Lakisss Απρίλιος 7, 2015 #101 Κοινοποίηση Απρίλιος 7, 2015 Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekfragma Απρίλιος 7, 2015 Author #102 Κοινοποίηση Απρίλιος 7, 2015 (edited) Να ενημερώσω οτι η μηχανή είχε κλειδωμένο τιμόνι, συναγερμό, αλυσίδα εμπρός και disc lock στο πίσω δισκόφρενο.Με τον κόφτη έφυγε η αλυσίδαΜε ψυκτικό σπρέι αχρηστεύθηκε η σειρήνα του συναγερμού και το πίσω disc-lock.To κλείδωμα τιμονιού έσπασε με κόντρα στη ρόδα (μου φάνηκε πολύ εύκολο για hayabusa).2λεπτά και 15 δευτερόλεπτα κύριοι. Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 7, 2015 από greekfragma Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpetros Απρίλιος 7, 2015 #103 Κοινοποίηση Απρίλιος 7, 2015 Κριμας Ευτυχος υπαρχει το βιντεο , αλλα ετσι και αλλιως δεν νομιζω οι αστυνομια να καταφερει κατι Απο την αλλη , βλεπω πως τα ατομα ειναι νεας ηλικιας αντε 25ετων , ελληνικων παρουσιαστηκων και καγκουροκατασταση Μια παιδια που απετυχε , μια οικογενεια που δεν εκανε αυτο που επρεπε να κανει , μια ελλαδα που μαλλον θα τους επιβραβευσει για το κατορθωμα τους Link to comment Share on other sites More sharing options...
racer Απρίλιος 7, 2015 #104 Κοινοποίηση Απρίλιος 7, 2015 Αυτή τη στιγμή δείχνει το video στις ειδήσεις του Άλφα. Γιατί κρύβουν τη φάτσα τους; Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekfragma Απρίλιος 7, 2015 Author #105 Κοινοποίηση Απρίλιος 7, 2015 Γιατί η χρήση κάμερας σε κοινόχρηστο χώρο (πεζοδρόμιο) απαγορεύεται από την Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων ακόμα και στη περίπτωση αξιόποινων πράξεων. Αν βρουν τα κλεφτρόνια και γίνει δίκη μπορούν να κάνουν επίσης μήνυση στον κάτοχο της μηχανής για την καταγραφή των προσώπων τους. Φακ λότζικ θα μου πεις αλλά δυστυχώς έτσι είναι από νομικής άποψης. Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Απρίλιος 7, 2015 #106 Κοινοποίηση Απρίλιος 7, 2015 Παντως αργησανε ,,,9/10 και ιδιως μεγαλες κυβισμου μηχανες τις παιρνουν "σηκωτες".Ετσι φαγανε του κολλητου,ντεμεκ και καλα επεσε η μηχανη (την ριξανε οταν χτυπησε ο συναγερμος που δεν ξεραν οτι υπηρχε)και σε 2 μερες την πηραν φορτωτικη.Η μηχανες γλιτωνουν μονο με 2 τροπους1)Κλειστο υπογειο παρκινγκ και αθορυβη τηλεειδοποιηση2)Την πουλας... 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ARMAGEDDON Απρίλιος 7, 2015 #107 Κοινοποίηση Απρίλιος 7, 2015 +GPS χωμένο κάπου στα ηλεκτρονικά της και άντε γεια !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakisss Απρίλιος 8, 2015 #108 Κοινοποίηση Απρίλιος 8, 2015 http://www.blogofthebiker.com/2014/11/forkless-motorcycle-based-on-rz350.html 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Απρίλιος 8, 2015 #109 Κοινοποίηση Απρίλιος 8, 2015 Διαφημιστικό της περίφημης Icon1000, προτιμήστε Full HD για τα πολύ όμορφα πλάνα 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ARMAGEDDON Απρίλιος 26, 2015 #110 Κοινοποίηση Απρίλιος 26, 2015 http://www.thelab.gr/topic/139799-αυτοκίνηση/?p=2154966 spamarω για να μην σπαμάρει άλλος Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Απρίλιος 27, 2015 #111 Κοινοποίηση Απρίλιος 27, 2015 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Μάϊος 6, 2015 #112 Κοινοποίηση Μάϊος 6, 2015 (edited) Μίνι παρουσίαση : BMW R Nine T vs Yamaha XJR 1300 Cafe Racer http://www.motorcyclenews.com/news/first-rides-tests/2015/april/retro-racers-yamaha-xjr1300-vs-bmw-r-nine-t/ Την BMW πρόλαβα και την είδα το Σεπτέμβριο στη Θεσσαλονίκη σε έκθεση στο Λιμάνι. "Μόλις" 16000 και το μοντέλο που κάθησα και περιεργαζόμουν , είχε πουληθεί ήδη. Έγινε επεξεργασία Μάϊος 6, 2015 από Thresh86 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Μάϊος 6, 2015 #113 Κοινοποίηση Μάϊος 6, 2015 Λιγο με χαλασε η εξατμιση απο το γιαβλαχα αλλα βλεποντας καποια μορφη ypvs μαλλον για αυτο το λογο εγινε ετσι. Και τα 3 παντως ειναι....αν και θα ηθελα στην συγκριση και αυτο 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Μάϊος 8, 2015 #114 Κοινοποίηση Μάϊος 8, 2015 Το Honda είναι ωραίο μηχανάκι και νομίζω οτι ανέλαβε απο το Kawa W800 , την αναβίωση σημαντικών μοτοσυκλετών jdm με σύγχρονα στοιχεία. Κάτι που κάνουν οι Ευρωπαίοι εδώ και κάποια χρόνια με τα Ducati GT1000 , Triumph Thruxton/Boneville και δε συμμαζεύεται Να σου πω την αλήθεια, αν είχα την οικονομική δυνατότητα, στην XJR1300 ή στην R Nine θα πήγαινα, τα κυβικά τους είναι ο κυριότερος λόγος για τέτοιου είδους μοτό ΥΓ το PVS πρέπει να αφορά δίχρονα μηχανάκια. Εδώ σχεδιαστικό είναι το θεμα με αναφορές στα '70's που οργίαζαν τα cafe racer Link to comment Share on other sites More sharing options...
shattered Μάϊος 8, 2015 #115 Κοινοποίηση Μάϊος 8, 2015 thresh κάποιος τύπος pvs είναιμάλλον κάτι αντίστοιχο με τα "κλαπέτα" που βάζουν όλοι πλεον στα αυτοκίνητα (νομίζω η yamaha την ξεκίνησε την τεχνολογία με το EXUP) απο εκεί και πέρα περί "cafe racers"το r9t είναι όμορφο (αν και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν βάλανε τον υδρόψυκτο κινητήρα)πιο κοντά στο xjr θεωρώ την cb1300 (αν και ναι δεν είναι cafe racer) , το 1100 φέρνει περισσότερο σε "cafe"γενικά η νοοτροπία δεν με χαλάειαπλά είχα στο μυαλό μου cafe racers που δεν κάνανε ~15κ , και που ο κάθε αναβάτης έβαζε τουλάχιστον μία δικιά του πινελιά , μην πω πως έπερνε ένα παλιό μηχανάκι και το έφτιαχνε (καλόγουστα) σε ότι φανταζόταν προσωπικά βέβαια προτιμώ τέτοια θηρία να είναι ακριβά και να τα βλέπεις "σπάνια"παρά την τρέλα όλων με scramblers (ειδικά το duc εκείνη η διαδρομή της ντίζας γκαζιού/σωληνάκι φρένου δεν μπορώ να το βλέπω) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Μάϊος 10, 2015 #116 Κοινοποίηση Μάϊος 10, 2015 To Exup για 4stroke είναι εξέλιξη του YPVS , που αφορούσε μόνο δίχρονα. Η σχεδίαση της εξάτμισης αφορά το στυλ (ματ βαφή, μακρόστενη) και όχι την βαλβίδα καθόσον εδώ και τόσα χρόνια που η Yamaha έχει βγάλει διάφορα σχέδια εξάτμισης που το ενσωματώνουν χωρίς παρατράγουδα. Τα κλαπέτα εξάτμισης στα αυτοκίνητα, έτσι όπως το θέτεις, έχουν να κάνουν με ακουστική (π.χ FerrariF458, Lexus IS-F, Mercedes AMG GT-S) καθόσον την βελτιστοποίηση που κυνηγά η Yamaha και όλες οι japan εταιρίες που το ενσωμάτωσαν μετά, στους κινητήρες αυτοκινήτων γίνεται με πολλούς τρόπους χρονισμού και βυθίσματος βαλβίδων όπως και με μεταβαλλόμενες εισαγωγές (π.χ Toyota T-VIS ). Το R9T που λες, έχει τον αερόψυκτο και όχι τον υδρόψυκτο πρωτίστως για λόγους κόστους παρά για στυλ , ακουστική. Το CB1300 είναι ότι και το XJR πριν προσθέσουν τις πινελιές για cafe racer, επίσης πολύ μηχανή για τα λεφτά της και παρά το σχετικά άσκοπο του εγχειρήματος, μηχανή βόλτας δηλαδή με μπόλικη δύναμη παντελώς γυμνή, έχουν αποδείξει τα διάφορα MT-01, B-King, XJR1300, CB1300 και φυσικά το πολύ αγαπημένο GSX1400 , οτι βρίσκουν και κοινό και κουμπαράδες διαθέσιμους Και μια και το θυμήθηκα : 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Μάϊος 14, 2015 #117 Κοινοποίηση Μάϊος 14, 2015 Στο τσακ δεν πηρα την σουζουκα και γαντζωθηκα με το VTR.Eιχα βρει ενα σε απιστευτη κατασταση και ακομα ποιο απιστευτα λεφτα (3 φορες τον ρωτησα αν το δινει οντως τοσο).In ohter news σημερα αλλαχτηκαν τα υγρα φρενων και τα καραφλου και μπηκαν επιτελους και τα fering.Τα υγρα ηταν σε χωματωδης κατασταση και ιδιως του συμπλεκτη βγηκε απο μεσα μια πολτωδης μπαλιτσα....>.<Τα "κακα" νεα ειναι οτι θελει ελεγχο η μπροστινη πομπα φρενου λογικο μετα απο τοσα χρονια απροσεξιας απο τονπροηγουμενο ιδιοκτητη (δεν αλλαξε ποτε υγρα φρενων και καραφλου >.<) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Μάϊος 15, 2015 #118 Κοινοποίηση Μάϊος 15, 2015 Το καραφλού τι φάση ? Βελτιωμένο παραφλού λόγω υψηλότερης ρευστότητας υγρών ελέω απουσίας τριχών? Απο GSX σε VTR , είναι μια σημαντική απόσταση. Πως κατέληξες εκεί ,πέραν οικονομικού. Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekfragma Μάϊος 15, 2015 Author #119 Κοινοποίηση Μάϊος 15, 2015 Στο τσακ δεν πηρα την σουζουκα και γαντζωθηκα με το VTR.Eιχα βρει ενα σε απιστευτη κατασταση και ακομα ποιο απιστευτα λεφτα (3 φορες τον ρωτησα αν το δινει οντως τοσο).In ohter news σημερα αλλαχτηκαν τα υγρα φρενων και τα καραφλου και μπηκαν επιτελους και τα fering.Τα υγρα ηταν σε χωματωδης κατασταση και ιδιως του συμπλεκτη βγηκε απο μεσα μια πολτωδης μπαλιτσα....>.<Τα "κακα" νεα ειναι οτι θελει ελεγχο η μπροστινη πομπα φρενου λογικο μετα απο τοσα χρονια απροσεξιας απο τονπροηγουμενο ιδιοκτητη (δεν αλλαξε ποτε υγρα φρενων και καραφλου >.<) ελπίζω να έκανες έναν εξονυχιστικό έλεγχο και στα o-ring και στις τσιμούχες στεγανοποίησης στις δαγκάνες. εγώ θα έβγαζα πλήρως και τα έμβολα και θα έτριβα μέσα τα πάντα με οδοντόβουρτσα και brake cleaner και μετά γρασάρισμα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexgk Μάϊος 23, 2015 #120 Κοινοποίηση Μάϊος 23, 2015 Yes!! Έφτιαξε ο καιρός. Το παπάκι με το κράνος μπήκαν στην καθημερινότητα. Τι μποτιλιάρισμα, θέση για παρκάρισμα, κατανάλωση καυσίμου και άλλα άγχη. Άντε γεια Το αμάξι πλύθηκε και στο γκαράζ μέχρι νεοτέρας. Μία λεπτομέρεια...14 ευρώ το Motul + 40 euro Metzeler πίσω + 5 euro μπουζί (τόσο υπολογίζω) + 35 ΚΤΕΟ + 80 ασφάλεια = 174 ζεστά ευρώ. Που να είχα και κανένα εντούρο ή πίστας Οι kutsumura και murmura είναι πολύ γνωστές εξατμίσεις Κάτι yoshimura είναι για γατάκια :lol: Παλιό αλλά καλό και με yoshimuria Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now