Γεώργιος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 7, 2015 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 7, 2015 (edited) παίδες έχω μια απορία . μπορεί ο επεξεργαστής να αποτελεί bottleneck για την κάρτα γραφικών όταν χρησιμοποιοείται το πολύ 50 /100 κατά τη διάρκεια των παιχνιδιών ? ;Eχω διαβάσει πολλούς από εδώ που λένε για bottleneck της κάρτας γραφικών από τον επεξεργστή .Εδώ και χρόνια που δεν χρησιμοποιώ και βαριά antivirus δεν έχω δει επεξεργαστή να πηγαίνει πάνω από 80 /100 κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού . Πως είναι δυνατό να κάνει bottleneck εαν δεν πάει 100/100 use ? Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 7, 2015 από Γεώργιος Link to comment Share on other sites More sharing options...
syban Ιανουάριος 7, 2015 #2 Κοινοποίηση Ιανουάριος 7, 2015 Καλησπέρα, φοβάμαι ότι η μέτρηση δεν γίνετε σωστά, αν ο επεξεργαστής σου έχει παραπάνω πυρήνες από αυτούς που το παιχνίδι χρησιμοποίει, μπορεί να βλέπεις ότι το cpu σου κάνει χρήση 50% αλλά οι ενεργοί πυρήνες είναι 100% και έτσι δημιουργείτε bottleneck στην vga.Αντίστοιχο προβληματισμό έχω από χτες, που σε παιχνίδι που παίζει 35-120 fps, η vga μου δεν ξεπερνά 80% και το cpu 25% Link to comment Share on other sites More sharing options...
Γεώργιος Ιανουάριος 7, 2015 Author #3 Κοινοποίηση Ιανουάριος 7, 2015 όχι , όταν λέω για πυρήνες εννοώ ο κάθε πυρήνας να είναι 50/100. ποτέ δεν έχω δει τον ένα 100/100 και τον αλλο πυρήνα 50/100. Μάλιστα αυτό το γεγονός μου δίνει αφορμή να σκεφτώ μήπως μας κοροιδεύουν οι εταιρίες και περνάει το κάθε thread από όλους τους πυρήνες και όχι ένα διαφορετικό thread o κάθε πυρήνας . συγκεκριμένα στις περισσότερες περιπτώσεις όλοι οι πυρήνες λειτουργούν σχεδόν το ίδιο σαν να έχουν το ίδιο thread όλοι και όχι ο καθε ένας ξεχωριστό thread. Σε λίγα παιχνίδια έχω δει διαφορετική απόδοση σε κάθε πυρήνα και όχι την ίδια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fatalara Ιανουάριος 7, 2015 #4 Κοινοποίηση Ιανουάριος 7, 2015 (edited) Εχουμε έναν 4770Κ π.χ και εχουμε ενα παιχνιδι που χρησιμοποιεί 2 thread. Αν ενα απο τα thread που βλέπει το game ειναι στο 100% και η κάρτα σου κάτω του 99% έχεις bottleneck. Αν το thread δεν ειναι στο 100% και κάρτα σου δεν ειναι ούτε αυτή στο 100 το παιχνιδι η ειναι παλιο η θελει patch απο την εταιρία για να παίζει σωστα η πιο σωστούς drivers η απλα ειναι κακογραμμένο και θα το αφήσουν ετσι. Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 7, 2015 από fatalara Link to comment Share on other sites More sharing options...
Γεώργιος Ιανουάριος 7, 2015 Author #5 Κοινοποίηση Ιανουάριος 7, 2015 όταν εννοείς thread εννοείς τον κάθε πυρήνα όπως φαίνεται στο task manager ????? ξέρεις εαν ο κάθε πυρήνας του επεξεργαστή επεξεργάζεται διαφορετικό thread ή όλοι το ίδιο ????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Volrath Ιανουάριος 7, 2015 #6 Κοινοποίηση Ιανουάριος 7, 2015 (edited) όχι , όταν λέω για πυρήνες εννοώ ο κάθε πυρήνας να είναι 50/100. ποτέ δεν έχω δει τον ένα 100/100 και τον αλλο πυρήνα 50/100. Μάλιστα αυτό το γεγονός μου δίνει αφορμή να σκεφτώ μήπως μας κοροιδεύουν οι εταιρίες και περνάει το κάθε thread από όλους τους πυρήνες και όχι ένα διαφορετικό thread o κάθε πυρήνας . συγκεκριμένα στις περισσότερες περιπτώσεις όλοι οι πυρήνες λειτουργούν σχεδόν το ίδιο σαν να έχουν το ίδιο thread όλοι και όχι ο καθε ένας ξεχωριστό thread. Σε λίγα παιχνίδια έχω δει διαφορετική απόδοση σε κάθε πυρήνα και όχι την ίδια. Δεν έχες τύχει σε παιχνίδια απαιτητικά για αυτό. Κατ'αρχήν δε φαίνεται με τον task manager καλά, γιατί με το που θα μπει το παιχνίδι στο παρασκήνιο δεν έχει priority. Βάλε το OSD του afterburner. Εχώ έχω δει 100ρια στον FX8320@4.3GHz πάντως. Και πρόσεξε, επειδή είναι ύπουλη η αρχιτεκτονική των FX με τα module, δε χρειάζεται να είναι καν 100% στον ένα λογικό πυρήνα. Άμα σκάσει στο ένα module/2core ταυτόχρονη μεγάλη χρήση και στα 2 cores αυτού του module, πες 80%/60% πάλι μπορεί να είναι bottlenecked η κατάσταση. Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 7, 2015 από Volrath Link to comment Share on other sites More sharing options...
Γεώργιος Ιανουάριος 7, 2015 Author #7 Κοινοποίηση Ιανουάριος 7, 2015 (edited) το μεγαλύτερο ποσοστό χρήσης που έχω δεί είναι 80/100 σε κάθε πυρήνα του 3550 στο battlefield 4 όλα στο ούλτρα. ξέρεις τίποτα και για το άλλο που ρώτησα? έαν δηλαδή ο κάθε πυρήνας τρέχει το ίδιο thread με όλους τους άλλους ή διαφορετικό ??? έχεις τον 8320 ???? η αρχιτεκτονική των modules είναι απάτη πάντως. δεν πιάνει τους 4 πύρηνους της ιντελ . έχεις δει ποτέ όλους τους πυρήνες σε λειτουργία ??? έγω έχω τον 8350 και σπάνια βλέπω πάνω από τέσσερα cores σε λειτουργία. Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 7, 2015 από Γεώργιος Link to comment Share on other sites More sharing options...
fatalara Ιανουάριος 7, 2015 #8 Κοινοποίηση Ιανουάριος 7, 2015 (edited) όταν εννοείς thread εννοείς τον κάθε πυρήνα όπως φαίνεται στο task manager ????? ξέρεις εαν ο κάθε πυρήνας του επεξεργαστή επεξεργάζεται διαφορετικό thread ή όλοι το ίδιο ????? Για να καταλάβεις πρεπει κατεβασεις το HWinfo 64 η 32 ανάλογα με την έκδοση των windows που έχεις εκει θα δεις τι παίζει. 1 πυρήνας = 2 thread 4 πυρήνες = 8 thread, τα παιχνίδια βλέπουν thread οχι πυρήνες και συνήθως δουλεύουν απο 1 μέχρι 4 thread εγω τουλάχιστον δεν εχω δει παραπάνω. Ανεξάρτητα τωρα απο το ποσά thread δουλεύουν έστω οτι δουλεύει 1 και τα αλλα 7 κάθονται αν αυτο το ενα ειναι στο 100% και η κάρτα σου ειναι κάτω απο το 99% έχεις bottleneck. Εσένα δλδ μπορεί να λεει το task manager οτι ειναι 50% cpu δλδ 4 thread αλλα αν ειναι στο φουλ και η κάρτα ειναι π.χ στο 80% χάνεις 20% στην κάρτα απο το cpu. Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 7, 2015 από fatalara Link to comment Share on other sites More sharing options...
Γεώργιος Ιανουάριος 7, 2015 Author #9 Κοινοποίηση Ιανουάριος 7, 2015 Για να καταλάβεις πρεπει κατεβασεις το HWinfo 64 η 32 ανάλογα με την έκδοση των windows που έχεις εκει θα δεις τι παίζει. 1 πυρήνας = 2 thread 4 πυρήνες = 8 thread, τα παιχνίδια βλέπουν thread οχι πυρήνες και συνήθως δουλεύουν απο 1 μέχρι 4 thread εγω τουλάχιστον δεν εχω δει παραπάνω. Ανεξάρτητα τωρα απο το ποσά thread δουλεύουν έστω οτι δουλεύει 1 και τα αλλα 7 κάθονται αν αυτο το ενα ειναι στο 100% και η κάρτα σου ειναι κάτω απο το 99% έχεις bottleneck. Εσένα δλδ μπορεί να λεει το task manager οτι ειναι 50% cpu δλδ 4 thread αλλα αν ειναι στο φουλ και η κάρτα ειναι π.χ στο 80% χάνεις 20% στην κάρτα απο το cpu.αυτο που λες 1 πυρήνας 2 threads ισχύει για τους i7 , οι υπόλοιποι δεν έχουν αυτό το χαρακτηριστικό . ξέρεις εαν ο κάθε πυρήνας επεξεργάζεται το ίδιο ή διαφορετικό thread. στο πρόγραμμα που λες πως μπορώ να το δω αυτό ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
fatalara Ιανουάριος 8, 2015 #10 Κοινοποίηση Ιανουάριος 8, 2015 (edited) Οτι ισχυει για τους i7 ισχυει για όλους τους επεξεργαστές. Αν έχεις cpu χωρίς hyper threading θα σου διαβάσει 4 core-4 thread και παλι θα ισχυει το ίδιο. Τα thread νομίζω ειναι στάνταρ αλλα δεν παίζει και ρόλο, το τι θα δουλέψει εξαρτάται απο την εφαρμογή. Το λεει στο προγραμμα cpu tread usage και τα εχει ολα εκει με ποσοστά. Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 8, 2015 από fatalara Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oric Ιανουάριος 11, 2015 #11 Κοινοποίηση Ιανουάριος 11, 2015 αυτο που λες 1 πυρήνας 2 threads ισχύει για τους i7 , οι υπόλοιποι δεν έχουν αυτό το χαρακτηριστικό . ξέρεις εαν ο κάθε πυρήνας επεξεργάζεται το ίδιο ή διαφορετικό thread. στο πρόγραμμα που λες πως μπορώ να το δω αυτό ?? Thread είναι το στοιχειώδες τμήμα κώδικα, άρα δεν μπορεί διασπασθεί σε επιμέρους τμήματα, οπότε εκτελείται ολόκληρο από κάποιον συγκεκριμένο πυρήνα. Είναι αδύνατον, δύο πυρήνες να επεξεργάζονται το ίδιο thread. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Γεώργιος Ιανουάριος 11, 2015 Author #12 Κοινοποίηση Ιανουάριος 11, 2015 (edited) τότε γιατί τα γραφήματα των επεξεργαστών μοιάζουν όταν εκτελούν προγράμματα ή games ενώ εκτελούν διαφορετικά νήματα??????????? Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 11, 2015 από Γεώργιος Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oric Ιανουάριος 12, 2015 #13 Κοινοποίηση Ιανουάριος 12, 2015 Διότι τα νήματα είναι εκ φύσεως πολύ μικρά και χρειάζονται πολύ μικρό χρόνο για να εκτελεσθούν, ενώ συγχρόνως ο κώδικας της εφαρμογής είναι -αν όχι βελτιστοποιημένος- αρκετά βελτιωμένος, ώστε να επιτρέπει multi-threading (αυτό που η Intel ονομάζει hyper threading στους επεξεργαστές της), δηλαδή, όταν τρέχει η εφαρμογή, η εκτέλεσή της να διαμοιράζεται, να "γεμίζουν" όλοι οι πυρήνες. https://en.wikipedia.org/wiki/Amdahl%27s_law 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now