l2phile Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 6, 2014 #1 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 6, 2014 Πήραν γνωστοί κάτι από Πλαίσιο (όχι από το Ιντερνετ) πριν μία εβδομάδα και πλέον έπεσε 200 έουρος και έχει και ένα δώρο. Παίζει να το γυρίσουν σε φάση "Δεν είμαι ικανοποιημένος από το προϊόν" ή αλλιώς να τους πάρουν και να πούνε "Θέλουμε το δώρο και κανένα δωράκι, καθώς δεν την πήραμε πριν 1-2 μήνες, αλλά πριν 4-5 μέρες" Έχει τύχει σε κάποιον; Κατάφερε να του δώσουν τίποτα;
l2phile Δεκέμβριος 6, 2014 Author #3 Δεκέμβριος 6, 2014 Συγνώμη κιόλας, αλλά πρώτη φορά βλέπεις κατάστημα να κάνει εκπτώσεις; Άλλο είναι το ερώτημα. Μιας και για λίγο δεν πρόλαβαν να χαρούν την έκπτωση, μπορεί να γίνει κάτι για να τους μειώσει το ξενέρωμα;
GriGaS Δεκέμβριος 6, 2014 #4 Δεκέμβριος 6, 2014 αν η παραγγελία είχε γίνει μέσω internet νομίζω πως μπορούν να το επιστρέψουν χωρίς αιτιολόγηση αρκεί να έχουν τα πάντα απο συσκευασία.
l2phile Δεκέμβριος 6, 2014 Author #5 Δεκέμβριος 6, 2014 αν η παραγγελία είχε γίνει μέσω internet νομίζω πως μπορούν να το επιστρέψουν χωρίς αιτιολόγηση αρκεί να έχουν τα πάντα απο συσκευασία. "Δυστυχώς" (αν ισχύει αυτό που λες) το πήραν μόνοι τους από το κατάστημα.
deninho Δεκέμβριος 6, 2014 #6 Δεκέμβριος 6, 2014 Παλιά -αρκετά παλιά- στο Πλαίσιο στο Μολ, ακόμη κι αγορές από το κατάστημα, εφόσον ήταν σε άριστη/good as new κατάσταση, τα δέχονταν και μου έδιναν πιστωτικό. Τώρα δεν ξέρω τι γίνεται, αλλά δε χάνουν κάτι να δοκιμάσουν
rastaman Δεκέμβριος 6, 2014 #7 Δεκέμβριος 6, 2014 Σημασία έχει οτι και πιστωτικό να σου κόψουν το πιο πιθανό είναι να το κάνουν στο ποσόνπου έχει αυτή την στιγμή το προιόν και όχι στο ποσό αγοράς. Μου έχει τύχει να κάνω αλλαγή σε προιον που απλά χάλασε μέσα στην εγγύηση και δεν επισκευαζότανκαι με πίστωσαν με τον τρόπο που περιγράφω παραπάνω στο συγκεκριμένο κατάστημα.
Samael Δεκέμβριος 6, 2014 #9 Δεκέμβριος 6, 2014 Να μην ασχοληθούν καν imo, μόνο για τις ιντερνετικές αγορές υπάρχει νόμος για 14 μέρες επιστροφής χρημάτων.
dpolal Δεκέμβριος 6, 2014 #10 Δεκέμβριος 6, 2014 Τί ακριβώς πήραν που η τιμή του έπεσε 200 ευρώ κάτω ;;;;;;;;
HellhammeR Δεκέμβριος 6, 2014 #11 Δεκέμβριος 6, 2014 αν έχουν ανοίξει την συσκευασία και το έχουν χρησιμοποιήσει λίγο δύσκολα να στο δεχτούν πίσω, αν το δεχτούν ίσως σε κόψουν ένα ποσό απο την αρχική τιμή. Αλλά έλεος τι είναι αυτο που έπεσε 200 ευρώ σε 5 μέρες?
l2phile Δεκέμβριος 6, 2014 Author #12 Δεκέμβριος 6, 2014 Δεν σας λέω. Είναι προσωπικά δεδομένα Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Θα τους πω έστω να πάρουν μπας και τους δώσουν το δώρο, έτσι για το μαμώτεν. (πως κλείνουμε το ticket? )
astrolabos Δεκέμβριος 6, 2014 #13 Δεκέμβριος 6, 2014 Προσωπικά δεδομένα το προϊόν και όχι όλη η μανούρα που μας διηγήθηκες; ಠ_ಠ
yanni Δεκέμβριος 6, 2014 #14 Δεκέμβριος 6, 2014 Δεν κατάλαβες. Θα διαβάσουν στο Πλαίσιο το θέμα και θα θέσουν 2-5-10 χιλιάδες υπαλλήλους, πόσους τέλος πάντων έχουν, σε επιφυλακή. Όλοι οι υπάλληλοι θα περιμένουν την επιστροφή του εν λόγω προϊόντος και αυτός που θα ρίξει άκυρο θα πάρει bonus 100€.
TopCLR Δεκέμβριος 9, 2014 #15 Δεκέμβριος 9, 2014 Δεν κατάλαβες. Θα διαβάσουν στο Πλαίσιο το θέμα και θα θέσουν 2-5-10 χιλιάδες υπαλλήλους, πόσους τέλος πάντων έχουν, σε επιφυλακή. Όλοι οι υπάλληλοι θα περιμένουν την επιστροφή του εν λόγω προϊόντος και αυτός που θα ρίξει άκυρο θα πάρει bonus 100€. Λες να τους είναι δύσκολο να έχουν "επιφυλακή" για οτιδήποτε μπήκε σε έκπτωση; "Λυπούμαστε κύριε αλλά η έκπτωση μπήκε μετά την αγορά σας και δεν μπορούμε να σας την δώσουμε!"
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.