Jump to content



Ειδήσεις απο την Ελλάδα και όλο τον κόσμο v2.0


astrolabos

Recommended Posts

Σοβαρά τώρα; Δηλαδή μαθαίνουν να χρησιμοποιούν το άλογο ως ένα καμβά για τη δημιουργικότητά τους και εσύ είσαι εντάξει μ αυτό; Το άλογο είναι απλώς ένα αντικείμενο που θα χρησιμοποιήσεις και όλα καλά αφού δεν κλωτσάει; Το έχουν που το έχουν μαντρωμένο και το χρησιμοποιούν, ας δείχνανε ένα στοιχειώδη σεβασμό, όχι αυτήν την βλακεία.

Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, konnos said:

Σοβαρά τώρα; Δηλαδή μαθαίνουν να χρησιμοποιούν το άλογο ως ένα καμβά για τη δημιουργικότητά τους και εσύ είσαι εντάξει μ αυτό; Το άλογο είναι απλώς ένα αντικείμενο που θα χρησιμοποιήσεις και όλα καλά αφού δεν κλωτσάει; Το έχουν που το έχουν μαντρωμένο και το χρησιμοποιούν, ας δείχνανε ένα στοιχειώδη σεβασμό, όχι αυτήν την βλακεία.

Είμαι εντελώς εντάξει με αυτό. Όταν δηλαδή τα παιδάκια μπογιαντίζονται μεταξύ τους, τί πρέπει να κάνουμε?

Το άλογο απολαμβάνει το χάδι με το χέρι ή με βούρτσα, αλλά αν βάλει κάποιος μπογιά, αμέσως βαφτίζεται κακοποίηση? Στο επόμενο βούρτσισμα θα φύγει.

Ίσα ίσα που η αλληλεπίδραση με τα ζώα γίνεται υπό επίβλεψη και με την καθοδήγηση έμπειρων ανθρώπων και βελτιώνει τη σχέση των παιδιών με τα ζώα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω ένα τέτοιο σκεπτικό. Εγώ δε θα το έλεγα κακοποίηση, ακούγεται βαρύ. Θα το έλεγα κακομεταχείριση ελαφρού βαθμού. Και σου ξαναλέω. Δεν είναι τόσο το γεγονός οτι το βάφουν (υποθέτω οτι έχουν χρησιμοποιήσει μη αλλεργιογόνες μπογιές), αλλά το τί μήνυμα περνάς στο παιδί όταν χρησιμοποιείς ένα ζώο ως αντικείμενο. Κάποια παιδιά έχουν την ευαισθησία να μπορούν να καταλάβουν το όλο παιχνίδι και να σεβαστούν οτι ίσως αυτό που κάνουν δεν είναι και ότι καλύτερο για το ζώο. Και ένα ποσοστό που το βλέπει ως έναν καμβά για τη διασκέδασή του, ένα αντικείμενο προς χρήση για το χαβαλέ του. Και αργότερα όταν δε βλέπεις, θα αρπάζει τις γάτες από την ουρά γιατί έχει φάση και είναι πολύ κουλ να ουρλιάζει έτσι. Παιδεία. Ή έλλειψη αυτής. Πιθανώς οι δάσκαλοι να έχουν εξηγήσει πολλά πράγματα στα παιδιά πριν γίνει αυτή η δραστηριότητα, μακάρι δηλαδή, αλλά στην Ελλάδα είμαστε, οι πιθανότητες να έχει γίνει αυτό και να το κατανοούν και τα παιδιά μου φαντάζει μικρή.

Έγινε επεξεργασία από konnos
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά, δεν μπορώ να καταλάβω τι διάολο έχουν μέσα στα κεφάλια τους οι συγκεκριμένοι δάσκαλοι.

Έτσι εξαντλείται η δημιουργία ερεθισμάτων στους μαθητές; Έτσι εκφράζουν τις καλλιτεχνικές τους ανησυχίες; Έτσι μαθαίνουν ν' αγαπούν ή, έστω, να συμβιώνουν με τα ζώα;

Είμαστε, σε όλα τα επίπεδα, μια μη φυσιολογική χώρα. Απλά, μεγαλωμένοι σε τέτοιο περιβάλλον, νομίζουμε ότι ο υπόλοιπος κόσμος είναι αφύσικος. 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, DEADLAZARUS said:

Είμαστε, σε όλα τα επίπεδα, μια μη φυσιολογική χώρα. Απλά, μεγαλωμένοι σε τέτοιο περιβάλλον, νομίζουμε ότι ο υπόλοιπος κόσμος είναι αφύσικος. 

 

Ακόμη κι αν είμαστε, αυτό σίγουρα δεν αποδεικνύεται από την εγχώρια αντιγραφή μιας δραστηριότητας πολύ συνηθισμένης στο εξωτερικό τα τελευταία χρόνια. Ομολογώ ότι προσωπικά μου φαίνεται κακόγουστη, αλλά σίγουρα δεν είναι επικίνδυνη ή επώδυνη για το ζωντανό. Δε μοιάζει καν να είναι δυσάρεστη.

 

Εικάζω βάσιμα ότι για το άλογο είναι προτιμότερο να το μπογιαντίζουν και να το βουρτσίζουν τα πιτσιρίκια από ό,τι να το καβαλούν ή να το βάζουν να σέρνει άμαξες. Οι διαβεβαιώσεις των εκπαιδευτικών, των ψυχολόγων και των φροντιστών των ζώων με καλύπτουν σ' αυτό το θέμα.

 

Σίγουρα κάποιοι είναι πιο ευαίσθητοι στο θέμα των δικαιωμάτων των ζώων, αλλά φοβάμαι ότι καμιά φορά είναι εκείνοι που δεν έχουν συνυπάρξει με ζώα συντροφιάς, για να καταλάβουν τη φυσική και συναισθηματική συνεξάρτηση ανθρώπων και ζώων.

 

Φαντάζομαι βέβαια ότι για την ένταση της κατακραυγής  φταίει και η ασυδοσία που προάγεται από τα ηλεκτρονικά μέσα. Από το μένος κάποιων σχολίων αλλού νομίζεις ότι ορισμένοι ετοιμάζονται να ιδρύσουν τον Στρατό των 12 Μπιθήκων (sic).

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Είναι τόσο πολύ δύσκολο να καταλάβει κάποιος ότι τα παιδάκια φοβούνται ένα τόσο μεγάλο ζώο όπως το άλογο;

Είναι τόσο πολύ δύσκολο να καταλάβει κάποιος ότι ένα παιδάκι που φοβάται είναι αδύνατον να κάνει ιππασία;

Είναι τόσο δύσκολο να καταλάβει κάποιος ότι ζωγραφίζοντας εξοικειώνετε χωρίς κόπο με το ζώο;

 

Από εκεί που πνίγαμε τα κουτάβια στη θάλασσα έχουμε περάσει στο άλλο άκρο…αδιαφορούμε για τους ανθρώπους που πεθαίνουν γύρο μας και κάνουμε  χημειοθεραπεία σε σκύλο με προσδόκιμο  10 - 15 χρόνια.

  • Agree 1
Link to comment
Share on other sites

Τα παιδακια καθαριζουν μετα τις μπογιες; Αν απλα το χτενιζαν-επλεναν-βουρτσιζαν δεν θα ειχαν το ιδιο κερδος; Στην κατασκηνωση που πηγαινα μικρος οσοι θελαν να κανουν ιππασια πρωτα φροντιζαν το ζωο.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Η σημασία του Τύπου για τη Δημοκρατία, φαίνεται κάτι τέτοιες στιγμές:

https://www.theguardian.com/world/2017/oct/16/malta-car-bomb-kills-panama-papers-journalist

Δημοσιογράφος στη Μάλτα με σημαντικό έργο στις αποκαλύψεις των Panama papers, δολοφονήθηκε με βόμβα, έχοντας καταγγείλει πριν λίγες μέρες στην αστυνομία ότι δεχόταν απειλές.

 

"Βρήκαμε το αντικείμενο που προκάλεσε την έκρηξη"

vl1zjusorjsz.jpg

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

πριν 18 ώρες, το μέλος acct έγραψε:

 

1)Ακόμη κι αν είμαστε, αυτό σίγουρα δεν αποδεικνύεται από την εγχώρια αντιγραφή μιας δραστηριότητας πολύ συνηθισμένης στο εξωτερικό τα τελευταία χρόνια. Ομολογώ ότι προσωπικά μου φαίνεται κακόγουστη, αλλά σίγουρα δεν είναι επικίνδυνη ή επώδυνη για το ζωντανό. Δε μοιάζει καν να είναι δυσάρεστη.

2)Εικάζω βάσιμα ότι για το άλογο είναι προτιμότερο να το μπογιαντίζουν και να το βουρτσίζουν τα πιτσιρίκια από ό,τι να το καβαλούν ή να το βάζουν να σέρνει άμαξες. Οι διαβεβαιώσεις των εκπαιδευτικών, των ψυχολόγων και των φροντιστών των ζώων με καλύπτουν σ' αυτό το θέμα.

3)Σίγουρα κάποιοι είναι πιο ευαίσθητοι στο θέμα των δικαιωμάτων των ζώων, αλλά φοβάμαι ότι καμιά φορά είναι εκείνοι που δεν έχουν συνυπάρξει με ζώα συντροφιάς, για να καταλάβουν τη φυσική και συναισθηματική συνεξάρτηση ανθρώπων και ζώων.

1) Συγγνώμη, αλλά έχεις μια τάση ν' αμφισβητείς προφανή δεδομένα. Πώς θα διορθώσουμε τα λάθη μας, όταν, μονίμως, εφευρίσκουμε δικαιολογίες του στυλ "ναι, δεν είναι έτσι ακριβώς, δεν φταίμε εμείς για όλα, και στο εξωτερικό τα κάνουν αυτά". Ποιος είπε πως ότι κάνουν στο εξωτερικό είναι σωστό; Πολλά εξ' αυτών ναι, είναι. Όχι όλα όμως. Ο μιμητισμός θα μας φάει. Από την άλλη, ας είμαστε σκληροί με τους εαυτούς μας, για ν' αρχίσουμε να θυμίζουμε πολίτες και όχι μέλη φυλών και οικογενειών.

Είμαστε απολίτιστοι. Δεν υπάρχει αντίλογος επ' αυτού. Όχι όλοι (για να μην καταδικάζουμε συλλήβδην ανθρώπους), αλλά οι περισσότεροι. Οι αποδείξεις είναι παντού. Στον τρόπο οδήγησης, στο τρόπο που βρωμίζουμε το περιβάλλον, στον τρόπο με τον οποίο έχουμε καταστρέψει τις πόλεις μας, χτίζοντας όπου να ΄ναι και όπως να 'ναι.

2) Μπορούμε, απλά, να καταδικάσουμε το γεγονός, χωρίς να χρησιμοποιούμε τέτοια παραδείγματα; Όλα όσα αναφέρεις, είναι κατακριτέα. Όπως και η ηλίθια ιδέα να βάψουν τα παιδάκια ένα ζωντανό, χρησιμοποιώντας το ως ζωντανό καμβά. Το ότι ιππεύουμε τ' άλογα, δεν σημαίνει ότι το να κάνουμε τους Bob Ross πάνω τους δικαιολογείται.

3) Καμιά ευαισθησία. Κραυγαλέο λάθος των δασκάλων. Βασάνισαν, άθελα τους, ένα ζωντανό. Απλή καταγραφή του γεγονότος κάνουμε. Όσο για τη φυσική και συναισθηματική εξάρτηση, περιμένω τ' αποτέλεσματα μελετών, τα οποία θα εντάσσουν στη διαδικασία δεσίματος και το "μπογιάτισμα", που θα στηρίζουν τα λεγόμενά σου.

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά δε πιστεύω ότι το άλογο βασανίστηκε/κακοποιήθηκε. Δε πιστεύω όμως ότι υπήρξε και κάποιο παιδαγωγικό αποτέλεσμα από την παραπάνω δραστηριότητα, συν ότι τα παιδιά σε αυτή την ηλικία δεν είναι πάντα σε θέση να καταλάβουν τα πάντα, άρα δεν αποκλείω το ενδεχόμενο κάποιο λευκό σκυλάκι να βρεθεί ζωγραφισμένο με ανεξίτηλο μαρκαδόρο σε μια προσπάθεια επανάληψης στο σπίτι αυτού που έγινε στο σχολείο.

 

Αλλά δυστυχώς οι ιδιωτικοί παιδικοί σταθμοί, προσπαθώντας να διαφοροποιηθούν κάνουν διάφορες βλακείες. Π.χ. παιδικός σταθμός στην περιοχή μου, πριν λίγους μήνες ανέβασε στην ανοιχτή σελίδα του στο facebook φωτογραφίες των παιδιών (ηλικίας 3-5 ετών) με μαγιώ να πλατσουρίζουν στις φουσκωτές πισίνες που είχαν στήσει στην αυλή. Η χαρά του κάθε ανώμαλου...

Link to comment
Share on other sites

Εχω βαρεθει να βλεπω αυτην την δημιοσιευση σχετικα με το αλογο , μεχρι και η κουτση μαρια εχει αποψη . 

Εφοσον το κανανε σε συνεργασια με τον συλλογο , σημαινει πως το αλογο δεν αντιμετωπισε προβλημα μιας και πιθανον με ενα λουσιματακι θα εφυγαν αμεσως οι νερομπογιες . 

Απο κει περα μπορω να δεχτω πως ειναι ενας ευκολος τροπος να δειξεις ενα μεγαλο ζωο με ευκολια σε μικρα παιδακια αλλα οπως ειπε και ο grigas ισως αυτο να εχει σαν αποτελεσμα να επαναλαβουν την  ζωγραφικη σε κανα σκυλο  (λες και ο σκυλος θα τα αφησει....   . 

 

Αλλα να λετε πως το αλογο βασανιστηκε , ειναι too much . 

Αν μεσω του "παιχνιδιου" αποτυπωνεται πιο ευκολα μια φιλοζωη συμπεριφορα , τοτε που ειναι το αρνητικο ? 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 3 λεπτά, το μέλος kpetros έγραψε:

Εχω βαρεθει να βλεπω αυτην την δημιοσιευση σχετικα με το αλογο , μεχρι και η κουτση μαρια εχει αποψη

Εφοσον το κανανε σε συνεργασια με τον συλλογο , σημαινει πως το αλογο δεν αντιμετωπισε προβλημα μιας και πιθανον με ενα λουσιματακι θα εφυγαν αμεσως οι νερομπογιες . 

Απο κει περα μπορω να δεχτω πως ειναι ενας ευκολος τροπος να δειξεις ενα μεγαλο ζωο με ευκολια σε μικρα παιδακια αλλα οπως ειπε και ο grigas ισως αυτο να εχει σαν αποτελεσμα να επαναλαβουν την  ζωγραφικη σε κανα σκυλο  (λες και ο σκυλος θα τα αφησει....   .

Αλλα να λετε πως το αλογο βασανιστηκε , ειναι too much . 

Αν μεσω του "παιχνιδιου" αποτυπωνεται πιο ευκολα μια φιλοζωη συμπεριφορα , τοτε που ειναι το αρνητικο ? 

Ε, να μην έχει τότε. Να έχει μόνο το (ο μη γένοιτο) κουτσό άλογο.

Σωστά, να βάψουμε, λοιπόν, και έναν από εμάς στα πλαίσια της ζωγραφικής συλλογής "Άνθρωπος και χρώματα".

Έτσι αποτυπώνεται μια τέτοια συμπεριφορά; Άλλον τρόπο δεν μπορούσαν να βρουν; Να γιατί λέω ότι η παιδεία στην Ελλάδα είναι η μήτρα του κακού. Ο κάθε άσχετος/βαρεμένος/δήθεν μοντέρνος κάνει ό,τι του καπνίσει, χωρίς να σκέφτεται ότι διαπαιδαγωγεί παιδιά και έχει ευθύνη απέναντί τους.

  • Like 1
  • Agree 1
Link to comment
Share on other sites

Το κουτση μαρια (επιδη εκανες και μπολτ το εγραψα κυριος γιατι στο FB βλεπω τυπισσες που δεν προσεχουν το σκυλι τους , να εχουν αποψη για ενα αλογο . 

Στο δευτερο , ισως θα μπορουσες να πεις για το  color day που πανε και βαφονται  XD  Ή μηπως πατεραδες που εχουν αφησει τα παιδια τους να τους ψιλοβαψουν . 

Μοντερνο η οχι , δεν με νοιαζει . Αν το ειδαν απο το εξωτερικο δεν με νοιαζει . Το θεμα ειναι αμα ειχε αποτελεσμα . 

 

Ισως απλα θα επρεπε να αφησουν τα αλογα στην απεξω , ισως οντως αμα απλα τα βουρτσιζαν και τα χαιδευαν να ηταν μια χαρα . 

Το θεμα ειναι πως δεν νομιζω καποιος απο εδω μεσα να ειναι ειτε κτηνιατρος ειτε ψυχολογος παιδιων για να εχει μια βασιμη απαντηση . 

Link to comment
Share on other sites

πριν 9 λεπτά, το μέλος kpetros έγραψε:

Το κουτση μαρια (επιδη εκανες και μπολτ το εγραψα κυριος γιατι στο FB βλεπω τυπισσες που δεν προσεχουν το σκυλι τους , να εχουν αποψη για ενα αλογο . 

Στο δευτερο , ισως θα μπορουσες να πεις για το  color day που πανε και βαφονται  XD  Ή μηπως πατεραδες που εχουν αφησει τα παιδια τους να τους ψιλοβαψουν . 

Μοντερνο η οχι , δεν με νοιαζει . Αν το ειδαν απο το εξωτερικο δεν με νοιαζει . Το θεμα ειναι αμα ειχε αποτελεσμα .

Ισως απλα θα επρεπε να αφησουν τα αλογα στην απεξω , ισως οντως αμα απλα τα βουρτσιζαν και τα χαιδευαν να ηταν μια χαρα . 

Το θεμα ειναι πως δεν νομιζω καποιος απο εδω μεσα να ειναι ειτε κτηνιατρος ειτε ψυχολογος παιδιων για να εχει μια βασιμη απαντηση . 

μπολτ, όπως λέμε Γιουσέϊν Μπολτ ή bold; Πλάκα κάνω, μην παρεξηγηθούμε.

Συγγνώμη, θα ξαναμπολτάρω (sic). Υπάρχουν χίλιοι δυο τρόποι να εξάψεις τη φαντασία των παιδιών και την ευρηματικότητά τους.

Όπως σωστά λες, θα μπορούσαν να ρωτήσουν κάποιον ειδικό (κτηνίατρο ή/και ψυχολόγο), πριν προβούν σε τέτοιες πράξεις.

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, DEADLAZARUS said:

1) Συγγνώμη, αλλά έχεις μια τάση ν' αμφισβητείς προφανή δεδομένα. Πώς θα διορθώσουμε τα λάθη μας, όταν, μονίμως, εφευρίσκουμε δικαιολογίες του στυλ "ναι, δεν είναι έτσι ακριβώς, δεν φταίμε εμείς για όλα, και στο εξωτερικό τα κάνουν αυτά". Ποιος είπε πως ότι κάνουν στο εξωτερικό είναι σωστό; Πολλά εξ' αυτών ναι, είναι. Όχι όλα όμως. Ο μιμητισμός θα μας φάει. Από την άλλη, ας είμαστε σκληροί με τους εαυτούς μας, για ν' αρχίσουμε να θυμίζουμε πολίτες και όχι μέλη φυλών και οικογενειών.

Είμαστε απολίτιστοι. Δεν υπάρχει αντίλογος επ' αυτού. Όχι όλοι (για να μην καταδικάζουμε συλλήβδην ανθρώπους), αλλά οι περισσότεροι. Οι αποδείξεις είναι παντού. Στον τρόπο οδήγησης, στο τρόπο που βρωμίζουμε το περιβάλλον, στον τρόπο με τον οποίο έχουμε καταστρέψει τις πόλεις μας, χτίζοντας όπου να ΄ναι και όπως να 'ναι.

 

Αστειεύεσαι, σωστά; Ισχυρίζεσαι ότι ζούμε σε μια "μη φυσιολογική χώρα" (sic), ότι "νομίζουμε ότι ο υπόλοιπος κόσμος είναι αφύσικος" (sic) και ότι "Είμαστε απολίτιστοι" (sic). Μόλις σου επισημάνουν το προφανές (ότι αυτή η δραστηριότητα εισήχθη από τον "πολιτισμένο", "φυσιολογικό" κόσμο), αντιστρέφεις το επιχείρημα και μιλάς για μιμητισμό. Δε γίνεται και στραβός να είν' ο γιαλός και στραβά ν' αρμενίζουμε.

 

6 hours ago, DEADLAZARUS said:

2) [...] Όλα όσα αναφέρεις, είναι κατακριτέα.

 

Είναι κατακριτέο να καβαλάμε το άλογο και να το βάζουμε να σέρνει άμαξα; Να ενημερώσουμε τους ιππικούς ομίλους και συλλάβουμε τους αμαξάδες πάραυτα. Μην το ακούσουν οι (απολίτιστοι) παππούδες μας μόνο, γιατί θα μας πλακώσουν στις σφαλιάρες.

 

6 hours ago, DEADLAZARUS said:

3) Καμιά ευαισθησία. Κραυγαλέο λάθος των δασκάλων. Βασάνισαν, άθελα τους, ένα ζωντανό. Απλή καταγραφή του γεγονότος κάνουμε.

 

Το γεγονός είναι "ζωγράφισαν πάνω σε άλογο υπό την επίβλεψη του φροντιστή του, παρουσία παιδοψυχολόγων και εκπαιδευτικών". Αυτό που λες εσύ είναι η άποψή σου, την οποία δικαιούσαι να διατυπώνεις και εμείς να την κρίνουμε. Όταν βαφτίζουμε την άποψή μας "γεγονός", η επιχειρηματολογία έχει πάει περίπατο.

 

Εν τέλει, παρότι δήλωσα η συγκεκριμένη δραστηριότητα με αφήνει αδιάφορο, κατανοώ ότι άλλους τους θίγει βαθιά, σε σημείο να θεωρούν ότι αποτελεί μέτρο του επιπέδου πολιτισμού της χώρας. Αντί της μάχης μέχρις εσχάτων δια του πληκτρολογίου, παρακινώ όποιον σέβεται τη νόμιμη διαδικασία να περιμένει την εκδίκαση των μηνύσεων που κατατέθηκαν, κατά την οποία θα έχουν και οι δύο πλευρές τη δυνατότητα να εκθέσουν την άποψή τους και να αξιολογήσουμε τη σοβαρότητα των επιχειρημάτων εκατέρωθεν.

 

4 hours ago, GriGaS said:

Π.χ. παιδικός σταθμός στην περιοχή μου, πριν λίγους μήνες ανέβασε στην ανοιχτή σελίδα του στο facebook φωτογραφίες των παιδιών (ηλικίας 3-5 ετών) με μαγιώ να πλατσουρίζουν στις φουσκωτές πισίνες που είχαν στήσει στην αυλή.

 

Ελπίζω να τις απέσυραν άμεσα και να απολογήθηκαν σε καθέναν από τους θιγόμενους. Αυτό πραγματικά σηκώνει μήνυση, αν δεν είχε προηγηθεί η ενημέρωση και συναίνεση όλων των γονέων -και δυσκολεύομαι πολύ να πιστέψω ότι θα την εξασφάλιζαν.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αυτά ακριβώς που έχει γράψει ο @acct με καλύπτουν απόλυτα για το..περιστατικό με το άλογο. Ακριβώς αυτά έλεγα και εγώ πρίν διαβάσω τί είχε γράψει.

Δεν είναι κακοποίηση σε καμία περίπτωση και θα φανεί και δικαστικά. Υπήρχε επίβλεψη από ανθρώπους σχετικούς με άλογα όπως και από τους συνοδούς των παιδιών. Για μένα είναι λίγο άστοχο αλλά (προφανώς) όχι τόσο τρομερό για να ασχολούμαστε όταν υπάρχουν τόσο σοβαρότερα πράγματα. Πάντως σίγουρα θα ξενίζει λίγο γιατί στο μυαλό κάποιων θα έρχονται οι σκύλοι που τους έχουν λούσει με λαδομπογιά.

Link to comment
Share on other sites

πριν 10 ώρες, το μέλος acct έγραψε:

Ελπίζω να τις απέσυραν άμεσα και να απολογήθηκαν σε καθέναν από τους θιγόμενους. Αυτό πραγματικά σηκώνει μήνυση, αν δεν είχε προηγηθεί η ενημέρωση και συναίνεση όλων των γονέων -και δυσκολεύομαι πολύ να πιστέψω ότι θα την εξασφάλιζαν.

Και όμως 3 μήνες μετά είναι ακόμα εκεί...

Link to comment
Share on other sites

 

12 hours ago, acct said:

 

Αστειεύεσαι, σωστά; Ισχυρίζεσαι ότι ζούμε σε μια "μη φυσιολογική χώρα" (sic), ότι "νομίζουμε ότι ο υπόλοιπος κόσμος είναι αφύσικος" (sic) και ότι "Είμαστε απολίτιστοι" (sic). Μόλις σου επισημάνουν το προφανές (ότι αυτή η δραστηριότητα εισήχθη από τον "πολιτισμένο", "φυσιολογικό" κόσμο), αντιστρέφεις το επιχείρημα και μιλάς για μιμητισμό. Δε γίνεται και στραβός να είν' ο γιαλός και στραβά ν' αρμενίζουμε.

Καθόλου. Εκτός αν δεν έχεις χιούμορ.

Ναι, ισχυρίζομαι όλα τα ανωτέρω (sic), παραθέτωντας επιχείρηματα. Όχι θυμικές αντιδράσεις.

Αν δεν θέλεις να τα παραδεχτείς, γιατί θίγονται τα ιερά και όσια της φυλής, δεν είναι δικό μου πρόβλημα. Και επειδή, μάλλον, δεν μπήκες στον κόπο να διαβάσεις τι έγραψα, επίτρεψέ μου να σε βοηθήσω: "Ποιος είπε πως ότι κάνουν στο εξωτερικό είναι σωστό; Πολλά εξ' αυτών ναι, είναι. Όχι όλα όμως. Ο μιμητισμός θα μας φάει. Από την άλλη, ας είμαστε σκληροί με τους εαυτούς μας, για ν' αρχίσουμε να θυμίζουμε πολίτες και όχι μέλη φυλών και οικογενειών".

Αυτό είναι το ακριβές απόσπασμα. Είμαστε, λοιπόν, όλα όσα ανέφερα, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως ότι κάνουν οι ξένοι είναι καλό. Έχουμε την τάση να μην "δανειζόμαστε" τα καλά τους, αφού μόνοι μας αδυνατούμε να πράξουμε τ' αυτονόητα, αλλά να εφαρμόζουμε (εξ' ου και η χρήση της λέξης μιμητισμός) όσα άσχημα κάνουν.

12 hours ago, acct said:

Είναι κατακριτέο να καβαλάμε το άλογο και να το βάζουμε να σέρνει άμαξα; Να ενημερώσουμε τους ιππικούς ομίλους και συλλάβουμε τους αμαξάδες πάραυτα. Μην το ακούσουν οι (απολίτιστοι) παππούδες μας μόνο, γιατί θα μας πλακώσουν στις σφαλιάρες.

Οι συγκαλυμμένες ειρωνείες επιστρέφονται αυτούσιες. Ναι, είναι κατακριτέα. Το ότι έγιναν (δεν ζω σε ροζ συννεφάκι), δεν σημαίνει ότι καλώς έγιναν. Ο σκοπός αγιάζει τα μέσα. Άλλο αν κάτι είναι απαραίτητο και άλλο, εντελώς διαφορετικό, αν είναι και σωστό.

 

Το γεγονός είναι "ζωγράφισαν πάνω σε άλογο υπό την επίβλεψη του φροντιστή του, παρουσία παιδοψυχολόγων και εκπαιδευτικών". Αυτό που λες εσύ είναι η άποψή σου, την οποία δικαιούσαι να διατυπώνεις και εμείς να την κρίνουμε. Όταν βαφτίζουμε την άποψή μας "γεγονός", η επιχειρηματολογία έχει πάει περίπατο.

"Εν τέλει, παρότι δήλωσα η συγκεκριμένη δραστηριότητα με αφήνει αδιάφορο, κατανοώ ότι άλλους τους θίγει βαθιά, σε σημείο να θεωρούν ότι αποτελεί μέτρο του επιπέδου πολιτισμού της χώρας. Αντί της μάχης μέχρις εσχάτων δια του πληκτρολογίου, παρακινώ όποιον σέβεται τη νόμιμη διαδικασία να περιμένει την εκδίκαση των μηνύσεων που κατατέθηκαν, κατά την οποία θα έχουν και οι δύο πλευρές τη δυνατότητα να εκθέσουν την άποψή τους και να αξιολογήσουμε τη σοβαρότητα των επιχειρημάτων εκατέρωθεν.".

Εξήγησέ μου, σε ποιο σημείο ήταν παρών ο αλογοψυχολόγος και ο εκπαιδευτής (πιστοποιημένος, έτσι;). Γιατί εγώ διαβάζω για παιδοψυχολόγους και εκπαιδευτικούς. Μη ειδικούς περί τα ζώα δηλαδή. Α, ναι, ήταν και ο φροντιστής. Φροντιστές έχουν και οι ποδοσφαιρικές ομάδες.

Συνεπώς δεν είναι άποψή μου, αλλά γεγονότα. Αν εσύ επιμένεις, επειδή πρέπει να διαφωνήσεις, να την απαξιώνεις, πρόβλημά σου. Υποδείξεις περί επιχειρηματολογίας δεν δέχομαι από σένα τουλάχιστον. Διάλογο κάνω με όσους ξέρουν να κάνουν διάλογο.

Το πρόβλημα, εντέλει, είναι ότι σ' αυτή τη χώρα κάνουμε διάλογο γι' αυτονόητα πράγματα. Τα φέρνουμε από 'δω, τα πάμε από 'κει, τα στρογγυλεύουμε, τα λειαίνουμε, μέχρι να φτάσουμε να τα ισοπεδώσουμε όλα. Ατυχές γεγονός, ας παραδέχονταν το λάθος τους και ας προχωρούσαμε παρακάτω. Υπάρχουν άλλοι τρόποι, ώστε τα παιδιά και να καλλιεργήσουν τη δημιουργικότητά τους και να μάθουν να συνυπάρχουν με τα ζώα. Και, ναι, η συμπεριφορά απέναντι στα ζώα (και αυτή, μεταξύ πολλών άλλων) είναι ενδεικτική του πολιτισμού μιας χώρας.

 

Έγινε επεξεργασία από acct
Τζιχαντιστής; Αλήθεια; :D
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.