greekfragma Μάϊος 23, 2015 Author #121 Μάϊος 23, 2015 40ευρώ για πίσω μαζί με καινούρια σαμπρέλα φαντάζομαι αλλιώς για σκέτο λάστιχο σου τον πιάνει ο λαστιχάς κανονικά.
Thresh86 Μάϊος 24, 2015 #122 Μάϊος 24, 2015 (edited) Cagiva V593 1993 Κέρδισε στη Laguna Seca στην τότε κορυφαία κατηγορία 500cc , V4 με περιεχόμενη 80 μοιρών, 2χρονος κινητήρας με απόδοση περί τους 185hp/12600 rpm Τα περιφερειακά επίσης κορυφαία με carbon monoblock Brembo, Ohlins αναρτήσεις και πίσω ψαλίδι απο ανθρακόνημα που φημολογούμενα αποτιμάται στα 100.000$ http://www.motorcycle.com/manufacturer/cagiva/tested-cagiva-v593-500cc-grand-prix-racer.html Έγινε επεξεργασία Μάϊος 24, 2015 από Thresh86 5
2cpu Μάϊος 25, 2015 #123 Μάϊος 25, 2015 (edited) Αχ αυτα τα καρβουνα...ερωτας.. http://ottonero.blogspot.gr/2015/05/bikeshed-show-2015.html Eιχε μερικα αξιολογα κομματια...τα αλλα κατ" εμε περαν της προσωπικης εργασιας βανδαλιστηκαν. Το καραφλού τι φάση ? Βελτιωμένο παραφλού λόγω υψηλότερης ρευστότητας υγρών ελέω απουσίας τριχών? Απο GSX σε VTR , είναι μια σημαντική απόσταση. Πως κατέληξες εκεί ,πέραν οικονομικού. Ειναι ατακα παλαιου μελους του φορουμ.Με εμεινε και εκτοτε το λεω ετσι Kαταληξα εκει γιατι ηδη ειχα "γυμνο" (hornet 600)και κουραζομουν σε εκτος πολης. Μετα φυσικα την προτροπη του κολλητου κοιτουσα για σκυφταρι aka SS ειδα το VTR ελεγε ανταλλαγη δεκτη ηταν πελατης στο μαγαζι που εργαζομε και κολλησε και το πηρα. ελπίζω να έκανες έναν εξονυχιστικό έλεγχο και στα o-ring και στις τσιμούχες στεγανοποίησης στις δαγκάνες. εγώ θα έβγαζα πλήρως και τα έμβολα και θα έτριβα μέσα τα πάντα με οδοντόβουρτσα και brake cleaner και μετά γρασάρισμα. Εγινε ελεγχος και ηταν μια χαρα.Εχει χρονια στην πλατη της αλλα οχι τοσα. Πχ το RVF ( http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_RVF400) ενος φιλου οταν ανοιξαμε τις δαγκανες φυγανε τα εμβολα (οποιο βρηκαμε σε καλυτερη κατασταση)στο μηχανουργειο και γινανε νεα. Έγινε επεξεργασία Μάϊος 25, 2015 από 2cpu 2
2cpu Μάϊος 26, 2015 #124 Μάϊος 26, 2015 http://www.fasterandfaster.net/2015/05/bmw-concept-101-is-beautifully-built.html με αρεσε... :redface:
kpetros Μάϊος 26, 2015 #126 Μάϊος 26, 2015 http://www.fasterandfaster.net/2015/05/bmw-concept-101-is-beautifully-built.html με αρεσε... :redface:
Thresh86 Ιούνιος 3, 2015 #130 Ιούνιος 3, 2015 Να έβγαινε και μια Desmosedici 2015 να'χαμε πανηγύρια http://www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/2015/june/honda-rc213v-s-on-the-road/ 2
shattered Ιούνιος 3, 2015 #131 Ιούνιος 3, 2015 Μακάρι (για το desmo)αλλά δεν το βλέπω....Να πω την αλήθεια μου και μια m1 replica δεν θα με χαλούσε....Τιμή είπαν?εδώ το panigale superleggera είχε 70κ , αυτό το περιμένω πανω απο 130
shattered Ιούνιος 3, 2015 #133 Ιούνιος 3, 2015 damn ... 170 k ..οκ σίγουρα τα "αξίζει" και λόγω limited κομματιών και κυρίως διότι φαίνεται πως οι ιάπωνες δίνουν σχεδόν replica (οκ δεν έχει το seamless , τις pneumatic valves , τα ηλεκτρονικά και σίγουρα άλλα διάφορα πράγματα )πάντως κάπως "λίγα" μου μοιάζουν τα 210 άλογα... περίμενα 230 τουλάχιστον (ήδη 200 έχουν "πολιτικά" μοτέρ τύπου s1000rr / r1 2015 )όχι ότι έχω παράπονο ή ότι πρόκειτε ποτέ να κάνω βόλτα σε τέτοιο θηρίο και να πω "χμ δεν έχει αρκετή δύναμη για τις δυνατότητές μου"...αλλά αν είναι να βγάλεις replica , βγάλ'την όσο πιο extreme μπορείς .. να γουστάρουμε και εμείς όσο μπορούμε απο video στο youtube ...
greekfragma Ιούνιος 3, 2015 Author #134 Ιούνιος 3, 2015 μιλάς για χονδα......χόνδα και επιδόσεις δε πάνε ποτέ μαζί
shattered Ιούνιος 3, 2015 #135 Ιούνιος 3, 2015 sorry fragmaξέχασα παίδεςχονδα και καμμένοι ανορθωτές(ενίοτε και πηνία) πάνε μαζί .... 1
Alexgk Ιούνιος 3, 2015 #136 Ιούνιος 3, 2015 Έχω μείνει πίσω στα μηχανάκια και διαβάζω για ανορθωτές, πηνία κλπ. Μη μου πείτε ότι η Honda έχει χάσει την αξιοπιστία που είχε παλιά
Thresh86 Ιούνιος 4, 2015 #137 Ιούνιος 4, 2015 (edited) Αν το μηχανάκι διατήρεί ένα 80-90% του βάρους της μηχανής των Marquez/Pedrosa/Aoyama,τότε θα είναι τα πιο γρήγορα 210 της αγοράς. Mε τη δυνατότητα για extra εργοστασιακά hp, πέρα απο 210+, θα έιναι ο ορισμός του MotoGP road legal ρέπλικα. Η φάση είναι up-marketing , R1M, RCV, HP4, Superleggera, H2R. Άντε ρε αρρώστια Suzuki, κέρδισες και το endurance φέτος πάλι,βγάλε κάνα Κ5 πάλι να φύγουν μασέλες Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 4, 2015 από Thresh86 2
2cpu Ιούνιος 7, 2015 #138 Ιούνιος 7, 2015 http://www.visordown.com/road-tests-first-rides/first-ride-quadro4-review/26737.html bleh bleh bleh... σορυ κιολας δηλ.το λενε μοτοσυκλετα?Αυτοι ξανασχεδιασαν τον ορο "αυτοκινητο"... 1
kpetros Ιούνιος 7, 2015 #139 Ιούνιος 7, 2015 Βασικα .... γιατι καποιος να μην παρει κατευθειαν μια γουρουνα ....
2cpu Ιούνιος 7, 2015 #140 Ιούνιος 7, 2015 Γιατι 9/10 που παιρνουν αυτο και το αλλο τρικυκλο τους εχουν πρωτη επαφη μεμοτοσυκλετα (ενας Θεος να το κανει το τρικυκλο μοτοσυκλετα αλλα τεσπα)φοβουνται την πτωση,δεν ξερουν να οδηγουν με συμπλεκτη ,δεν ξερουν να οδηγουν γουρουνα(βλεπε γκαζι με λεβιε και οχι γκαζιερα).
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now