Jump to content



Καταγγελία κατά του www.Pandawill.com


psolord

Recommended Posts

Λοιπόν δια του παρόντος ποστ, θα ήθελα να κάνω μία καταγγελία για το Pandawill. Αφορά Android tablet για αυτό το ανεβάζω εδώ. Αν οι mods δεν εγκρίνουν την τοποθεσία ανάρτησης ή δεν εγκρίνουν γενικώς, ας πράξουν αναλόγως...:(

Κατ'αρχήν, ανέβασα αυτό το βίντεο στο κανάλι μου.



Έχω βγάλει screenshots όλα τα email από τις 23 Οκτωβρίου μέχρι σήμερα!

Φυσικά δεν έχω απαίτηση να δείτε το βίντεο (αν και μερικά hits δεν θα έβλαπταν), οπότε σας αναφέρω παρακάτω την συμπυκνωμένη έκδοση.


- Στις 12 Αυγούστου, παρήγγειλα ένα ταμπλετάκι  Pipo S1 Pro για την ανιψιά μου, με specs, RK3188 (Quad Core @1.8Ghz), 1GB RAM, 8GB storage, 7inch IPS screen
- Το λάβαμε περίπου ένα μήνα μετά
- Δούλεψε σωστά για 2-3 βδομάδες
- Το έστειλα πίσω στις 4 Οκτωβρίου (πλήρωσα 15 ευρώ Ταχυδρομείο)
- Αυτό είναι το βίντεο που τους έστειλα για επιβεβαίωση της βλάβης

- Έφτασε σε αυτούς στις 23 Οκτωβρίου και μου είπαν ότι η επισκευή θα διαρκέσει 3-5 εβδομάδες
- Στις 16 Νοεμβρίου τους έστειλα email ζητώντας ενημέρωση για το θέμα
- Στις 5 Δεκεμβρίου μου πρότειναν να μου στείλουν ένα DUAL CORE @1.3Ghz tablet σαν αντικατάσταση
- Στις 12 Δεκεμβρίου μου είπαν ότι το δικό μας Pipo S1 Pro γύρισε από την επισκευή, αλλά είναι ΑΚΟΜΑ ΧΑΛΑΣΜΕΝΟ και το στέλνουν και ΠΑΛΙ για επισκευή (άλλες 3-4 εβδομάδες)
- Στις 19 Δεκεμβρίου μου είπαν ότι προτίθενται να μου στείλουν ένα επισκευασμένο Pipo M9 Pro το οποίο είναι πολύ καλύτερο από αυτό που πήραμε. Νόμιζα ότι θέλησαν να με ευχαριστήσουν για την ταλαιπωρία μου.
- Στις 22 Δεκεμβρίου μου είπαν ότι θα το στείλουν σε 2-3 μέρες
- Στις 29 Δεκεμβρίου μου είπαν ότι έγινε κάποιο λάθος στη δουλειά και ότι θα το στείλουν σε άλλες 2-3 μέρες
- Στις 30 Δεκεμβρίου μου είπαν ότι και αυτό το Tablet που σκόπευαν να μου στείλουν ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΧΑΛΑΣΜΕΝΟ και με ρώτησαν αν ήθελα κάποιο άλλο
- Στις 31 Δεκεμβρίου που πρότειναν ΚΑΙ ΠΑΛΙ να μου στείλουν ένα Dual Core tablet ενώ τους είχα πει ξεκάθαρα τι ήθελα, χωρίς καν να χρειάζεται να το πω. Δηλαδή εννοείται οτι σαν κατάστημα πρέπει να ξέρεις τι πρέπει να προτείνεις για αντικατάσταση
- Στις 5 Ιανουαρίου, μου πρότειναν να μου στείλουν ένα RK3188 με 16GBs storage, που ήταν και αυτό λίγο καλύτερο από αυτό που αγόρασα.
- Στις 9 Ιανουαρίου (σήμερα), που είπαν ότι ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΧΑΛΑΣΜΕΝΟ.

Έτσι κράτησα την υπόσχεση μου ότι θα τους ξεμπροστιάσω και ...... εδώ είμαστε..!

Και αυτή είναι η ΣΥΜΠΥΚΝΩΜΕΝΗ έκδοση.

Δηλαδή ήμαρτον.

Όπως λέω και στο βίντεο, δεν είναι για τα λεφτά, είναι το ότι έχω εκτεθεί στον ξάδερφο μου, που τα βγάζει δύσκολα πέρα και ήθελε να κάνει ένα δωράκι στο κοριτσάκι του και μπήκα εγώ στη μέση και του λέω ΘΑ ΤΟ ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΣΩ εγώ.

Τώρα μου έχουν πέσει τα μούτρα κάτω.

Μακρυά από Pandawill! :down:
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

No offence, αλλά πλέον όταν είναι να κάνει με τρίτους, το καλύτερο είναι να μην μπλέκεσαι ή τουλάχιστον να τους ενημερώνεις για τα πιθανά προβλήματα.

Από εκεί και πέρα η ευθύνη είναι δικιά τους. Αλλιώς την (παρά)πάτησες.

 

Επίσης, επιστροφή χρημάτων δεν μπορούσαν να σου κάνουν;

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Εγώ από pandawill παρήγγειλα και παρέλαβα χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα μέσα σε κάτι παραπάνω από μήνα (και παρά το γεγογονός ότι η παραγγελία μου άργησε να φύγει 15 μέρες).

 

Πάντως όταν παραγγέλνεις από Κίνα καλό είναι να είσαι συνειδητοποιημένος για την -πρακτικά- ανύπαρκτη εγγύηση. Αυτό είναι το αντίτιμο των πολύ χαμηλών τιμών. Θέλει ΣΟΒΑΡΟ ψάξιμο για την αξιοπιστία της συσκευής που παραγγέλνεις, για να έχεις τις καλύτερες δυνατές πιθανότητες να μην σου μείνει στο χέρι η συσκευή.

 

edit: Τώρα είδα και το βίντεο. Κατά 90% το tablet έμεινε σε stand by μέχρι που αποφορτίστηκε και η μπαταρία του έπεσε σε deep discharge κατάσταση. (Παρουσιάζεται αυτό σε αρκετές μπαταρίες που φοράνε τα κινέζικα). Συνήθως επανέρχεται αν το αφήσει 24-48 ώρες με τον μαμίσιο φορτιστή. Αν δεν δεις αποτέλεσμα δοκιμάζεις με κάποιους επώνυμους φορτιστές (από επώνυμα κινητά ή tablets) 2mAh, 2.1mAh ή και με 3mAh. Συνήθως η μπαταρία επανέρχεται και το πρόβλημα λύνεται.

 

Εναλλακτική λύση να το ανοίξεις και να αντικαταστήσεις τη μπαταρία. Τα ίδια θα πλήρωνες με τα 15 ευρώ που έδωσες στο ταχυδρομείο.

Έγινε επεξεργασία από gdp77
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

 Αν δεν δεις αποτέλεσμα δοκιμάζεις με κάποιους επώνυμους φορτιστές (από επώνυμα κινητά ή tablets) 2mAh, 2.1mAh ή και με 3mAh. Συνήθως η μπαταρία επανέρχεται και το πρόβλημα λύνεται.

 

Εναλλακτική λύση να το ανοίξεις και να αντικαταστήσεις τη μπαταρία. Τα ίδια θα πλήρωνες με τα 15 ευρώ που έδωσες στο ταχυδρομείο.

το ιδιο δεν θα εκαναν και στο pandawill? λες να μην ηξεραν?

Έγινε επεξεργασία από bassplayer
Link to comment
Share on other sites

To pandawill και όλα τα κινέζικα e-shops είναι πωλητές. Δεν ασχολούνται με repairs και δεν ξέρεις πού μπορεί να το έστειλαν και πώς να αντιμετώπισαν το πρόβλημα. Είπαμε: Όταν παραγγέλνεις από Κίνα ξεχνάς την εγγύηση. Μόνο για DOA συσκευές (εντός 45 μερών από το shipping) έχεις καλές πιθανότητες να εξυπηρετηθείς σχετικά γρήγορα με άμεση αντικατάσταση. Αν είσαι μετά από αυτό το διάστημα, imo δεν αξίζει η αποστολή πίσω στην Κίνα για την όποια "επισκευή".

Link to comment
Share on other sites

...Όπως λέω και στο βίντεο, δεν είναι για τα λεφτά, είναι το ότι έχω εκτεθεί στον ξάδερφο μου, που τα βγάζει δύσκολα πέρα και ήθελε να κάνει ένα δωράκι στο κοριτσάκι του και μπήκα εγώ στη μέση και του λέω ΘΑ ΤΟ ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΣΩ εγώ....

Εφόσον έχεις στα χέρια σου απόδειξη ότι το έστειλες και το έλαβαν, πας πολύ απλά στην τράπεζά σου και κάνεις μια αμφισβήτηση χρέωσης.

Παίρνεις σε λίγες μέρες τα χρήματά σου πίσω και αγοράζεις κάτι άλλο.

Πολύ το κούρασες.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ απόλυτα με τα όσα είπαν παραπάνω τα παιδιά. Όταν παραγγέλνεις από Κίνα πρέπει να ξέρεις τι κάνεις, πόσο μάλλον όταν κάνεις εξυπηρέτηση...

 

Λίγο πολύ για όλα τα κινέζικα e-shops θα ακούσεις παράπονα. Φυσικά θα βρεις πολλούς που θα σου πουν ότι έχουν κάνει 2-3 παραγγελίες, από το κατάστημα που εσύ είχες πρόβλημα, και δεν αντιμετώπισαν κανένα πρόβλημα.

 

Προσωπικά είχα πρόβλημα με ένα κινητό από φθορά που δημιούργησα εγώ , το οποίο έστειλα πίσω και με 30€ μου το επιδιόρθωσαν. Αλλά η όλη διαδικασία πάνε-έλα Κίνα μαζί με την επιδιόρθωσή του πήρε κοντά στον 1,5 μήνα.

 

Αν έχεις κάνει πληρωμή μέσω paypal (είναι μονόδρομος για τέτοιες αγορές από Κίνα) κάνε dispute για να πάρεις τα χρηματά σου πίσω και δείξτους τις αποδείξεις που έχεις.

 

Η αγορά της Κίνας είναι δελεαστική αλλά πρέπει να έχεις υπομονή και τύχη!

Έγινε επεξεργασία από denz
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.