Jump to content



Αδικαιολόγητη καθυστέρηση σε Shut Down/Restart


JOHNX2

Recommended Posts

Παιδια θα ηθελα μια μικρη βοηθεια σε ενα θεμα που αντιμετωπιζω εδω και μερικες μερες.

Το PC μου ειναι αυτο της υπογραφης μου με chipset Intel Z77.

 

Εκανα προχθες ενα Format και του περασα μια καθαρη εγκατασταση Windows 7 Ultimate x64, ολα καλα μεχρι εδω.

Οταν του κανω εγκατασταση τους INF Chipset Drivers (10.0.13) της Intel μου κανει ενα θεματακι.

Με το που παταω Shut Down/Restart κανει για να κλεισει το PC καπου στα 2 λεπτα..... Μιλαμε μου εχει σπασει τα νευρα.

 

Λεω στην αρχη κατι δεν καθισε σωστα, οποτε κανω παλι Format με αλλο DVD απο Windows 7 μπας και αλλαξει κατι.

Με το που κανω παλι εγκατασταση τους INF Chipset Drivers (10.0.13) παλι τα ιδια........

 

Να πω επισης οτι το λειτουργικο συστημα τρεχει σε Samsung 840 Pro 256GΒ, οποτε ειναι αδικαιολογητη η καθηστεριση στο Shut Down/Restart, υπο κανονικες συνθηκες για Shut Down θελει 2 με 3 δευτερολεπτα.

Να πω οτι δεν εχω πειραξει καμια ρυθμιση πουθενα, μονο Instal Windows 7 x64 Ultimate και Drivers για μιτρικη κ.τ.λ.

 

Καμια ιδεα κανεις τι μπορει να συμβαινει ρε παιδια ?

Link to comment
Share on other sites

Αν εγκαταστήσεις από το site της Asus chipset drivers στο κάνει ή όχι?

 

Επίσης από τα release notes

 

http://downloadmirror.intel.com/20775/eng/ReleaseNotes10.0.13.htm

 

Intel® Chipset Device Software Support

The Intel® Chipset Device Software contains support for the following:

·      Intel® Atom™/Celeron®/Pentium® Processor

·      Intel® 9 series chipset

·      4th Generation Intel® Core™ processor family

·      3rd Generation Intel® Core™ processor family

                                           ·      2nd Generation Intel® Core™ processor family

 

 

Μήπως πρέπει να πας σε παλιότερη version?

 

Δοκίμασε με αυτό http://www.intel.com/p/en_US/support/detect?iid=dc_iduu

Ποιά έκδοση σου βγάζει ότι πρέπει να βάλεις την 10.0.13 ή κάποια άλλη?

Link to comment
Share on other sites

Μιας και έχεις βάλει τους drivers από το cd της μητρικής δεν είσαι στην ίδια περίπτωση με τον χρήστη που ξεκίνησε το thread.

 

Μπορείς να δεις αν υπάρχουν ανανεωμένοι drivers στο site της εταιρείας για την μητρική σου και να τους ενημερώσεις απο εκεί.

 

Αν στο κάνει ακόμα και μετά το πρόβλημα μάλλον είναι κάπου αλλού καλύτερα να κάνεις νέο θέμα όμως αν ισχύει αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.