Thresh86 Ιούλιος 27, 2016 #281 Ιούλιος 27, 2016 Honda CBR 250 RR (JDM) http://www.visordown.com/motorcycle-news-new-bikes/honda-officially-reveals-cbr250rr 2
Wizard! Ιούλιος 29, 2016 #282 Ιούλιος 29, 2016 ^^^^^^ Πανέμορφο! Έχει κανείς προσωπική εμπειρία από Ducati 848 ; Έχω ψηθεί σοβαρά να τα σκάσω κι έχω βρει ένα "χαρτί" που το δίνουν 8.000€. Έξοδα; Service; Συντήρηση; Προβλήματα;
Thresh86 Ιούλιος 29, 2016 #283 Ιούλιος 29, 2016 Φακ μι ντεντ , που λεει και ο ozzyman , είναι φανταστικό .- Διαφαίνεται ένα θέμα μικρό -> http://www.ducati.org/forums/848/5458-848-problems-not-7.html και πρακτικά το κόστος μιας Ducati με συντήρηση (αν και λογικά θα βρεις κάποιο εξουσιοδοτημένο σε χαμηλότερο κόστος). Και μερικές εμπειρίες https://www.reddit.com/r/Ducati/comments/1c4rto/thinking_about_buying_a_ducati_848/ https://thatducatiguy.wordpress.com/2009/03/08/ducati-848-12000km-report/ Σε καταλαβαίνω πάντως, προσωπικός έρωτας με Ducati 999 εδώ και χρόνια. ΥΓ σύντομη εμπειρία με παραπλήσια Ducati (Monster 821) έδειξε ροπάτο κινητήρα, καλά φρένα, όμορφη εμφάνιση ,ωραίο ήχο, πολλούς κραδασμούς , επιθετική θέση οδήγησης. 1
Wizard! Ιούλιος 29, 2016 #284 Ιούλιος 29, 2016 35 minutes ago, Thresh86 said: Σε καταλαβαίνω πάντως, προσωπικός έρωτας με Ducati 999 εδώ και χρόνια. Κοίτα, είναι πολύ όμορφη, αλλά έρωτα δεν έχω. Όλες μου οι μηχανές ήταν Honda 4κύλινδρες εν σειρά. Σκέφτηκα να δοκιμάσω κάτι διαφορετικό και τι καλύτερο από μια Ducati. Απλά δε θέλω να το μετανοιώσω κιόλας και επειδή θα τη χρησιμοποιώ καθημερινά και όχι δυό βόλτες το μήνα, δε θέλω να αγοράζω άλλη μία το χρόνο από το κόστος συντήρησης.
2cpu Ιούλιος 29, 2016 #285 Ιούλιος 29, 2016 Να στο πω καπως ετσι. Ειναι γ@μ@τη ειναι ζουπερ κροταλιζει πιστολιαζει αλλα το θεμα ενα ειναι. Παλι θα παρεις ενα χονδα και παλι θα το ευχαριστιεσε και δεν θα πεις "αραγε να περνα ενα ντουκ ντουκ?" 1
HotPeanut Ιούλιος 31, 2016 #287 Ιούλιος 31, 2016 (edited) Έχουμε νέο σχολιαστή της F1 στην ερτ; edit: Λάθος θέμα. Έγινε επεξεργασία Ιούλιος 31, 2016 από honda22
Wizard! Αύγουστος 2, 2016 #288 Αύγουστος 2, 2016 On 7/29/2016 at 4:04 PM, 2cpu said: Να στο πω καπως ετσι. Ειναι γ@μ@τη ειναι ζουπερ κροταλιζει πιστολιαζει αλλα το θεμα ενα ειναι. Παλι θα παρεις ενα χονδα και παλι θα το ευχαριστιεσε και δεν θα πεις "αραγε να περνα ενα ντουκ ντουκ?" Προς το παρόν, είμαι μεταξύ του να πάρω το 848, μιλάω για ένα συγκεκριμένο που είναι σε άριστη κατάσταση ή να πάρω ένα scooter. Δηλαδή, ή κάτι για να κάνω τη δουλειά μου και τέλος, ή για την κ@βλα μου. Το θέμα είναι, πως είχα scooter στην Αθήνα, κάνοντας καθημερινά 60χλμ και ζήταγε συνέχεια, έχοντας 35000 στο κοντέρ. Οπότε, σκέφτομαι το να πάω σε μια τέτοια λύση σημαίνει να δώσω 4-5.000 για κάτι αξιόλογο που θα είναι μόνο για το commute. Ενώ αν δώσω 7.500€, παίρνω κάτι που δε συγκρίνεται. Endurάκια και λοιπές παραπλήσιες λύσεις, αποκλείονται. Το scooter το σκέφτομαι γιατί λόγω καιρού εδώ, παρέχει σαφώς καλύτερη προστασία από οτιδήποτε άλλο, το έζησα. Οπότε, ή πάω σε αυτό, ή αν πάρω κανονική μηχανή, πάω στο 848.
Tomahawk Αύγουστος 2, 2016 #290 Αύγουστος 2, 2016 28 minutes ago, Wizard! said: Το θέμα είναι, πως είχα scooter στην Αθήνα, κάνοντας καθημερινά 60χλμ και ζήταγε συνέχεια, έχοντας 35000 στο κοντέρ. Το scooter το σκέφτομαι γιατί λόγω καιρού εδώ, παρέχει σαφώς καλύτερη προστασία από οτιδήποτε άλλο, το έζησα. Σε αυτο να πω πως τα μόνα scooter που είναι φανταστικά όσον αφορά το κόστος χρήσης / συντήρησης είναι τα Honda. Έχουμε δυο SH, με 50k+ χλμ το καθένα, στην οικογένεια και πραγματικά δε ζητάνε τίποτα, ιμάντας στα 25k χλμ (και αν) και μπίλιες (10€) στα 10k (επίσης και αν). Εκτός απο λάδια/μπίλιες/ιμάντα και αναλώσιμα τύπου τακάκια δε θα χρειαστείς ποτέ κάτι άλλο. Δες για SH 300 αν καταλήξεις σε scooter. Απο την άλλη, η μηχανή είναι κάτι τελείως διαφορετικό και δεν συγκρίνονται. Αν σε βολεύει μια μοτοσυκλέτα στην καθημερινή σου μετεακίνηση είσαι μια χαρά, αλλιώς σύντομα θα μετανιώσεις για την αγορά σου απο άποψη λειτουργικότητας/πρακτικότητας και θα σκέφτεσαι "γιατί δεν αγόρασα scooter?"... 1
Wizard! Αύγουστος 2, 2016 #291 Αύγουστος 2, 2016 35 minutes ago, Thresh86 said: 848 για commuter ? 33 minutes ago, Tomahawk said: Αν σε βολεύει μια μοτοσυκλέτα στην καθημερινή σου μετεακίνηση είσαι μια χαρά, αλλιώς σύντομα θα μετανιώσεις για την αγορά σου απο άποψη λειτουργικότητας/πρακτικότητας και θα σκέφτεσαι "γιατί δεν αγόρασα scooter?"... Βασικά, πριν το scooter, είχα ως "commuter" το CBR1000RR. Αισθανόμουν πολύ καλύτερα πάνω του, παρά με το scooter. Οπότε, δε με ενοχλεί αυτό, μόνο λόγω κόστους το είχα αλλάξει και το ίδιο κοιτάω κι εδώ. Οκ, μια μεγάλη μηχανή θα έχει σαφώς μεγαλύτερο κόστος συντήρησης από ένα scooter, αλλά θέλω να δω πόσο περίπου, μη βρεθώ προ τετελεσμένων γεγονότων. Όσο για το Honda, το θέμα είναι να βρω. Κοίταξα πχ για διαθέσιμα, μοντέλο 2010 και μετά, και δεν υπάρχει κανένα, οπότε δεν έχω επιλογές. Μην ξεχνάτε ότι εδώ, δεν είναι τόσο δημοφιλείς οι μοτοσυκλέτες και οι επιλογές είναι μετρημένες.
Thresh86 Αύγουστος 2, 2016 #292 Αύγουστος 2, 2016 Tα Honda superbike είναι απο τα πιο φιλικά που υπάρχουν ενώ τα Ducati απο τα πιο δύσκολα για καθημερινή μετακίνηση (απότομα φρένα, κραδασμοί, ζέστη L2, θέση οδήγησης) Γενικά , αν θες κάτι για commuter σε μηχανή και να είναι Ducati , μάλλον κοιτάς κάτι σε Hypermotard / Scrambler. Σε superbike Duc για ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ μετακίνηση, είσαι ήρωας , period και έχεις τον αμέριστο θαυμασμό όλης της ανθρωπότητας. Εγώ θα σε πρότεινα για κάποιου είδους Nobel / παράσημο Ερ.Σταυρού / κλειδί Bologna 1
Wizard! Αύγουστος 2, 2016 #293 Αύγουστος 2, 2016 17 minutes ago, Thresh86 said: Tα Honda superbike είναι απο τα πιο φιλικά που υπάρχουν ενώ τα Ducati απο τα πιο δύσκολα για καθημερινή μετακίνηση (απότομα φρένα, κραδασμοί, ζέστη L2, θέση οδήγησης) Κραδασμοί; Τι κραδασμοί; Δεν είναι και κανένα δικύλινδρο! Oh wait...! Ναι, μετά το ηλεκτρικό της Honda, ίσως μου ξενίσει αυτό, αλλά όπως είπα, θέλω κάτι διαφορετικό. Για τη θέση τώρα, επειδή ανέβηκα, δεν είναι μεγάλη η διαφορά. Λείπει και το φαρδύ ντεπόζιτο. 17 minutes ago, Thresh86 said: Γενικά , αν θες κάτι για commuter σε μηχανή και να είναι Ducati , μάλλον κοιτάς κάτι σε Hypermotard / Scrambler. Μπα. Αν δε μου αρέσει, δεν το καβαλάω και αυτά δε μου αρέσουν καθόλου. Ξέρεις πως είναι, σα γκόμενα. Χίλια καλά να έχει, πρέπει να σε τραβάει 17 minutes ago, Thresh86 said: Σε superbike Duc για ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ μετακίνηση, είσαι ήρωας , period και έχεις τον αμέριστο θαυμασμό όλης της ανθρωπότητας. Εγώ θα σε πρότεινα για κάποιου είδους Nobel / παράσημο Ερ.Σταυρού / κλειδί Bologna Το κλειδί Bologna δενκακό! Δε νομίζω ότι είναι τόσο δύσκολα τα πράγματα. Στο ducati.org θα δεις αρκετό κόσμο που το χρησιμοποιεί καθημερινά και μέσα στην πόλη. Προφανώς και δεν είναι σχεδιασμένη για αυτό, αλλά για εμάς που αγοράζουμε μιά μηχανή για να τη χαρούμε και όχι για 1-2 βόλτες το μήνα, είναι αναγκαίο κακό. Τα κύρια προβλήματα που βρήκα ήταν στο κάθισμα και το συμπλέκτη που αλλάζουν εύκολα. Επίσης για ζελατίνα, τα ίδια είχα με το CBR και δεν την άλλαξα. Ζέστη στα @@, επίσης με το CBR αν κόλλαγες στην κίνηση, είχες θέμα, αλλά εδώ το καλοκαίρι παίζει 15-25°, οπότε σίγουρα δεν είναι το ίδιο. Επίσης, αυτό που έγραφαν σε όλα τα threads ήταν το κόστος. Αυτό με καίει. Βέβαια, εδώ δεν είναι φθηνά ούτε τα λεωφορεία. Μένω 9χλμ μακρυά από τη δουλειά μου και δίνω 12€ τη μέρα, δηλαδή ~250€ το μήνα και τρώω >1 ώρα στο δρόμο και στις στάσεις. Με μια μηχανή θα είμαι εδώ σε 10 λεπτά. Εδώ που είμαι τώρα, όλη η διαδρομή είναι σε περιφερειακό δρόμο 2-3 λουρίδων, οπότε δε θεωρείται πόλη, αλλά δεν το παίρνω ως δεδομένο γιατί μπορεί να αλλάξω δουλειά και να είναι στο κέντρο. 1
Thresh86 Αύγουστος 2, 2016 #294 Αύγουστος 2, 2016 O κόσμος συνήθως υπερβάλλει με κάτι που του αρέσει , το ίδιο συμβαίνει και σε φόρα ιδιοκτητών π.χ η Yanet Garcia μπορεί να μιλά για την καταστροφή του κόσμου , αμφιβάλλω οτι κανείς θα δώσει σημασία , θα τρέξει σε καταφύγιο Το καλό είναι οτι έχεις εμπειρία με superbike ως commuter, άρα ξέρεις.
2cpu Αύγουστος 3, 2016 #295 Αύγουστος 3, 2016 Τελευταια βολτα σημερα... Αυριο παει στον νεο ιδιοκτητη της... Tο καλο ειναι θα την βλεπω καθε μερα και θα μπορω να την ξανακανω βολτες μιας και θα την παρει ο κολλητος-κουμπαρος μου.
Wizard! Αύγουστος 3, 2016 #296 Αύγουστος 3, 2016 46 minutes ago, 2cpu said: Τελευταια βολτα σημερα... Αυριο παει στον νεο ιδιοκτητη της... Tο καλο ειναι θα την βλεπω καθε μερα και θα μπορω να την ξανακανω βολτες μιας και θα την παρει ο κολλητος-κουμπαρος μου. Σε καταλαβαίνω απόλυτα... Είχα το CBR 1 χρόνο ακούνητο, λόγω οικονομικώ και λόγω ζημιάς που δεν είχα χρήματα να φτιάξω. Τελικά το έφτιαξα, πήγα με τη γυναίκα μου μια τελευταία βόλτα σε έναν αγαπημένο μας προορισμό, το Ναύπλιο και την επόμενη μέρα το πρωί, πουλήθηκε. Το ότι είμαι εδώ και φτιάξαμε τη ζωή μας, σε εκείνη το χρωστάω, γιατί με τα λεφτά που πήρα, πέρασα τον 1ο μήνα μέχρι να πληρωθώ από εδώ. 1
Thresh86 Σεπτέμβριος 15, 2016 #297 Σεπτέμβριος 15, 2016 (edited) sweet http://www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/2016/september/honda-cb300-gets-tt-treatment/ Έγινε επεξεργασία Σεπτέμβριος 15, 2016 από Thresh86 * 3
kpetros Οκτώβριος 1, 2016 #300 Οκτώβριος 1, 2016 Σημερα πηρα το μηχανακι απο σερβις , αλλαξε τα παντα ολα , απο λαδι μεχρι λαστιχα . Η νυχτα με την μερα στην διαδρομη των 4κμ που εκανα μεχρι να φτασω σπιτι , μιας και ειχα πολυ καιρο να το παω και την τελευταια φορα απλα ειχα αλλαξει λαδι μονος μου . Λιγο πιο βαρυ μου φανηκε αλλα μαλλον ειναι οσπου να το συνηθησω ξανα XD
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now