Jump to content



Ειδήσεις απο την Ελλάδα και όλο τον κόσμο v2.0


astrolabos

Recommended Posts

Ζ.Μίχας: Η Τουρκία σε προβολή ρόλου στα Ενεργειακά

Παράθεση


Η Τουρκία θέλει λόγο και ρόλο στα ενεργειακά της Ανατολικής Μεσογείου

 


Ο διευθυντής μελετών του Ινστιτούτου Στρατηγικής σε θέματα Άμυνας Ασφάλειας και συντάκτης του defence- point.gr, Ζαχαρίας Μίχας, μιλώντας στο Ράδιο 98.4, εξήγησε γιατί η Τουρκία μέσα από την αλλαγή ταχύτητας στις προκλήσεις σε Ελλάδα και Κύπρο, στέλνει το μήνυμα του ρόλου που επιθυμεί γεωπολιτικά και ενεργειακά στη Νοτιοανατολική Μεσόγειο. 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

http://www.iefimerida.gr/news/402419/telos-mega-esr-den-edose-thematiki-adeia

 

Quote

Με ψήφους 6 έναντι 3 το ΕΣΡ αποφάσισε ότι το Mega δεν μπορεί να θεωρηθεί θεματικό κανάλι και δεν μπορεί να του δοθεί αντίστοιχη άδεια.

 

Το βασικό επιχείρημα του Mega που ζήτησε να τού δοθεί θεματική άδεια ήταν ότι από τον Οκτώβριο του 2016 εκπέμπει μόνο ψυχαγωγικό πρόγραμμα οπότε θα πρέπει να συνεχίσει να εκπέμπει ως την προκήρυξη του διαγωνισμού για θεματικές άδειες.

 

Link to comment
Share on other sites

Απόφαση-σοκ για την οικογένεια Παπανδρέου:
 

Παράθεση


Το Πρωτοδικείο Αθηνών, απέρριψε την αγωγή του πρώην πρωθυπουργού Γιώργου Παπανδρέου κατά του πρώην υπαλλήλου της HSBC, Ερβέ Φαλτσιανί και στην ουσία δέχθηκε την θέση του Φαλτσιανί ότι «ο Γιώργος Παπανδρέου έφερε την τρόικα στην Ελλάδα εκβιαζόμενος, ώστε να μην αποκαλυφθεί ότι η μητέρα του είχε βγάλει παράνομα 500 εκατ. ευρώ στο εξωτερικό»!

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ο Σαββίδης πούλησε την ΣΕΚΑΠ στους Ιάπωνες: Φαίνεται ότι εγκαταλείπει τις επιχειρήσεις στη Ρωσία

 

Παράθεση


Στα “χέρια” του ιαπωνικού ομίλου εταιρειών Japan Tobacco θα περάσει το γ’ τρίμηνο του 2018, αφού ολοκληρωθεί η σχετική ρυθμιστική εκκαθάριση, η καπνοβιομηχανία ΣΕΚΑΠ ιδιοκτησίας Ιβάν Σαββίδη. Η αγορά της ΣΕΚΑΠ συνιστά μέρος μιας συμφωνίας – “πακέτο” για την εξαγοράς της “μητρικής” ρωσικής Donskoy Tabak στην οποία ανήκει η Συνεταιριστική Καπνοβιομηχανίας Ελλάδος Α.Ε. (ΣΕΚΑΠ).

 

 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

http://www.protothema.gr/economy/article/770446/steilte-ti-beat-sto-diaolo-kai-opoion-nomizei-oti-tha-kanei-douleia-stin-ellada/

 

Όλα τα €€ είναι τα ένθετα video, που τον κοιτάζουν όλοι όπως η αγελάδα το τρένο. Πραγματικά για όσκαρ ερμηνείας, από αυτούς που έχουν τα εκατομμύρια τους επενδεδυμένα στο εξωτερικό.

  • Like 5
  • Sad 2
  • Wow 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Παράθεση

Ισλαμιστής μπήκε στο Ωδείο του Ρεθύμνου φωνάζοντας: «Εδώ είναι τζαμί - Να φύγουν τα άπιστα Ελληνόπουλα»!

 

http://www.crete-news.gr/ισλαμιστής-μπήκε-στο-ωδείο-του-ρεθύμνου-φωνάζοντας-«εδώ-είναι-τζαμί-να-φύγουν-τα-άπιστα-ελληνόπουλα»

 

 

On 3/16/2018 at 6:27 ΜΜ, το μέλος colt3003 έγραψε:

Στείλτε τη Beat στο διάολο! Και όποιον νομίζει ότι θα κάνει δουλειά στην Ελλάδα

 

Όλα τα €€ είναι τα ένθετα video, που τον κοιτάζουν όλοι όπως η αγελάδα το τρένο. Πραγματικά για όσκαρ ερμηνείας, από αυτούς που έχουν τα εκατομμύρια τους επενδεδυμένα στο εξωτερικό.

 

 

Τα βίντεο δεν τα είδα.

 

Επίσης να ενημερώσω πως δεν γνωρίζω τον τρόπο και την δομή της beat.

 

Αυτό που μου προκαλεί εντύπωση είναι το εξής .

 

Όταν ανάμεσα σε έναν παραγωγό εργασίας και σε έναν πελάτη μπει ένας ενδιάμεσος παράγοντας που θέλει να κάνει τον ρόλο του ρυθμιστή και διανομέα της παραγωγής με σκοπό το κέρδος, πως γίνεται το προιόν να φτάσει στα χέρια του πελάτη σε χαμηλότερη τιμή ?

 

Δηλαδή ας το κάνω πιο λιανά.

Έστω ότι το λειτουργικό κόστος ενός ταξί είναι Α€ το χιλιόμετρο και το κέρδος για τον ταξιτζή μπορεί να είναι  20% άρα το τελικό κόστος του προϊόντος είναι 1,2XA .

 

Αν βάλουμε μια εταιρία ανάμεσα στον ταξιτζή και τον πελάτη που από κάθε χιλιόμετρο θέλει (για να είναι βιώσιμη) ένα 10% κέρδος , τότε το τελικό κόστος του προϊόντος θα είναι 1,3Α .

 

Παραπάνω διάβασα πως η BEAT φτάνει ακόμα και σε έκπτωση του κομίστρου σε σχέση με το αρχικό ποσό.

 

Καμια ιδέα επ`αυτού ?

 

Αλλο ένα πρόβλημα που διαβλέπω είναι το εξής και δεν έχει να κάνει με την beat ή τους ταξιτζίδες.

 

Το κράτος για μια άδεια ταξί ζητά από τον επαγγελματία ένα αρκετά μεγάλο ποσό εκκίνησης. Αυτό το ποσό το δίνει ο ταξιτζής για να μπορεί να κάνει έναρξη εργασιών σε αυτό το επάγγελμα.

Η beat αυτό που κάνει είναι να μπαίνει σαν μεσάζοντας ανάμεσα στον αδειοδοτούμενο επαγγελματία και τον πελάτη που στην ουσία καρπώνεται μέρος των κερδών, χωρίς το βάρος της επένδυσης.

Εδώ το βρίσκω λίγο παράλογο. Η beat δεν έχει να χάσει κάτι, ούτε κεφάλαιο απαιτείται να ρίξει στην αγορά. Καρπώνεται μέρος των κερδών του επαγγελματία που έχει στην πλατφόρμα της και παίζει εκ του ασφαλούς , μειώνοντας ή και ρυθμίζοντας την κερδοφορία του επαγγελματία .

 

Όποιος γνωρίζει ας απαντήσει.

 

 

Έγινε επεξεργασία από adpanos
  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.