kpetros Οκτώβριος 1, 2016 #302 Οκτώβριος 1, 2016 (edited) cbf125 , δε μου εκοψε να βαλω φουλ φωτο Έγινε επεξεργασία Οκτώβριος 1, 2016 από kpetros 1
2cpu Οκτώβριος 1, 2016 #303 Οκτώβριος 1, 2016 μισες δουλειες n00ba on other news https://en.wikipedia.org/wiki/Honda_RVF400 συντομα κοντα μας... 3
Thresh86 Οκτώβριος 1, 2016 #304 Οκτώβριος 1, 2016 @2cpu δώσε ίνφο στο λαό! Κόσμημα o V4. @kpetros ευχαριστημένος απο το μηχανάκι ?
kpetros Οκτώβριος 1, 2016 #305 Οκτώβριος 1, 2016 πριν 1 λεπτό, το μέλος Thresh86 έγραψε: @2cpu δώσε ίνφο στο λαό! Κόσμημα o V4. @kpetros ευχαριστημένος απο το μηχανάκι ? Ειναι μοντελο του 2009 και το ειχα παρει 2ρο χερι πριν 3-4 χρονια με 21-21κ χιλιομετρα επανω σε τιμη που μεχρι και σημερα θα ελεγες οτι ειναι ευκαιριαρα . Ο λογος που διαλεξα αυτο και οχι κανα αλλο παπακι ειναι η αισθηση ελεγχου με τον συμπλεκτη καθως και τα χοντρα λαστιχα , αναρωτιεμαι πως γινεται κατι τρελοι με παπακια να γκαζωνουν με λαστιχα ποδηλατου .... . Φυσικα εχει παραπανω κιλακια αλλα νομιζω ειναι καλο trade με αυτα τα εξτρα που προσφερει η κατηγορια του .Στην εθνικη αμα βγω παω με 5η και μισο γκαζακι στα 80κμ/ω ενω αμα το ανοιξω εντελως ισως ποιασω και κανα 100αρι αλλα δεν βλεπω το νοημα σε αυτο . Μεσα στην πολη ειναι πολυ ευελικτο και με 10ε βγαζω πανω απο 300χιλιομετρα και απο συντηρηση νομιζω ειναι οτι πιο φτηνο υπαρχει - χωρις να εχω αποψη για μηχανες μεγαλυτερου κυβισμου . Γενικα νομιζω πως το cbf125/250 - ybr125/250 ειναι ακριβος οτι χρειαζετε καποιος για μετακινηση εντος πολης + μια μικρη εμβελεια εκτος 1
Thresh86 Οκτώβριος 2, 2016 #306 Οκτώβριος 2, 2016 Μια χαρά , αν έχει και το ίδιο μοτερ του PCX , ακόμη καλύτερα. Έχεις το fl με το στροφόμετρο ?
Tomahawk Οκτώβριος 2, 2016 #308 Οκτώβριος 2, 2016 (edited) 17 hours ago, kpetros said: Γενικα νομιζω πως το cbf125/250 - ybr125/250 ειναι ακριβος οτι χρειαζετε καποιος για μετακινηση εντος πολης + μια μικρη εμβελεια εκτος Για μια πόλη σαν την Αθήνα το ιδανικό μηχανάκι είναι κάτι ψιλοεντουροειδές. DRZ, KLE, AX-1, XT, XR κλπ. Έχεις το γκάζι για ελιγμούς, 19αρι τροχο και αντίστοιχες αναρτήσεις να μην καταλαβαίνεις τις (άπειρες) λακούβες και τα αντίστοιχα φρένα. Και ρωτάω εγώ γιατί θα σπάσει το κεφάλι μέχρι τον Φεβρουάριο... Super Duke 990 '07+ ή GSXR 600 '08? Έγινε επεξεργασία Οκτώβριος 2, 2016 από Tomahawk
swatoner Οκτώβριος 2, 2016 #309 Οκτώβριος 2, 2016 (edited) 4 hours ago, Tomahawk said: Για μια πόλη σαν την Αθήνα το ιδανικό μηχανάκι είναι κάτι ψιλοεντουροειδές. DRZ, KLE, AX-1, XT, XR κλπ. Έχεις το γκάζι για ελιγμούς, 19αρι τροχο και αντίστοιχες αναρτήσεις να μην καταλαβαίνεις τις (άπειρες) λακούβες και τα αντίστοιχα φρένα. Και ρωτάω εγώ γιατί θα σπάσει το κεφάλι μέχρι τον Φεβρουάριο... Super Duke 990 '07+ ή GSXR 600 '08? Τι θέλεις να κάνεις; Μηχανακι μιας κυριακής ή μηχανακι, καγκουρας κάθε μέρα και βόλτα Κυριακή; Έγινε επεξεργασία Οκτώβριος 2, 2016 από swatoner
swatoner Οκτώβριος 2, 2016 #311 Οκτώβριος 2, 2016 1 minute ago, kpetros said: Να μας παιρνει τα αυτια θελει XD ΚΤΜ με akrap ατάποτες και πρόγραμμα τότε. Προσωπικά θα έπαιρνα SM γιατί μπορείς να παίξεις στην αθήνα. Πάς και μια βόλτα touring στην τελική. Με το GSXR μόνο Κυριακή θα το χαρείς βολτά. Έχω περάσει και από τα δύο είδη μηχανής και το λέω. Και αρκετά RR είχα αλλά και streetfight.
Tomahawk Οκτώβριος 2, 2016 #312 Οκτώβριος 2, 2016 Για καθημερινή χρήση στη πόλη έχω scooter και δουλειά πάω με μετρό. Θα είναι για καμιά βραδινή βόλτα, σ/κ (Σούνιο, Επίδαυρο κλπ) και Μέγαρα/Σέρρες trackdays... Πολυεστερικά, racing βαψίμο κλπ αυτά εννοούνται.
fuz10n Οκτώβριος 2, 2016 #313 Οκτώβριος 2, 2016 SS τοτες το ρωτας? το γυμνο δεν ειναι για πανω απο 140 πολλη ωρα θα τρελαθεις. με το αλλο θα αρμενιζεις με 200 και θα κουτουλας απο τη νυστα. σε στροφες πιο κουραστικο βεβαια, αλλα και γρηγοροτερο.......... μεγαρα τα ιδια.... μικρη πιστα. και με εντουρακι μοταρντακι μπαινεις και περνας απο πανω το 70% των supresportαδων
Tomahawk Οκτώβριος 2, 2016 #314 Οκτώβριος 2, 2016 (edited) 4 hours ago, fuz10n said: SS τοτες το ρωτας? το γυμνο δεν ειναι για πανω απο 140 πολλη ωρα θα τρελαθεις. με το αλλο θα αρμενιζεις με 200 και θα κουτουλας απο τη νυστα. σε στροφες πιο κουραστικο βεβαια, αλλα και γρηγοροτερο.......... μεγαρα τα ιδια.... μικρη πιστα. και με εντουρακι μοταρντακι μπαινεις και περνας απο πανω το 70% των supresportαδων SS είναι νόμος, το ξέρω, αλλα και το SD είναι κάτι το διαφορετικό και σίγουρα σε πίστες όμως Μέγαρα και Σέρρες μπαίνει με αξιώσεις γιατί έχει πολύ καλό στήσιμο... Είχα RS 125 και SV 650, έχω μπει Μέγαρα πάνω απο 15 φορές. 1o TD όταν είχα πάρει το SV Airoh GP500 Έγινε επεξεργασία Οκτώβριος 2, 2016 από Tomahawk
swatoner Οκτώβριος 3, 2016 #315 Οκτώβριος 3, 2016 Μέγαρα σημαίνει λάστιχα. Λάστιχα σημαίνει λεφτά. Λεφτά για λάστιχα σε SS σημαίνει 200+. Εκτός να φοράς μεταχείρο κάθε φορά. Σκέψου το καλά. Εντωμεταξύ το GSXr παίζει να σου βγαίνει ποιο φτηνό σε service κλπ.
fuz10n Οκτώβριος 3, 2016 #316 Οκτώβριος 3, 2016 ναι γιατι με τα μεταχειρα δε θες λεφτα. παραπανω θες την εχω φαει. το μεταχειρο λαστιχο απο πιστα δεν ειναι για να βγαλεις trackdays, ειναι για να το κρατησεις για πολη. για πιστα συμφερει καινουριο πισω η μπρος οταν τελιωνουν, και καποια στιγμη πρεπει να βαλεις και κουβερτες για περισσοτερη οικονομια.
swatoner Οκτώβριος 3, 2016 #317 Οκτώβριος 3, 2016 Just now, fuz10n said: ναι γιατι με τα μεταχειρα δε θες λεφτα. παραπανω θες την εχω φαει. το μεταχειρο λαστιχο απο πιστα δεν ειναι για να βγαλεις trackdays, ειναι για να το κρατησεις για πολη. για πιστα συμφερει καινουριο πισω η μπρος οταν τελιωνουν, και καποια στιγμη πρεπει να βαλεις και κουβερτες για περισσοτερη οικονομια. depends Το τι κυνηγάς και το τι θέλεις. Εγώ trackdays έσκαγα 300άρα σε λάστιχα μπρος πίσω συν τα υπόλοιπα έξοδα. Αλλά αν δεν κυνηγάς χρόνους κάνεις και το κέφι σου με μεταχειρισμένα. Όλα εξαρτώνται απο τι θέλεις και μπορείς. Προσωπικά δε θα ξαναπήγαινα σε Supersport γιατί είναι άθλημα με τσέπη και το μηχανάκι το χαίρεσαι μια Κυριακή μόνο. Ούτε για καφέ δεν βολεύει.
fuz10n Οκτώβριος 3, 2016 #318 Οκτώβριος 3, 2016 ε ναι ειναι τι γουσταρεις. εμενα μ αρεσει και για καφε. ειχα ζ750 παλια καλο χρυσο αλλα αμα σ αρεσει η πανω κατηγορια τελειωσε πας και σουπερμαρκετ μεταχειρισμενα αναλογως τι θα βρεις ξερεις... αλλα συνηθως ειναι ψιλοτελειωμενα δεξια και δε μπορεις να κανεις πολλα πολλα ακομα και με τουμπαρισμα. μονο πιστα θελει καινουριο και κουβερτες. αμα βολταρεις και δρομο σιγουρα βολευει μεταχειρισμενα. τελευταια ειναι αναρπαστα κι αυτα!!
swatoner Οκτώβριος 3, 2016 #319 Οκτώβριος 3, 2016 15 minutes ago, fuz10n said: ε ναι ειναι τι γουσταρεις. εμενα μ αρεσει και για καφε. ειχα ζ750 παλια καλο χρυσο αλλα αμα σ αρεσει η πανω κατηγορια τελειωσε πας και σουπερμαρκετ μεταχειρισμενα αναλογως τι θα βρεις ξερεις... αλλα συνηθως ειναι ψιλοτελειωμενα δεξια και δε μπορεις να κανεις πολλα πολλα ακομα και με τουμπαρισμα. μονο πιστα θελει καινουριο και κουβερτες. αμα βολταρεις και δρομο σιγουρα βολευει μεταχειρισμενα. τελευταια ειναι αναρπαστα κι αυτα!! Είναι λόγο εποχών. Θυμάμαι πολλοί αλλάζαν λάστιχα μετά την πίστα και ήταν σαν καινούργια. Και εμένα τα πρώτα μου δύο ζευγάρια σαν καινούργια ήταν. Βέβαια τώρα έχουν αλλάξει λίγο οι εποχές αλλά βρίσκεις ακόμα λάστιχα εισαγωγής μεταχειρισμένα.
Tomahawk Οκτώβριος 3, 2016 #320 Οκτώβριος 3, 2016 Σίγουρα είναι ακριβό σπορ αλλα ok δε θα τα πάρω μαζί μου, ούτε βέβαια θα είμαι κάθε σ/κ πίστα. Για μεταχειρισμένα λάστιχα δε το συζητάμε καν, ο μόνος λόγος για να πάρει κάποιος μεταχειρισμένα είναι να βάλει λιωμένα slick για να πουλάει μούρη στη καφετέρια όπως αρκετά καγκούρια.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now