Jump to content




greekfragma

Recommended Posts

Τωρα κοιτουσα κατι βιντεακια.. υπαρχει καποιος λογος που βγαζουν τετοιες εξατμισεις στα νεα μηχανακια ?

Δηλαδη πολυ μεγαλες και χοντρες σε σχεση με την υπολοιπη μηχανη και βλεπω ιδιοκτητες day one πρωτο πραγμα που κανουν ειναι να της αλλαζουν.

Link to comment
Share on other sites

35 λεπτά πριν, το μέλος Proteas έγραψε:

Τωρα κοιτουσα κατι βιντεακια.. υπαρχει καποιος λογος που βγαζουν τετοιες εξατμισεις στα νεα μηχανακια ?

Δηλαδη πολυ μεγαλες και χοντρες σε σχεση με την υπολοιπη μηχανη και βλεπω ιδιοκτητες day one πρωτο πραγμα που κανουν ειναι να της αλλαζουν.

 

Νομιζω εχει να κανει με τα νεοτερα προτυπα για τους ρυπους. Οντως ειναι αρκετα γκουμουτσες οι εξατμισεις σε ολες τις καινουριες μηχανες. Και "πνιγουν" και παρα πολυ το μοτερ οποτε γι αυτο βλεπεις οτι οι περισσοτεροι πανε πολυ γρηγορα σε aftermarket.

 

Κοιτα δω χαλι... Φαση "εχεις λιγη μηχανη πανω στην εξατμιση σου"

 

 

Honda-CBR-Fireblade-2020-motorpoint-07.jpg

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, το μέλος zampONakiaskiou έγραψε:

Αυτό είναι το sport? @kpetros

Έχει κάποια διαφορά από την "απλή" έκδοση εκτός του χρώματος;

Πανέμορφο το κοκκινάκι.

Καλοτάξιδο και πάντα όρθιος. 

 

θενκ γιου 

Οπως το λες , τα χρωματα ειναι που αλλαζουν στην εκδοση S 

 

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, το μέλος kpetros έγραψε:

τα χρωματα ειναι που αλλαζουν στην εκδοση S

Ως γνωστόν τα κόκκινα μηχανάκια είναι πιο γρήγορα. 🤣

 

Μεγειές και καλοτάξιδο. Πιο πρακτικό το αυτόματο για μες την πόλη, το μόνο σίγουρο.

Link to comment
Share on other sites

On 15/2/2023 at 12:53 ΜΜ, το μέλος Proteas έγραψε:

Τωρα κοιτουσα κατι βιντεακια.. υπαρχει καποιος λογος που βγαζουν τετοιες εξατμισεις στα νεα μηχανακια ?

Δηλαδη πολυ μεγαλες και χοντρες σε σχεση με την υπολοιπη μηχανη και βλεπω ιδιοκτητες day one πρωτο πραγμα που κανουν ειναι να της αλλαζουν.

 

Euro 5 για ρύπους όπως και για θόρυβο ενώ μαθαίνω οτι υπάρχουν περιοχές στην Ευρώπη που είναι έξτρα αυστηρές σε εκπεμπόμενα db 

(π.χ Tyrol)

 

Ειδικά το Euro 5 είναι που έχει φιμώσει ηχητικά μηχανάκια που παραδοσιακά είχαν εξαιρετικό ήχο (π.χ Yamaha MT-10) και οι κατασκευαστές προσπαθούν με άλλους τρόπους (κυρίως μέσω ενισχυμένων φιλτροκουτιών) να μην χάσουν  σε ηχητική απόδοση οι μηχανές.

 

Φυσικά , η κουλτούρα της αλλαγής εξάτμισης απο τους κατόχους υπάρχει πολλές φορές γιατί ... έτσι :tongueout:  

 

ΥΓ η εξάτμιση του Honda "Fireblade"  CBR-1000RR-R είναι κομψοτέχνημα μπροστά στους υποχρεωτικούς θερμοσίφωνες που κυκλοφορούν 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Λοιπόν μετά από 23 χρόνια λέω να αναβαθμίσω το αγαπημένο μου Honda Super Cub GLX 50cc σε κάποιο 125 scooter που θα μπορεί (και θα θέλει) να οδηγεί και η γυναίκα.

 

Ο τεχνικός στο συνεργείο που πάω το δικό μου, προτείνει το Honda SH Mode 125cc (3030€) που έχει ίδιο κινητήρα με το Honda PCX 125 (3490€). Εγώ κοιτάζω και το Yamaha NMAX 125 (3700€) και το πιο άσχημο για μένα Piaggio Medley (3590€).

 

Αν και έχω δίπλωμα για όσα κυβικά θέλω, με ενδιαφέρει καθαρά για μηχανάκι πόλης (Ρέθυμνο δηλαδή όχι κάτι μεγάλο) όπου θα κάνω λίγα χιλιόμετρα τον χρόνο.

 

Έχετε άποψη ή άλλη πρόταση;

Link to comment
Share on other sites

49 λεπτά πριν, το μέλος tragikos έγραψε:

Λοιπόν μετά από 23 χρόνια λέω να αναβαθμίσω το αγαπημένο μου Honda Super Cub GLX 50cc σε κάποιο 125 scooter που θα μπορεί (και θα θέλει) να οδηγεί και η γυναίκα.

 

Ο τεχνικός στο συνεργείο που πάω το δικό μου, προτείνει το Honda SH Mode 125cc (3030€) που έχει ίδιο κινητήρα με το Honda PCX 125 (3490€). Εγώ κοιτάζω και το Yamaha NMAX 125 (3700€) και το πιο άσχημο για μένα Piaggio Medley (3590€).

 

Αν και έχω δίπλωμα για όσα κυβικά θέλω, με ενδιαφέρει καθαρά για μηχανάκι πόλης (Ρέθυμνο δηλαδή όχι κάτι μεγάλο) όπου θα κάνω λίγα χιλιόμετρα τον χρόνο.

 

Έχετε άποψη ή άλλη πρόταση;

Δεν ξέρω πόσο κάνει, αλλά έβγαλε κι ένα 125 η Aprilia. 

 

Έχω οδηγήσει και τα τρία. 

Για μένα οδηγικα το καλύτερο ήτανε το Medley. 

Πιο συμμαζεμενο, όμορφο σουλούπι, γαμάτο καντράν... 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω με τον τεχνικό σου. Καρφί για το SH... Για μέσα στη πόλη σαν να συνεχίσεις να οδηγάς το παπί θα είναι... Μεγαλύτεροι τροχοί = λιγότερη ενόχληση στη μέση... Χώρος στα πόδια να βάζεις σακουλίτσες/τσάντες και τα τοιαύτα, πετάς και μια βαλιτσούλα πίσω κι είσαι άρχοντας. Είναι και πιο φθηνό από τ άλλα... 

 

Να προσθέσω και το Kymco Agility που είναι στην ίδια φιλοσοφία και λίγα κυβικά παραπάνω για μεγαλύτερη άνεση.. Στο 200άρι αναφέρομαι. Είναι κι αυτό σε καλή τιμή. 

Έγινε επεξεργασία από zampONakiaskiou
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

SH mode ειναι καπως μικροκαμωμενο , καλη επιλογη και οικονομικη αλλα αν μπορεις να δωσεις το κατι παραπανω , νομιζω το SH 150 ειναι και λιγακι πιο ογκοδες και αρκετα πιο δυνατο . 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκριση. Ξέχασα να αναφέρω ότι κοιτάω αποκλειστικά για 125cc γιατί σε αυτά τα κυβικά δεν χρειάζεσαι άλλο δίπλωμα. Προσωπικά έχω για οποιονδήποτε κυβισμό (Α), αλλά η γυναίκα μου θα κάνει το σύστημα κάτοχος διπλώματος αυτοκινήτου για περισσότερο από 6 έτη, άνω των 27 ετών, με 5 πρακτικά μαθήματα.

 

Έχω δει τις προωθητικές σελίδες για αυτά που έγραψα, αλλά θέλω να τα δω και από κοντά.

Link to comment
Share on other sites

Σε αυτην την περιπτωση τοτε , βαζεις την γυναικα να διαλεξει ! 

Κατα την αποψη μου , δεν υπαρχει λαθος επιλογη , οτι και να διαλεξεις πλεον ειναι αριστο .... εξου και οι τραγικες τιμες ολων . 

 

Sh mode ειναι με πατωμα , αν ειναι κριτηριο αγορας αυτο τοτε ειναι μονοδρομος η επιλογη . Με πατωμα προσφερουν και kymco/sym αλλα νομιζω η διαφορα τιμης δεν ειναι αξια για να τα προτιμησεις . 

PCX στην περιπτωση που θελεις μεγαλους χωρους κατω απ οτην σελα  (και το medley εχει πολυ μεγαλο χωρο αλλα λες δεν σου αρεσει οπτικα )

 

Στην περιπτωση που θες το απολυτα φτηνο , θα πηγαινα στο honda vision  , ναι μεν 110cc  αλλα δεν σχεση με το GLX παλι αναβαθμιση ειναι ...... και στα θετικα (για εμενα) ειναι αεροψυχτο αρα ακομα ενας μπελλας λιγοτερος . 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 16/5/2023 at 1:39 ΜΜ, το μέλος tragikos έγραψε:

Λοιπόν μετά από 23 χρόνια λέω να αναβαθμίσω το αγαπημένο μου Honda Super Cub GLX 50cc σε κάποιο 125 scooter που θα μπορεί (και θα θέλει) να οδηγεί και η γυναίκα.

 

Ο τεχνικός στο συνεργείο που πάω το δικό μου, προτείνει το Honda SH Mode 125cc (3030€) που έχει ίδιο κινητήρα με το Honda PCX 125 (3490€). Εγώ κοιτάζω και το Yamaha NMAX 125 (3700€) και το πιο άσχημο για μένα Piaggio Medley (3590€).

 

Αν και έχω δίπλωμα για όσα κυβικά θέλω, με ενδιαφέρει καθαρά για μηχανάκι πόλης (Ρέθυμνο δηλαδή όχι κάτι μεγάλο) όπου θα κάνω λίγα χιλιόμετρα τον χρόνο.

 

Έχετε άποψη ή άλλη πρόταση;

 

Είχα το PCX 125 και μόνο καλά λόγια μπορώ να πω. Κανένα θέμα αξιοπιστίας, ωραίο και ζωηρό μοτεράκι στους 14άρηδες τροχούς,το CBS έκανε δουλειά , φαντάζομαι με ABS ακόμα καλύτερα και πολύ χαμηλές καταναλώσεις. Κράτημα καλό και κυριολεκτικά πήγα στου βοδιού το κέρατο (μη το ψάξετε στο Google Maps).

Χιλιόμετρα εκτός πόλης , βουνό (ασφαλτοστρωμένο εννοώ ε? )  , παραλίες κλπα.

 

Απο θέματα , προφανώς σαν 125 και δη το συγκεκριμένο, 108 km/h είχε κόφτη. 

Η ζελατίνα του ήταν κοντή , εγώ ως 1.77 και για τα χιλιόμετρα που πήγαινε δεχόμουν κανονικά αέρα απο στήθος και πάνω αλλά όχι κάτι ενοχλητικό, καμία σχέση δηλαδή με γυμνή μηχανή και περισσότερα χιλιόμετρα. 

Η ανάρτηση του πολύ μεγάλη διαδρομή δεν έχει οπότε λίγο μαλακά με έντονες λακούβες.

 

Είχα βάλει τα Michelin Pilot City Grip ή κάτι τέτοιο , το Grip δεν το κατάλαβα γιατί το βάλανε στο όνομα :tongueout:

Το τελευταίο λάστιχο που του είχα βάλει ήταν το Dunlop Sportec Street κ είδα το φως το αληθινό. Κράτημα, φρένο και άισθηση, σε scooter.

 

Δε φαντάζομαι οτι το NMax θα υστερεί κάπου , θα έπαιρνα το SH αν έβγαινα περισσότερο εκτός πόλης.

 

Αλήθεια το ευχαριστήθηκα σαν μηχανάκι για πόλη το PCX 125 και όχι μόνο. Κοστίζει αλλά τα αξίζει αν είσαι συνειδητοποιημένος τι παίρνεις.

 

Ελπίζω να σε κάλυψα.

 

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.