Jump to content



Επιστροφή προϊόντος στο Πλαίσιο γιατί έτσι


l2phile

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Πήραν γνωστοί κάτι από Πλαίσιο (όχι από το Ιντερνετ) πριν μία εβδομάδα και πλέον έπεσε 200 έουρος και έχει και ένα δώρο.

 

Παίζει να το γυρίσουν σε φάση "Δεν είμαι ικανοποιημένος από το προϊόν" ή αλλιώς να τους πάρουν και να πούνε "Θέλουμε το δώρο και κανένα δωράκι, καθώς δεν την πήραμε πριν 1-2 μήνες, αλλά πριν 4-5 μέρες" 

 

Έχει τύχει σε κάποιον; Κατάφερε να του δώσουν τίποτα;

Συγνώμη κιόλας, αλλά πρώτη φορά βλέπεις κατάστημα να κάνει εκπτώσεις; Άλλο είναι το ερώτημα. Μιας και για λίγο δεν πρόλαβαν να χαρούν την έκπτωση, μπορεί να γίνει κάτι για να τους μειώσει το ξενέρωμα;

αν η παραγγελία είχε γίνει μέσω internet νομίζω πως μπορούν να το επιστρέψουν χωρίς αιτιολόγηση αρκεί να έχουν τα πάντα απο συσκευασία.

αν η παραγγελία είχε γίνει μέσω internet νομίζω πως μπορούν να το επιστρέψουν χωρίς αιτιολόγηση αρκεί να έχουν τα πάντα απο συσκευασία.

 

"Δυστυχώς" (αν ισχύει αυτό που λες) το πήραν μόνοι τους από το κατάστημα.

Παλιά -αρκετά παλιά- στο Πλαίσιο στο Μολ, ακόμη κι αγορές από το κατάστημα, εφόσον ήταν σε άριστη/good as new κατάσταση, τα δέχονταν και μου έδιναν πιστωτικό. Τώρα δεν ξέρω τι γίνεται, αλλά δε χάνουν κάτι να δοκιμάσουν

Σημασία έχει οτι και πιστωτικό να σου κόψουν το πιο πιθανό είναι να το κάνουν στο ποσόν

που έχει αυτή την στιγμή το προιόν και όχι στο ποσό αγοράς.

 

Μου έχει τύχει να κάνω αλλαγή σε προιον που απλά χάλασε μέσα στην εγγύηση και δεν επισκευαζόταν

και με πίστωσαν με τον τρόπο που περιγράφω παραπάνω στο συγκεκριμένο κατάστημα.

Να μην ασχοληθούν καν imo, μόνο για τις ιντερνετικές αγορές υπάρχει νόμος για 14 μέρες επιστροφής χρημάτων.

αν έχουν ανοίξει την συσκευασία και το έχουν χρησιμοποιήσει λίγο δύσκολα να στο δεχτούν πίσω, αν το δεχτούν ίσως σε κόψουν ένα ποσό απο την αρχική τιμή. Αλλά έλεος τι είναι αυτο που έπεσε 200 ευρώ σε 5 μέρες?

Δεν σας λέω. Είναι προσωπικά δεδομένα :p

 

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Θα τους πω έστω να πάρουν μπας και τους δώσουν το δώρο, έτσι για το μαμώτεν.

 

(πως κλείνουμε το ticket? :p )

Δεν κατάλαβες. Θα διαβάσουν στο Πλαίσιο το θέμα και θα θέσουν 2-5-10 χιλιάδες υπαλλήλους, πόσους τέλος πάντων έχουν, σε επιφυλακή. Όλοι οι υπάλληλοι θα περιμένουν την επιστροφή του εν λόγω προϊόντος και αυτός που θα ρίξει άκυρο θα πάρει bonus 100€.

Δεν κατάλαβες. Θα διαβάσουν στο Πλαίσιο το θέμα και θα θέσουν 2-5-10 χιλιάδες υπαλλήλους, πόσους τέλος πάντων έχουν, σε επιφυλακή. Όλοι οι υπάλληλοι θα περιμένουν την επιστροφή του εν λόγω προϊόντος και αυτός που θα ρίξει άκυρο θα πάρει bonus 100€.

Λες να τους είναι δύσκολο να έχουν "επιφυλακή" για οτιδήποτε μπήκε σε έκπτωση; :p

"Λυπούμαστε κύριε αλλά η έκπτωση μπήκε μετά την αγορά σας και δεν μπορούμε να σας την δώσουμε!"

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.