Justhavocman Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 7, 2015 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 7, 2015 Καλησπέρα παίδες , επειδή κάηκε led στο Rapid-η μου , και επειδή είναι το δεύτερο πληκτρολόγιο που το παθαίνει αυτό , (στο πρώτο είχαν καεί 4) , αν το επιστρέψω στο eshop , θα μου κόψουν πιστωτικό να πάρω μιας άλλης μάρκας η αναγκαστικά πρέπει να το αντικαταστήσουν με ίδιο? Το ρωτάω γιατί δεν ξέρω αν θέλω να ξαναγοράσω τουλάχιστον το ίδιο keyboard , ένα μηνα το RMA μου κάνανε την προηγουμενη φορα και δεν έχει πλακα Link to comment Share on other sites More sharing options...
karmen1983 Φεβρουάριος 7, 2015 #2 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 7, 2015 Αν κοπεί πιστωτικό τότε μπορείς να ψωνίσεις ότι θες απο το κατάστημα. Αν βέβαια αυτό που θα αγοράσεις κάνει παραπάνω απο όσα είναι το πιστωτικό προσθέτεις τα ανάλογα χρήματα φυσικά Link to comment Share on other sites More sharing options...
Justhavocman Φεβρουάριος 7, 2015 Author #3 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 7, 2015 Αν κοπεί πιστωτικό τότε μπορείς να ψωνίσεις ότι θες απο το κατάστημα. Αν βέβαια αυτό που θα αγοράσεις κάνει παραπάνω απο όσα είναι το πιστωτικό προσθέτεις τα ανάλογα χρήματα φυσικάΓια αυτό ρωτάω , θα δεχτούν εύκολα να μου κόψουν πιστωτικό η θα έχουμε τις γνωστες αναθέσεις τύπου " μιλήστε με προϊστάμενο " και μπρός πίσω και λοιπά? Link to comment Share on other sites More sharing options...
karmen1983 Φεβρουάριος 7, 2015 #4 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 7, 2015 ε που να ξέρουμε σε τι διάθεση θα είναι ο πωλητής πας λες ότι είναι το 2ο που αλλάζω σε τόσο διάστημα, έχω ταλαιπωρηθεί με το RMA ένα μήνα μπλα μπλα, θέλω να πάρω άλλης εταιρίας και τέλος. Όμορφα και ωραία και γενικά μη πηγαίνετε προκατειλημμένοι στα μαγαζιά. Πείτε αυτό που θέλετε ευγενικά ε και αν δεις ότι δε νιώθει αγρίεψε δε μένει κάτι άλλο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick86 Φεβρουάριος 7, 2015 #5 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 7, 2015 Οσες φορες τους εχω ζητησει πιστωτικο το αναφερανε στους τεχνικους και μου βγηκε πιστωτικο..Δεν ειχα ποτε θεμα 3-4 φορες που δεν ηθελα να γινει αντικατασταση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gaig Φεβρουάριος 7, 2015 #6 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 7, 2015 Για αυτό ρωτάω , θα δεχτούν εύκολα να μου κόψουν πιστωτικό η θα έχουμε τις γνωστες αναθέσεις τύπου " μιλήστε με προϊστάμενο " και μπρός πίσω και λοιπά? εεεε για το eshop μιλας, μην εκτιθεσαι..! Link to comment Share on other sites More sharing options...
intercoolerr730 Φεβρουάριος 7, 2015 #7 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 7, 2015 εγω οταν ειχα προβλημα με μια οθονη μου το προτειναν μονοι τους. Επειδη, οπως λες, ειναι το δευτερο (λογικα) που θα επιστρεψεις πες τους πρωτα για πιστωτικο και περιεγραψε τους τη κατασταση. Νομιζω ομως οτι για πιστωτικό γινεται εντος 20 ημερων απο την ημερομηνια αγορας. Μπορει να κανω και λαθος ομως. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now