Thresh86 Νοέμβριος 21, 2019 #481 Κοινοποίηση Νοέμβριος 21, 2019 Ένας γοητευτικός καννίβαλος , που εξοικιώνεσαι μαζί του απίστευτα γρήγορα. Πολυ καλό σε πάτημα, σπιρτόζικο μοτέρ, σε πριζώνει αλλά το προηγούμενο (προ 2018) είχε αποδεδειγμένα θέματα με το βεντιλατέρ και τη ψύξη του μοτέρ, συν μερικά ακόμη θεματάκια που δεν τα θυμάμαι αυτή τη στιγμή,αναφέρονται όμως σε fora εγχώρια Σε ρελαντί το φετινό μοντέλο , είχε ελαφρώς θορυβώδες βεντιλατέρ που έπαιρνε μπροστά πιο νωρίς οπότε η θερμοκρασία μετά απο 20λεπτη βόλτα ολίγον τσίτα , ήταν ακριβώς στη μέση. Θα σκεφτόμουν επίσης το ανανεωμένο Yamaha MT03 (καλό μηχανάκι γενικά , μερικές προσωπικές εντυπώσεις εδώ ) το Kawi Z400 και το Honda CB300R σε αυτή τη κατηγορία, αφού κυνηγάς αυτό το στυλ. Ενδεχομένως και το ΒMW G310S ,αν και η αντιμετώπιση σε 2 αντιπροσωπείες ήταν λίγο πιο σνομπίστικη κι απο οδηγό Tata Nano σε αντιπροσωπεία Bugatti 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexcrx Νοέμβριος 22, 2019 #482 Κοινοποίηση Νοέμβριος 22, 2019 (edited) 21 hours ago, giorgos2187 said: Τρελο μηχανακι Γι'αυτο με εχει μουρλανει............ 21 hours ago, giorgos2187 said: Να δεις και το 390 adventure που βγηκε και παιζει στα 5990 για προπαραγγελια. No brainer deal. ο δουκας ειναι στο μποϊ μου(1,70 ) οποτε..............ετσι κι αλλιως δεν μου αρεσει το χωμα.....θελω ασφαλτο.......... 21 hours ago, giorgos2187 said: αλλα αν σε παιρνει για ktmαρα... ε, ktmαρα... εχω κανει το ...... παξιμαδι και πιστευω θα με δικαιωσει η αποφαση μου......... 20 hours ago, Thresh86 said: είχε αποδεδειγμένα θέματα με το βεντιλατέρ και τη ψύξη του μοτέρ ναι το διαβασα αυτο και απλα θελει 2 πραγματακια οταν ληξει η εγγυηση..........καλο παραφλου και after market βεντιλατερ............ Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 22, 2019 από alexcrx Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexcrx Νοέμβριος 22, 2019 #483 Κοινοποίηση Νοέμβριος 22, 2019 20 hours ago, Thresh86 said: Θα σκεφτόμουν επίσης το ανανεωμένο Yamaha MT03 το ειδα και αυτο και ειναι πολυ καλο αλλα..........εχω παθει ερωτα με το duke ρε φιλε........... σε θεμα εμφανισης μου αρεσει τρελα,πιο πολυ και απο το mt03,και το z400 και τα αλλα που μου λετε και εσυ και ο Γιωργος........... Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos2187 Νοέμβριος 22, 2019 #484 Κοινοποίηση Νοέμβριος 22, 2019 πριν 37 λεπτά, το μέλος alexcrx έγραψε: ο δουκας ειναι στο μποϊ μου(1,70 ) οποτε..............ετσι κι αλλιως δεν μου αρεσει το χωμα.....θελω ασφαλτο......... Ελα μωρε τωρα... κι εγω 1.70 ειμαι αλλα με vstrom κυκλοφοραω ακομα και μεσα στην πολη. Πάντως σε ταξιδια η διαφορα θα ειναι τεραστια να ξερεις. Και το 390 adventure δεν ειναι δα και θεοβαρο, θα κουμανταρεται ευκολα πιστευω. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexcrx Νοέμβριος 22, 2019 #485 Κοινοποίηση Νοέμβριος 22, 2019 μου θυμισες ενα φιλαρακι που για να πατησει κατω στο φαναρι εχει μαζι του σκαμνακι ενταξει περα απο την πλακα το ξερω οτι παταμε και εμεις κατω ρε συ αλλα μαλλον εχω παθει καψουρα με τον δουκα......... και το adventure μαμαει πραγματικα, 10 κιλα παραπανω απο τον δουκα ειναι.............σαν παιχνιδι θα ειναι και αυτο............ και να σκεφτεις οτι ξεκινησα για το honda gtr 150 και τελικα κατεληξα στο 390......... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos2187 Νοέμβριος 22, 2019 #486 Κοινοποίηση Νοέμβριος 22, 2019 Καλα κανεις. Οταν παιρνεις κατι παρτο σωστο. Εγω αυτης της αποψης ειμαι. Κι εγω για σκουτερ ξεκινησα αλλα vstrom πηρα. Να χεις κατι που λιγο η πολυ να μπορει να τα κανει ολα. Καλοριζικο οποιο και να ειναι παντως! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Νοέμβριος 22, 2019 #487 Κοινοποίηση Νοέμβριος 22, 2019 βασικά , κοίτα και καμια τιμή service , αναλώσιμα κλπα λες οτι τα ζορίζεσαι οικονομικά ο χρυσός κανόνας λεει οτι παίρνεις οτι μπορείς να συντηρήσεις και πάντα κρατάς στην άκρη για τπτα έκτακτο my 2 cents 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakisss Νοέμβριος 29, 2019 #488 Κοινοποίηση Νοέμβριος 29, 2019 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
trib Ιανουάριος 24, 2020 #489 Κοινοποίηση Ιανουάριος 24, 2020 Ας βάλω και τη Μοτοκίνηση στο έτος 2020. Έχει αγοράσει ή γνωρίζει κανείς κάτι περισσότερο για το Daytona T310; Το σκέφτομαι σοβαρά. Είναι και πρώτο στις ταξινομήσεις του 2019. Οικονομικό, καλός εξοπλισμός, γεροδεμένο. Έχω ακούσει για μικρο-προβληματάκια ότι για παράδειγμα μπορεί να κολλήσει το fairing διότι είναι ηλεκτρικό και το ανεβοκατεβάζεις κατά βούληση. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Ιανουάριος 24, 2020 #490 Κοινοποίηση Ιανουάριος 24, 2020 Το μηχανάκι που έχει διχάσει κόσμο. Απο τη μια τα τεστ σε ξένο και εγχώριο τύπο ευχαριστημένοι μαζί του. Απο την άλλη, θεωρείται ότι δεν έχουμε επαρκές δείγμα (πχ 50Κ χλμ), δεν το πολύ γουστάρουν οι παλαιότεροι μηχανόβιοι και στέκονται σε κατι πραγματάκια που βγαίνουν (θα τα δεις και στο ημεδαπό forum zontes-daytona) αλλά και στο "σήμερα είναι η αντιπροσωπεία, αύριο θα είναι? Ενα test ride το δικαιούται λέω εγώ και να τσεκάρεις Versys X300, cb500x, benelli trk251, suzuki dl250 V-Strom,έστω και μτχ 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
trib Ιανουάριος 24, 2020 #491 Κοινοποίηση Ιανουάριος 24, 2020 Το Versys το είχα κατά νου αλλά ξεφεύγει η τιμή. Ενδιαφέρον μου φαίνεται το Benelli. Κοιτάω maximum στα 4000€. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Ιανουάριος 24, 2020 #492 Κοινοποίηση Ιανουάριος 24, 2020 4000 ακούγονται μια χαρά, για καινούργιο λοιπόν το Benelli TRK 251 θα το δοκίμαζα. Τσίμπησα για λίγο πέρυσι ένα Benelli Leoncino 500 , αν μπορεί να σταθεί σαν μέτρο σύγκρισης για το τι εστί new age Benelli και τα έγραψα εδώ Επίσης, επειδή το σκεφτόμουν για μία ενοικίαση σε επικείμενο ταξίδι στην Ιταλία https://www.car.gr/25158490-bmw-g-310-gs Δεν γνωρίζω απο αξιοπιστία πως τα πάει αλλά οι Ινδοί έχουν βελτιωθεί , μονοκύλινδρο κι αυτό και μου αρέσει εμφανισιακά , κι απο το γυμνό του αδερφάκι , το G310R Η BMW επίσης έχει ένα απο τα καλύτερα χρηματοδοτικά της αγοράς, σε περίπτωση καινούργιου. 2 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos2187 Ιανουάριος 24, 2020 #493 Κοινοποίηση Ιανουάριος 24, 2020 Σε αντίστοιχο μπάτζετ πάντως, εγώ προτίμησα vstrom 650 του 2008 μετά από εξωνυχιστικο ψάξιμο και έλεγχο, και ένα μέρος του ποσού σε κράνος γάντια μπουφάν. Παρά τα χρόνια του νομίζω ήταν καλύτερη επιλογή.... 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakisss Ιανουάριος 24, 2020 #494 Κοινοποίηση Ιανουάριος 24, 2020 πριν 8 ώρες, το μέλος Thresh86 έγραψε: 4000 ακούγονται μια χαρά, για καινούργιο λοιπόν το Benelli TRK 251 θα το δοκίμαζα. https://www.car.gr/23517095-benelli-trk-251-abs-extra 2 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
schumifer Ιανουάριος 25, 2020 #495 Κοινοποίηση Ιανουάριος 25, 2020 9 hours ago, giorgos2187 said: Σε αντίστοιχο μπάτζετ πάντως, εγώ προτίμησα vstrom 650 του 2008 μετά από εξωνυχιστικο ψάξιμο και έλεγχο, και ένα μέρος του ποσού σε κράνος γάντια μπουφάν. Παρά τα χρόνια του νομίζω ήταν καλύτερη επιλογή.... O παλιός έρωτας. Την έχεις ακόμη; Για λέγε... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos2187 Ιανουάριος 25, 2020 #496 Κοινοποίηση Ιανουάριος 25, 2020 Φυσικα και την εχω. Δεν την πηρα εγω το 2008, το μοντελο ειναι 2008. Εγω μολις το περασμενο καλοκαιρι την πηρα. Θεωρησα πως στο μπατζετ των 4.000 περιπου ηταν προτιμοτερο να παρω μια μοτοσυκλετα με τα ολα της και ας ειναι παλαιοτερη, παρα ενα μικρο καινουριο μοτοσυκλετακι. Βεβαια, ειδα πολλα μηχανακια. Αυτο που πηρα τελικα, ηταν παρα πολυ καλου φιλου του πατερα μου. Προσεγμενο μεχρι αηδιας, παρα πολυ μεγαλη προικα εξτρα αξεσουαρ, πραγματικα χιλιομετρα... Σαν καινουριος μοτοσυκλετιστης ηθελα να παρω κατι που με το που θα ανεβαινα να μου αποπνεε ασφαλεια και σιγουρια. Και ο ογκος του Vstrom μου εδωσε αμεσως αυτο το συναισθημα. Καθεσαι πανω της και απο κατω σου, μπροστα σου, πισω σου, εχεις μπολικη μηχανη. Σιδεριες, πως το λενε; Λες οτι αμα γινει η στραβη θα απορροφησει ενεργεια και αυτη. Τωρα βεβαια επειδη ειμαι καινουριος οπως ειπα, δεν εχω ξανοιχτει ακομα σε εξορμησεις και εκδρομες.. Θελω πρωτα να ειμαι απολυτα σιγουρος οτι την ελεγχω στον αστικο ιστο σε ταχυτητες των 50 - 90 χλμ/ωρα και μετα να βγω σε δρομους με 120-130. Παντως κανα δυο φορες που γραψαμε μερικα χιλιομετρα μαζιμε τη γυναικα την ευχαριστηθηκαμε. Ανετη και για τους 2, το βαρος των 2 επιβατων το διαχειριζεται πολυ καλα το μοτερ, οποτε μεχρι στιγμης ολα καλα. Αλλα ειπαμε, δεν υπαρχουν απαιτησεις "ανησυχες" . Και αμα λαχει, εχουμε και ρυθμιζομενη wilbers στο κεντρο, αναβαθμισμενα ελατηρια μπροστα, οποτε ολο και κανενα κεφι μπορει να κανει.... 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
schumifer Ιανουάριος 25, 2020 #497 Κοινοποίηση Ιανουάριος 25, 2020 Πωπω, κούκλα, μισή ανάσα είχα φτάσει από το να την πάρω το 2012/2013, μτχ φυσικά, κι εγώ. Ό,τι υπήρχε για αυτήν σε ελληνικό φόρουμ το είχα μελετήσει. Τεσπα! Καλοτάξιδη φίλε, νομίζω όταν αρχίσεις τις μεγάλες βόλτες θα δεις τις ομορφιές της. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Ιανουάριος 25, 2020 #498 Κοινοποίηση Ιανουάριος 25, 2020 Πάντα όρθιος και να τη χαίρεσαι , καταπληκτικό μοτέρ ! Η προσέγγιση είναι λίγο διαφορετική απο τη δικιά μου σκοπιά , όταν είσαι αρχάριος θα προτιμήσεις λογικά κάτι πιο ελαφρύ και με ABS. Μαθαίνοντας και αποκτώντας εμπειρία (με τα λιγότερα δυνατά πεσίματα εύχομαι) , λογικά θα αναζητήσεις κάτι πιο μεγάλο και πιο δυνατό, χωρίς απαραίτητα να το χρειάζεσαι, ρεαλιστικά ή μπορεί και να το χρειάζεσαι γιατί όντως αξιοποιείς στο έπακρο τις δυνατότητες. Και μετά ή θα συνεχίσεις στο ίδιο μονοπάτι και θα αποζητάς το μεγαλύτερο σε κυβικά ή θα θες κάτι πιο ευέλικτο για καθημερινό και θα έχεις κάτι πιο special ας πούμε , για την περιστασιακή βόλτα. Μετά απο 17 χρόνια με διάφορες μηχανές , αυτή τη στιγμή είμαι με ένα PCX 125 για τα της πολης και ένα Transalp650 για τα περιαστικά και εκδρομούλες. Το Transalp, όσο και αν καταλαβαίνω γιατί έχει πουλήσει και τι επακριβώς πρεσβεύει με το ροπάτο μοτέρ του και την αξιοπιστία του θεωρώ οτι το βάρος του είναι πολύ και ψηλά , κάτι που πάντα δυσκολεύει σε κινήσεις με λίγα χιλιόμετρα σε κατηφόρες / ανηφόρες , θέλει να το έχεις κατα νου ανα πάσα στιγμή. Όχι , χωρίς να είμαι γιγαντόσωμος δικηγόρος που έχει ποδοσφαιρική ομάδα, ένα 1.77 το έχω , πατώ δηλαδή κανονικά Βλέποντας παλικάρια να παίρνουν πχ BMW GS1200 χωρίς να έχουν προηγούμενη εμπειρία και να παίρνουν τα βουνά μόνοι τους , με παραξενεύει γιατί αυξάνει αρκετά την πιθανότητα να οδηγήσει σε ατυχείς καταστάσεις. Και τα λέω έχοντας κυκλοφορήσει και ταξιδέψει πολύ με βαρύτερα π.χ με Shadow 400 (+20 κιλά παραπάνω αλλά χαμηλότερα συγκεντρωμένα) my 2 cents , τα συζητάμε προς εμπλουτισμό και εμπειρίες 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos2187 Ιανουάριος 25, 2020 #499 Κοινοποίηση Ιανουάριος 25, 2020 πριν 34 λεπτά, το μέλος schumifer έγραψε: Πωπω, κούκλα, μισή ανάσα είχα φτάσει από το να την πάρω το 2012/2013, μτχ φυσικά, κι εγώ. Ό,τι υπήρχε για αυτήν σε ελληνικό φόρουμ το είχα μελετήσει. Τεσπα! Καλοτάξιδη φίλε, νομίζω όταν αρχίσεις τις μεγάλες βόλτες θα δεις τις ομορφιές της. Ευχαριστώ παρα πολυ φιλε μου, ειλικρινα. Ευχομαι να ερθει στην κατοχη σου οποια μηχανη σου αρεσει κι εσενα, αν δεν εχεις ηδη. πριν 19 λεπτά, το μέλος Thresh86 έγραψε: Πάντα όρθιος και να τη χαίρεσαι , καταπληκτικό μοτέρ ! Η προσέγγιση είναι λίγο διαφορετική απο τη δικιά μου σκοπιά , όταν είσαι αρχάριος θα προτιμήσεις λογικά κάτι πιο ελαφρύ και με ABS. Μαθαίνοντας και αποκτώντας εμπειρία (με τα λιγότερα δυνατά πεσίματα εύχομαι) , λογικά θα αναζητήσεις κάτι πιο μεγάλο και πιο δυνατό, χωρίς απαραίτητα να το χρειάζεσαι, ρεαλιστικά ή μπορεί και να το χρειάζεσαι γιατί όντως αξιοποιείς στο έπακρο τις δυνατότητες. Και μετά ή θα συνεχίσεις στο ίδιο μονοπάτι και θα αποζητάς το μεγαλύτερο σε κυβικά ή θα θες κάτι πιο ευέλικτο για καθημερινό και θα έχεις κάτι πιο special ας πούμε , για την περιστασιακή βόλτα. Μετά απο 17 χρόνια με διάφορες μηχανές , αυτή τη στιγμή είμαι με ένα PCX 125 για τα της πολης και ένα Transalp650 για τα περιαστικά και εκδρομούλες. Το Transalp, όσο και αν καταλαβαίνω γιατί έχει πουλήσει και τι επακριβώς πρεσβεύει με το ροπάτο μοτέρ του και την αξιοπιστία του θεωρώ οτι το βάρος του είναι πολύ και ψηλά , κάτι που πάντα δυσκολεύει σε κινήσεις με λίγα χιλιόμετρα σε κατηφόρες / ανηφόρες , θέλει να το έχεις κατα νου ανα πάσα στιγμή. Όχι , χωρίς να είμαι γιγαντόσωμος δικηγόρος που έχει ποδοσφαιρική ομάδα, ένα 1.77 το έχω , πατώ δηλαδή κανονικά Βλέποντας παλικάρια να παίρνουν πχ BMW GS1200 χωρίς να έχουν προηγούμενη εμπειρία και να παίρνουν τα βουνά μόνοι τους , με παραξενεύει γιατί αυξάνει αρκετά την πιθανότητα να οδηγήσει σε ατυχείς καταστάσεις. Και τα λέω έχοντας κυκλοφορήσει και ταξιδέψει πολύ με βαρύτερα π.χ με Shadow 400 (+20 κιλά παραπάνω αλλά χαμηλότερα συγκεντρωμένα) my 2 cents , τα συζητάμε προς εμπλουτισμό και εμπειρίες Σε ολα σχεδον εχεις δικιο. Αντικειμενικα. Στη δικη μου υποκειμενικη υποθεση, ειναι αυτο το κολλημα που ειχα. Ηθελα μηχανη, ΜΗΧΑΝΗ! Μπουγιοζικια, γνωρίζοντας οτι στο κουμανταρισμα θα με δυσκολεψει μιας και ειμαι και κοντοστουπης (1,70). Αλλα να, καμια φορα η αισθηση της ασφαλειας σε κανει ακομα πιο ασφαλη. Δεν ξερω πως να το εξηγησω. Τωρα για το κατι μεγαλύτερο, πολυ πιθανο καποια στιγμη να περασει στα χερια μου το 1290S του πατερα μου. Αρκει να μην του έχει πιει το αιμα γιατι βλεποντας τον τωρα, νομιζω θα το κλαταρει το μηχανακι.Ε, θα μου φτανει και θα μου περισσευει. Και με το παραπανω! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Ιανουάριος 25, 2020 #500 Κοινοποίηση Ιανουάριος 25, 2020 Εργαλείο για να ξανα-ξεκινά νεκρούς πλανήτες το 1290 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now