intercoolerr730 Ιανουάριος 24, 2015 #21 Κοινοποίηση Ιανουάριος 24, 2015 Έχω αγοράσει από την ίδια σειρά 4 δίσκους των 2TB έκαστος, σε Raid 1 όλα (ανά ζευγάρι) για να μη χαθεί τίποτα. Είναι η καλύτερη αγορά, έχω σκεφτεί να κάνω με το χέρι τη διαδικασία έχοντας ένα dock και κάνοντας συγχρονισμό κάθε μήνα να και δεν αλλάζω τόσο συχνά τα δεδομένα αλλά βαριέμαι τι να πω... μπορει να επεσα σε ελατωματικο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
techman Μάϊος 24, 2015 Author #22 Κοινοποίηση Μάϊος 24, 2015 (edited) Το γαλλικο retailer link βγαζει τους seagate τους καλυτερους (Publié le 19 Mai 2015). Αφορα επιστροφες ελλατωματικων προιοντων απο consumers. Επιστροφες - Χειροτεροι δισκοι - 19 Mai 2015- 4.58% WD Red WD60EFRX- 3.40% Toshiba 3TB DT01ACA300- 2.93% 4 TB WD Green WD40EZRX- 2.78% SE WD 3TB WD3000F9YZ- 2.14% Hitachi Ultrastar A7K2000 1TB Έγινε επεξεργασία Μάϊος 24, 2015 από techman Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spyros Mil Μάϊος 24, 2015 #23 Κοινοποίηση Μάϊος 24, 2015 Εμείς χρησιμοποιούμε 4 χρόνια τώρα red της WD (μιλάμε για πάνω απο 60 δίσκους σε servers) και δεν έχουμε αντιμετωπίσει σοβαρά προβλήματα. Εσύ μπορέις άνετα να "βγάλεις" πιό σωστή στατιστική και να μας δίνεις τα δεδομένα μιά φορά το 3μηνο.Με 60 WD Red που έχεις άρχισε "log"... Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommybertsen Μάϊος 24, 2015 #24 Κοινοποίηση Μάϊος 24, 2015 Οι δισκοι που παντα αγοραζα ηταν WD. Εχω εναν Green (640GB) και εναν Black (500GB). O πρωτος συμπληρωσε 5.5 χρονια ζωης και ο δευτερος 6.5 χρονια. Αριστοι ακομη και τωρα. Και να μου χαλασουν , δε μπορω να πω οτι ειμαι δυσαρεστημενος, γιατι τους εχω λιωσει. Επισης σε ενα πολυ παλιο μηχανημα , εχω εναν Maxtor 200GB IDE. Σκυλι του πολεμου! Επισης σε εκεινο το μηχανημα ειχα εναν 160GB WD Black (sata I) και δουλευε ασταματητα για 4 χρονια. Μετα δουλευε σπανιως και το τελευταιο 7μηνο ξαναδουλευει καθημερινα και φοραει και λειτουργικο πανω του. Εκτος απο το θορυβο που κανει, δουλευει κανονικοτατα. Πρεπει να ειμαι απο τους τυχερους που δε τους εχει "σκασει" δισκος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pasjohn Μάϊος 24, 2015 #25 Κοινοποίηση Μάϊος 24, 2015 Και εγώ πήρα 2 Black 500gb από διαφορετικά μαγαζιά πριν ένα χρόνο, ένα 2,5 και ενα 3,5 και χτύπησαν και οι δύο πριν 3 μήνες περίπου. Τι συμπέρασμα να βγάλω δλδ? Για μένα όλοι οι σκληροί το ίδιο είναι, το θέμα είναι η εγγύηση. Πριν από 1 χρόνο αγοράζω WD Black 500 από το plaisio. Με το που τον παίρνω την ίδια μέρα τον γυρίζω πίσω. Μου στέλνουν άλλον και μετά 1 εβδομάδα πάπαλα και τον στέλω πίσω(και τον 2ο δηλαδή), Μου στέλνουν 3ο. πριν από λίγο καιρό μετά από κανά 7-8μηνο πάπαλα και αυτός. Τωρα πήρα πιστωτικό να πάρω κάτι άλλο. Και να πω ότι είδα στον ύπνο μου τον Μητσοτάκη τότε οκ αλλά δεν... Τώρα ή οι WD Black 500άρηδες έχουν θέμα ή έχει έρθει στην Ελλάδα συγκεκριμένη παρτίδα που είναι μάπα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matia Μάϊος 24, 2015 #26 Κοινοποίηση Μάϊος 24, 2015 Τώρα ή οι WD Black 500άρηδες έχουν θέμα ή έχει έρθει στην Ελλάδα συγκεκριμένη παρτίδα που είναι μάπα. Το δεύτερο το δεύτερο Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommybertsen Μάϊος 24, 2015 #27 Κοινοποίηση Μάϊος 24, 2015 Εχω WD 500ρη 6.5 χρονια. Δε ξερω τι να πω με την τυχη σου Link to comment Share on other sites More sharing options...
pasjohn Μάϊος 24, 2015 #28 Κοινοποίηση Μάϊος 24, 2015 (edited) Εχω WD 500ρη 6.5 χρονια. Δε ξερω τι να πω με την τυχη σου θα σου πω για την τύχη μου. Ανέβηκα Σαλόνικα χτες αυθημερόν για βολτούλα και καφέ μαζί με έναν φίλο μου. Εδώ και 3 μήνες άκουγα την εξάτμιση (σαν να είχα ferrari). Την είχα κολλήσει το καλοκαίρι. Στον γυρισμό, μετά την Βέροια στα τουνελ, ήρθε το τέλος της εξάτμισης. Κόπηκε στα δύο. Γυρίσμε με ΚΤΕΛ στο τέλος. Εντελώς άσχετο έτσι? Αφού είπες για την τύχη μου, στην εξηγώ. Έγινε επεξεργασία Μάϊος 24, 2015 από pasjohn 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spyros Mil Μάϊος 24, 2015 #29 Κοινοποίηση Μάϊος 24, 2015 2,5' WD black 500άρης (σκέτο σκυλί) από τον Νοέμβριο του 2010 σε Silencio τοποθετημένος ώς boot drive, να γράφει και να σβήνει σεδόν 28-29 ημέρες τον μήνα ασταμάτητα μέχρι τώρα που μιλάμε και με 100% υγεία και η εγγύησή του να λείγει φέτος τον Νοέμβριο...Γιά να δούμε, θα σκάσει πρίν ή μετά τον Νοέμβριο του 2015..?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
adikos Μάϊος 24, 2015 #30 Κοινοποίηση Μάϊος 24, 2015 Βρηκα καποιες λιστες με hdd που χαλανε συχνα. Επισης αρθρα για την αντοχη των σκληρων. Αν εχετε κατι απο τα παρακατω καντε ενα backup. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommybertsen Μάϊος 24, 2015 #31 Κοινοποίηση Μάϊος 24, 2015 Εμενα ειναι εκτος εγγυησης. Γραφει, σβηνει , χρονια ολοκληρα. Ηταν σαν αποθηκη μουσικης, απο την οποια μαλιστα γινοταν και αναπαραγωγη συχνα-πυκνα. Πλεον ειναι μεσα για τα Games. Δε νιωθει το σκυλι αυτο που μου'λαχε! Τι να πω φιλε pasjohn , πολλη γκαντεμια! Εγω κατεβαινω Σαλονικα την Πεμπτη. Με ΚΤΕΛ ουτως ή αλλως Link to comment Share on other sites More sharing options...
Δημοφιλής Δημοσίευση Chosen Μάϊος 25, 2015 Δημοφιλής Δημοσίευση #32 Κοινοποίηση Μάϊος 25, 2015 Να επαναλάβουμε ακόμα μια φορά μερικές βασικές αρχές περί στατιστικής χαλασμένων δίσκων: Το ότι έχω έναν δίσκο από το 1821 που δεν έχει χαλάσει ποτέ, δεν σημαίνει τίποτα. Το ότι ξέρω άλλα 4 άτομα που έχουν το ίδιο μοντέλο και δεν τους έχει χαλάσει ποτέ, δεν σημαίνει τίποτα. Αν το μοντέλο αυτό είχε χαλάσει και στα 4 αυτά άτομα, πάλι δεν σημαίνει τίποτα. Αν κάποια εταιρία κάνει στατιστικές κοιτώντας μόνο χαλασμένους δίσκους ή δίσκους που κάποιος είναι διατεθειμένος να τους ξεφορτωθεί, μπορείτε να αγνοήσετε τα συγκεκριμένα αποτελέσματα. Αν η εταιρία που κάνει τα στατιστικά κοιτάξει μόνο ένα δείγμα από 200 ή 1000 drives, προσπεράστε (δεν είναι στατιστική αυτό). Αν η εταιρία που κάνει τα στατιστικά έχει affiliation με κάποιον από τους κατασκευαστές δίσκων, ξαναπροσπεράστε. Το ότι ένας δίσκος είναι refurbished, δεν σημαίνει ότι είναι ταλαιπωρημένος ή πιο επιρρεπής να χαλάσει. Το σωστό refurbished προϊόν έχει το ελαττωματικό του platter/board αλλαγμένο από τον κατασκευαστή με την ίδια διαδικασία που φτιάχνονται οι καινούριοι δίσκοι και περνάει τους ίδιους ποιοτικούς ελέγχους με ένα καινούριο. Συνέχεια του παραπάνω, αν το quality control ενός κατασκευαστή είναι ΓΤΠ, there is your problem. Δεν φταίει το ότι ο δίσκος είναι refurbished, αλλά το ότι είτε καινούριος είτε refurbished, ο δίσκος δεν ελέγχεται σωστά πριν μπει σ'ένα pc ή στο ράφι. Προσωπικά, εγώ δέχομαι στατιστικές μόνο από πωλητές που έχουν μετακινήσει δεκάδες χιλιάδες από κάθε προϊόν. Με μια γρήγορη ματιά, μιλάμε για καταστήματα βεληνεκούς Newegg, Amazon και το κυριότερο: οι OEM κατασκευαστές (HP, Dell, Lenovo, κλπ). Για τους τελευταίους, που μπορώ να μιλήσω με προσωπική πείρα, το ατύχημα είναι ότι αν και πουλάνε τις μεγαλύτερες ποσότητες δίσκων, λόγω των συμφωνιών που έχουν με τους προμηθευτές, είναι δύσκολο να βρεις αριθμούς από failure rates. Ένα ποσοστό αστοχίας (failure rate) της τάξης του 3%, δεν απαιτεί καμία κίνηση από τον OEM. Από 3 εώς 5-6%, ο ΟΕΜ θα αρχίσει να φτιάχνει εσωτερικά άρθρα για τον συγκεκριμένο δίσκο που εξηγούν στο tech support τους πως πρέπει να αντιμετωπίζεται το troubleshooting του, όταν έχουν case με πελάτη που το αφορά. Σε αυτό το σημείο, ο ΟΕΜ έχει έρθει σε επικοινωνία με τον κατασκευαστή και αρχίζει η πίεση για firmware update που να διορθώνει τυχόν προβλήματα του δίσκου. Μεγαλύτερο failure rate, έχει 2 ακόμα επίπεδα αντιμετώπισης: PFN & PFR. PFN (Proactive field notification): Αν το προϊόν είναι enterprise (δίσκος για server, SAN, NAS, DAS κλπ), τότε ο ΟΕΜ βγάζει λίστα με το ποιοι πελάτες έχουν αγοράσει τον ελαττωματικό δίσκο και αναλαμβάνει να επικοινωνήσει μαζί τους με οδηγίες από τον κατασκευαστή για να ελαχιστοποιήσεις τις πιθανότητες να χαλάσει (firmware update κλπ). Αν το προϊόν είναι consumer (δίσκος για PC/laptop) τότε το PFN βγαίνει με την μορφή ανακοίνωσης στο site. PFR (Proactive field replacement): Το ποτήρι ξεχείλισε, point of no return κλπ.Το failure rate είναι τόσο υψηλό ή δεν υπάρχει τρόπος να το μειώσεις μέσω συντήρησης/firmware update κλπ οπότε τα παίρνουμε όλα πίσω γιατί το forecast λέει ότι θα χαλάσουν πάνω από ΧΧ% μέσα στη διάρκεια της εγγύησής τους. Το προϊόν καθεαυτό μπαίνει αμέσως σε φάση stop-ship και ό,τι κομμάτι έχει ήδη πωληθεί, ο ΟΕΜ το παίρνει πίσω και το αντικαθιστά με άλλο. Με βάση λοιπόν όλα τα παραπάνω και ό,τι στοιχεία έχουν περάσει από μπροστά μου, ως καταναλωτής απλά αποφεύγω ο,τιδήποτε Seagate. Αυτό δεν σημαίνει ότι ο Samsung/Toshiba/WD δίσκος μου δεν θα χαλάσει, απλά σημαίνει ότι μειώνω κατά πολύ τις πιθανότητες να συμβεί κάτι τέτοιο, με το να μην αγοράζω δίσκο που περνάει από το quality control της Seagate Αυτά τα ολίγα από μένα, συνεχίστε 11 Link to comment Share on other sites More sharing options...
gdp77 Μάϊος 25, 2015 #33 Κοινοποίηση Μάϊος 25, 2015 Προσωπικά όταν αγοράζω δίσκο φροντίζω 2 πράγματα: 1) Να έχει τη μεγιστη δυνατή εγγύηση2) Να έχω σκεφτεί πού και πώς θα κάνω backup τα δεδομένα του. Τα failure rates που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο μου είναι απλά αδιάφορα (π.χ. είχα δίσκο deathstar την εποχή που ψοφούσαν σε όλον τον κόσμο και σε μένα δεν ψόφησε ποτέ...) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
slalom Μάϊος 25, 2015 #34 Κοινοποίηση Μάϊος 25, 2015 deathstar Ονομα να σου πετυχει, deathstarαπο τα πιο επιτυχημενα παρατσουκλια Link to comment Share on other sites More sharing options...
adikos Μάϊος 27, 2015 #35 Κοινοποίηση Μάϊος 27, 2015 Προσωπικά όταν αγοράζω δίσκο φροντίζω 2 πράγματα: 1) Να έχει τη μεγιστη δυνατή εγγύηση2) Να έχω σκεφτεί πού και πώς θα κάνω backup τα δεδομένα του. Τα failure rates που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο μου είναι απλά αδιάφορα (π.χ. είχα δίσκο deathstar την εποχή που ψοφούσαν σε όλον τον κόσμο και σε μένα δεν ψόφησε ποτέ...) Compute today like your hard drive was going to die tomorrow! Και άσε τους άλλους να τρέχουν για backup στην καλύτερη όταν διαβάσουν κάποιο άρθρο με στατιστικές. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now