Jump to content




greekfragma

Recommended Posts

Ξεκινησε η καθαριοτητα της γριας.

Ο φιλος την ειχε ....  well ..οπωτε καθαρισε λιγουλακι

ωστε να δουμε

20170318_173424.thumb.jpg.0b0bd7fbeb25eef019dd69c7ed7cca72.jpg

αυτες τις μικρες παπαντζολεπτομερειες της χοντα.

Πηρε μπρος μεσα σε ενα συννεφο απο ακαυτη βενζινη εκρηξεις μειγματων

και φλογες απο τα καζανια της μορντορ και....

βραχυκυκλωσε τα μπουζι της και ψοφησε τελειως μετα.

 

Έγινε επεξεργασία από 2cpu
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Έψαχνα  συναγερμό για τη μηχανή και διάβασα αρκετά καλά λόγια στο ιντερνετ για τον SPY5000m.

Το κόστος 75ευρώ μαζί με περιμετρικό και τηλεειδοποίηση,τη στιγμή που εδώ για αυτά φτάνουμε στα 300 κοντά.

Έτσι τον έστησα για μια δοκιμή πριν μπει στη μηχανή,μιας και δεν σκοπεύω να συνδέσω τα πάντα.π.χ εκκίνηση από το τηλεκοντρόλ. 

https://youtu.be/ux43cC_TNSM

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

ιν λοβ με αυτή τη μικρή μοτοσυκλέτα βόλτας της Yamaha που βγήκε πριν απο 30 χρόνια.

 

Ελαφρύ πλαίσιο, μοτέρια απο XT, minimal σχεδιασμός επηρρεασμένος απο cafe racer των 70's

και fast forward 30 χρόνια μετά ...αυτά θέλει η αγορά ! 

 

ιν λοβ και με το καναλι στο Youtube, που πουλάνε μτχ στην Αυστραλία , έχουν ένα yard ως proving ground 

για την κατάσταση που είναι το moto, πως δουλεύει , πως ακούγεται, simple but brilliant

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Το γραφω εδω , επειδη ειστε πιο ακτιβ :p  

Μετα απο ορισμενα χιλιομετρα αποσταση , κυριος 1η-2η ταχυτητα που παταω περισσοτερο το γκαζι , αρχιζει και κανει κατι βυθισματα . Σε 3η-4η δεν ειναι το ιδιο εντονο αλλα σε αυτες ειμαι σχεδον ρελαντισιος , σε νεκρα το κανει στις πολυ υψηλες στροφες . 

 

Απαξ και το αφησω να ηρεμησει , ειναι παλι μια χαρα . 

 

Φιλος γνωστης μου ειπε πως μαλλον ειναι βενζινη  (εχω κανει 200 χιλιομετρα απο τα 500 που μου επιτρεπει το φουλαρισμα μου , το προβλημα το παρουσιασε στα σχεδον 170) , απο το μπουζι δεν εβγαλε πορισμα γιατι το ειναι καινουργιο .  Απ αυτο πρατηριο αυτο βαζω βενζινη εδω και χρονια χωρις ποτε να εχω προβλημα ,  η σκεψη μου πως οσο ειναι ηρεμο τραβαει καθαρη βενζινη , ενω μετα απο αποσταση και σκαμπανεβασματα αρχιζει να τραβαει και νερο , στεκει ? 

Link to comment
Share on other sites

πριν 29 λεπτά, το μέλος kpetros έγραψε:

Καμια ιδεα  XD ? 

Καθαρισμος πεταλουδας εγινε πριν 3Κ χιλιομετρα . 

Μήπως η τρόμπα βενζίνης είναι στα τελευταία της? Είναι τούρμπο το αυτοκίνητό σου?

Link to comment
Share on other sites

πριν 6 λεπτά, το μέλος gchristod έγραψε:

Μήπως η τρόμπα βενζίνης είναι στα τελευταία της? Είναι τούρμπο το αυτοκίνητό σου?

Μακαρι να ταν τουμπο το μηχανακι !!!

 

Για αυτο εγραψα πως κανω το ποστ εδω περα μιας και ειστε πιοι ενεργοι , και εφοσον ειναι μηχανολογικο προβλημα δεν εχει σημασια .(αμα το βαζα στο μοτοκινηση , ουτε την αλλη βδομαδα δε θα χα απαντηση :p

 

Το βιβλιαρακι του σερβις αναφερει πως η τρομπα κοιταχτηκε πριν 10Κ χιλιομετρα , ομως αμα φταιει αυτη , λογικο δεν ειναι να εκανε προβλημα με το καλημερα? 

Υπαρχει εξαρτημα που αρχιζει να κανει κονξες μετα απο παροδο χρονου λειτουργειας?

 

Link to comment
Share on other sites

πριν 7 λεπτά, το μέλος kpetros έγραψε:

Υπαρχει εξαρτημα που αρχιζει να κανει κονξες μετα απο παροδο χρονου λειτουργειας?

Ναι, οι τρόμπες βενζίνης :p

 

Σοβαρά τώρα, οι γνώσεις μου από μηχανάκια είναι περιορισμένες, αλλά νομίζω τα 10,000χλμ δεν είναι λίγα για μηχανάκι. Σε piaggio πχ ξέρω ότι χαλάνε πολύ πιο σύντομα.

Έγινε επεξεργασία από gchristod
Link to comment
Share on other sites

μισο λεπτο..
Για μηχανακι μιλαμε η για αυτοκινητο ;
Τρομπα βενζινης αυτοκινητου και να εχει αλλαχτει πριν 10κ χιλιομετρα ειναι πολυ λιγο..Δλδ τι; Καθε χρονο θα αλλαζεις τρομπα ;

Έγινε επεξεργασία από GoMaR
Link to comment
Share on other sites

πριν 58 λεπτά, το μέλος kpetros έγραψε:

Το γραφω εδω , επειδη ειστε πιο ακτιβ :p  

Μετα απο ορισμενα χιλιομετρα αποσταση , κυριος 1η-2η ταχυτητα που παταω περισσοτερο το γκαζι , αρχιζει και κανει κατι βυθισματα . Σε 3η-4η δεν ειναι το ιδιο εντονο αλλα σε αυτες ειμαι σχεδον ρελαντισιος , σε νεκρα το κανει στις πολυ υψηλες στροφες . 

 

 

Τα πάντα μπορεί να είναι.

Σε άλλο μπορεί να φταίει η τροφοδοσία. Μπουζι - μπουζοκαλωδια - πολλ-στης (στα γράφω με σειρά κόστους)

Σε άλλο η αντλία βενζίνης (αλλά εκεί μάλλον θα έσβηνε και θα έκανε κανά μισάωρο να ξαναπάρει.)

Σε άλλο οι αισθητήρες στροφάλου-εκκεντροφόρου. (μου το κάνει στο mx στις 4000+ αλλά ο ενας sensoras είναι μες στο λάδι λόγο διαρροής στο ψευτοκάπακο)  

 

Α μηχανάκι.

Άκυρο

 

Παπί καρμπυρατέρ?:crazypilot:

Έγινε επεξεργασία από uhu
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.