2cpu Οκτώβριος 30, 2015 #201 Κοινοποίηση Οκτώβριος 30, 2015 (edited) Βασικα οτι σε βολευει.Να θυμασε παντα οτι ενα σκουτερ ναι μεν εχει χωρους ,ειναι πολυθρονα,ειναι ποιο απλο στην χρησηΑΛΛΑ σχεδον κανενα δεν εχει σοβαρο πλαισιο -αναρτησεις,εχουν ακριβα σερβις και δεν θα τα προτειναγια χιλιομετρικες αποστασεις Αθηνας,για Θεσσαλονικη και παλι δυσκολα.Οι πωλητες μας να σκεφτεις που γυρνανε σχεδον ολη την Αθηνα κανενας δεν εχει σκουτερ για την μετακινηση του. http://www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/2015/october/hondas-secret-v4-superbike/ Έγινε επεξεργασία Οκτώβριος 30, 2015 από 2cpu Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΓιαγκΤ Οκτώβριος 30, 2015 #202 Κοινοποίηση Οκτώβριος 30, 2015 Βασικα οτι σε βολευει.Να θυμασε παντα οτι ενα σκουτερ ναι μεν εχει χωρους ,ειναι πολυθρονα,ειναι ποιο απλο στην χρησηΑΛΛΑ σχεδον κανενα δεν εχει σοβαρο πλαισιο -αναρτησεις,εχουν ακριβα σερβις και δεν θα τα προτειναγια χιλιομετρικες αποστασεις Αθηνας,για Θεσσαλονικη και παλι δυσκολα.Οι πωλητες μας να σκεφτεις που γυρνανε σχεδον ολη την Αθηνα κανενας δεν εχει σκουτερ για την μετακινηση του. http://www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/2015/october/hondas-secret-v4-superbike/ : P 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Οκτώβριος 30, 2015 #203 Κοινοποίηση Οκτώβριος 30, 2015 Aν μπορει σε αυτα τα λεφτα δεν το συζηταμε.Μοτερ τερας αξιοπιστιας ,χονταρα,μεγαλες ροδες,αλυσιδα. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
gaaragr Οκτώβριος 31, 2015 #204 Κοινοποίηση Οκτώβριος 31, 2015 Αυτο πηγαίνει καμια 10αρα όμως .Είναι πολλά. Εγώ σκεφτόμουν κάτι γύρω στα 4.000 μαξ 5.000 . Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpetros Οκτώβριος 31, 2015 #205 Κοινοποίηση Οκτώβριος 31, 2015 (edited) Εχει κανεις ψαχτει για stand κινητου επανω στο τιμονι (απο ελλαδα ομως )?? Έγινε επεξεργασία Οκτώβριος 31, 2015 από kpetros Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Οκτώβριος 31, 2015 #206 Κοινοποίηση Οκτώβριος 31, 2015 Αυτο πηγαίνει καμια 10αρα όμως .Είναι πολλά. Εγώ σκεφτόμουν κάτι γύρω στα 4.000 μαξ 5.000 .T-max 500 τοτε. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Οκτώβριος 31, 2015 #207 Κοινοποίηση Οκτώβριος 31, 2015 +1 για T-Max αν μπορείς Υπάρχει βέβαια στα λεφτά σου και ένα DN-01 Honda μτχ όπως και ένα Integra αλλά με 52.000χλμ , jfyi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpetros Οκτώβριος 31, 2015 #208 Κοινοποίηση Οκτώβριος 31, 2015 (edited) Εχω οδηγησει το ΤΜΑΧ250 , υποθετω πως το πλαισιο του ΤΜΑΧ 500 ειναι μεγαλυτερο .... Το μηχανακι ηταν μπομπα , ανοιγα γκαζι και πηγαινε σφαιρα , σελα πολυθρονατη!!!! ΟΜΩΣ!!!!!!! σε χαμηλες ταχυτητες η μηχανη ηταν επιεικως ΓΤΠ . Το κεντρο βαρους μου χυνοταν αριστερα και δεξια και οι μανουβρες δεν ηταν και οτι πιο ευχαριστο εχω βιωσει Αν ειναι να παρει σκουτερακι , ας παρει τουλαχιστον ενα που η πολυθρονα του ΔΕΝ ειναι 2 φορες ο οδηγος για να μην εχει τετοια θεματα (85κιλα , 1,80 σχεδον υψος ) Έγινε επεξεργασία Οκτώβριος 31, 2015 από kpetros Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Οκτώβριος 31, 2015 #209 Κοινοποίηση Οκτώβριος 31, 2015 Tmax 250 δεν βγηκε ποτε σε παραγωγη...Απο εκει και περα το μονο ευκολο για μανουβρες σε ΚΑΛΗ κινηση ειναι η παπια.Το tmax500 θεωρειται ενα απο τα καλυτεραMega scooter γιατι εχει πλαισιο μοτοσυκλετας καλα φρενα δυνατο μοτερ αξιοπιστια γιαβλαχα.Μιας και μιλαμε για Αθηνα που οι αποστασεις ειναι μεγαλες και οπως λεει θα κοβει χλμ προτεινω η το mega scooter η μοτο αναλογα το δευτερο την τσεπη και την διαθεση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpetros Οκτώβριος 31, 2015 #210 Κοινοποίηση Οκτώβριος 31, 2015 (edited) Gomenasai , xmax ηταν τοτε Αλλα απο τις φωτο , πανω κατω ιδια τα βλεπω Εσεις οι σκουτερουχοι , νοιωθετε ανετα στην πολυθρονα πανω απο 100-120 ? Έγινε επεξεργασία Οκτώβριος 31, 2015 από kpetros 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Νοέμβριος 1, 2015 #211 Κοινοποίηση Νοέμβριος 1, 2015 Μοιαζουν αλλα δεν εχουν καμια σχεση Tmax που ανεβηκα ως οδηγος "γαργαλιμενο" aka φυγοκεντρικο Jkosta εξατμιση ολοσωμη και προγραμμα μεχρι τα 150 ηταν ανετο.Βασικα ειναι ανετο αλλα δεν ειναι για πολλα χλμ γιατι μετα κουραζεσε. Για πολλα χλμ πας καθαρα η σε ss η σε sporttouring. Link to comment Share on other sites More sharing options...
shattered Νοέμβριος 1, 2015 #212 Κοινοποίηση Νοέμβριος 1, 2015 και ένα διαφορετικό νέο suzuki xe7 turbo engine πρακτικά είναι το recursion project μου μας είχε δείξει η σουζούκι το 2013σίγουρα πιο λογικό και ενδιαφέρον για τον "μέσο καταναλωτή" ένα 2κίλυνδρο τούρμπο μοτέρ με ~ 110 ίππους και ~10 "κιλά ροπή"από την τρέλα της kawa (h2r) http://blog.motorcycle.com/2015/10/30/manufacturers/suzuki/suzuki-xe7-turbocharged-engine/ 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
performer Νοέμβριος 1, 2015 #213 Κοινοποίηση Νοέμβριος 1, 2015 άσχετο, έχω πάθει έρωτα με το yamaha το tracer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakisss Νοέμβριος 1, 2015 #214 Κοινοποίηση Νοέμβριος 1, 2015 άσχετο, έχω πάθει έρωτα με το yamaha το tracer.Πιάσε από εδώ και διάβασε. http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=144510&page=10&highlight=tracer 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΓιαγκΤ Νοέμβριος 8, 2015 #215 Κοινοποίηση Νοέμβριος 8, 2015 http://itimes.gr/honda-%CF%84%CE%BF-%CF%80%CE%B1%CF%80%CE%AF-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BF-%CE%BC%CF%80%CF%8C%CE%BC%CF%80%CE%BF%CF%82-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%83%CF%84%CF%81%CE%AD%CF%86%CE%BF%CF%85/ Το νέο παπί Super Cub 50 της Honda, έκλεψε την παράσταση στο 44ο Tokyo Motor Show. Το Σούπερ Παπί (Super Cub) είναι ένας υπερσύγχρονος «κλώνος» του θρυλικού «παπιού» C-50 Cub που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 1958 και συνέβαλε στην ανάπτυξη της ιαπωνικής εταιρίας. Το νέο παπί μιμείται ακόμη και το χρώμα που πρωτοβάφτηκε το μοντέλο του 1958 και είχε παρουσιάσει τότε ο ίδιος ο Soihiro Honda. Διατηρώντας τον «κλασσικό» χαρακτήρα, ο στρογγυλός προβολέας, το σχήμα του πλαστικού που καλύπτει το τιμόνι -σε σχήμα γλάρου που πετάει- αποτελούν «σήμα κατατεθέν» για το ιστoρικό μοντέλο της Honda. Ο νέος «μπόμπος» ή «Ζετάκι», όπως είναι καταγεγραμμένα στις αναμνήσεις μας, το GROM 50 Scrambler φοράει μπρός-πίσω δισκόφρενα και έχει συμπλέκτη. Επίσης, μονόσελο, ανεστραμμένο πιρούνι, νέο ρεζερβουάρ και κοντή εξάτμιση είναι κοινά και στις δύο εκδόσεις του. Ο στρογγυλός προβολέας τους παραπέμπει σε Z50J και σε Monkey. Ποιες είναι όμως οι διαφορές τους; 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Νοέμβριος 8, 2015 #216 Κοινοποίηση Νοέμβριος 8, 2015 Υποψιν οτι ολες οι παπιες ειναι σχεδιασμενες μονοσελες και μιλαμε για τις πρωτεςκαι οχι τις μετεπειτα (astrea,astrea prima,supra,all crypton"s,kaze"r).Στην Ιαπωνια δεν επιτρεποντανπαπια με σελα για 2 ατομα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakisss Νοέμβριος 12, 2015 #217 Κοινοποίηση Νοέμβριος 12, 2015 http://pgmv8.com.au/ 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DJD Νοέμβριος 12, 2015 #218 Κοινοποίηση Νοέμβριος 12, 2015 PERFORMANCE Top speed: How brave are you? Νομίζω αυτό τα λέει όλα @PGM, η επόμενη αγορά Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos* Νοέμβριος 12, 2015 #219 Κοινοποίηση Νοέμβριος 12, 2015 Για τους ευθειάκιδες καλό θα είναι Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Νοέμβριος 12, 2015 #220 Κοινοποίηση Νοέμβριος 12, 2015 Πολύς ντόρος τελευταία για χαμηλού κυβισμού μηχανάκια. Πέραν απο τις γνωστές προτάσεις , η BMW είδα σήμερα οτι ανακοίνωσε το G310R που προσωπικά δεν με ενθουσίασε. Αυτό όμως -> απο ZigWheels λεει άλλο ποίημα 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now