Telumetar Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 12, 2014 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 12, 2014 (edited) Λυπάμαι εξαιρετικά κάθε φορά που έχω να κάνω συναλλαγές με την acs courier το υποκατάστημα Αλικαρνασσού στο Ηράκλειο Κρήτης. Κάνω συχνά συναλλαγές και αγορές και από εδώ και πέρα θα δίνω ρητές οδηγίες να ΜΗΝ υπάρχει μεταφορά από την εταιρία αυτή.Αναφέρω ενδεικτικά το τελευταίο παράδειγμαΕχω ζητήσει παράδοση πρωινή ώρα μια και δουλευω απογεύματα . Παρόλα αυτά ο courier έφερε το δέμα σπίτι μου στις 5,15 με αποτέλεσμα να μην είναι κανεις. Όταν μετά από γυρω στα 10 τηλεφωνήματα στο 2810-333639 κατάφερε κάποιος να σηκώσει το τηλέφωνο μου απάντησαν ότι ναι είδαν την οδηγία αλλα επειδή είχε πολλά δέματα δε μπόρεσε χθες Πέμπτη να το παραδώσει πρωινή ώρα ο μεταφορέας. Όταν τους ζήτησα λοιπόν γιατί δεν έχει γινει σήμερα παράδοση μου είπαν να παω από τα γραφεία σας εκεί να το παραλάβω. Λόγω έλλειψης αυτοκινητου αυτό όμως δεν γίνεται και ξανα μου ανέφεραν τα πολλά δέματα. Σε ερώτημα αν φταίει ο παραλήπτης για τα δέματα των άλλων πελατών πήρα την απάντηση “ε όχι ο οδηγός φταιει” σε ειρωνικότατο ύφος. Σε απάντηση μου να παραδοθεί έστω απογευματινή ώρα στους γονείς μου στην ιδια διεύθυνση μου είπαν ότι πλέόν μπορεί να γίνει μονάχα από Δευτέρα. Συνάδελφοι απο Κρήτη , μακριά. (αν πιάσετε γραμμή στο 2810-333639 και το σηκώσει κάποιος κερνάω κουραμπίεδες και ρακες) Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 12, 2014 από Telumetar Link to comment Share on other sites More sharing options...
GEORGIOS Δεκέμβριος 12, 2014 #2 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 12, 2014 Το ίδιο γίνετε και στην περιοχή μου από ACS και από speedex.Στην περιοχή μου μόνο η Γενική λειτουργεί σωστά.Το κάνουν απ'ότι καταλαβαίνω μόνο για να σε αναγκάσουν να πας να παραλάβεις μόνος σου και να γλυτώσουν τα δρομολόγια.Πρέπει να είναι τακτική των τοπικών καταστημάτων και όχι οδηγία από τα κεντρικά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
racer Δεκέμβριος 12, 2014 #3 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 12, 2014 Κι' εδώ η ACS είναι τραγική. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samael Δεκέμβριος 12, 2014 #4 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 12, 2014 Έχει να κάνει καθαρά με έλλειψη επαγγελματισμού απο τον τοπικό αντιπρόσωπο προφανώς.Ρίξε ένα γκάζι εδώ, με θέμα "Θέματα Εξυπηρέτησης με το κατάστημα ACS που σας εξυπηρέτησε"μπας και τους τρίξουν τα δόντια. https://www.acscourier.net/el/claim-procedures-and-terms 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now