Jump to content



Ειδήσεις απο την Ελλάδα και όλο τον κόσμο v2.0


astrolabos

Recommended Posts

Ξεκινάμε από εδώ : http://www.cnn.gr/news/ellada/story/19070/kataggelies-vaxevani-gia-ton-niko-georgiadi

 

Προχωράμε εδώ : http://www.koutipandoras.gr/article/160437/synelifthi-o-nikos-georgiadis-dexi-heri-toy-mitsotaki-gia-paiderastia

 

Και καταλήγουμε εδώ : http://www.makeleio.gr/?p=522557

 

Σημείωση Στέφανου Χίου : Πληροφορούμαστε ότι στρατευμένος δημοσιογράφος του ΣΥΡΙΖΑ κυκλοφορεί στο περιοδικό του με το ίδιο θέμα μία εβδομάδα μετά την αποκάλυψη της εφημερίδας ΜΑΚΕΛΕΙΟ. Ελπίζουμε να αναφέρει την πηγή της πληροφορίας. Διαφορετικά μαύρο φίδι που τον έφαγε. Σ.Χ

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Έλεγχοι εισιτηρίων από τους οδηγούς σε λεωφορεία και τρόλεϊ - Ειδήσεις - Ελλάδα - in.gr

 

Βασικά δεν το ποστάρω για την ίδια την είδηση. Διαβάστε το κείμενο και μετρήστε πόσα παραδείγματα ανοργανωσιάς, προχειρότητας και πλήρους διάλυσης περιγράφονται εκεί μέσα.

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνοι, αλλά για να πάμε και στην ουσία της είδησης: γιατί σε τόσες πολιτισμένες χώρες έχουν αποδεχτεί ότι ο οδηγός αρκεί για τον έλεγχο των εισιτηρίων κι εμείς ντε και καλά θέλουμε ελεγκτές;

 

Για παράδειγμα, διαβάζω αλλού:

«Δεν καλυπτόμαστε να αναλάβουμε αυτόν τον ρόλο. Κανένας οδηγός δεν θα το κάνει». «[Ο] επιβάτης δεν είναι υποχρεωμένος να επιδείξει τίποτα σε κάποιον που δεν διαθέτει κάρτα ελεγκτή με πλήρη στοιχεία»

(Ελεγκτές εισιτηρίων οι οδηγοί σε λεωφορεία και τρόλεϊ | iefimerida.gr)

 

Δηλαδή φοβόμαστε ότι ο οδηγός του λεωφορείου είναι απατεώνας; Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω. Εντάξει, τα προηγούμενα χρόνια είμασταν λαρτζ και δεν είχαμε πρόβλημα να μπαίνουν όλοι χωρίς εισιτήριο. Τώρα που σφίξαν τα λουριά, ας μπαίνουν όλοι από την μπροστινή πόρτα, μπας και αποτρέψουμε κάποιους εισιτηριοκλέφτες. Έτσι κι αλλιώς ο ελεγκτής δεν είχε ποτέ καμία εξουσία να σε πετάξει από το λεωφορείο (όπως έκαναν κάποιοι "σερίφηδες" με τραγικές συνέπειες). Ούτε κι ο οδηγός θα την έχει.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Βασικά στην Ελλάδα υποφέρουμε από το σύνδρομο του μπούγιου. Δε ξέρουμε τι σημαίνει να στέκεται ο ένας πίσω από τον άλλον και να περιμένουν τη σειρά τους να μπουν μέσα ή να εξυπηρετηθούν. Εδώ βλέπεις πολλές φορές την ουρά να σχηματίζεται από την στάση πριν έρθει καν το λεωφορείο. Μπαίνει ένας ένας, ή πληρώνει μετρητά ή δείχνει την κάρτα του υπερήλικα ή την κάρτα του ανέργου ή απλά περνάει την κάρτα από το μηχάνημα και τον χρεώνει. Όλα αυτά τα κάνει ο οδηγός. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Βασικά στην Ελλάδα υποφέρουμε από το σύνδρομο του μπούγιου. Δε ξέρουμε τι σημαίνει να στέκεται ο ένας πίσω από τον άλλον και να περιμένουν τη σειρά τους να μπουν μέσα ή να εξυπηρετηθούν. Εδώ βλέπεις πολλές φορές την ουρά να σχηματίζεται από την στάση πριν έρθει καν το λεωφορείο. Μπαίνει ένας ένας, ή πληρώνει μετρητά ή δείχνει την κάρτα του υπερήλικα ή την κάρτα του ανέργου ή απλά περνάει την κάρτα από το μηχάνημα και τον χρεώνει. Όλα αυτά τα κάνει ο οδηγός.

OK ναι δεν είναι ακριβώς έτσι όμως.

Γιατί όλοι λένε τι γαμάτο να ελέγχει ο οδηγός, και στο Πανεπιστήμιο εδώ κάνει 20 λεπτά να φορτώσει από 1 στάση.

Άλλο να περιμένεις στην ουρά, άλλο να είσαι αργόσχολος.

Τόσο αργόσχολους όσο στην Αγγλία δεν έχω δει αλλού, εγώ θα πήγαινα με τα πόδια.

Το έχω κάνει.

Απλά είναι πολύ μικρότερα τα μεγέθη.

Πήγαινε στην Αθήνα στην Πατησίων ώρα αιχμής και φόρτωσε από 1 πόρτα, με τον καθένα να μπορεί να δώσει cash. Το λεοφορείο θα φτάσει την επομένη.

Έγινε επεξεργασία από sotiris
Link to comment
Share on other sites

Απλά είναι πολύ μικρότερα τα μεγέθη.

Πήγαινε στην Αθήνα στην Πατησίων ώρα αιχμής και φόρτωσε από 1 πόρτα, με τον καθένα να μπορεί να δώσει cash. Το λεοφορείο θα φτάσει την επομένη.

Δεν είναι μικρότερα, είναι ανόμοια. Και εδώ μου τη δίνει που μπαίνει ο άλλος με 50ρικο το πρωί και κάνει 1 ώρα να του δώσει ρέστα, ενώ οι υπόλοιποι καθόμαστε στη βροχή και περιμένουμε, αλλά δεν είναι το ίδιο. Γιατί εδώ, υπάρχουν πάρκινγ παντού και μπορείς να πάρεις το αυτοκίνητό σου αν θέλεις. Εργαζόμουν στην Ερμού και δεν είχε θέση να παρκάρω τη μηχανή. Κάθε 15 μέρες, πλήρωνα κλήση 20€ (10€ γιατί την πλήρωνα γρήγορα). Αποδεκτό κόστος. Αν όμως, με έγραφαν κάθε μέρα, θα ήταν ασύμφορο και θα έπρεπε να πάρω το λεωφορείο. Εδώ είναι επιλογή των περισσότερων.

Επίσης, μπορεί να κάνει ώρα να φορτώσει, αλλά φτάνει στην ώρα του (±10 λεπτά), δεν καθυστερεί 45 λεπτά και μετά έρχονται όλα μαζί.

Άλλες συνθήκες. Και αυτό με την ουρά που αναφέρθηκε, ισχύει. Πάω το πρωί στη στάση και υπάρχει ουρά, δεν είναι μπουλούκι. Όπως κι όταν φτάνουμε στην εταιρία και κατεβαίνουν όλοι, που σηκώνονται, βγαίνουν στο διάδρομο και βγαίνουν με σειρά, δε σπρώχνονται να κατέβουν γρήγορα.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι μικρότερα, είναι ανόμοια. Και εδώ μου τη δίνει που μπαίνει ο άλλος με 50ρικο το πρωί και κάνει 1 ώρα να του δώσει ρέστα, ενώ οι υπόλοιποι καθόμαστε στη βροχή και περιμένουμε, αλλά δεν είναι το ίδιο. Γιατί εδώ, υπάρχουν πάρκινγ παντού και μπορείς να πάρεις το αυτοκίνητό σου αν θέλεις. Εργαζόμουν στην Ερμού και δεν είχε θέση να παρκάρω τη μηχανή. Κάθε 15 μέρες, πλήρωνα κλήση 20€ (10€ γιατί την πλήρωνα γρήγορα). Αποδεκτό κόστος. Αν όμως, με έγραφαν κάθε μέρα, θα ήταν ασύμφορο και θα έπρεπε να πάρω το λεωφορείο. Εδώ είναι επιλογή των περισσότερων.

Επίσης, μπορεί να κάνει ώρα να φορτώσει, αλλά φτάνει στην ώρα του (±10 λεπτά), δεν καθυστερεί 45 λεπτά και μετά έρχονται όλα μαζί.

Άλλες συνθήκες. Και αυτό με την ουρά που αναφέρθηκε, ισχύει. Πάω το πρωί στη στάση και υπάρχει ουρά, δεν είναι μπουλούκι. Όπως κι όταν φτάνουμε στην εταιρία και κατεβαίνουν όλοι, που σηκώνονται, βγαίνουν στο διάδρομο και βγαίνουν με σειρά, δε σπρώχνονται να κατέβουν γρήγορα.

 

Η Αθήνα είναι πόλη 5 εκατομμυρίων.

Σε πόλεις αντίστοιχου μεγέθους, δεν υπάρχει περίπτωση να παρκάρεις στο κέντρο.

Στην Αθήνα όπως και στο Λονδίνο και Βιέννη που είναι πόλεις που θυμάμαι το σύστημά τους, υπάρχει η κουλτούρα της γρήγορης μετακίνησης.

 

Στην Βρετανική επαρχία αυτό δεν υπάρχει.

Και όταν η επαρχία είναι πόλεις συγρίσιμες με την Αθήνα, τα αποτελέσματα είναι τραγικά.

Αυτό ισχύει για το Μπέρμινγχαμ, όπου οι μετακινήσεις είναι τραγικές.

 

Στο Γιορκ που είμαι τώρα οι μετακινήσεις τρώγονται (μικρό μέγεθος), αλλά ακόμη και με τις ημιαυτόματες κάρτες που έχουν οι περισσότεροι για τα λεοφωρεία, για 30 άτομα θες 5 λεπτά, όταν στην Αθήνα για 30 άτομα θες 10 δευτερόλεπτα. Το ότι δεν αργούν είναι επειδή καθυστερούν επίτηδες σε στάσεις, πολλές φορές έχω δει λεοφορείο να περιμένει σε στάση για να περάσει η ώρα.

 

Φυσικά και στις 2 το αμάξι είανι πλεονέκτημα, ενώ στο λονδίνο και στην αθήνα το αμάξι πολλές φορές σε καθυστερεί.

Link to comment
Share on other sites

Μειώσεις στα τεκμήρια των ρετιρέ!!!!!!

Ζούμε μέρες ΠΑΣΟΚ!!!!!

Ελληνίδες έλληνες, ιδού:

http://www.newsit.gr/oikonomia/Oi-nees-antikeimenikes-times-prokaloyn-terasties-meioseis-sta-tekmiria/513760

 

Πέραν του ότι τα τεκμήρια είναι αρκετά ηλίθια, τους έχω ικανότατους να αλλάξουν το όριο αντικειμενικής από το οποίο μπαίνει η προσαύξηση. Όπως επίσης θεωρώ δεδομένο ότι θα αλλάξουν οι συντελεστές του ΕΝΦΙΑ καθώτι ο στόχος εσόδων είναι ίδιος, άρα εφόσον μειώθηκαν οι αντικειμενικές, πρέπει με κάποιο τρόπο το τελικό αποτέλεσμα να είναι ίδιο.

 

Link to comment
Share on other sites

Να δω το 250 ή το 608 στον Ευαγγελισμό να γεμίζουν μόνο από την μπροστινή πόρτα, με επίδειξη κάρτας ή αγορά εισιτηρίου επί τόπου, και τι στον κόσμο. θα πηγαίνει ο γκόζμος από τις 5 για να φτάσει στις 9 στη σχολή του.

Link to comment
Share on other sites

δεν νομίζω ότι μπορείς να έχεις και τάξη/ευνομία και load-up σε 1 λεπτό.

 

Και τα 2 επιθυμητά είναι αλλά τελικά πρέπει να διαλέξεις ενα από τα δύο. Και επειδή το δεύτερο το έχουμε δοκιμάσει δεκαετίες τώρα ας κάνουν στην άκρη οι γκρινιάριδες και να δοκιμάσουμε το πρώτο.

 

Το ένα σας βρωμάει, το άλλο σας ζέχνει ε αυτό τουλάχιστον το κάνουν και άλλοι και δουλεύει

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ας περνάνε στην ώρα τους τα λεωφορεία και μετά ας ζητήσουν ότι θέλουν. όχι 40 λεπτά αναμονή το λεωφορείο, κι άλλα 40 λεπτά αναμονή να φορτώσει το λεωφορείο και να είμαστε και σε συνθήκες Ινδίας...

Link to comment
Share on other sites

Your mileage may vary, προφανώς, αλλά εγώ δεν έχω ιδιαίτερα κακές εμπειρίες από τα λεωφορεία. Από την άλλη πόσες φορές έχεις κάνει εσύ επίσημη διαμαρτυρία; Να πάρεις τηλέφωνο τα κεντρικά.

 

BTW πως φτάσαμε στα 40 λεπτά το να φορτώσει το λεωφορείο, και μάλιστα είναι δεδομένο και το χρησιμοποιείς για επιχείρημα με ξεπερνάει

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Ο σκιώδης τραπεζικός τομέας

 

Περαιτέρω, θα μπορούσε κανείς να ισχυρισθεί πως είναι παράδοξες οι προειδοποιήσεις για ένα επερχόμενο κραχ, μετά την πρόσφατη άνοδο των χρηματιστηριακών και λοιπών τιμών – η οποία οφειλόταν στην υπόσχεση της ΕΚΤ να κάνει ότι χρειαστεί στο μέλλον, οπότε στην έμμεση αναφορά της σε ένα επόμενο πακέτο (QE).

Το γεγονός όμως, σύμφωνα με το οποίο οι επενδυτές εμπιστεύονται ακόμη τις κεντρικές τράπεζες, θεωρώντας πως είναι σε θέση να διατηρούν τη σταθερότητα του συστήματος, δεν σημαίνει πως θα συνεχιστεί στο μέλλον – κάτι που φυσικά προβλέπουν ήδη οι πιο έμπειροι, προειδοποιώντας για τους κινδύνους. Κατά την άποψη δε πολλών, μία από τις πλέον επικίνδυνες βόμβες στα θεμέλια του συστήματος είναι οι σκιώδεις τράπεζες – οι ανεξέλεγκτες επενδυτικές εταιρείες δηλαδή του τύπου της Black Rock ή των σχημάτων που κρύβονται πίσω από τη Deutsche Bank.

Με βάση το ΑΕΠ, οι πλέον επικίνδυνες χώρες φαίνονται στο γράφημα που ακολουθεί – με πρώτη την Ιρλανδία, παρά το ότι θεωρείται ξανά ως ο τίγρης της Ευρωζώνης, έχοντας ξεφύγει από τα δίχτυα του ΔΝΤ και τα μνημόνια. Ακολουθούν η Μ. Βρετανία και η Ελβετία, τεκμηριώνοντας πως πολύ συχνά τα φαινόμενα απατούν – ενώ ο μέσος όρος του κλάδου υπολογίζεται στο τρομακτικό 59% του παγκοσμίου ΑΕΠ (πηγή).

 

 

%CE%93%CE%A1%CE%91%CE%A6%CE%97%CE%9C%CE%

Link to comment
Share on other sites

Επειδή η συζήτηση ήταν στα λεωφορεία, εδώ το σύστημα έχει ως εξής:

Αγορά κάρτας από "περίπτερο" που την ακυρώνεις μέσα στο λεωφορείο/τραμ ή σε στάση του μετρό (μία για όλα).

Αγορά κάρτας από app στο κινητό. Ο έλεγχος γίνεται στο κινητό.

Ο οδηγός ΔΕΝ ασχολείται με το αν έχεις κάρτα ή όχι. Μόνο αν χρειαστεί να βγάλει σε κάποιον που θα ζητήσει (το κόστος όταν βγάλεις πάνω στο λεωφορείο είναι μεγαλύτερο απ'ότι στο περίπτερο).

Αν σε πιάσει ο έλεγχος (ο οποίος όταν μπαίνει κλειδώνει τις πόρτες), έχουν δικαίωμα κράτησής σου σε περίπτωση που δεν δώσεις τα στοιχεία σου και δεν υπογράψεις/πληρώσεις το πρόστιμο. Το πρόστιμο είναι 30 φορές μεγαλύτερο από ένα απλό εισιτήριο.

Έγινε επεξεργασία από jax7480
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.