Jump to content




greekfragma

Recommended Posts

Γιατι 9/10 που παιρνουν αυτο και το αλλο τρικυκλο τους εχουν πρωτη επαφη με

μοτοσυκλετα (ενας Θεος να το κανει το τρικυκλο μοτοσυκλετα αλλα τεσπα)φοβουνται την πτωση

,δεν ξερουν να οδηγουν με συμπλεκτη ,δεν ξερουν να οδηγουν γουρουνα(βλεπε γκαζι με λεβιε και οχι γκαζιερα).

 

Να διαβασουν για την φυγοκεντρο και να παρουν να ποδηλατο για τα προκαταρκτικα XD 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Διαφέρει αρκετά η θέση οδήγησης σε σχέση με τα ATV- "γουρούνες" 

οπότε άλλο target group.

 

Ας είναι, προσεκτικοί οδηγοί να είμαστε όλοι και ας έχει και 5 ρόδες.

 

ΥΓ μου θύμισε ATV φάση και χώμα, ανελέητο-ανεξάντλητο "παιχνίδι"

Link to comment
Share on other sites

Προσπαθώ να καταλάβω ποιες μηχανές χρησιμοποιούνται σε ένα anime του 1994. Για κάποιο λόγο, ενώ τα σπορ αυτοκίνητα κάνουν μπαμ και αναφέρονται στη Wikipedia, για τις μηχανές ούτε λόγος. Έχω τραβήξει μερικές φωτογραφίες, αλλά δεν ξέρω πώς να τις επισυνάψω. Η μία ψιλοθυμίζει Hayabusa, η δε άλλη μάλλον είναι Yamaha (ίσως το Yamada να είναι παραλλαγή της μάρκας προς αποφυγή έμμεσης διαφήμισης).

Έγινε επεξεργασία από ΣτοΠαραΠεντε
Link to comment
Share on other sites

honda rc213v-s (ή όπως τέλος πάντων λένε το motogp replica)

livestream η παρουσίαση στις 12:00

εδώ

 

(φήμες λένε για τιμή 145.000 ευρώ)

 

edit : 188.000 ευρώ η τιμή στην ευρώπη

Έγινε επεξεργασία από shattered
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

double post διότι απλά η συγκεκριμένη πληροφορία δεν είναι για edit (αν οι mod θεωρούν πως πρέπει να μπει στο πρώτο ποστ no problem)

λοιπόν η honda χρεώνει 188κ (στην γερμανία) για το rc213v-s

και το καλύτερο είναι πως ο κινητήρας είναι 160hp

για να πας στα 215 πρέπει να αγοράσεις το sports kit (εξτρά σε τιμή που δεν ξέρει κανείς)

 

μέσα στο sports kit υπάρχουν αυτά

  • Διαφορετική ECU.
  • Διαφορετικούς αεραγωγούς Ram-Air.
  • Τελικό τιτανίου, ελαφρύτερο κατά 4.8 κιλά.
  • Διαφορετικά μπουζί.
  • ρυθμιζόμενο shifter που λειτουργεί και με ανάποδο κιβώτιο.
  • Ανάποδο κιβώτιο.
  • Τηλεμετρία.
  • Σύνδεσμος μεταβλητού ύψους πίσω αμορτισέρ.
  • Αγωνιστικά τακάκια.
  • Ρυθμιζόμενη μανέτα φρένου. (γελάω νο1)
  • Διαφορετική ρύθμιση θερμοστάτη. (γελάω νο2)
  • Επιλογή διαφορετικών γραναζιών τελικής μετάδοσης.
  • Προστατευτικό συμπλέκτη από ανθρακόνημα.
  • Στήριξης πλάτης αναβάτη στη σέλα.

 

δηλαδή τα μισά πράγματα που την κάνουν replica/hyperbike

 

μας τρολλάρουν κανονικά

πλέον το πλαφόν στα χιλιάρια πίστας είναι τα 200 άλογα στις "απλές" μηχανές και αυτοί που έκαναν ρέπλικα λένε πρακτικά πως 188κ δεν είναι αρκετά για να σου δώσουμε ότι μπορούμε να καταφέρουμε ....

 

ps. πηγή : http://tostekitismoto.blogspot.gr/2015/06/honda-rc213v-s.html

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το κανάλι του τύπου τα σπάει. :D

 

Όσον αφορά το Honda replica και τα 160 μόνο άλογα του, η Honda δεν ενδιαφερόταν πάντα να παρουσιάζει μοτοσυκλέτες κορυφαίων ιπποδυνάμεων.

Θυμηθείτε το ΝR750 για παράδειγμα http://www.motorcyclespecs.co.za/model/honda/honda_nr750.htm.

Πιστεύω στοχεύει περισσότερο σε επίδειξη και εφαρμογή τεχνολογίας.

Link to comment
Share on other sites

τα κόκκινα φεγγάρια είναι επικά , τελεία και παύλα

 

το nr750 ήταν πραγματικά παρουσίαση τεχνολογίας

(οβάλ πιστόνια , οκ αλλά δεν δούλεψε σωστά ποτέ)

και η τεχνολογία που κουβαλούσε (τόσο σε "στήσιμο" όσο και σε δύναμη που ήταν υπερβολική για 4t 750cc εκείνη την εποχή) ήταν όντως "μπροστά"

απο εκεί και πέρα

όταν βγάζεις motogp replica (και ας μην το λένε έτσι)

είναι τουλάχιστον γελείο να χρεώνεις 188κ για μηχανή και να δίνεις μόνο 160 άλογα

και να ζητάς αδιευκρίνηστο ποσό έξτρα για να δώσεις 215 .Το θέμα δεν είναι τόσο το έξτρα του sport kit οσο η λογική ότι σε μίας περιορισμένης παραγωγής μοτοσυκλέτα και με τέτοιο κόστος έχεις το θράσος να ζητάς έξτρα χρήμματα για παραπάνω δύναμη . Στην τελική χρέωσε 220κ και δώστα όλα , δεν θα αλλάξει και κάτι δραματικά απο άποψη πωλήσεων , όσοι την θέλουν  σίγουρα δεν έχουν οικονομικό πρόβλημα να σκεφτούν την διαφορά

 

και ναι , χωρίς να έχω οδηγήσει ούτε 50 άλογα μηχανή , αν είχα τα χρήμματα για μια rcv213v-s θα αγοραζα ένα kawasaki h2r και ένα panigale superleggera και ένα hp4  και σίγουρα θα είχα ακόμη χρήμματα για να ξοδεψω σε track days , βελτιώσεις κλπ

ναι το ξέρω πως κανένα από τα παραπάνω δεν είναι όσο exclusive και extreme όσο το honda ...

θα αγοραζα και ενα desmosedici rr για να βγάλω και την τρέλα της replica

 

και στην τελική  τα περιφερειακά ήδη κυκλοφορούν και σε άλλες μηχανές(αναρτήσεις/φρένα)

θέλεις να πουλήσεις τεχνολογία και πρωτοπορεία ..

 

δώσε άλογα με το τσουβάλι (εξάλλου σαν αγωνιστικός κινητήρας θα έχει αρκετά έντονη συντήρηση)

δώσε το καλύτερο πλαίσιο που μπορείς (που μάλλον το έκαναν)

δώσε τα καλύτερα ηλεκτρονικά που μπορείς (που και αυτό μάλλον το έκαναν)

προφανώς κρατά μερικά πράγματα για εσένα για λόγους ανταγωνισμού

και χρεωσε όσο θέλεις

 

απλά μην μας δουλεύεις με "μισές" επιδόσεις στον δρόμο όταν , ειδικά σε κινητήρα , έχεις "απλό" μοντέλο πιο δυνατό με 1/10 του κόστους

 

tl:dr δεν κράζω τόσο την rc213v-s όσο την υπεροψία της honda που έχει "καβαλήσει" ένα τεράστιο καλάμι

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μην χάνετε το δάσος εξαιτίας ενός δέντρου βρε παίδες  :)

 

Το μηχανάκι αποδίδει ακόμα χειρότερα στην ακόμα πιο αυστηρή Ιαπωνία και βγάζει

μόλις 70 άλογα. Έχει σημασία? Καμία απολύτως, γιατί σιγά μην δεν βάλει κάποιος το kit που θα του δώσει τα 215 άλογα και μόλις 2 κιλά βαρύτερο από το μηχανάκι που καβαλά ο Marquez για να γαζώνει πίστα καταλλήλως.

Και μιλάμε για πραγματικά κιλά και άλογα B)

 

Δεύτερο, με τέτοια pipes και 13000 στροφές για 215, το ηχόμετρο θα το κάνει bbq καλύτερο και από αμερικανό συνταξιούχο Κυριακή μεσημέρι. Λογικό να περιοριστεί για δρόμο, πρόβλεψη για καλύτερη σχεδίαση καταλύτες/o2 sensons κλπα δεν παίζει , τα γενοφάσκια δεν είναι τέτοια.

 

Τι με νοιάζει αν το Suzuki με PCIII + Yoshi TriOval + KN βγάζει 200 τροχό, ποτέ δεν θα έχει το ίδιο κράτημα (ψαλίδι+πλαίσιο+δαγκάνες+αναρτήσεις αυτούσιες) και η ουσία δεν εντοπίζεται στις απόλυτες επιδόσεις αλλά στην συλλεκτικότητα και οδήγηση, που στοιχηματίζω τα 2 δυο μου, ότι θα είναι πολύ ιδιαίτερη εμπειρία.

 

Κοινώς , αυτός που έχει λεφτά και θέλει ένα πολύ συλλεκτικό μηχανάκι , θα το πάρει ΑΒΑΔΙΣΤΑ , θα τσιμπήσει το κιτάκι ( θα βρεθεί τρόπος και για ‘Murica) και θα καβαλάει ένα μηχανάκι που αποδεδειγμένα γράφει 0.7 πιο αργό από Marquez στα κατάλληλα χέρια.
 

Αυτός που δεν έχει, θα πάρει ένα R1M με τον θεικό crossplane και θα χαιρετήσει καταλλήλως. Και οι 2 δίκιο έχουν.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

αρχικά μιας και ανέφερες την σουζούκι

να πούμε μπράβο για το 1-2 στο qually στην πίστα της καταλονίας (motogp)

 

απο εκεί και πέρα

περι honda και "χονδα"

 

δεν μπορώ να καταλάβω με ποια λογική βάζουν τέτοιους περιορισμούς στον δρόμο

αν θέλανε να δώσουν άλογα και εντελώς track φιλοσοφία ας το βγάζανε μονο με track kit

πιστεύω λιγότεροι θα κάνανε παράπονα

 

αλλά εφόσον πάνε για έκδοση δρόμου

βλέπω ότι αυτή η εντελώς "αντιγραφή" του αγωνιστικού μάλλον έχει ως στόχο να ομολογκάρουν το αγωνιστικό σαν πολιτικό για sbk χρήση

όπου το πλαίσιο/ψαλίδι ηλεκτρονικά θα είναι μπροστά λογικά απο "ταπεινά" r1-zx10r-s1000rr κλπ

αλλά αυτή η κίνηση ναι μεν "βοηθάει" την χονδα στα sbk αλλα καταστρέφει την honda στις μηχανές δρόμου

 

απο την άλλη αν ήθελε μια motogp στον δρόμο έπρεπε να κάνει ότι η ducati με το desmo rr

ναι και η ducati ειχε race kit με εξατμίσεις ecu κλπ

αλλά έκανε τις απαραίτητες τροποποιήσεις προκειμένου η μηχανή να αποδίδει (σχεδόν) τα μέγιστα και στον δρόμο (και με 40% του κόστους αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία)

 

πρακτικά αυτό που (κατα)κρίνει όλος ο κόσμος δεν είναι η rcv με το race kit
αλλά η rcv δρόμου , όπου έχει δύναμη ισάξια με "χιλιάρα" δεκαετίας

ναι είναι πιο ελαφριά, ναι θα είναι ξυράφι από τα λίγα , ναι στην πίστα θα γράφει πολύ χειρότερα απο 0,7 ανα γύρο (ηλεκτρονικά,seamless κιβώτιο,ιπποδύναμη του motogp)

αλλά η ουσία (για εμένα που την κρίνω και κατα πάσα πιθανότητα δεν θα την δω ποτέ ούτε σε 10 μέτρα , πόσο μάλλον να την καβαλήσω) είναι ότι η honda στην έκδοση δρόμου μιας μοτοσυκλέτας motogp δεν τα δίνει όλα για όλα , δεν δείχνει πραγματική τεχνολογική υπεροχή

 

και προφανώς περιμένω το 50+% (μπορεί να έβαλα μικρό αριθμό) των rcv να μείνει σε σαλόνι όπου όντως δεν έχει σημασία η δύναμη

 

ps.

http://lanesplitter.jalopnik.com/listen-to-the-buzzy-wail-of-the-kawasaki-h2r-flat-out-o-1710467302

Έγινε επεξεργασία από shattered
Link to comment
Share on other sites

Με αρεσει που καθομαστε και κρινουμε τα αλογα για μια μηχανη που δεν προκειται να δουμε ποτε ζωντανη.

Και αν δουμε σιγα μην ο ιδιοκτητης ασχοληθει με κ8 με κουτσουμουρια οταν σταματησει στο φαναρι διπλα του (εικονα που επισης δεν προκειται να υπαρξει ποτε).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Σημερα μετα απο πολυ καιρο εβγαλα την γρια εξω.

Πηγαινω στο δρομο χαλαρα και νιωθω βαρυ το μπροστινο..

λες?χμμ ποτε εβαλα αερα ποτε εβαλα αερα?αα! ναι οταν αλλαξα τα λαστιχα

(πριν 4 χρονια δηλαδη :lol::p:upside::tomato: )

Σταματαω βενζιναδικο με τον φιλο κοιταζω και το οργανο δειχνει το μαγικο νουμερο 10..

Το βλεπει ο φιλος

"Καλα οκ το τερματισες ζωωο"

Οτι μπορουμε κανουμε ρε συ B)

 

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Custom%20Bikes/Honda%20NSR250R%20by%20%20TYGA%20Performance.html

 

 

Honda%20NSR250R%20by%20%20TYGA%20Perform

 

:wub: :wub: :wub: :wub: :wub:

 

Έγινε επεξεργασία από 2cpu
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.