Jump to content



Ειδήσεις απο την Ελλάδα και όλο τον κόσμο v2.0


astrolabos

Recommended Posts

45 λεπτά πριν, το μέλος Simon έγραψε:

Για το ότι "Ο σταθμάρχης είναι πρώην αχθοφόρος του ΟΣΕ " φταίει ο υπάλληλος; Για το ότι δεν λειτουργούν δικλείδες ασφαλείας στη μοναδική ουσιαστικά σιδηροδρομική γραμμή της χώρας φταίει αυτός; Προφανώς έχει ευθύνη, που η ποινή της βέβαια είναι γελοία όσον αφορά το ποινικό κομμάτι, αλλά αν νομίζουμε ότι με την φυλάκισή του λύθηκε το πρόβλημα τότε κρίμα.

Με τη φυλάκιση πράγματι δεν λύνεται κανένα πρόβλημα και οι ζωές δεν γυρνάνε πίσω. Αλλά το να λέμε ότι φταίει το σύστημα, το σύστημα είμαστε όλοι μας, διότι εμείς ψηφίζουμε, εμείς αδιαφορούμε ή χειροτερεύουμε τα κοινά κ.ο.κ. άρα στο τέλος δεν φταίει κανένας και η ζωή συνεχίζεται. Αφού έγινε αυτή η τραγωδία, πρέπον είναι να πέσει και καμιά φυλακή, να βγει κάποιο πόρισμα που να λέει ότι πέρα από το ότι είμαστε μπανανία και δεν λειτουργεί σωστά τίποτα το οποίο ήδη το ξέρουμε, να λέει και ότι φταίει και ο τάδε που έκανε το τάδε λάθος μπας και αρχίσει ποτέ να γίνεται συνείδηση ότι υπάρχουν συνέπειες για όσους έφταιξαν και δεν αρκούμαστε μόνο να κράζουμε το κακό το σύστημα κλπ και να μην τιμωρείται κανένας. Εν τω μεταξύ και το ότι παραιτήθηκε ένας υπουργός, θετικό είναι. Ο επόμενος ελπίζω να φροντίσει να λιγοστέψει τις πιθανές αιτίες παραίτησης βελτιώνοντας ό,τι μπορεί.

Έγινε επεξεργασία από Γιάννης_84
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά, προφανώς έκανε μαλακία ο σταθμάρχης, προφανώς και να πληρώσει. Αλλά από το 2004 έχουμε τα συστήματα, αγορασμένα, και δεν έχουν εγκατασταθεί και τεθεί σε λειτουργία. Φταίει ο σταθμάρχης για αυτό; Φταίνε οι μηχανοδηγοί, και όλοι οι εργαζόμενοι που βγάζαν ανακοινώσεις ότι είναι επικίνδυνο και θα θρηνήσουμε θύματα; Ή φταίνε διοικήσεις και υπουργεία;

 

Ή για να το θέσω πιο απλά: Αν δεν ήταν Χελένικ Τρέιν αλλά Τζέρμαν Τρέιν. Τα δρομολόγια θα γίνονταν αν δε λειτουργούσαν τα ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας του δικτύου;

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Φταίνε όντως διοικήσεις και υπουργεία. Φταίει όμως κι αυτός που δεν κοίταξε αν το τραίνο έφυγε από τη σωστή γραμμή ενώ είναι η δουλειά του. Το ένα δεν αναιρεί το άλλο. Απλώς δεν πρέπει αυτός που δεν κοίταξε εάν έστειλε το τραίνο στο θάνατο, να έχει την ευχέρεια να κρυφτεί πίσω από τις διοικήσεις και τα υπουργεία.

Link to comment
Share on other sites

8 λεπτά πριν, το μέλος Γιάννης_84 έγραψε:

Με τη φυλάκιση πράγματι δεν λύνεται κανένα πρόβλημα και οι ζωές δεν γυρνάνε πίσω. Αλλά το να λέμε ότι φταίει το σύστημα, το σύστημα είμαστε όλοι μας, διότι εμείς ψηφίζουμε, εμείς αδιαφορούμε ή χειροτερεύουμε τα κοινά κ.ο.κ. άρα στο τέλος δεν φταίει κανένας και η ζωή συνεχίζεται. Αφού έγινε αυτή η τραγωδία, πρέπον είναι να πέσει και καμιά φυλακή, να βγει κάποιο πόρισμα που να λέει ότι πέρα από το ότι είμαστε μπανανία και δεν λειτουργεί σωστά τίποτα το οποίο ήδη το ξέρουμε, να λέει και ότι φταίει και ο τάδε που έκανε το τάδε λάθος μπας και αρχίσει ποτέ να γίνεται συνείδηση ότι υπάρχουν συνέπειες για όσους έφταιξαν και δεν αρκούμαστε μόνο να κράζουμε το κακό το σύστημα κλπ και να μην τιμωρείται κανένας. Εν τω μεταξύ και το ότι παραιτήθηκε ένας υπουργός, θετικό είναι. Ο επόμενος ελπίζω να φροντίσει να λιγοστέψει τις πιθανές αιτίες παραίτησης βελτιώνοντας ό,τι μπορεί.

 

Τα άτομα που πρέπει να φυλακιστούν, δεν θα φυλακιστούν.

Το ίδιο έγινε στις πυρκαγιές του 2007, 2018, 2021. Υπάρχουν και άλλα παραδείγματα αλλά δεν χρειάζεται να επεκταθώ.

Είναι δυνατόν να εξαρτάται η ζωή μας από αυτό το χαρτί;

 

%CE%A4%CE%97%CE%9B%CE%95%CE%93%CE%A1%CE%

 

 

  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

Εχω 12 χρόνια καθημερινή εμπειρία στον προαστιακο και συνεχίζω. Μπορώ να γραψω άνετα βιβλίο με τις περιπέτειές μου. Συμπεριλαμβανομένου και μιας μετωπικης σύγκρουσης ενα πρωί του 2015 λιγο εξω απο τον σταθμό του ρουφ που πέρασε στα ψιλά. 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

WWW.NEWSBREAK.GR

Το Κέντρο τηλεδιοίκησης-σηματοδότησης σιδηροδρομικού δικτύου βορείου Ελλάδος επρόκειτο να επισκεφθεί σήμερα ο Κυριάκος...

 

Ο πραγματικός αυτουργός !
 

WWW.KATHIMERINI.GR

Αναλυτικά το πρόγραμμα της επίσκεψης του πρωθυπουργού - Στις 19:00 θα μιλήσει στο κλειστό γυμναστήριο Σταυρούπολης.

 

image.png.3b27b9fd5a6cc4b81d2bcec9f814eece.png

 

 

  • Wow 1
Link to comment
Share on other sites

38 λεπτά πριν, το μέλος Simon έγραψε:

 

Τα άτομα που πρέπει να φυλακιστούν, δεν θα φυλακιστούν.

Το ίδιο έγινε στις πυρκαγιές του 2007, 2018, 2021. Υπάρχουν και άλλα παραδείγματα αλλά δεν χρειάζεται να επεκταθώ.

Είναι δυνατόν να εξαρτάται η ζωή μας από αυτό το χαρτί;

 

%CE%A4%CE%97%CE%9B%CE%95%CE%93%CE%A1%CE%

 

 

Ακόμα και με αυτό το κωλόχαρτο, η τραγωδία ήταν αποφευκταία, παρότι σίγουρα πιθανότερη απ' ότι αν λειτουργούσαν σοβαρά συστήματα που αναφέρθηκαν ότι είναι αγορασμένα και μη εγκατεστημένα/ενεργοποιημένα. Δεν βγάζω καν τι γράφει αυτό το χαρτί εν τω μεταξύ. Ο ανθρώπινος παράγοντας μπορεί ταυτόχρονα να καλύπτει συστημικά κενά αλλά και να αχρηστεύει συστήματα από την άλλη. Εδώ συστήματα δεν είχαμε καν απ' ό,τι κατάλαβα. Εγώ επιλέγω να τα θεωρώ και τα δύο πολύ σημαντικά.

Έγινε επεξεργασία από Γιάννης_84
Link to comment
Share on other sites

Πολύ τραγικό το συμβάν στα Τέμπη... η κακή οργάνωση του ΟΣΕ και ο μη υγιής συνδικαλισμός φαίνονται κάθε μέρα στον προαστιακό (π.χ. η κάρτα ανεργίας ισχύει για το μετρό αλλά όχι για τον προαστιακό).  

Από κει και πέρα κατάφεραν με την εισαγωγή των γρήγορων τρένων να γίνει ατύχημα.

Φυσικά έφταιγε η υπερβολική ταχύτητα (όπως λένε και στα αυτοκίνητα).

 

Έχω ακούσει σε πολλές χώρες να γίνονται ατυχήματα. Συνήθως φταίει η κατάχρηση του δικτύου, τα πολλά παράλληλα τρένα κλπ.

Εδώ μάλλον ήταν τα μόνα 2 τρένα :p 

 

Δεν είμασταν έτοιμοι για το ασημένιο βέλος. 

 

Κρίμα, και ήθελα να κάνω το ταξίδι με το τρένο.

Τώρα σε 10 χρόνια. Θα περιμένω το beta testing.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

19 λεπτά πριν, το μέλος sotiris έγραψε:

Έχω ακούσει σε πολλές χώρες να γίνονται ατυχήματα. Συνήθως φταίει η κατάχρηση του δικτύου, τα πολλά παράλληλα τρένα κλπ.

 

Εχθές στις ΗΠΑ:

WWW.TAMPABAY.COM

One of the cars contains about 30,000 gallons of propane. Fire and hazmat crews are monitoring itr for leaks until it can be righted, officials said.

 

Link to comment
Share on other sites

2 λεπτά πριν, το μέλος astrolabos έγραψε:

 

Εχθές στις ΗΠΑ:

WWW.TAMPABAY.COM

One of the cars contains about 30,000 gallons of propane. Fire and hazmat crews are...

 

 

 

Ohio, που έγινε με χημικά και δηλητηριάστηκε όλη η περιοχή 

Link to comment
Share on other sites

22 λεπτά πριν, το μέλος sotiris έγραψε:

Πολύ τραγικό το συμβάν στα Τέμπη... η κακή οργάνωση του ΟΣΕ και ο μη υγιής συνδικαλισμός φαίνονται κάθε μέρα στον προαστιακό (π.χ. η κάρτα ανεργίας ισχύει για το μετρό αλλά όχι για τον προαστιακό).  

Από κει και πέρα κατάφεραν με την εισαγωγή των γρήγορων τρένων να γίνει ατύχημα.

Φυσικά έφταιγε η υπερβολική ταχύτητα (όπως λένε και στα αυτοκίνητα).

 

Έχω ακούσει σε πολλές χώρες να γίνονται ατυχήματα. Συνήθως φταίει η κατάχρηση του δικτύου, τα πολλά παράλληλα τρένα κλπ.

Εδώ μάλλον ήταν τα μόνα 2 τρένα :p 

 

Δεν είμασταν έτοιμοι για το ασημένιο βέλος. 

 

Κρίμα, και ήθελα να κάνω το ταξίδι με το τρένο.

Τώρα σε 10 χρόνια. Θα περιμένω το beta testing.

 

Δεν καταλαβαίνω τι σχέση έχει ο συνδικαλισμός με την ισχύ της κάρτας ανεργίας στον προαστιακό..

Τώρα αυτά που γράφεις για γρήγορα τρένα δεν ξέρω αν τα λες ειρωνικά (ελπίζω πως όχι διότι το timing δεν είναι σωστό) αλλά στα υπόλοιπα νορμάλ κράτη κυκλοφορούν τρένα σε σημαντικά μεγαλύτερες ταχύτητες χωρίς τέτοια συμβάντα. Εδώ ξέρεις πόσα έχουν αποφευχθεί στο παρά πέντε και θάφτηκαν? Μέχρι και σε εμένα έχει τύχει που έχω ταξιδέψει μόνο καμιά δεκαριά φορές. Υπόψιν ότι πριν μια δεκαετία ανεβαίνοντας για Θεσσαλονίκη, πατούσε τα 160 στο ύψος της Κατερίνης. Το "παλιό" τρένο, όχι το ασημένιο βέλος aka CessoAlpino.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

5 ώρες πριν, το μέλος Simon έγραψε:

Real life παράδειγμα: έρχεται ο @Cyber_Cookie και λέει ότι είναι web developer, τον αφήνουμε να κάνει ρυθμίσεις και την επόμενη μέρα πέφτει το thelab, μετά φταίει αυτός;

Ή βγαίνουν μπισκότα όταν γράφεις καλημέρες!

 

Αν είναι real life παράδειγμα να τα λέμε όλα!!!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

WWW.GOOGLE.COM

Αίσθηση προκαλεί η συγκυρία και η εικόνα που παρουσιάζει το δίκτυο σιδηροδρόμων, καθώς ώρες μετά...

Πρώην σταθμάρχης Λάρισας είπε ότι υπήρχε σύστημα παρακολούθησης των τραίνων σε πραγματικό χρόνο, αλλά σταμάτησε το 2012 λόγω περικοπών. Επίσης τότε υπήρχαν δύο άτομα στη βάρδια. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

WWW.CNN.GR

Ανεβαίνει ο αριθμός των νεκρών από τη σύγκρουση τρένων στα Τέμπη . Οι νεκροί ανέρχονται στους 44 , εκ...

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Σημερα δεν θα κανω το λαθος να περασω εξω απο το Νοσοκομειο Λαρισας.

 

Προτεινω σε ολους τους πολιτικους-εγκληματίες να ΣΚΑΣΟΥΝ. Να μην μιλανε..μουγκα πως το λενε. 

 

Και να αφήσουν τον σταθμάρχη ήσυχο...

 

 

Έγινε επεξεργασία από GeorgeVasil
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

14 ώρες πριν, το μέλος Simon έγραψε:

 

Δεν καταλαβαίνω τι σχέση έχει ο συνδικαλισμός με την ισχύ της κάρτας ανεργίας στον προαστιακό..

Τώρα αυτά που γράφεις για γρήγορα τρένα δεν ξέρω αν τα λες ειρωνικά (ελπίζω πως όχι διότι το timing δεν είναι σωστό) αλλά στα υπόλοιπα νορμάλ κράτη κυκλοφορούν τρένα σε σημαντικά μεγαλύτερες ταχύτητες χωρίς τέτοια συμβάντα. Εδώ ξέρεις πόσα έχουν αποφευχθεί στο παρά πέντε και θάφτηκαν? Μέχρι και σε εμένα έχει τύχει που έχω ταξιδέψει μόνο καμιά δεκαριά φορές. Υπόψιν ότι πριν μια δεκαετία ανεβαίνοντας για Θεσσαλονίκη, πατούσε τα 160 στο ύψος της Κατερίνης. Το "παλιό" τρένο, όχι το ασημένιο βέλος aka CessoAlpino.

 

Έχει στο ότι τα τρένα έχουν καταφέρει να έχουν μια μεγάλη αυτονομία ως προς τα εργασιακά / συνδικαλιστικά σε σχέση με το μετρό. 

Έχω δει πολλά συστήματα. Σε πολλές χώρες τα τρένα έχουν άλλο σύστημα από τα μετρό. 

Σε όλες αυτές τις χώρες το τρένο δουλεύει χειρότερα.

 

Η αυτονομία μεταφράζεται σε ελλειπή μέτρα προστασίας, σε προσλήψεις ημετέρων, σταθμάρχες σε ένα δίκτυο που εν έτει 2023 είναι υπέργειο (και υπέργηρο) στη Λιοσίων :p 

 

Τα τρένα με υψηλές ταχύτητες σε νορμάλ δίκτυο είναι όπως έχω ξαναπεί μάλλον στο παρελθόν ένα λάθος. Είναι σαν ένα καλό αυτοκίνητο στα κατσάβραχα. Θες ειδικό δίκτυο υψηλών ταχυτήτων και ειδικά τρένα, με χρήση του δικτύου υψηλής ταχύτητας προφανώς μόνο από υψηλής ταχύτητας τρένα. Η λύση του φτωχού ή του ιδιωτικοποιημένου (βλέπε UK) είναι γρήγορα τρένα σε μάπα δίκτυο. Virgin Pendolino είναι το χαρακτηριστικό παράδειγμα, σάπιο δίκτυο γραμμών (σε σχέση με το TGV) και τρένο που για να πάει με 160 μίλια παίρνει κλίσεις το ίδιο αντί να έχει τις κλίσεις η ράγα. Και αυτό στη χώρα που γέννησε το σιδηρόδρομο.

 

Τώρα σε εμάς το πρόβλημα είναι η αποσπασματική ένωση των δικτύων. Θυμάμαι συνεχώς νέα ολοκληρώθηκε η ηλεκτροδότηση στο τάδε και στο δείνα, και ένα συνολικό σύστημα δεν έχει δουλέψει. Είναι προφανές ότι με την αύξηση της ταχύτητας θα συνέβαινε κάτι μοιραίο.

 

Εμένα αυτό που με έχει πειράξει πολύ είναι ότι στις πρώτες ειδήσεις δεν ήξεραν αν τα τρένα κινούνταν αντίθετα ή στην ίδια φορά. Απαράδεκτο να μην υπάρχει άμεση ενημέρωση για το τι έχει γίνει σε δημόσιο σιδηροδρομικό δίκτυο. Στην πορεία φάνηκε το γιατί, ήταν όλα σε τεφτέρια. 

 

Πραγματικά απαράδεκτο. 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, sotiris said:

Πραγματικά απαράδεκτο. 

 

Γενικά είναι απαράδεκτο σε οποιαδήποτε δραστηριότητα μπορεί να προκύψει κίνδυνος ανθρώπινης ζωής να έχεις τόσα μοναδικά πιθανά σημεία σφάλματος που εκ του αποτελέσματος να μοιάζει απίστευτο ότι δεν έχουν συμβεί περισσότερα δυστυχήματα.

 

Ας πάρουμε ένα -υπό προϋποθέσεις- ανταγωνιστικό του τρένου μέσο μεταφοράς, το αεροπλάνο. Η κουλτούρα ασφάλειας που έχει διαμορφωθεί στον κλάδο των αερομεταφορών προσπαθεί να εξασφαλίσει ότι καμία βλάβη, ανθρώπινο λάθος ή σκοπούμενη ενέργεια από μόνα τους δεν αρκούν για να προκαλέσουν δυστύχημα. Προφανώς κι εκεί έχουν υπάρξει αστοχίες, αλλά δεν είναι ανάγκη τα ίδια διδάγματα να πληρωθούν ξανά με αίμα.

 

Ο σταθμάρχης, όπως και αντίστοιχα ο ελεγκτής εναέριας κυκλοφορίας θα έπρεπε να είναι αδύνατο να προκαλέσουν από μόνοι τους δυστύχημα, ακόμη κι αν προσπαθούσαν. Το ίδιο και ο μηχανοδηγός ή πιλότος. Το ίδιο και οποιαδήποτε μεμονωμένη μηχανική βλάβη.

 

Το παράδειγμα που αναφέρθηκε παραπάνω, με τον υποθετικό εργαζόμενο σε πυρηνικό σταθμό, είναι επίσης πολύ εύστοχο. Από τη στιγμή που δεν επιτρέπουμε σε έναν ανισόρροπο ή απογοητευμένο υπάλληλο να ανατινάξει έναν πυρηνικό σταθμό, από πού κι ως πού τόσα χρόνια στηριζόμασταν στο ότι οι σταθμάρχες είναι εχέφρονες, σώφρονες και επιμελείς, χωρίς κανένα παράλληλο μέσο διασφάλισης; Και είμαι σίγουρος από το αποτέλεσμα χωρίς καν τους ελέγχους ή τις συνθήκες εργασίας που εξασφαλίζουν ότι κάθε ένας τους είναι σε θέση να δίνει το 100% ή θα έχουμε έγκαιρη προειδοποίηση αν κάποιος είναι αμελής ή αποφασισμένος να προκαλέσει δυστύχημα.

  • Like 3
  • Agree 1
Link to comment
Share on other sites

WWW.THETOC.GR

Επιβεβαιώνεται η αποκάλυψη ότι δεν υπάρχει σύστημα σηματοδότησης στο κομμάτι "Δουκίσσης Πλακεντίας –...

 

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.