγω δεν εχω αγορασει κατι απο εκει.......βασικα μου δινει την εντυπωση μαγαζιου ''της σειρας''..........εξυπηρετηση μετρια εως αδιαφορη.....ποικιλια προιοντων πολυ μικροτερη απο του καταλογου και γενικα μια αισθηση παρατημενου καταστηματος

(σκονισμενη βιτρινα με ξεβαμμενα κουτια προιοντων απο το χρονο-αταξια κουτιων γυρω απο τα γραφεια κ.ά.)

τα παραπανω ειναι σχολιασμος της εικονας και μονο.......ουσιαστικη αποψη δεν εχω λογω μη αγορας ακομα απο αυτο το μαγαζι

μωρε δεν με πειρζει να ειναι μεσα στη σκονη και χαλια κλπ αρκει να εχει χαμηλες τιμες, δεν εχει ομως!

Εγώ πήρα την οθόνη μου από εκεί. Το μαγαζί αυτό είναι πολλά χρόνια έτσι. Δεν με χαλάει όμως γιατί δεν έχει σημασία η βιτρίνα πάντα. Και η δική μου εμπειρία ήταν καλή. Μέχρι τώρα τουλάχιστον.

Μια ανακαινισούλα την θέλει βέβαια !

εγώ πάντως μια φορά που χρειάστηκε να αλλάξω τη μητρική μου όλα μια χαρά,

μέσα σε μια βδομάδα μου ήρθε η καινούρια.

επίσης από εκεί πήρα και την οθόνη μου.

και από τιμές καλές είναι.

απλά το μαγαζί γενικά δεν πολυστοκάρει και γι' αυτό έχει καλές τιμές.

Εγω παλι ενα Ζyxel652 εχω αγορασει μονο απο το εν λογω καταστημα ...

αλλα θα σας περιγραψω κατι γιατι μου ειχε κανει μεγαλη εντυπωση,

οταν πρωτοξεκινουσα το ψαξιμο περι dsl... και πηγα γεματος ενθουσιασμο να παρω adsl modem μιας και τηλεφωνητρια του Οτε μου ειπε οτι εγκριθηκε η αιτηση μου...

στο MgManager συναντησα εναν πολυ ενημερωμενο και εξυπηρετικο υπαλληλο τους...

ο οποιος μου ελυσε ολες τις αποριες περι dsl, wi-fi, routers & lans....

οταν δε διαπιστωσε οτι μαλλον η τηλεφωνητρια του πΟτε μαλλον δεν μου τα ειχε πει καλα..

με δικη του προτροπη πηραμε επιτοπου τηλ στον Οτε για να διαπιστωσω μετα λυπης οτι τελικα απλα ειχα μπει σε σειρα προτεραιοτητας...

παρολαυτα ο συγκεκριμενος υπαλληλος ευγενεστατα συνεχισε να λυνει τις αποριες

και να μου εξηγει ολα οσα οι υπαλληλοι του Οτε δεν ειχαν ακουσει καν...

(ηταν και αρχη του DSL oποτε θα θυμαστε σιγουρα το επιπεδο των γνωσεων και της πληροφορησης τους τοτε..)

Οταν ,4 μηνες μετα απο την πρωτη αυτη αιτηση, μπορεσα επιτελους να βαλω dsl...

πηγα καρφωτος στο Mg γιατι ενοιωθα οτι δεν με αντιμετωπιζαν απλα σαν ενα πορτοφολι...

νομιζω οτι τετοιες συμπεριφορες ειναι πολυ πιο σημαντικοι παραγοντες απο βιτρινες κτλ

τουλαχιστον ετσι μ'αρεσει να ψωνιζω εγω...

σχετικα με το online shop τους τωρα.. ειναι αληθεια οτι η ποικιλια των προιοντων ειναι μαλλον παραπλανητικη...αλλα αποσω ξερω η πλειοψηφια των καταστηματων τετοιου μεγεθους

κινειται με αυτον τον τροπο... αυτο που μετραει ειναι εαν οντως μπορουν να στο φερουν και ποτε.....

Εγώ πήρα ένα WiFi router από κεί,μπορώ να πώ ότι μου άφησε καλή εντύπωση σαν κατάστημα και οι άνθρωποι ευγενέστατοι,δεν έχω παράπονο...

Θα θελα πάντως,όπως σωστά προαναφέρθηκε,να υπάρχει μεγαλύτερο στόκ και μικρότερη εξάρτηση από τις αντιπροσωπείες...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.