Jump to content




greekfragma

Recommended Posts

Βασικα οτι σε βολευει.

Να θυμασε παντα οτι ενα σκουτερ ναι μεν εχει χωρους ,ειναι πολυθρονα,ειναι ποιο απλο στην χρηση

ΑΛΛΑ σχεδον κανενα δεν εχει σοβαρο πλαισιο -αναρτησεις,εχουν ακριβα σερβις και δεν θα τα προτεινα

για χιλιομετρικες αποστασεις Αθηνας,για Θεσσαλονικη και παλι  δυσκολα.

Οι πωλητες μας να σκεφτεις που γυρνανε σχεδον ολη την Αθηνα κανενας δεν εχει σκουτερ για την μετακινηση του.

 

http://www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/2015/october/hondas-secret-v4-superbike/

Έγινε επεξεργασία από 2cpu
Link to comment
Share on other sites

Βασικα οτι σε βολευει.

Να θυμασε παντα οτι ενα σκουτερ ναι μεν εχει χωρους ,ειναι πολυθρονα,ειναι ποιο απλο στην χρηση

ΑΛΛΑ σχεδον κανενα δεν εχει σοβαρο πλαισιο -αναρτησεις,εχουν ακριβα σερβις και δεν θα τα προτεινα

για χιλιομετρικες αποστασεις Αθηνας,για Θεσσαλονικη και παλι  δυσκολα.

Οι πωλητες μας να σκεφτεις που γυρνανε σχεδον ολη την Αθηνα κανενας δεν εχει σκουτερ για την μετακινηση του.

 

http://www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/2015/october/hondas-secret-v4-superbike/

 

: P

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εχω οδηγησει το ΤΜΑΧ250  , υποθετω πως το πλαισιο του ΤΜΑΧ 500 ειναι μεγαλυτερο .... 

 

Το μηχανακι ηταν μπομπα , ανοιγα γκαζι και πηγαινε σφαιρα , σελα πολυθρονατη!!!!

 

ΟΜΩΣ!!!!!!! σε χαμηλες ταχυτητες η μηχανη ηταν επιεικως ΓΤΠ . Το κεντρο βαρους μου χυνοταν αριστερα και δεξια και οι μανουβρες δεν ηταν και οτι πιο ευχαριστο εχω βιωσει 

Αν ειναι να παρει σκουτερακι , ας παρει τουλαχιστον ενα που η πολυθρονα του ΔΕΝ ειναι 2 φορες ο οδηγος για να μην εχει τετοια θεματα 

 

 

(85κιλα , 1,80 σχεδον υψος ) 

Έγινε επεξεργασία από kpetros
Link to comment
Share on other sites

Tmax 250 δεν βγηκε ποτε σε παραγωγη...

Απο εκει και περα το μονο ευκολο για μανουβρες σε ΚΑΛΗ κινηση ειναι η παπια.

Το tmax500 θεωρειται ενα απο τα καλυτερα

Mega scooter γιατι εχει πλαισιο μοτοσυκλετας καλα φρενα δυνατο μοτερ αξιοπιστια γιαβλαχα.Μιας και μιλαμε για Αθηνα που οι αποστασεις ειναι μεγαλες και οπως λεει θα κοβει χλμ προτεινω η το mega scooter η μοτο αναλογα το δευτερο την τσεπη και την διαθεση.

Link to comment
Share on other sites

Gomenasai , xmax ηταν τοτε   :p

Αλλα απο τις φωτο , πανω κατω ιδια τα βλεπω 

 

 

Εσεις οι σκουτερουχοι , νοιωθετε ανετα στην πολυθρονα πανω απο 100-120 ? 

Έγινε επεξεργασία από kpetros
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μοιαζουν αλλα δεν εχουν καμια σχεση ;)

 

Tmax που ανεβηκα ως οδηγος "γαργαλιμενο" aka φυγοκεντρικο Jkosta εξατμιση ολοσωμη και προγραμμα

μεχρι τα 150 ηταν ανετο.Βασικα ειναι ανετο αλλα δεν ειναι για πολλα χλμ γιατι μετα κουραζεσε.

Για πολλα χλμ πας καθαρα η σε ss η σε sporttouring.

Link to comment
Share on other sites

και ένα διαφορετικό νέο

 

suzuki xe7 turbo engine

 

πρακτικά είναι το recursion project μου μας είχε δείξει η σουζούκι το 2013

σίγουρα πιο λογικό και ενδιαφέρον για τον "μέσο καταναλωτή" ένα 2κίλυνδρο τούρμπο μοτέρ με ~ 110 ίππους και ~10 "κιλά ροπή"

από την τρέλα της kawa (h2r)

 

http://blog.motorcycle.com/2015/10/30/manufacturers/suzuki/suzuki-xe7-turbocharged-engine/

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

http://itimes.gr/honda-%CF%84%CE%BF-%CF%80%CE%B1%CF%80%CE%AF-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BF-%CE%BC%CF%80%CF%8C%CE%BC%CF%80%CE%BF%CF%82-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%83%CF%84%CF%81%CE%AD%CF%86%CE%BF%CF%85/

 

papahonda4-620x330.jpg

 

 

 

Το νέο παπί Super Cub 50 της Honda, έκλεψε την παράσταση στο 44ο Tokyo Motor Show. Το Σούπερ Παπί (Super Cub) είναι ένας υπερσύγχρονος «κλώνος» του θρυλικού «παπιού» C-50 Cub που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 1958 και συνέβαλε στην ανάπτυξη της ιαπωνικής εταιρίας.

Το νέο παπί μιμείται ακόμη και το χρώμα που πρωτοβάφτηκε το μοντέλο του 1958 και είχε παρουσιάσει τότε ο ίδιος ο Soihiro Honda. Διατηρώντας τον «κλασσικό» χαρακτήρα, ο στρογγυλός προβολέας, το σχήμα του πλαστικού που καλύπτει το τιμόνι -σε σχήμα γλάρου που πετάει- αποτελούν «σήμα κατατεθέν» για το ιστoρικό μοντέλο της Honda.

 

%CE%B5.jpg

Ο νέος «μπόμπος» ή «Ζετάκι», όπως είναι καταγεγραμμένα στις αναμνήσεις μας, το GROM 50 Scrambler φοράει μπρός-πίσω δισκόφρενα και έχει συμπλέκτη.

Επίσης, μονόσελο, ανεστραμμένο πιρούνι, νέο ρεζερβουάρ και κοντή εξάτμιση είναι κοινά και στις δύο εκδόσεις του. Ο στρογγυλός προβολέας τους παραπέμπει σε Z50J και σε Monkey. Ποιες είναι όμως οι διαφορές τους;

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Υποψιν οτι ολες οι παπιες ειναι σχεδιασμενες μονοσελες και μιλαμε για τις πρωτες

και οχι τις μετεπειτα (astrea,astrea prima,supra,all crypton"s,kaze"r).Στην Ιαπωνια δεν επιτρεπονταν

παπια με  σελα για 2 ατομα.

Link to comment
Share on other sites

Πολύς ντόρος τελευταία για χαμηλού κυβισμού μηχανάκια. 

 

Πέραν απο τις γνωστές προτάσεις , η BMW είδα σήμερα οτι ανακοίνωσε το G310R 

που προσωπικά δεν με ενθουσίασε.

 

Αυτό όμως ->

 

honda-cbr-250rr-pic-image-photo-zigwheel

 

απο ZigWheels 

 

λεει άλλο ποίημα  :D

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.