Jump to content



Recommended Posts

Air France plane makes emergency landing in Goose Bay after engine blowout over Atlantic

(κι άλλες φωτογραφίες εδώ: https://avherald.com/h?article=4af15205&opt=1)

 

Αυτός o κινητήρας μάλιστα δεν ήταν από την Rolls-Royce, όπως ο παλιότερος που εξερράγη σε άλλο A380, αλλά από την Engine Alliance... :hmm:

 

air-france-engine-blowout.jpg

 

 

  • Like 1
(edited)
13 hours ago, minast said:

Όμως στις μεταφορές υπάρχει διατίμηση (ταρίφα), στη διαμονή όχι...

 

Αντιγράφω: 

Quote

καθορισμός της ανώτατης τιμής πώλησης προϊόντος ή της αμοιβής μιας υπηρεσίας, ο οποίος γίνεται από την αρμόδια κρατική υπηρεσία

απο εδώ

με βάση αυτό, προκύπτει ότι δεν υπάρχει πρόβλημα διακύμανσης της τιμής προς τα κάτω. Αρα η beat δεν έχει θέμα με αυτό.

Επειδή όμως κανένας ταξιτζής δεν θέλει να παίρνει λιγότερα, τελικά η κατάσταση έχει οδηγηθεί εδώ

:

Quote

Καρτέλ ονομάζεται η ρητή σύμπραξη (συμφωνία) μεγάλων κυρίως επιχειρήσεων εταιρικής μορφής δραστηριοποιούμενων στον ίδιο κλάδο, δηλαδή ανταγωνιστικών, με σκοπό την αποφυγή του μεταξύ τους ανταγωνισμού δια κοινής διαμόρφωσης ενιαίας τιμής των προσφερομένων υπηρεσιών ή των προϊόντων τους, ή και με πολύ ελάχιστες μεταξύ τους διαφορές τιμών. Ο σχηματισμός καρτέλ είναι παράνομος, καθώς το Δίκαιο ανταγωνισμού τον απαγορεύει.

 

και όλα αυτά με τις ευλογίες του κράτους, προς τέρψη μερικών χιλιάδων ψηφοφόρων.

Έγινε επεξεργασία από colt3003
2 hours ago, colt3003 said:

 

Αντιγράφω: 

απο εδώ

με βάση αυτό, προκύπτει ότι δεν υπάρχει πρόβλημα διακύμανσης της τιμής προς τα κάτω. Αρα η beat δεν έχει θέμα με αυτό.

Επειδή όμως κανένας ταξιτζής δεν θέλει να παίρνει λιγότερα, τελικά η κατάσταση έχει οδηγηθεί εδώ

:

 

και όλα αυτά με τις ευλογίες του κράτους, προς τέρψη μερικών χιλιάδων ψηφοφόρων.

Μα το αρχικό άρθρο στο οποίο διαφωνείς λέει ότι είναι απαραίτητα καθορισμένο και το ελάχιστο ποσό της διαδρομής και γι' αυτό έχει πρόβλημα η beat... Η επιχειρηματολογία σου προς το αντίθετο είναι ο ορισμός στο λεξικό? Εάν ενδιαφέρει κάποιον, υπάρχει μοναδικό σημείο διασταύρωσης, και είναι το κείμενο του νόμου.

 

Μόνο αυτό που έγραψες στο τέλος, αρκεί. Είναι ένα κλειστό επάγγελμα στο οποίο βάσει νόμου δεν υπάρχει ανταγωνισμός... Γι' αυτό άλλωστε εικάζουν ότι η ισχύουσα νομοθεσία είναι ασύμβατη με την Ευρωπαϊκή. Τί παραπάνω χρειάζεται να πει κανείς για αυτό?

  • Like 2

Μπορεί να με προκαταλαμβάνει η τεράστια απόστασή μου από τον ευαγή κλάδο των ταξιτζήδων (έχω πάνω από 10 χρόνια να πάρω ταξί στην Ελλάδα), αλλά το θέμα της απελευθέρωσης του μεταφορικού έργου δεν είναι απλό στην Ελλάδα, όπως δεν είναι πουθενά στην Ευρώπη, όπου υπάρχουν στοιχειώδεις προστασίες για οδηγούς και πελάτες.

 

Δε γίνεται από τη μια να λειτουργείς ως μεσάζων, αρνούμενος την ευθύνη του παρόχου μεταφορικού έργου και ταυτόχρονα να ζητάς τα πλεονεκτήματα που ο νόμος εξασφαλίζει στους τελευταίους. Τα προβλήματα της Taxibeat εδώ, ακόμη και τα προβλήματα της Uber στο Λονδίνο και αλλού βασίζονται σε αυτή την ουσιαστική διάκριση, απλά σε διαφορετική κλίμακα.

 

Το ίδιο ισχύει και σε άλλους πιο ευαίσθητους κλάδους όταν οι εταιρείες προσπαθούν να απορρυθμίσουν την αγορά μονομερώς (πχ Ryanair με "αυτοαπασχολούμενους" πιλότους και πληρώματα).

 

Μπορεί η άμεση και πλήρης απελευθέρωση να μοιάζει η πιο απλή λύση, αλλά δεν είναι, εφόσον δημιουργεί περισσότερα προβλήματα από όσα λύνει. Μόνο σταδιακά και προοδευτικά μπορεί να δουλέψει το άνοιγμα της αγοράς.

 

Και, για την ιστορία, αυτά που αποκαλούμε "κλειστά επαγγέλματα" αρχικά δομήθηκαν έτσι κυρίως για να εξασφαλίσουν υψηλό επίπεδο υπηρεσίας και προστασία του κοινωνικού συνόλου, όχι τα άκοπα υπερκέρδη των επαγγελματιών. Το γεγονός ότι στην πορεία διεπλάκησαν διάφοροι για να εγκαθιδρύσουν τον σημερινό υπερπροστατευτισμό δε σημαίνει ότι έχει πάψει να υπάρχει η αρχική ανάγκη ρύμθισης.

  • Like 1
46 minutes ago, minast said:

Μα το αρχικό άρθρο στο οποίο διαφωνείς λέει ότι είναι απαραίτητα καθορισμένο και το ελάχιστο ποσό της διαδρομής και γι' αυτό έχει πρόβλημα η beat... Η επιχειρηματολογία σου προς το αντίθετο είναι ο ορισμός στο λεξικό? Εάν ενδιαφέρει κάποιον, υπάρχει μοναδικό σημείο διασταύρωσης, και είναι το κείμενο του νόμου.

 

 

Άρα, κακώς μου χρησιμοποίησες τη λέξη διατίμηση, η οποία έχει άλλο νόημα. Καρτέλ καραμπινάτο είναι.

 

Σε άλλα νέα....:

 

http://www.iefimerida.gr/news/366240/katalonia-viaii-epemvasi-tis-astynomias-sta-eklogika-kentra-plastikes-sfaires-kai

 

έτσι, γιατί η πολλή δημοκρατία βλάπτει :sarcastic:

19 minutes ago, colt3003 said:

 

Άρα, κακώς μου χρησιμοποίησες τη λέξη διατίμηση, η οποία έχει άλλο νόημα. Καρτέλ καραμπινάτο είναι.

 

Σε άλλα νέα....:

 

http://www.iefimerida.gr/news/366240/katalonia-viaii-epemvasi-tis-astynomias-sta-eklogika-kentra-plastikes-sfaires-kai

 

έτσι, γιατί η πολλή δημοκρατία βλάπτει :sarcastic:

Εγώ μια χαρά τη χρησιμοποίησα, εσύ κακώς θεωρείς ότι η διατίμηση αφορά μόνο τον ορισμό μέγιστης τιμής (παρ' ότι ευλόγως είναι το πιο σύνηθες).

Αν ένας ορισμός που βρίσκεις online σου αρκεί (αφού αυτή ήταν η επιχειρηματολογία σου):

https://el.wiktionary.org/wiki/διατίμηση

ο προκαθορισμός από το κράτος της (

συνήθως ανώτερης) τιμής

Τρανταχτό παράδειγμα:

http://portal.tee.gr/portal/page/portal/TEE/MyTEE/QandA

H αμοιβή αυτή αποτελεί υποχρεωτική διατίμηση για αμφότερα τα συμβαλλόμενα μέρη, εφόσον δεν έχουν με έγγραφη συμφωνία κανονίσει άλλως υψηλότερη καταβαλλόμενη αμοιβή.


O κανονισμός αυτός των ελαχίστων ορίων αμοιβής των μηχανικών εφαρμόζεται σε όλες τις ειδικότητες των μηχανικών

 

Συγχωρήστε με για το εκτός θέματος...

Δημοσιογραφία όχι ότι και ότι :p

 

Παράθεση

Ο άνδρας πέρασε τη λεωφόρο από σημείο που δεν έχει διάβαση και παρασύρθηκε από το όχημα κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες.

 

 

πριν 6 ώρες, το μέλος karmen1983 έγραψε:

Δημοσιογραφία όχι ότι και ότι :p

 

 

 

Αυτό που λέω και πιο πάνω. Στα 40Μ αριστερά η διάβαση στο μεταξύ...

Νέα ευρήματα από το ναυάγιο των Αντικυθήρων, συμπεριλαμβάνουν τμήματα από σπάνια μπρούτζινα αγάλματα και ανθρώπινα οστά:

http://www.nature.com/news/antikythera-shipwreck-yields-statue-pieces-and-mystery-bronze-disc-1.22735

Η έρευνα θα συνεχίσει την άνοιξη, με πολύ καλές προοπτικές για σημαντικές ανακαλύψεις...

  • Like 3

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.