Jump to content



Ειδήσεις απο την Ελλάδα και όλο τον κόσμο v2.0


astrolabos

Recommended Posts

e7d96cb2-d74d-481d-877f-e7c72415c2b3.jpg
WWW.CAPITAL.GR

Αυτονομούνται οι λειτουργίες Εξυπηρέτησης Πελατών, Καταστημάτων και Τεχνικών Υπηρεσιών Πεδίου.

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

5153019.jpg?itok=5sU2-MNA
WWW.ETHNOS.GR

«Πιστεύω ότι πρέπει να αγιοποιηθεί ο Φύσσας από την εκκλησία, γιατί...

 

  • Like 1
  • Haha 8
Link to comment
Share on other sites

πριν 1 λεπτό, το μέλος Lakisss έγραψε:
5153019.jpg?itok=5sU2-MNA
WWW.ETHNOS.GR

«Πιστεύω ότι πρέπει να αγιοποιηθεί ο Φύσσας από την εκκλησία, γιατί...

 

Αυτή πρέπει να χρησιμοποιήσει τα κωλόχαρτα που έψαχνε τότε, για να καθαρίσει την κεφάλα της απ' τα σκουπίδια που έχει μέσα. 

Άνθρωποι που έγιναν και βουλευτές...

Χριστέ και Παναγιά...

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

πριν 35 λεπτά, το μέλος DEADLAZARUS έγραψε:

Αυτή πρέπει να χρησιμοποιήσει τα κωλόχαρτα που έψαχνε τότε, για να καθαρίσει την κεφάλα της απ' τα σκουπίδια που έχει μέσα. 

Άνθρωποι που έγιναν και βουλευτές...

Χριστέ και Παναγιά...

Δεν γίναν μονοι τους. Κάποιος τους ψήφισε.

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Αυτές οι ειδήσεις μπαίνουν μόνο ως σετ:

 

Εδώ ο Τζον Ράμπο Τζήμερος που προτείνει οπλοκατοχή για όλους (ένας ελαφρά νοήμων άνθρωπος δεν θα πρότεινε να αντιπαρατεθείς στους κατ'εξοχήν εμπόρους όπλων με όπλα):

 

01.jpg
VETERANOS.GR

Τζήμερος : Ο ληστής θα πρέπει να ξέρει πως το "επάγγελμά" του έχει ρίσκο: μπορεί, από το σπίτι που μπούκαρες, να βγεις οριζόντιος.

 

και εδώ ο ίδιος Τζον Ράμπο που δεν μπορεί να προστατευτεί ούτε από ιπτάμενο καπουτσίνο από κάποιον που δεν δείχνει και τόσο απειλητικός όσο 2-3 οπλισμένοι ρομά:

 

 

Η διαφορά μεταξύ θεωρίας και πράξης, είναι μικρή στη θεωρία, μεγάλη στην πράξη.

Τα όπλα στην αστυνομία και οι Ρομά σε κλειστές δομές.

  • Like 4
  • Agree 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 51 λεπτά, το μέλος sotiris έγραψε:

Αυτές οι ειδήσεις μπαίνουν μόνο ως σετ:

 

Εδώ ο Τζον Ράμπο Τζήμερος που προτείνει οπλοκατοχή για όλους (ένας ελαφρά νοήμων άνθρωπος δεν θα πρότεινε να αντιπαρατεθείς στους κατ'εξοχήν εμπόρους όπλων με όπλα):

 

01.jpg
VETERANOS.GR

Τζήμερος : Ο ληστής θα πρέπει να ξέρει πως το "επάγγελμά" του έχει ρίσκο: μπορεί, από το σπίτι που μπούκαρες, να βγεις οριζόντιος.

 

και εδώ ο ίδιος Τζον Ράμπο που δεν μπορεί να προστατευτεί ούτε από ιπτάμενο καπουτσίνο από κάποιον που δεν δείχνει και τόσο απειλητικός όσο 2-3 οπλισμένοι ρομά:

 

 

Η διαφορά μεταξύ θεωρίας και πράξης, είναι μικρή στη θεωρία, μεγάλη στην πράξη.

Τα όπλα στην αστυνομία και οι Ρομά σε κλειστές δομές.

 

Ίσως μπορείς εύλογα να ισχυριστείς ότι κάποιος που επιλέγει να ζήσει εκτός των δομών της κοινωνίας και δεν τηρεί κοινωνικές ή νομικές υποχρεώσεις του, δεν μπορεί να απολαμβάνει ισότιμα τα προνόμια αυτής της κοινωνίας.

Όμως μέχρι να φτάσουμε να μιλάμε για κλειστές δομές, το νοηματικό άλμα είναι τεράστιο και προσωπικά το βρίσκω αδιανόητο.

 

Με το ίδιο σύστημα αξιών, συμφωνώ μεν ότι η ανθρώπινη ζωή είναι υπέρτερη της περιουσίας, αλλά δεν βλέπω διέξοδο για τον κατηγορούμενο που θέλησε να αμυνθεί με όπλο. Το πρόβλημα με την εισαγωγή όπλου σε οποιαδήποτε διαμάχη είναι ότι αν δεν το χρησιμοποιήσει ο ιδιοκτήτης, είναι εξίσου εύκολο να το χρησιμοποιήσει ο εισβολέας και να του πάρει τη ζωή εκτός την περιουσία.

Είναι λύση να σε διώξουν οι εισβολείς από το σπίτι σου (υποθέτοντας ότι μπορείς να διαφύγεις); Σίγουρα όχι.

Αλλά όπως φαίνεται, ούτε το όπλο αποτελεί λύση, αφού μία ζωή έχει χαθεί, μία άλλη έχει καταστραφεί, και το ίδιο ισχύει και για περιουσίες πολλαπλάσιες του σπιτιού που έγινε η εισβολή.

 

Πριν φτάσουμε στο σημείο να μιλάμε για κλειστές δομές, πρέπει να βρεθούν κοινωνικά και οικονομικά εργαλεία που να σπάσουν τον φαύλο κύκλο της αντικοινωνικότητας και παραβατικότητας πολλών Ρομά.

 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, minast said:

Ίσως μπορείς εύλογα να ισχυριστείς ότι κάποιος που επιλέγει να ζήσει εκτός των δομών της κοινωνίας και δεν τηρεί κοινωνικές ή νομικές υποχρεώσεις του, δεν μπορεί να απολαμβάνει ισότιμα τα προνόμια αυτής της κοινωνίας.

Όμως μέχρι να φτάσουμε να μιλάμε για κλειστές δομές, το νοηματικό άλμα είναι τεράστιο και προσωπικά το βρίσκω αδιανόητο.

 

[...]

 

Πριν φτάσουμε στο σημείο να μιλάμε για κλειστές δομές, πρέπει να βρεθούν κοινωνικά και οικονομικά εργαλεία που να σπάσουν τον φαύλο κύκλο της αντικοινωνικότητας και παραβατικότητας πολλών Ρομά.

 

Όχι δεν λέω αυτό. Κανένας δεν θέλει να πληρώνει φόρους ή να έχει ΑΦΜ, όπως κανένας δεν θέλει να δουλεύει 10 ώρες για 500 ευρώ. Γι' αυτό και το -κάθε- Τζόκερ βγάζει δισεκατομμύρια. Δεν έχεις την επιλογή να ζήσεις διαφορετικά. Αν ζήσεις διαφορετικά (δηλαδή ξεκινήσεις να κλέβεις κλπ. κλπ.) λογικά θα μπεις μέσα.

Οπότε για μένα είναι μονόδρομος: θες να υποστηρίξεις τη διαφορετικότητά σου? κλειστή δομή (ώστε να ναι η κοινωνία ασφαλής) και αν θες να βγεις, συμφωνείς με τους όρους του κοινωνικού συνόλου. Όταν σπάσεις το κοινωνικό συμβόλαιο (εγκληματίσεις), μετά δεν πας σε κλειστή δομή αλλά στην -κανονική- φυλακή.

 

Κοινωνικά και οικονομικά εργαλεία για να σπάσεις την αντοικοινωνικότητα και παραβατικότητα δεν υπάρχουν. Υπάρχει ο νόμος. Στον οποίο όλοι είναι ίσοι, ανεξάρτητα από την μειονότητα που ανήκουν. Αυτό είναι η βασικότερη αρχή του Δυτικού Πολιτισμού (για μένα, μαζί με μερικές θεμελιώδεις ελευθερίες), όλοι ίσοι απέναντι στο νόμο. Ειδάλλως σπάει το κοινωνικό σύνολο. Και όταν σπάσει τελείως, το 0.05% γίνεται 10%, το χουμε δει το έργο, με οικονομικά όμως κίνητρα. Το 0.05% καλό είναι να προσπαθούμε να μείνει στο 0.05%. 

  • Like 3
  • Agree 1
Link to comment
Share on other sites

Επειδή έχω ξαναμιλήσει για Τζημεριές™, ας σημειώσω ότι ο περί ου ο λόγος είναι ό,τι κοντινότερο σε Ρομά ιδεολογικά. Θέλει να απολαμβάνει όλα τα προνόμια μιας δομημένης κοινωνίας, αλλά χωρίς να χρειάζεται να εισφέρει σε αυτήν. Οπότε βρίσκω εξαιρετικά υποκριτικό το σχόλιό του και μου φαίνεται ξανά διασκεδαστικό το παράδειγμα της ανακολουθίας των λόγων και των έργων του.

 

Όμως το θέμα της αυτοάμυνας είναι πολύ σοβαρό για να το ανοίξουμε και να το κλείσουμε με αφορμή αυτό το περιστατικό. Και η οπλοκατοχή και η οπλοχρησία δεν μπορούν να είναι συνυφασμένες με την αυτοάμυνα. Βλέποντας την κατάσταση στην Κρήτη (οπλοχρησία και ανθρωποκτονίες για ψύλλου πήδημα, ακόμη και με παράνομα όπλα) ανησυχώ ιδιαίτερα για μια κοινωνία με τόσα προβλήματα στην οποία θα ήταν εύκολα και νόμιμα προσβάσιμα περισσότερα πυροβόλα. Κι όχι μόνο για την κλιμάκωση από την πλευρά των επίδοξων κλεφτών και διαρρηκτών, αλλά και από την πλευρά των Αρχών, στη σκέψη ότι κάθε κακοποιός είναι δυνητικά οπλισμένος.

 

Τρομάζω στη σκέψη ότι κάποιοι ονειρεύονται για την Ελλάδα castle doctrines, όπως σε ορισμένες πολιτείες στην Αμερική. Βεβαίως η παραβίαση του ασύλου της κατοικίας είναι βαρύτατο παράπτωμα. Αλλά όχι τόσο ώστε να δικαιολογεί χωρίς άλλη αιτία την αφαίρεση της ζωής του δράστη χωρίς καμία νομική συνέπεια. Αν πάμε εκεί, θα πρέπει να είμαστε προετοιμασμένοι κάθε διάρρηξη να συνοδεύεται από ανθρωποκτονία. Είτε του ενοίκου είτε του διαρρήκτη -όποιου δεν προλάβει να πατήσει τη σκανδάλη. Και νομίζω ότι ο κακοποιός θα είναι περισσότερο πρόθυμος και εκπαιδευμένος να δράσει.

 

Το επόμενο μέτρο θα είναι να αρχίσουμε να συζητάμε τη θανατική ποινή ως αποτρεπτικό μέσο για το ένοπλο έγκλημα... απαράδεκτα πράγματα.

 

Η λύση είναι όντως η ισονομία. Αλλά πολύ φοβάμαι ότι η τωρινή κατάσταση διαιωνίζεται ακριβώς επειδή βολεύει όλες τις πλευρές πλην των νομοταγών πολιτών.

 

Case in point: https://www.google.gr/maps/@35.3312832,25.1684636,3a,75y,217.41h,85.18t/data=!3m6!1e1!3m4!1sP6U7kKcpxoNTfYKQjCI4Vg!2e0!7i13312!8i6656

 

(Στα δεξιά: Αστυνομικό Μέγαρο. Στα αριστερά: καταυλισμός Ρομά. Με τις υγείες μας.)

Έγινε επεξεργασία από acct
  • Like 4
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, acct said:

Επειδή έχω ξαναμιλήσει για Τζημεριές™, ας σημειώσω ότι ο περί ου ο λόγος είναι ό,τι κοντινότερο σε Ρομά ιδεολογικά. Θέλει να απολαμβάνει όλα τα προνόμια μιας δομημένης κοινωνίας, αλλά χωρίς να χρειάζεται να εισφέρει σε αυτήν. Οπότε βρίσκω εξαιρετικά υποκριτικό το σχόλιό του και μου φαίνεται ξανά διασκεδαστικό το παράδειγμα της ανακολουθίας των λόγων και των έργων του.

 

Δεν εχω εικονα του Τζημερου τα τελευταια χρονια αλλα δε θυμαμαι να λεγε ποτε για μηδενικη εισφορα προς το κρατος. Εκτος αν για να λειτουργησει ενα κρατος, με αποτελεσμα η υπαρξη μιας δομημενης κοινωνιας κλπ, ειναι η φορολογια 80% που μεταξυ αλλων, εδιωξε κ εμενα προσωπικα απο τη χωρα (αλλα κρατησε τους ρομα σε αυτη).

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

στο ζήτημα της ανθρωποκτονίας κάποιου που παραβιάζει την ιδιοκτησία κάποιου άλλου -σε περιπτώσεις με αποκλειστικό σκοπό την διάπραξη περιουσιακού αδικήματος αλλα και σε αλλες-, κάποιες από τις απόψεις που έχουν υποστηριχθεί από τον ίδιο τον Τζήμερο νομίζω, σίγουρα από οπαδούς του και άλλους, δεν είναι απλώς απολύτως λανθασμένες είναι επιπλέον ηθικά και πρακτικά απαράδεκτες. Αναφέρομαι σε απόψεις που υποστηρίζουν να μην υπάρχει έλεγχος από την δικαιοσύνη παρά «αυτομάτως» ο δράστης να απαλάσσεται, για να γλυτώσει την πραγματική ή εικαζόμενη ταλαιπωρία μιας δικαστικής εμπλοκής. Να μην ελέγχεται, να μην διώκεται καν κλπ.

Αρκετοί από τους υποστηρικτές τέτοιων απόψεων -δεν εννοώ ούτε υπαινίσσομαι κανέναν εδώ στο Λαμπ, δεν αποκλείω να υπάρχουν κι εδώ τέτοιοι υποστηρικτές, απλώς δεν το γνωρίζω- το κάνουν από άγνοια. Χωρίς δλδ να καταλαβαίνουν καλά τι ακριβώς γίνεται, τι άλλο θα μπορούσε να γίνει, τι συνέπειες ευθείς ή παράπλευρες θα είχε το όποιο «κάτι άλλο». Δε το έχουν σκεφτεί καλά το θέμα, κάμποσοι όταν τους υποδειχθούν οι παραλείψεις του συλλογισμού τους τις ανασκευάζουν.

Μερικοί όμως τις εκφράζουν και τις εννοούν. Είναι σίγουρα απαράδεκτο για οποιονδήποτε πολίτη που θέλει να διαθέτει ίχνος δημοκρατικής συνείδησης. Ίχνος. Πρόκειται για οπαδούς -είτε το συνειδητοποιούν είτε όχι- ακραία αυταρχικών μορφών οργάνωσης μιας κοινωνίας. Ευτυχώς κάποιοι εξ' αυτών, ο Τζήμερος είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα, είναι μάλλον φαιδροί παρά επικίνδυνοι. Δεν ξέρει τι του γίνεται ο άνθρωπος στο ζήτημα αυτό.

Ξαναγράφω: δεν πάει σε κανέναν από εδώ μέσα, επειδή δεν γνωρίζω 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, salde said:

Ευτυχώς κάποιοι εξ' αυτών, ο Τζήμερος είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα, είναι μάλλον φαιδροί παρά επικίνδυνοι.

 

Λυπάμαι, αλλά αυτό δεν το δέχομαι. Ενώ τον έχω υπερασπιστεί περιστασιακά σε ευτελή οικονομικά θέματα, ο άνθρωπος είναι εξαιρετικά επικίνδυνος. Πρεσβεύει έναν ανερμάτιστο λιμπερταριανισμό που δεν έχει σε τίποτα να ξεπλύνει ακόμη και τις θηριωδίες των Ναζί, αν τον εξυπηρετεί. Κι επειδή θυμόμουν ότι το έχουμε συζητήσει σε άλλο θέμα, να ένα παράδειγμα:

 

https://www.thelab.gr/forums/topic/171448-χρεοκοπία-ευρώπης-the-euroskepticism-thread-ευρωσκεπτικισμός-v01/?page=72&tab=comments#comment-2628824

 

Συγγνώμη για την παραπομπή σε δικό μου μήνυμα, απλώς αυτό βρήκα πρώτο. Η άποψή μου για το θέμα είναι λίγο παρακάτω στην ίδια σελίδα και σε ό,τι με αφορά εξακολουθεί να ισχύει μέχρι κεραίας.

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

πριν 8 ώρες, το μέλος astrolabos έγραψε:

. Ά, και τα επιδόματα, επιδόματα, μη χάσουμε τους πελάτες

Ε ναι γιατί θεωρούνται κοινωνικά ειδικές καταπιεσμένες ομάδες που χρήζουν ειδικής μεταχείρισης. Ρομα, μετανάστες κτλπ. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, sotiris said:

Αυτές οι ειδήσεις μπαίνουν μόνο ως σετ:

 

Εδώ ο Τζον Ράμπο Τζήμερος που προτείνει οπλοκατοχή για όλους (ένας ελαφρά νοήμων άνθρωπος δεν θα πρότεινε να αντιπαρατεθείς στους κατ'εξοχήν εμπόρους όπλων με όπλα):

 

01.jpg
VETERANOS.GR

Τζήμερος : Ο ληστής θα πρέπει να ξέρει πως το "επάγγελμά" του έχει ρίσκο: μπορεί, από το σπίτι που μπούκαρες, να βγεις οριζόντιος.

 

και εδώ ο ίδιος Τζον Ράμπο που δεν μπορεί να προστατευτεί ούτε από ιπτάμενο καπουτσίνο από κάποιον που δεν δείχνει και τόσο απειλητικός όσο 2-3 οπλισμένοι ρομά:

 

 

Η διαφορά μεταξύ θεωρίας και πράξης, είναι μικρή στη θεωρία, μεγάλη στην πράξη.

Τα όπλα στην αστυνομία και οι Ρομά σε κλειστές δομές.

 

Μνημείο αμετροέπειας το συγκεκριμένο ποστ. 

Συγκρίνεις τώρα δλδ, την άποψη ότι όποιος μπαίνει στο σπίτι σου, το καταφύγιό σου δλδ, κυρίως νύχτα, που ενδεχομένως έχεις και τα ανήλικα και ανήμπορα να αντιδράσουν παιδιά σου, πρέπει να έχει κατά νου ότι μπορεί να μην τη γλιτώσει με μια ποινή ''φυλάκισης -αέρα κουβέντα- με τριετή αναστολή'' ,(και αυτό όχι απαραίτητα με τη χρήση όπλου. Και ένας ''χεράς'' μπορεί να τον ''στραμπουλήξει'' σαν κοτόπουλο πριν προλάβει να πει κιχ) , με την παρουσία ενός κουραδόμαγκα τραμπούκου σε ένα δημόσιο χώρο ο οποίος ''κρατάτε με μην τον σκοτώσω'' (γελάν και τα τσιμέντα) επιτίθεται σε κάποιον ο οποίος είναι άοπλος, και δεν κάνει καμία απολύτως επιθετική κίνηση εναντίων του επιτιθέμενου τραμπούκου. 

 

Τι σχέση έχει το ''πακέτο'' που παρουσιάζεις... ένας θεός ξέρει. 

 

Παρεμπιπτόντως, και για όσους δεν το έχουν ζήσει, το ελάχιστα κοντινό που μπορώ να σας περιγράψω, είναι -σε όσους έχει τύχει- να χτυπήσει το κινητό τους στις 4 το πρωί (ενώ κοιμάστε). Αν ''αλαφιάζεται'' κάποιος με αυτό, σκεφτείτε να σε σκουντάνε και να σε κοπανάνε για να ξυπνήσεις, και πείτε μου ξανά, για ''ήρεμη ψυχική κατάσταση'' 

  • Like 2
  • Agree 1
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, colt3003 said:

Τι σχέση έχει το ''πακέτο'' που παρουσιάζεις... ένας θεός ξέρει. 

 

Ότι ο Τζήμερος μου φαίνεται κουκλεντές κι ότι ο άλλος ο κουκουές που τον απειλεί λούλης.

Το να λέει ο κουκλεντές ναι στην οπλοκατοχή είναι αστείο, όταν αμφιβάλλω αν μπορεί να αντιπαρατεθεί με το λούλη.

 

Όταν απειλείται η ζωή μου σίγουρα δεν είμαι ο ίδιος που είμαι όταν δεν απειλείται. Δοκιμασμένο, Πλ. Αμερικής έμενα. Οπότε καλύτερα να μην έχω όπλο.

Μετά, πάει σαν το ανέκδοτο με τον Κολοκοτρώνη:  Μην είναι ένας, να πάρω το μαχαίρι μου? Μην είναι 5, να πάρω το γιαταγάνι μου? Μην είναι 10, να πάρω το τουφέκι μου? Μην είναι 100 να πάρουμε τον π...... ? 

 

Αυτό που λέω λοιπόν είναι ότι καλό είναι να μην έχουμε το επίπεδο της ανομίας που τα σπίτια να είναι ... διάτρητα. Δεν λέω σε καμία περίπτωση ότι είμαι υπέρ του να είναι το σπίτι μου κέντρο διερχομένων ληστών. Λέω ότι είμαι υπέρ ενός κράτους που λειτουργεί και που έχει τα σωστά και κατάλληλα όργανα (=αστυνομία, η οποία ναι, να οπλοφορεί) να με προστατεύσει.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.