Jump to content



Ειδήσεις απο την Ελλάδα και όλο τον κόσμο v2.0


astrolabos

Recommended Posts

Εγώ σου μιλάω επί του πρακτέου:

- Έναρξη επιχείρησης στη ΔΟΥ Καλαμάτας, με ένα mail σε μια μέρα

- Μεταβολή στοιχείων επιχείρησης στη ΔΟΥ Καλαμάτας, με ένα mail σε μια μέρα

- Κλείσιμο επιχείρησης, στη ΔΟΥ Καλαμάτας πάλι, με ένα mail σε μια μέρα.

Αυτό πριν από 5-10 χρόνια, ούτε στον ύπνο μου δε θα το έβλεπα.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, astrolabos said:

Εγώ σου μιλάω επί του πρακτέου:

- Έναρξη επιχείρησης στη ΔΟΥ Καλαμάτας, με ένα mail σε μια μέρα

- Μεταβολή στοιχείων επιχείρησης στη ΔΟΥ Καλαμάτας, με ένα mail σε μια μέρα

- Κλείσιμο επιχείρησης, στη ΔΟΥ Καλαμάτας πάλι, με ένα mail σε μια μέρα.

Αυτό πριν από 5-10 χρόνια, ούτε στον ύπνο μου δε θα το έβλεπα.


Αυτα γινόταν και πριν 10 χρονια. Με mail και τηλέφωνο, το ξερω γιατι ετσι εκανα κλείσιμο βιβλίων και επανέναρξη το 2011. Το 2018 με τον ιδιο τρόπο τροποποίηση ΚΑΔ.
Ειχα επικοινωνία με γραφείο εξυπηρέτησης πολίτη κιόλας οχι ΔΟΥ απευθείας.
Το 2011 μου φάνηκε τοσο απίστευτο που τους πήγα γλυκά. 

  • Like 2
  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

Κι η δική μου εμπειρία παρόμοια με του Κούκη είναι. Ελάχιστα πράγματα μπορώ να κάνω τώρα που δεν μπορούσα πριν μια δεκαετία, είναι σα να έχει σταματήσει ο χρόνος. Γι αυτό είναι πολλαπλά εξοργιστικό ότι ακόμη ζούμε σε μια χώρα διαφορετικών ταχυτήτων, τη στιγμή που έχει σταματήσει η ουσιαστική σύγκλιση των φτωχότερων περιφερειών με τις πιο προνομιούχες, αλλά και εκείνων με τον ευρωπαϊκό μέσο όρο.

 

Ας πούμε, δεν περίμενα όταν πρόσφατα πέρασα εκτάκτως από το Νοσοκομείο της Κορίνθου να σταθμίζω αν θέλω να αφήσω τα κοκκαλάκια μου εκεί ή πρέπει να μπω στο αυτοκίνητο και να πάω Αθήνα. Και στην Κρήτη έχει υποβαθμιστεί τα τελευταία λίγα χρόνια η κατάσταση στις δημόσιες δομές υγείας, αλλά δεν περίμενα τέτοια εικόνα σε μια μεγάλη περιφερειακή πόλη τόσο κοντά στην πρωτεύουσα.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, acct said:

ζούμε σε μια χώρα διαφορετικών ταχυτήτων, τη στιγμή που έχει σταματήσει η ουσιαστική σύγκλιση των φτωχότερων περιφερειών με τις πιο προνομιούχες, αλλά και εκείνων με τον ευρωπαϊκό μέσο όρο.

 

Aν αναλογιστούμε πως:

  •  οι φτωχότεροι μαθητές είναι περίπου 2,5 χρόνια πίσω σε γνώσεις σε σχέση με τους μαθητές από τα πλουσιότερα οικονομικά στρώματα
  •  η κοινωνική κινητικότητα είναι στο επίπεδο της Μολδαβίας και της Χιλής

Το αν απλά έχει σταματήσει η σύγκληση και δεν διευρύνεται το χασμα θα λέγαμε πως είναι μάλλον επιτυχία. 

 

 

Spoiler
Quote

But in many EU member states, children from the poorest 20 percent of households face significant skills gaps across reading, mathematics, and science compared to the richest 20 percent. Take Greece, France, or Portugal in Southern Europe or Bulgaria, Slovakia, and Hungary in Central Europe where the science skill gaps are an equivalent of two and a half or three years of schooling. [source]

 

12-07-fig-1.png

 

 

 

Social Mobility Infographic

 

 

 

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Χάλασε το pos στο μαγαζί, το παλιό είναι στην alpha οπότε είπα να πάω εκεί.

Μπαίνω την Δευτέρα να κλείσω ηλεκτρονικό ραντεβού. Το κατάστημα που το έβγαλα δεν είναι διαθέσιμο λέει η εφαρμογή. Κλείνω σε άλλο κατάστημα. Τους παίρνω τηλέφωνο για τα χαρτιά αλλά μου λένε δεν μπορούν να με εξυπηρετήσουν, πρέπει να πάω εκεί που το έβγαλα.

 

Κλείνω μαγαζί και πάω εκεί. Μέσα ο μοναδικός πελάτης, απευθύνομαι σε κάποιον αλλά μου λέει να κλείσω ραντεβού και να έρθω τότε. 

Του λέω δεν γίνεται και κάνω την διαδικασία μπροστά του με το κινητό. Το βλέπει και μου λέει έχει κολλήσει το σύστημα. Τον χιλιοπαρακαλάω αλλά γράφει ένα χαρτί με το τηλέφωνο του τηλ. κέντρου της alpha και μου λέει να φύγω. 

 

Πάω σπίτι και ξεκινάω τα τηλέφωνα. Μίλησα με τρεις κοπέλες, σύνολο 50'. Ούτε αυτές δεν έβγαλαν άκρη γιατί δεν κλείνεται ραντεβού εκεί. 

Μου είπαν ότι το εν λόγω κατάστημα ακολουθεί το "νέο ωράριο", πας χωρίς ραντεβού 08.00 - 11.00 και σε εξυπηρετούν.

 

Ξαναπάω την άλλη μέρα. Τους το λέω. Πάλι ο μοναδικός πελάτης μέσα. Πάλι με έδιωξαν γιατί το νέο ωράριο εξυπηρετεί μόνο στο ταμείο.

Είμαι μία εβδομάδα χωρίς POS, πάω by the book  και δεν μπορώ να εξυπηρετηθώ. 

Γείτονας όμως με βιοτεχνία με γερό λογαριασμό στην ίδια τράπεζα και διακινεί μερικές εκατοντάδες χιλιάρικα πήγε χωρίς ραντεβού, τελείωσε σε 15', το πήρε με έκπτωση, και του είπαν να φέρει τα χαρτιά όποτε ευκαιρήσει. Πήγε χύμα. Αυτά το 2023. Κάνε επιχείρηση στην Ελλάδα μετά.

 

 

  • Like 7
  • Sad 2
  • Wow 1
Link to comment
Share on other sites

Οι τράπεζες κάνουν τεράστιο αγώνα για να κερδίσουν την πρώτη θέση σε εχθρικότητα απέναντι στο μέσο πελάτη τους. Πρέπει να έχουν κάποιο δικό τους κρυφό φόρουμ όπου γράφουν κάθε μέρα τι καψόνια μας κάνουν και ευχαριστιούνται.

  • Like 1
  • Haha 5
Link to comment
Share on other sites

Ως Έλλην που έχει ζήσει στο εξωτερικό μερικά από τα τελευταία χρόνια, ομολογώ ότι με εντυπωσιάζει η υποβάθμιση της ψηφιοποίησης που έχει λάβει χώρα τα τελευταία χρόνια. Ζώντας έξω (και απολαμβάνοντας την απόλυτη ανυπαρξία προσωπικής επαφής με δημόσιους οργανισμούς👍) έχω διαπιστώσει μεγάλα άλματα στη χρήση ψηφιακών μέσων για την εξυπηρέτηση των πολιτών.

Τώρα το αν αυτές οι λύσεις ήταν σχεδόν έτοιμες προ 15ετίας, έχοντας μερικές 10ετίες στην καμπούρα μου, είμαι απόλυτα σίγουρος ότι θα μπορούσαν να συνεχίσουν να είναι σχεδόν έτοιμες άλλα 20. Γιατί μπορούμε.

Το αν βασίζονται σε αρχαίο σύστημα εφορίας, εμένα σαν τελικό χρήστη λίγο με εμποδίζει να κάνω διαδικασίες ψηφιακά. Χωρίς να λέω ότι μου αρέσει κι όλας.

 

Ολοκληρώνεται αυτές τις μέρες η διαδικασία αιτήσεων για παιδικούς σταθμούς. Μιας και έχω από κοντά γνώση, έγινε (δεν ξέρω αν ισχύει για όλους τους δήμους) σε πολλούς δήμους απολύτως ψηφιακά, μαζί και με την κατάθεση δικαιολογητικών για οικονομική βοήθεια για όποιον ήθελε. Ούτε ένα τηλέφωνο δε χρειαζόταν. Ούτε μία επίσκεψη.

Από φίλους κοντινούς που πήραν τελικά τηλέφωνα, δεν κέρδισαν τίποτα περισσότερο από μία έξτρα σιγουριά, μην είχαν καταλάβει λάθος.

 

Αυτά παίδες δεν ίσχυαν πριν 10 χρόνια, το πήγαινε έλα, πέρα δώθε, και αύριο πάλι, ήταν κανόνας απαράβατος για τα ΠΑΝΤΑ. Οπότε, ταπεινή μου γνώμη, δεν προσήκει η ισοπέδωση των βελτιώσεων.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

WWW.CNN.GR

Τα φιλόδοξα σχέδια για μια νέα «έξυπνη» πόλη 100.000 κατοίκων έξω από την πρωτεύουσά του, το...

 

 

WWW.CNN.GR

Στην προσπάθεια να αντιμετωπίσουμε την κλιματική κρίση , υπάρχουν κάποιες...

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

όσο η ψηφιοποίηση της Ελλάδας προχωράει γοργά και οι Ιάπωνες μένουν έκθαμβοι από τα τρομερά front end που φτιάχνει η cognity με απ'ευθείας αναθέσεις, 770.000 στρέμματα έχουν καεί στον Έβρο σε μια φωτιά που καίει σε Εθνικό Δρυμό

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

7 ώρες πριν, το μέλος schumifer έγραψε:

Τώρα το αν αυτές οι λύσεις ήταν σχεδόν έτοιμες προ 15ετίας, έχοντας μερικές 10ετίες στην καμπούρα μου, είμαι απόλυτα σίγουρος ότι θα μπορούσαν να συνεχίσουν να είναι σχεδόν έτοιμες άλλα 20. Γιατί μπορούμε.

 

Πολλές από αυτές ήταν έτοιμες ή σχεδόν έτοιμες και απλά μπήκαν σε λειτουργία. Βέβαια διαφημίστηκαν στους ψηφοφόρους πολίτες σαν ψηφιακή επανάσταση και Ελλάδα 2.0. Προφανώς μπορούσαν να είναι ακόμα μη λειτουργικές αλλά χρειάζεται και λίγο τυράκι για να δείξεις ότι είσαι παραγωγικός. Σημείωσε και τις (ακριβούτσικες) απευθείας αναθέσεις για να λειτουργήσουν ήδη φτιαγμένες πλατφόρμες αφού έτσι λειτουργεί το σύστημα.

 

7 ώρες πριν, το μέλος schumifer έγραψε:

Το αν βασίζονται σε αρχαίο σύστημα εφορίας, εμένα σαν τελικό χρήστη λίγο με εμποδίζει να κάνω διαδικασίες ψηφιακά. Χωρίς να λέω ότι μου αρέσει κι όλας.

 

Δυστυχώς αυτά τα συστήματα πέφτουν όποτε μπαίνει μαζικά κόσμος να αιτηθεί άλλο ένα pass, που συμβαίνει συχνά τελευταία. Αν ήταν σύγχρονα και διαλειτουργικά θα ήταν θαύμα.

 

7 ώρες πριν, το μέλος schumifer έγραψε:

Ολοκληρώνεται αυτές τις μέρες η διαδικασία αιτήσεων για παιδικούς σταθμούς. Μιας και έχω από κοντά γνώση, έγινε (δεν ξέρω αν ισχύει για όλους τους δήμους) σε πολλούς δήμους απολύτως ψηφιακά, μαζί και με την κατάθεση δικαιολογητικών για οικονομική βοήθεια για όποιον ήθελε. Ούτε ένα τηλέφωνο δε χρειαζόταν. Ούτε μία επίσκεψη.

 

Στο δικό μας δεν συμβαίνει ακόμα για άγνωστο πελατειακό λόγο. Στο δήμο Αθηναίων όμως λειτουργεί. Το πρόβλημα δεν είναι η ψηφιακή αίτηση αλλά η ανυπαρξία επαρκών θέσεων! Μιλάμε για τριτοκοσμικές καταστάσεις που ευνοούν βέβαια την ιδιωτική πρωτοβουλία στην λειτουργία ιδιωτικών παιδικών σταθμών με το αζημίωτο φυσικά.

 

7 ώρες πριν, το μέλος schumifer έγραψε:

Αυτά παίδες δεν ίσχυαν πριν 10 χρόνια, το πήγαινε έλα, πέρα δώθε, και αύριο πάλι, ήταν κανόνας απαράβατος για τα ΠΑΝΤΑ. Οπότε, ταπεινή μου γνώμη, δεν προσήκει η ισοπέδωση των βελτιώσεων.

 

Κι όμως πολλά από αυτά ίσχυαν και πριν δέκα χρόνια. Κάποιες από αυτές τις αλλαγές έγιναν επί ΣΥΡΙΖΑ, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι έγιναν επειδή τους ενδιέφερε η βελτίωση της καθημερινότητας του ψηφοφόρου πολίτη.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

To ότι θεοποιούμε κάποιον Πιερακάκη, γιατί κατά τη διάρκεια της υπουργικής του θητείας έτυχε να μπουν σε λειτουργία (να'ναι καλά ο covid..) πράγματα που ετοιμάζονται από το 2010 με λεφτά της Ευρωπαικής Ένωσης τα οποία πήγαν όλα καρφί σε απευθείας αναθέσεις με αμφιβόλου ποιότητας αποτελέσματα με ξεπερνάει. Και δείχνει και την ποιότητα των υπουργικών συμβουλίων που είχαμε τα τελευταία χρόνια ανεξαρτήτου χρώματος και πολιτικής θέσης.

Το ότι από το -10 πήγαμε στο 0 συνιστά πρόοδο, δεν αντιλέγω. Αλλά όταν όλες οι υπόλοιπες ανεπτυγμένες χώρες βρίσκονται στο 50 υπάρχει πρόβλημα...

 

Aπό την άλλη μεριά βέβαια, βρισκόμαστε στη χώρα που η ψηφιακή ταυτότητα συνιστά σατανικό τσιπ και  σιξ σιξ σιξ δε ναμπερ οφ δε μπιστ, οπότε έστω και γι αυτά που έχουμε να λέμε κι ευχαριστώ. 

  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

WWW.EVIAZOOM.GR

Ο Άδωνις στο πλευρό του «εχθρού» του Κώστα Βαξεβάνη: «Καταδικαστέα η επίθεση σε βάρος του στην Αμάρυνθο, είμαστε μαζί με τον Βαξεβάνη...» (ΦΩΤΟ)

 

Αν είναι δυνατόν !

 

ezgif.com-crop.gif.d622fedfe692c5c01cd6318ac045e000.gif

  • Like 1
  • horni 1
Link to comment
Share on other sites

11 ώρες πριν, το μέλος Γιάννης_84 έγραψε:

Οι τράπεζες κάνουν τεράστιο αγώνα για να κερδίσουν την πρώτη θέση σε εχθρικότητα απέναντι στο μέσο πελάτη τους. Πρέπει να έχουν κάποιο δικό τους κρυφό φόρουμ όπου γράφουν κάθε μέρα τι καψόνια μας κάνουν και ευχαριστιούνται.

Μάντεψε. Πήγα το πρωί οργανωμένος στην Πειραιώς για να πάρω προσφορά, αλλά έπρεπε να ανοίξω επαγγελματικό λογαριασμό. Το κάνανε, αλλά μετά έλειπε ο λογαριασμός τηλεφώνου. Τους είπα ότι μου έρχεται σε μήνυμα και πληρώνω με e-banking, αλλά αυτοί θέλουν χαρτί. Ο λογαριασμός όμως είναι στο όνομα του πατέρα μου (που δεν ζει), οπότε πρεπει να προσκομίσω στην Wind πιστοποιητικό θανάτου απ'το χωριό. Τελικά προσφορά δεν μου έδωσαν, και συνεχίζω χωρίς pos! 

Έγινε επεξεργασία από Lakisss
  • Haha 9
Link to comment
Share on other sites

24 λεπτά πριν, το μέλος Lakisss έγραψε:

Μάντεψε. Πήγα το πρωί οργανωμένος στην Πειραιώς για να πάρω προσφορά, αλλά έπρεπε να ανοίξω επαγγελματικό λογαριασμό. Το κάνανε, αλλά μετά έλειπε ο λογαριασμός τηλεφώνου. Τους είπα ότι μου έρχεται σε μήνυμα και πληρώνω με e-banking, αλλά αυτοί θέλουν χαρτί. Ο λογαριασμός όμως είναι στο όνομα του πατέρα μου (που δεν ζει), οπότε πρεπει να προσκομίσω στην Wind πιστοποιητικό θανάτου απ'το χωριό. Τελικά προσφορά δεν μου έδωσαν, και συνεχίζω χωρίς pos! 

viva να φανταστώ είναι πανάκριβη, ε;

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

5 ώρες πριν, το μέλος god έγραψε:

Δεν ξερω τα +- της καθε εταιριας, αλλα σε μαγαζια με cardlink, εχω δει πολυ πιο γρηγορη αντιδραση για χαλασμενα pos.

Η cardlink μου σταμάτησε το μηχάνημα επειδή δεν το υποστηρίζει πλέον μέσω software. Έφτασε στο τέλος της ζωής του μου είπε ο τεχνικός, θα πάρετε άλλο. Του είπα έχω μια τηλεόραση που δεν κάνε πια update, αλλά δουλεύει! Άλλο αυτό λέει. 

Στο μεταξύ βλέπω στα νέα pos δίνουν εγγύηση 6 μήνες. Κάθε ηλεκτρονικό στην Ευρώπη δεν έχει δυο χρόνια; Πάνε καλά;

 

Οι χρεώσεις εξαρτώνται από το εκκαθαριστικό σου, τον τζίρο σου, και την κατάθεση στην τράπεζα. 

Έγινε επεξεργασία από Lakisss
  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Lakisss said:

Κάθε ηλεκτρονικό στην Ευρώπη δεν έχει δυο χρόνια;

 

Αν πρόκειται για καταναλωτικά προϊόντα, ναι. Αυτό είναι επαγγελματικό. Πάντως, η εγγύηση και για επαγγελματικά προϊόντα γενικά πρέπει να είναι αντίστοιχη του προσδόκιμου λειτουργίας τους σε επαγγελματική χρήση.

 

Επειδή κι εγώ τσακωνόμουν σήμερα με τράπεζα για παράτυπη χρέωση, καλή τύχη.

Έγινε επεξεργασία από acct
typo
  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

WWW.TANEA.GR

Η γυναίκα όταν συνήλθε πλήρως αρνήθηκε να μεταβεί στο νοσοκομείο για να μην χάσει τη θέση στην ουρά προκειμένου να...

 

Όσοι τρέχουνε τώρα να πάρουν καινούργια ταυτότητα επειδή δεν θέλουν την καινούργια -φοβόμενοι το χάραγμα και ότι άλλο κουλό ακούγεται- πρέπει να ταυτοποιηθούν και να τους αφαιρέσουν το δικαίωμα ψήφου.

Discuss 🤔

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.