fanisk Δεκέμβριος 20, 2004 #21 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 20, 2004 Αρχική απάντηση από RootX Το σχόλιό μου είχε να κάνει με την "επίθεση" στα παιδιά που δουλέυουν εκεί, τα οποία κρίνετε και σχολιάζετε χωρίς να γνωρίζετε πόσα χρήματα βγάζουν, κάτω από ποιες προυποθέσεις και με τι κριτήρια επιλέχθηκαν γι'αυτή τη δουλειά, κλπ κλπ....Δεν έκανα αναφορά στο κατάστημα και τις πολιτικές που ακολουθεί, αυτά τα έχουμε πει σε άλλα threads. Φανη εσυ γνωριζεις για τα παραπανω?Αν ναι θα μπορουσες να μας πεις? Link to comment Share on other sites More sharing options...
taramas Δεκέμβριος 20, 2004 #22 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 20, 2004 Επειδή εχω μ'αθει στην ζωή μου οτι η δουλειά δεν είναι ντροπή, μετά απο αρκετά χρόνια υπάλληλος και επίσης αρκετά επιχειρηματίας με πάνω απο 40 άτομα προσωπικό ξανά εργάστηκα σαν υπάλληλος (άσχετα αν είχα θέση διευθυντή, παραμένεις υπάλληλος), κάποια στιγμή για προσωπικούς λόγους σταμάτησα και σ΄υντομα βρέθηκα να ψάχνω πάλι για δουλειά, δοκίμασα σε εταιρείες πληροφορικής, έδωσα το σχετικά πλούσιο βιογραφικό μου (το σχετικά είναι γιατί για άλλους είναι βαρύ και για άλλους όχι, όπως το παρει κανείς) δυστυχώς δεν προέκυψε τίποτα, υπάρχουν αγκάθια στο βιογραφικό....α) ηλικία 42 ετώνβ) οικογενειακή κατάσταση : εγγαμος με 3 παιδιάγ) μερικά κολόχαρτα σε κορνίζαδ) μερικές τριετίες εργασιακές ολα τα παραπάνω είναι αρνητικά στοιχεία, επιβαρύνουν τον προυπολογισμό της επιχείρησης και επιβεβαιώνουν τον κανόνα που λέει οτι δεν γίνεται να έχει περισσότερες γνώσεις ο υπάλληλος απο το αφεντικό ή αντίστοιχα ο υπάλληλος απο τον διευθυντή, αυτός είναι ενας άγραφος κανόνας που ισχύει για τους περισσότερους.Προτεραιότητα έχουν οι νεαρές ηλικίες (αυτό δεν είναι κακό) και κυρίως οι μή έχοντες γνώσεις (αυτό είναι το κακό) γιατί οι έχοντες στοιχίζουν και περισσότερο. Δυστυχώς στην Ελλάδίτσα μας ισχύει : ανοίγουμε μια επιχείρηση και δεν ζητάμε ανθρώπους εκπαιδευμένους με εξειδίκευση αλλά ζητάμε ανθρώπους άσχετους να τους εκπαιδεύσει η επιχείρηση, αυτού του είδους η εκπαίδευση δεν έχει τίποτα να κάνει με τις απαραίτητες γνώσεις στο αντικείμενο αλλά συνήθως έχει να κάνει με το να δημιουργεί υπαλλήλους μαιμούδες σύμφωνα με τις υποτιθέμενες απαιτήσεις της επιχείρησης και σχεδόν ποτέ με τις απαιτήσεις των πελατών.Τα παραπάνω ελπίζω να έδωσαν μια εικόνα γιατί πολλές φορές έχουμε προβλήματα, θα έλεγα να έχουμε λίγη παραπάνω υπομονή και κατανόηση γιατί δεν φταίει πάντα ο υπάλληλος για την άγνοιά του, πιθανόν η ίδια η επιχείρηση να τον θέλει έτσι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tyxeros Δεκέμβριος 21, 2004 #23 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 21, 2004 Ετσι ετσι , πεστα...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
spc Δεκέμβριος 21, 2004 #24 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 21, 2004 Αρχική απάντηση από RootX Το σχόλιό μου είχε να κάνει με την "επίθεση" στα παιδιά που δουλέυουν εκεί, τα οποία κρίνετε και σχολιάζετε χωρίς να γνωρίζετε πόσα χρήματα βγάζουν, κάτω από ποιες προυποθέσεις και με τι κριτήρια επιλέχθηκαν γι'αυτή τη δουλειά, κλπ κλπ....Δεν έκανα αναφορά στο κατάστημα και τις πολιτικές που ακολουθεί, αυτά τα έχουμε πει σε άλλα threads. Για να μην παρεξηγηθώ: Τα δικά μου σχόλια φυσικά δεν αφορούν πρόσωπα αλλά καταστάσεις (συνήθως κωμικές) και πάντα γίνονται υπό το πνεύμα του χιούμορ και όχι επίθεσης (ούτε όσον αφορά τα πρόσωπα αλλά ούτε και το κατάστημα - το οποίο έχει αρκετά προτερήματα) Link to comment Share on other sites More sharing options...
paschalia Δεκέμβριος 21, 2004 #25 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 21, 2004 Αυτο το αδμ ει ν σκοπευεις να το διορθωσεις ποτε ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RootX Δεκέμβριος 21, 2004 #26 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 21, 2004 Αρχική απάντηση από paschalia Αυτο το αδμ ει ν σκοπευεις να το διορθωσεις ποτε ? Όταν κόψεις και εσύ τα OT. Link to comment Share on other sites More sharing options...
paschalia Δεκέμβριος 21, 2004 #27 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 21, 2004 Α, ετσι θα μεινει δλδ ε ? κριμα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zarras Δεκέμβριος 21, 2004 #28 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 21, 2004 παιδια δεν ξερω, εγω διαφωνω με καποια απο τα παιδια παραπανω.Οταν κανεις μια δουλεια ειτε εισαι ο τελευταιος ειτε εισαι ο big boss, θα πρεπει να την κανεις οσο πιο τελεια και επαγγελματικα γινεται, αλλιως αλλαξε δουλεια κανε κατι αλλο στη ζωη σου. Προσωπικα, ποσος με ενδιαφερει ποσα $$$ βγαζει ο υπαλληλος του πλαισιου οπως φυσικα ποσος ενδιαφερει τους πελατες μου ποσα λεφτα βγαζω εγω και αν ειμαι ευχαριστημενος 'η οχι.... και στις 2 περιπτωσεις οι πελατες θα πρεπει να τυχουν της καλυτερης μεταχειρισης.Αν πχ. εγω ελεγα στο πελατη οτι αυτο που ζητας δεν γινεται τοτε θα επερνα ποδι... γιαυτο φροντιζω να μην ειμαι ο υπαλληλος με το φραπε και το "ωω δε βαριεσαι αδερφακι μου", ασχετος αν δεν ειμαι ευχαριστημενος με τα λεφτα που περνω. αυτο που προσπαθω να πω ειναι οτι οταν αποφασισεις να δουλεψεις στη ζωη σου και να μην εισαι το αιωνιο ρεμαλι φοιτητης 'η να τα τρως απο το μαμα & το μπαμπα, θα πρεπει να το κανεις οσο πιο σωστα και επαγγελματικα γινεται...ειτε εισαι αστροναυτης ειτε εισαι βοθρατζης.τωρα... τα παιδια στα μαζαγια αυτα, φανταζομαι οτι δεν ειναι το ονειρο τους να γινουνε πωλητες και να ακουνε την καθε μαμακια του καθε εξυπνακια, απο την αλλη δυστηχως ειναι εντελως αδαης και πραγματικα δεν κοζαρουν μια απο την δουλεια που ΕΠΕΛΕΞΑΝ να κανουν... και μην μου πειτε οτι υπαρχει κριση στην αγορα και τετοιες αηδιες... δεν υπαρχει κριση...τεμπεληδες υπαρχουν.το ξερω οτι τους πηζουνε το ξερω οτι δεν τους πληρωνουν, αλλα σαν πελατης δεν με ενδιαφερει...αν δεν μπορει ας επιλεξει αλλο επαγγελμα, που πολυ πιθανο να του ταιριαζει και να προκοψει περισσοτερο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DJD Δεκέμβριος 21, 2004 #29 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 21, 2004 Mα με τα λεφτά που δίνει το πλαίσιο και το κάθε πλαίσιο και τις ώρες που απαιτούν να βρίσκεται εκεί ο υπάλληλος σαφώς και θα βρεις ανειδίκευτο και χωρίς γνώσεις υπάλληλο. Θα μάθει πάνω στο πορτοφόλι του κάθε πελατάκου, αν μάθει... Link to comment Share on other sites More sharing options...
spc Δεκέμβριος 21, 2004 #30 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 21, 2004 Αρχική απάντηση από Zarras μια απο την δουλεια που ΕΠΕΛΕΞΑΝ να κανουν.. εμ, εδώ είναι το θέμα, στην επιλογή και το κατά πόσον είναι πράγματι επιλογή ή ανάγκηΓενικά πάντως, συμφωνώ μαζί σου Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zarras Δεκέμβριος 21, 2004 #31 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 21, 2004 το οτι ειναι "αναγκη" ειναι κατι το ακρως σεβαστο.Αν ομως βλεπει οτι δεν "τραβαει" ρε παιδι μου το παλικαρι σε αυτο το τομεα ας δοκιμασει κατι αλλο...δεν σημαινει οτι ειναι χαζος.... και μενα αμα με βαλεις πωλητη αμφιβαλω αν θα καταφερω να πουλησω εστω και μια δισκετα χωρις να ριξω κουτουλια στο πελατη...ΤΟ ΞΕΡΩ ομως αυτο και γιαυτο δεν επιλεγω να το κανω... ψαχνω για κατι διαφορετικο... κατι που να ξερω οτι μου ταιριαζει.προς θεου δεν κατηγορω τα παιδια...που ειναι εκει... Link to comment Share on other sites More sharing options...
spc Δεκέμβριος 21, 2004 #32 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 21, 2004 Αρχική απάντηση από ZarrasΤΟ ΞΕΡΩ ομως αυτο και γιαυτο δεν επιλεγω να το κανω... ψαχνω για κατι διαφορετικο... κατι που να ξερω οτι μου ταιριαζει. καλά τώρα, μεγάλη κουβέντα ανοίγεις, ποιος έχει το γνώθι σαυτόν; Αρχική απάντηση από Zarras αμφιβαλω αν θα καταφερω να πουλησω εστω και μια δισκετα χωρις να ριξω κουτουλια στο πελατη... αν επιτρέπεται, σε ποια περιοχή δουλεύεις να πλησιάζω μόνο με την μηχανή και το κράνος; Link to comment Share on other sites More sharing options...
taramas Δεκέμβριος 21, 2004 #33 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 21, 2004 Γενικά δεν αντιλέγω με τα σχόλιά σας, όμως όπως και να το κάνουμε απο την μια υπάρχει όντως κρίση στην αγορά και δεν χωρά συζήτηση πάνω σ'αυτό (άλλωστε εγώ ο ίδιος είμαι απόδειξη αυτού του φαινομένου), απο την άλλη γιανα μπούμε και βαθειά στο πρόβλημα θα πρέπει να ξακαθαρίσουμε τι θέλουμε σαν πελάτες γιατί ο μπαχτσές διαθέτει απο όλα.Το πλαίσιο και η κάθε αλυσίδα αυτού του είδους δουλεύει με το μίνιμουμ κέρδος και οπωσδήποτε ο χρόνος που αφιερώνει στον πελάτη και ο οποίος μεταφραζεται σε χρήμα δεν είναι ο αναμενόμενος, αν υποθέσουμε οτι μετά την πώληση ενός εκτυπωτή απασχοληθεί ενας υπάλληλος 2 ώρες και κάνει και 10 τηλέφωνα το κέρδος έχει πάει περίπατο, τα λέω πολύ γενικά έτσι για να καταλαβαίνουμε όλοι. Οταν εγώ είπα οτι για να στήσω ενα μηχάνημα ζητάω απο 100-300 ευρώ ανάλογα με το μηχάνημα, κάποιο το θεωρούν υπερβολικό μέχρι κλοπή, πάνω στο συγκεκριμένο μηχάνημα περνάω κατα μέσο όρο 4 μέρες εργασίας και όταν φεύγει απο μένα είναι ότι καλύτερο μπορώ να κάνω, και όταν κάτι συμβεί με το μηχάνημα δεν υπάρχει χρονικός περιορισμός που θα ασχοληθώ, απλά ο πελάτης θα πρέπει πάσει θυσία να μην έχει πρόβλημα, το μηχάνημα γίνεται παιδί μου που λένε. Το ερώτημα είναι ο κάθε ένας απο εμάς σαν πελάτης είναι διαθέσιμος να πληρώσει παραπάνω ή στην τελική ψάχνει την φθηνότερη περίπτωση και όταν γίνει η στραβή αρχίζουμε να βρίζουμε το κατάστημα, τον υπάλληλο και όποιον βρούμε μπροστά μας.Ο υπάλληλος συνήθως δεν φταίει, η επιχείρηση απλά πουλάει και εμείς δεν πάμε να πληρώσουμε αυτόν που ασχολείται με το συγκεκριμένο αντικείμενο αλλά ζητάμε απο το πλαίσιο να φέρει ειδικό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zarras Δεκέμβριος 21, 2004 #34 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 21, 2004 και οι 2 πλευρες δικιο εχουν...απλως σχεδον παντα την πληρωνουμε εμεις σαν πελατες οταν κατι παει στραβα.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.