GoMaR Ιούνιος 28, 2017 #361 Κοινοποίηση Ιούνιος 28, 2017 Just now, uhu said: Τα πάντα μπορεί να είναι. Σε άλλο μπορεί να φταίει η τροφοδοσία. Μπουζι - μπουζοκαλωδια - πολλ-στης (στα γράφω με σειρά κόστους) Σε άλλο η αντλία βενζίνης (αλλά εκεί μάλλον θα έσβηνε και θα έκανε κανά μισάωρο να ξαναπάρει.) Σε άλλο οι αισθητήρες στροφάλου-εκκεντροφόρου. (μου το κάνει στο mx στις 4000+ αλλά ο ενας sensoras είναι μες στο λάδι λόγο διαρροής στο ψευτοκάπακο) Μπα μη το λες.. Εμενα δεν εσβηνε ποτε το καρο μου οταν ειχα προβλημα. Απλα δεν ειχα γκαζι..Πατουσα και κλωτσαγε αρκετα και δεν τραβουσε. Βεβαια αυτο προς στα τελειωματα της μεχρι που γυρισα με ΕΛΠΑ Βεβαια μια αλλη περιπτωση μπορει να ειναι και φλατζα μηχανης.Να εχει παρει νερα υγρα κοκακολες το μοτερ μεσα και να ειναι ψωφιο..(το εχω παθει και νομιζα πως ηταν αντλια-μαθημενος απο τη πρωτη φορα) Αλλα αν καταλαβα καλα, προκειται για μηχανακι και δε ξερω πως συμπεριφερονται εκει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpetros Ιούνιος 28, 2017 #362 Κοινοποίηση Ιούνιος 28, 2017 @GoMaR Ναι μηχανακι , απλα το βαλα εδω μιας και θεωρησα πως τα προβληματα ειναι σχετικα κοινα σε ολους τους κινητηρες . πριν 10 λεπτά, το μέλος uhu έγραψε: Παπί καρμπυρατέρ? injection , παιζει να θελει καθαρισμο αυτο λες ? Μαλλον θα παει λιγο πιο νωρις στον μηχανικο του , ειμαι στα 33.5 και μου χε παει να το παω στα 34 , οποτε κλαιν . (τρομπα βενζινης και αντλια βενζινης ειναι διαφορετικο εξαρτημα ? ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
gchristod Ιούνιος 28, 2017 #363 Κοινοποίηση Ιούνιος 28, 2017 (edited) πριν 5 λεπτά, το μέλος kpetros έγραψε: @GoMaR Ναι μηχανακι , απλα το βαλα εδω μιας και θεωρησα πως τα προβληματα ειναι σχετικα κοινα σε ολους τους κινητηρες . injection , παιζει να θελει καθαρισμο αυτο λες ? Μαλλον θα παει λιγο πιο νωρις στον μηχανικο του , ειμαι στα 33.5 και μου χε παει να το παω στα 34 , οποτε κλαιν . (τρομπα βενζινης και αντλια βενζινης ειναι διαφορετικο εξαρτημα ? ) Το ίδιο είναι τρόμπα και αντλία. Αν ήταν παπάκι με καρμπυρατέρ δεν θα είχε αντλία βενζίνης. Αν έπαιρνε νερά θα ρετάριζε, δεν είχε απλώς "βυθίσματα''στην απόδοση. Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 28, 2017 από gchristod Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Ιούνιος 28, 2017 #364 Κοινοποίηση Ιούνιος 28, 2017 Δεν είναι αντλία βενζίνης. 11 minutes ago, gchristod said: Αν ήταν παπάκι με καρμπυρατέρ δεν θα είχε αντλία βενζίνης. Θα είχε, απλά θα ήταν μηχανική, όχι ηλεκτρική. 30 minutes ago, uhu said: Σε άλλο οι αισθητήρες στροφάλου-εκκεντροφόρου. Α μπράβο!! Αυτά κοίτα πρώτα! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpetros Ιούνιος 28, 2017 #365 Κοινοποίηση Ιούνιος 28, 2017 (edited) Μεχρις στιγμης , εχω διαβασει για προβλημα με τον συναγερμο (πραμα που δεν στεκει , τοσα χρονια το εχει επανω ) Εως και οτι κανει αναθυμιασεις το ντεποζιτο , πραμα που ομολογω , ζεματαει με αυτην την ζεστη χθες και σημερα .Παιζει ειναι η πρωτη φορα που βγαινω σε τετοιες συνθηκες στον δρομο . Ισως να το δοκιμασω καμια βολτα το βραδυ ... Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 28, 2017 από kpetros Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Ιούνιος 28, 2017 #366 Κοινοποίηση Ιούνιος 28, 2017 Η σειρα σε ολα τα πραγματα ειναι μια.Πρωτα κοιτας την τροφοδοσια και μετα αρχιζεις να ψαχνεσαι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Ιούνιος 28, 2017 #367 Κοινοποίηση Ιούνιος 28, 2017 Μία ώρα πριν, το μέλος kpetros έγραψε: Το γραφω εδω , επειδη ειστε πιο ακτιβ Μετα απο ορισμενα χιλιομετρα αποσταση , κυριος 1η-2η ταχυτητα που παταω περισσοτερο το γκαζι , αρχιζει και κανει κατι βυθισματα . Σε 3η-4η δεν ειναι το ιδιο εντονο αλλα σε αυτες ειμαι σχεδον ρελαντισιος , σε νεκρα το κανει στις πολυ υψηλες στροφες . Απαξ και το αφησω να ηρεμησει , ειναι παλι μια χαρα . Φιλος γνωστης μου ειπε πως μαλλον ειναι βενζινη (εχω κανει 200 χιλιομετρα απο τα 500 που μου επιτρεπει το φουλαρισμα μου , το προβλημα το παρουσιασε στα σχεδον 170) , απο το μπουζι δεν εβγαλε πορισμα γιατι το ειναι καινουργιο . Απ αυτο πρατηριο αυτο βαζω βενζινη εδω και χρονια χωρις ποτε να εχω προβλημα , η σκεψη μου πως οσο ειναι ηρεμο τραβαει καθαρη βενζινη , ενω μετα απο αποσταση και σκαμπανεβασματα αρχιζει να τραβαει και νερο , στεκει ? Μας προσβάλλεις Τι μηχανάκι λέμε ? Γιατί δίνεις πολλές στροφές στη νεκρά ? ! Μπορεί να είναι βουλωμένο φίλτρο ,πρόβλημα στη καλωδίωση, στραβωμένο σταντ (για μερακλήδες) , και πολλα ακόμη. Δοκιμάζεις (το πας στο μηχανικό σου δηλαδή ) και συζητάμε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpetros Ιούνιος 28, 2017 #368 Κοινοποίηση Ιούνιος 28, 2017 πριν 10 λεπτά, το μέλος Thresh86 έγραψε: Μας προσβάλλεις Τι μηχανάκι λέμε ? Γιατί δίνεις πολλές στροφές στη νεκρά ? ! Μπορεί να είναι βουλωμένο φίλτρο ,πρόβλημα στη καλωδίωση, στραβωμένο σταντ (για μερακλήδες) , και πολλα ακόμη. Δοκιμάζεις (το πας στο μηχανικό σου δηλαδή ) και συζητάμε. cbf125 νεκρα με πολλες το εκανα μονο για σφαιρικη αποψη περι του θεματος Αμα το παω και μου το φτιαξει , μετα τι θα χουμε να συζητησουμε ??? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Ιούνιος 28, 2017 #369 Κοινοποίηση Ιούνιος 28, 2017 11 minutes ago, Thresh86 said: Μπορεί να είναι βουλωμένο φίλτρο Δεν μπορεί. Δεν είναι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Ιούνιος 29, 2017 #370 Κοινοποίηση Ιούνιος 29, 2017 πριν 19 ώρες, το μέλος kpetros έγραψε: cbf125 νεκρα με πολλες το εκανα μονο για σφαιρικη αποψη περι του θεματος Αμα το παω και μου το φτιαξει , μετα τι θα χουμε να συζητησουμε ??? Σφαιρικά θα πάρεις τις μπιέλες στο χέρι Αμα θες , ποσταρε και στο Μοτο thread τις εμπειρίες σου , οδηγώ το ξαδελφάκι του αυτό το διάστημα. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Ιούνιος 29, 2017 #371 Κοινοποίηση Ιούνιος 29, 2017 1 hour ago, Thresh86 said: Σφαιρικά θα πάρεις τις μπιέλες στο χέρι Αμα θες , ποσταρε και στο Μοτο thread τις εμπειρίες σου , οδηγώ το ξαδελφάκι του αυτό το διάστημα. Για ποιό λόγο; Υπάρχει κάποιο πρόβλημα στο συγκεκριμένο μηχανάκι ή γενικά το λες; Επίσης, αν δεν κάνω λάθος έχει μόνο μία. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Ιούνιος 29, 2017 #372 Κοινοποίηση Ιούνιος 29, 2017 Δεν κάνεις λάθος, έχει όντως μια όντας μονοκύλινδρο. Η έκφραση πάει έτσι. Η ουσία είναι οτι όντως έχει πρόβλημα (αυτό αναλύουμε) αλλά είναι κακή πρακτική το στροφάρισμα σε νεκρά, γενικά. π.χ η Merc στη C200K (W203) περιορίζει το στροφάρισμα μέχρι τις 4000 στροφές σε νεκρά για ένα μοτέρ με κόφτη στις 6000+ Link to comment Share on other sites More sharing options...
slalom Ιούνιος 29, 2017 #373 Κοινοποίηση Ιούνιος 29, 2017 Πολλα νεα μοτερ εχουν διαφορες προστασιες Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpetros Ιούνιος 29, 2017 #374 Κοινοποίηση Ιούνιος 29, 2017 πριν 6 ώρες, το μέλος Thresh86 έγραψε: Σφαιρικά θα πάρεις τις μπιέλες στο χέρι Αμα θες , ποσταρε και στο Μοτο thread τις εμπειρίες σου , οδηγώ το ξαδελφάκι του αυτό το διάστημα. Γενικα τις εμπειριες μου ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Ιούνιος 29, 2017 #375 Κοινοποίηση Ιούνιος 29, 2017 Ε ναι , εχεις πολλές ? Πως τη λεγανε αυτή που εκανε το καλύτερο σπετζοφαι εκείνο το βραδυ στο καμπινγκ στην Ικαρια μετα από μέρες , που κοντεψατε να φατε τα πομολα και τους μεντεσεδες απο την πείνα , αν γουσταρεις το ορχηστρικό Περουβιανο μεταλ , αμα θεωρεις οτι Το Ρετιρε ειναι οτι καλυτερο εχει προσφέρει η Ελ τηλεόραση , αν ο Παγκαλος σε πειθει για επομενος james bond ( ο κανονικος , οχι του forum ) κλπα Αμα θες μετα , ριξε και μια δυο γραμμες για το cbf περι αξιοπιστιας , κόστους ανταλλακτικών, οδηγικης συμπεριφοράς , ετσι για το yolo 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Ιούνιος 29, 2017 #376 Κοινοποίηση Ιούνιος 29, 2017 (edited) Καλου κακου ριξε μια ματια την μπαταρια σου μηπως φουσκωσε. Φταιχτης για το ανοτερω προβλημα= ανορθωτης Μετρηστε επισης και τα πηνια του. Ολα αυτα καθαρα λογω καλοκαιριου καθαρα λογω οτι ειναι χονδα ε και μια ταση προς ανορθωτες και πηνεια την εχουν. Δες μπουζι αν εχει να αλλαχθει καιρο.Φιλτρο αερος φιλτροκουτι σε τι κατασταση ειναι (το βλαμμενο το FMX ειχε το φιλτροκουτι στο πλαι στο ποδι και ειχε την μανια να ρουφαει οτι εβαζα κατω απο την σελα.ρελαντι οκ οταν γκαζωνες εσβηνε ) http://www.roadandtrack.com/new-cars/car-technology/g6730/new-cars-naturally-aspirated-v8/ Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 29, 2017 από 2cpu 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Ιούνιος 30, 2017 #377 Κοινοποίηση Ιούνιος 30, 2017 @2cpu Καλο το FMX για βολταδικο μηχανακι ? Κινητήρα απο dominator είχε αυτο ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Ιούνιος 30, 2017 #378 Κοινοποίηση Ιούνιος 30, 2017 Αναλογα την βολτα.Θεσσαλονικη -Κατερινη no go Θεσσαλονικη-Χαλκιδικη εχμμ ε να.. Θεσσαλονικη -Θεσσαλονικη οκ . Eιχε κουραστικη θεση οδηγησης βασικα.Ησουν αρκετα ψηλα το τιμονι κουραζε τα χερια η δε σελλα ηταν οτι νανε.Αν δεν ειχες πριαπισμο ειχες στανταρ μουδιασμενο πωπο.Ειχα παρει την γνησια "σκαφτη" σελλα που εδινε η χοντα γυρισα και το τιμονι προς τον οδηγο ωστε να τον πλησιαζει αρκετα και βελτιωσα την καθημερινη συμβιωση. Ειχε μοτερ απο dominator που σηκωνε τρελλη βελτιωση αν ηθελες να ασχοληθεις. Ηδη με αλλαγη εξατμισεων (Nikko) εβλεπες μια καλη βελτιωση. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Ιούλιος 1, 2017 #379 Κοινοποίηση Ιούλιος 1, 2017 Θυμάμαι στη παρουσίαση στο περιοδικό Moto , στην παρουσίαση που το είχαν Ισπανία. Η Honda το έβγαζε με 37hp , ελέω ρύπων για τον παλιό κινητήρα του Dominator αλλά με εξατμίσεις πήγαινε 43, ίσως λίγο παραπάνω. Γενικά το concept μηχανή βόλτας με ενδιαφέρει ταμάλα το τελευταίο διάστημα, ιδιαίτερα τα χαμηλού κόστους και όχι απαραίτητα πολλών κυβικών. Τις προάλλες , οδήγησα Suzuki SV650 και το Orcal Astor 125 και ενώ προφανώς το SV είναι φοβερό μηχανάκι, το Orcal , αναλογικά για τα κυβικά του , ήταν αρκετά ευχάριστο ενώ δεν χορταίνεις να το βλέπεις σε λεπτομέρειες (είναι ένα μίγμα Bonnie και GT1000). Πιο πολύ ο ήχος με ξενέρωσε (το αντίπαλο Brixton BX 125 ακούγεται πιο σκαμπρόζικα) και λίγο η απόκριση (πολύ διαδρομή το γκριπ). Μαθαίνω βέβαια οτι θα έρθει με Euro4 πλέον και CBS οπότε ίσως να έχει γενικές βελτιώσεις. Γενικα δεν ξέρω, βλέπεις διαφορετικών κατηγοριών αλλά πολύ ενδιαφέροντα μηχανάκια, απο Kawi Anhelo 250 στη πένα μέχρι CBF600S και FMX650 , μπαίνουν σκέψεις... 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpetros Ιούλιος 1, 2017 #380 Κοινοποίηση Ιούλιος 1, 2017 On 6/29/2017 at 9:14 ΜΜ, το μέλος Thresh86 έγραψε: Αμα θες μετα , ριξε και μια δυο γραμμες για το cbf περι αξιοπιστιας , κόστους ανταλλακτικών, οδηγικης συμπεριφοράς , ετσι για το yolo Η αξιοπιστια του νομιζω ειναι τοπ , το εχω σχεδον 5 χρονακια (το πηρα 21κ χιλιομετρα , τωρα γραφει 33κ ) και η μονη ζημεια που μου εχει κανει , ειναι να πεθανει η μπαταρια και τωρα αυτο που γραφω (θενκς @2cpu για τις προτασεις σου , θα το κοιταξω λειαν συντομος ) . Το κοστος των ανταλλακτικων ειναι καπως περιεργο , διοτι παρα το γεγονος οτι τα "απλα" , τακακια κλπ ειναι φτηνα , ολα τα υπολοιπα ειναι ακριβα . Ας πουμε λαστιχα που ναι μεν δεν αλλαζεις συχνα , εχουν 120-130ε(ειναι και 2 φορες πιο χοντρο απο παπακι ομως ε ) ..... οταν ειχα τρακαρει φαντασου το τεποζιτο κοστιζε 150ε και τα πλαστικα μια 30-40αρα το καθε ενα (αν θυμαμαι καλα ) . Η οδηγικη του συμπεριφορα μου αρεσει και μετα απο τοσα χρονια εχει γινει ενα με εμενα , παρα το γεγονος οτι ειναι 120κιλα +85 εγω , η επιταχυσνη ειναι παραπανω απο αρκετη , φρεναρισμα μπομπα και φυσικα λογο του μεγεθους μπορει να ελισσεται ανετα στην πολη . 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now