Jump to content



Ειδήσεις απο την Ελλάδα και όλο τον κόσμο v2.0


astrolabos

Recommended Posts

WWW.TOVIMA.GR

Αποχαρακτηρισμένα ενημερωτικά δελτία που αφορούν τα τραγικά γεγονότα του Ιουλίου και Αυγούστου του 1974 στην...

 

 . . . . . .  :(

  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

Αν η πραγματικότητα δεν συμφωνεί μαζί μας τόσο το χειρότερο για την πραγματικότητα...

  • Like 8
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

WWW.NBCNEWS.COM

The satirical news company plans to shutter Jones’ Infowars and rebuild the website featuring well-known internet humor writers...

 

Quote

The Onion, the satirical news company that repeatedly spoofed conspiracy theorist Alex Jones, has won the bankruptcy auction for control over his media empire — most notably Infowars, the far-right, conspiracy-minded website that served as Jones’ primary online platform.

[...]

The Onion plans to shutter Jones’ Infowars and rebuild the website featuring well-known internet humor writers and content creators, according to a person with knowledge of the sale. About an hour and a half after the announcement of the sale, Infowars' website was shut down.

[...]

The sale had the backing of several of the Connecticut families of the Sandy Hook shooting who were part of the lawsuit.

“Our clients knew that true accountability meant an end to Infowars and an end to Jones’ ability to spread lies, pain and fear at scale,” Chris Mattei, attorney for the Connecticut families, said in a statement. “By divesting Jones of Infowars’ assets, the families and the team at The Onion have done a public service and will meaningfully hinder Jones’ ability to do more harm.”

 

Spoiler
THEONION.COM

Today we celebrate a new addition to the Global Tetrahedron LLC family of brands. And let me say, I really do see it as a family. Much...

 

 

  • Like 2
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

WWW.CNN.GR

Την έναρξη των εργασιών για τον πρώτο σταθμό ανεφοδιασμού πράσινου υδρογόνου στην Ελλάδα...

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, το μέλος DEADLAZARUS έγραψε:
WWW.CNN.GR

Την έναρξη των εργασιών για τον πρώτο σταθμό ανεφοδιασμού πράσινου υδρογόνου στην Ελλάδα...

 

Μια απορία (προς όλους, όχι αποκλειστικά στον DEADLAZARUS)

Μιας και βλέπω πως αναφέρεται σε ανεφοδιασμό σε οχήματα (scooters, αυτοκίνητα κλπ.). Τελικά θα αποκτήσουμε ακόμα ένα τύπο καυσίμου κίνησης; Πες πως με μια σχετικά εύκολη μετατροπή θα γίνουν κάποια (όπως με τα LPG) υδρογονοκίνητα. Με τον ανεφοδιασμό τους τι θα γίνει (και πότε βασικά);

Έχω απορία γιατί όταν πριν αρκετά χρόνια εμφανίστηκε το LPG σαν καύσιμο κίνησης οχημάτων, με τον καιρό έβαλαν σχεδόν όλα τα πρατήρια LPG και σαν καταναλωτής δεν έχεις πρόβλημα ανεφοδιασμού. Μετά βγήκε το φυσικό αέριο το οποίο έχει και αυτό αρκετά χρόνια και υπάρχουν αρκετά (θέλω να πιστεύω) οχήματα που το χρησιμοποιούν (ακόμα και εργοστασιακά). Δεν υπάρχουν σημεία ανεφοδιασμού! Στην Θεσσαλονίκη υπάρχουν μόνο τέσσερα!!!

Αν βγει και το υδρογόνο σαν καύσιμο πως θα "περπατήσει"; Ναι, αν γίνουν πολλά τα οχήματα θα γίνουν και τα σημεία ανεφοδιασμού (θα πει κάποιος). Αυτό πως δεν έγινε και με το φυσικό αέριο που είναι φθηνό και οικολογικό;

Link to comment
Share on other sites

5 λεπτά πριν, το μέλος TopCLR έγραψε:

Μια απορία (προς όλους, όχι αποκλειστικά στον DEADLAZARUS)

Μιας και βλέπω πως αναφέρεται σε ανεφοδιασμό σε οχήματα (scooters, αυτοκίνητα κλπ.). Τελικά θα αποκτήσουμε ακόμα ένα τύπο καυσίμου κίνησης; Πες πως με μια σχετικά εύκολη μετατροπή θα γίνουν κάποια (όπως με τα LPG) υδρογονοκίνητα. Με τον ανεφοδιασμό τους τι θα γίνει (και πότε βασικά);

Έχω απορία γιατί όταν πριν αρκετά χρόνια εμφανίστηκε το LPG σαν καύσιμο κίνησης οχημάτων, με τον καιρό έβαλαν σχεδόν όλα τα πρατήρια LPG και σαν καταναλωτής δεν έχεις πρόβλημα ανεφοδιασμού. Μετά βγήκε το φυσικό αέριο το οποίο έχει και αυτό αρκετά χρόνια και υπάρχουν αρκετά (θέλω να πιστεύω) οχήματα που το χρησιμοποιούν (ακόμα και εργοστασιακά). Δεν υπάρχουν σημεία ανεφοδιασμού! Στην Θεσσαλονίκη υπάρχουν μόνο τέσσερα!!!

Αν βγει και το υδρογόνο σαν καύσιμο πως θα "περπατήσει"; Ναι, αν γίνουν πολλά τα οχήματα θα γίνουν και τα σημεία ανεφοδιασμού (θα πει κάποιος). Αυτό πως δεν έγινε και με το φυσικό αέριο που είναι φθηνό και οικολογικό;

Είναι μεγάλη συζήτηση και εδώ δεν είναι το πιο κατάλληλο θέμα, πάντως υπάρχουν χώρες με πολύ μεγαλύτερη υποδομή διανομής και χρήσης υδρογόνου (πχ Ιαπωνία).

Αυτή τη στιγμή υπάρχουν πολλές ανταγωνιστικές "πράσινες" τεχνολογίες κίνησης, αλλά ακόμα η τεχνολογία και η αγορά δεν έχουν αποφασίσει που θα "κάτσει η μπίλια"...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, TopCLR said:

οικολογικό;

 

Eίναι όμως;

Είναι κατά κύριο λόγο μεθάνιο το οποίο οι ίδιοι που το λένε οικολογικό, στην γεωργία που υπάρχει ως παραπροϊόν λένε οτι συμβάλει δραματικά στο φαινόμενο του θερμοκηπίου.

Link to comment
Share on other sites

10 λεπτά πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε:

 

Eίναι όμως;

Είναι κατά κύριο λόγο μεθάνιο το οποίο οι ίδιοι που το λένε οικολογικό, στην γεωργία που υπάρχει ως παραπροϊόν λένε οτι συμβάλει δραματικά στο φαινόμενο του θερμοκηπίου.


Στη γεωργία απελευθερώνεται στην ατμόσφαιρα, ενώ στους κινητήρες (ή στους καυστήρες) καίγεται. Η επίδραση του μεθανίου ως στοιχείου της ατμόσφαιρας στο φαινόμενο του θερμοκηπίου είναι 28 φορές αυτή του C02.

  • Agree 2
Link to comment
Share on other sites

Το φυσικό αέριο CNG απαιτεί μεγαλύτερη επένδυση και δύσκολα το κάνει πρατήριο. Πλέον με την έλευση των ηλεκτρικών δεν πρόκειται να γίνει άλλος σταθμός και όσοι υπάρχουν θα συνεχίσουν να λειτουργούν για όσο υπάρχουν αυτοκίνητα CNG. Ούτως ή άλλως δεν παράγονται πλέον αυτοκίνητα CNG και όσα βαρέα οχήματα CNG παράγονται, θα αντικατασταθούν στο μέλλον με ηλεκτρικά.

Σχετικά με την οικολογία, προφανώς όταν απελευθερώνεται στην ατμόσφαιρα από τις αγελάδες που πέρδονται είναι ιδιαίτερα επιβαρυντικό, αλλά εδώ μιλάμε για καύση όπως λέει ο @dfk_7677

Το υδρογόνο είναι μια άλλη ιστορία.

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, dfk_7677 said:


Στη γεωργία απελευθερώνεται στην ατμόσφαιρα, ενώ στους κινητήρες (ή στους καυστήρες) καίγεται. Η επίδραση του μεθανίου ως στοιχείου της ατμόσφαιρας στο φαινόμενο του θερμοκηπίου είναι 28 φορές αυτή του C02.


Κατά την μεταφορά και εξόρυξη η οποία γίνεται όπως γίνεται τι συμβαίνει;

 

Ρητορικο είναι μην απαντήσεις. 

  • meow 1
Link to comment
Share on other sites

WWW.KATHIMERINI.GR

Ο Ρούσος Κούνδουρος επικαλείται τον αποκλεισμό του από τη συνάντηση Γεραπετρίτη – Φιντάν...

Ίμια θα λέμε και θα κλαίμε...

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

WWW.CAPITAL.GR

Το χρονικό ενός προαναγγελθέντος πολιτικού διαζυγίου ολοκληρώθηκε το απόγευμα του Σαββάτου (16/11)...

 

 

  • Like 4
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, το μέλος DEADLAZARUS έγραψε:

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης διέγραψε τον Αντώνη Σαμαρά από τη Νέα Δημοκρατία

 

Και τι θα κάνει τώρα σε μια τόσο προχωρημένη ηλικία ;

Λες να κατηφορίσει προς τα 'δώ για να στηρίξει τον  αντικαλημεράκια συγχωριανό του;

Link to comment
Share on other sites

Ποιος πραγματικά "σχεδίασε" το λογότυπο του Μετρό Θεσσαλονίκης;

 

Quote

Το PDF αρχείο της παρουσίασης της οπτικής ταυτότητας του Μετρό Θεσσαλονίκης, περιέχει κάποια Metadata, όπως και κάθε ψηφιακό αρχείο. Τα metadata, είναι στοιχεία ενός αρχείου που προσδιορίζουν την ημερομηνία δημιουργίας του, μεταποίησης του, τον δημιουργό του και άλλες πληροφορίες.

 

[...]έχοντας εμφανή την υπογραφή της δημιουργού, η οποία ΔΕΝ φαίνεται να εργάζεται για την εταιρεία MnMS, που πήρε την ανάθεση, αλλά για διαφορετική εταιρεία, που ήταν ανάμεσα στους 8 διαγωνιζόμενους που ακυρώθηκαν.

 

To όνομα της "Olga Ziara", η οποία εργάζεται ως Creative Director στην PALLADIAN, (σύμφωνα με την ιστοσελίδα της εταιρείας) είναι το όνομα που φαίνεται ξεκάθαρα στα PDF αρχεία που σήμερα 16/11 βρίσκονται αναρτημένα σε Ναυτεμπορική και Ecozen, τα οποία είναι όμοια και στους δύο ιστότοπους, χωρίς να έχουν καμία τροποποίηση μετά την ημερομηνία δημιουργίας του αρχείου.

 

Η MnMS παίρνει την ανάθεση απευθείας ως "έχοντας εμπειρία στον σχεδιασμό οπτικών ταυτοτήτων", μη έχοντας καμία σχέση με τον σχεδιασμό όπως αποδεικνύεται από την απουσία σχετικών ΚΑΔ Γραφιστικής, καθώς και την μηδενική παρουσία σχετικών έργων αναρτημένα οπουδήποτε.

 

Υπάλληλος της PALLADIAN, εταιρείας που ήταν ανάμεσα στους 8 του διαγωνισμού που κόπηκαν, φαίνεται να έχει εμπλακεί στον σχεδιασμό του έργου, ή τουλάχιστον στην παρουσίαση.

 

Με μια γρήγορη αναζήτηση στο ΓΕΜΗ, μπορούμε να διαπιστώσουμε πως η πρώτη έδρα κατά την έναρξη της MnMS το 2015, ήταν η διεύθυνση που εδρεύει από το 2001 μέχρι και τώρα και η PALLADIAN, Σκουφά 60 στην Αθήνα.

 

Την οπτική ταυτότητα τελικά ποιος την σχεδίασε; Ποιος φαινομενικά "κόπηκε" και μπήκε από την πίσω πόρτα; Στο τέλος, ποιος θα πληρωθεί;

 

🤡

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

8 λεπτά πριν, το μέλος acct έγραψε:

 

Καλά και εγώ χρησιμοποιούσα αρχείο το οποίο είχε τα metadata συντάκτη το Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Έχω καμία σχέση με το Πανεπιστήμιο; Όχι.

Επίσης, εδώ να πούμε ότι δεν κόστισε το σήμα 30.000 ευρώ αλλά όλη η διαδικασία δημοσιότητας. Η επικόλληση στικερς και σημάνσεις σε όλους τους σταθμούς του μετρό της Θεσσαλονίκης.

Link to comment
Share on other sites

29 λεπτά πριν, το μέλος Simon έγραψε:

Τί νόημα έχουν όλα αυτά για €30.000; 

Το νόημα προκύπτει από το γεγονός ότι τα 30.000€ είναι το ανώτατο όριο δαπάνης για την οποία μπορεί να γίνει κανονικά απευθείας ανάθεση.

Επιπλέον είχε ξεκινήσει διαγωνιστική διαδικασία, η οποία ακυρώθηκε. Όλα αυτά αφήνουν υπόνοιες ότι η διαδικασία θα μπορούσε να γίνει... ομαλότερα ;)

Εδώ μερικές πληροφορίες για το ιστορικό, και τις παραμέτρους της σύμβασης:

WWW.CAPITAL.GR

Κριτική προς την ηγεσία της ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε προκαλεί το νέο λογότυπο.
Link to comment
Share on other sites

36 minutes ago, astrolabos said:

Καλά και εγώ χρησιμοποιούσα αρχείο το οποίο είχε τα metadata συντάκτη το Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Έχω καμία σχέση με το Πανεπιστήμιο; Όχι.

 

Ούτε και με την εταιρεία που πήρε τη δουλειά με απευθείας ανάθεση έχουμε σχέση. Όμως, ελλείψει οποιασδήποτε απάντησης από την πλευρά της, επινοούμε ευρηματικές δικαιολογίες για να πείσουμε τους εαυτούς μας ότι η διανομή κρατικού χρήματος δε χρειάζεται να είναι διαφανής και δίκαιη, αρκεί να είναι στοιχειωδώς παραγωγική.

 

Τότε προς τι ο γενικός καημός για την αποτελεσματικότητα του Δημοσίου; Ας τους αφήσουμε να κάνουν ό,τι θέλουν. Και, ως αποτέλεσμα, έχουμε ακριβώς το Δημόσιο που μας αξίζει. Να το χαιρόμαστε.

 

Αν βάσει των δικαιολογητικών συμμετοχής και των τεχνικών προσφορών δεν μπορούσε να γίνει κατακύρωση σε έναν από τους υποψήφιους αναδόχους (μάλιστα με ομόφωνη απόφαση), η απευθείας ανάθεση σε άλλον, που λειτουργεί ως μεσάζων για έναν από αυτούς, είναι ανήθικη και κατακριτέα, ακόμη κι αν είναι νομιμοφανής.

 

Θυμίζω (edit: το απόσπασμα είναι από το άρθρο που παρατέθηκε όσο γράφω):

Quote

Στο πλαίσιο του νέου Διαγωνισμού υποβλήθηκαν οκτώ (8) προσφορές, τις οποίες η Επιτροπή Διαγωνισμού ομόφωνα απέρριψε, λαμβάνοντας υπόψη τις αξιολογήσεις τόσο των δικαιολογητικών συμμετοχής όσο και των τεχνικών προσφορών.

 

Λόγω απόρριψης όλων των προσφορών, η διαδικασία απέβη άγονη και ο Διαγωνισμός ματαιώθηκε.

 

Για την αυστηρή τήρηση του χρονοδιαγράμματος, λόγω της λειτουργίας του Μετρό στις 30/11/24, και προκειμένου η ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. να έχει στη διάθεσή της την απαιτούμενη οπτική ταυτότητα του έργου προέβη στη διαδικασία της απευθείας ανάθεσης, λαμβάνοντας υπόψη ότι η εκτιμώμενη αξία της σύμβασης ήταν 30.000,00€, δηλαδή εντός του ορίου της απευθείας ανάθεσης.

 

Έγινε επεξεργασία από acct
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.