Jump to content



Ειδήσεις απο την Ελλάδα και όλο τον κόσμο v2.0


astrolabos

Recommended Posts

9 λεπτά πριν, το μέλος GFFermari έγραψε:

Το πιο φυσιολογικό είναι να βάλεις 5 ανθρώπους να κάνουν τη δουλειά από το να πάρεις συστήματα ακριβά. Ισχύει σε κάθε έργο. Όχι μόνο στα σιδηροδρομικά.

 

Υποδομές 101 Οι υποδομές μεταφορών, ενεργειας κλπ είναι παντα ζημιογόνες αν θες να είναι προσβάσιμες και ασφαλείς. Τα έχουν περάσει και άλλες χώρες 30 χρόνια πριν απο μας. Όσοι έχουν επαφή, λογικά ξέρουν. 

 

 

 

8 λεπτά πριν, το μέλος GFFermari έγραψε:

Απλα εφόσον γίνεται χειροκίνητα θα έπρεπε να υπάρχει πιο συχνός έλεγχος κ από περισσότερους αλλά οκ…

 

*Χειροκίνητα κατα παραβαση κανονισμών ασφαλείας γιατί δεν συντηρήθηκαν και χάλασαν οι αυτοματισμοί.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Εγώ θα παρακαλούσα να ασχολούμαστε λιγότερο με τη συγκοινωνιακή κουλτούρα του Έλληνα και περισσότερο με το γεγονός ότι πρόκειται για προδιαγεγραμμένη τραγωδία ανείπωτης κλίμακας.

 

Επειδή θυμάμαι αμυδρά να περνάνε οι ειδήσεις στα ψιλά τον περασμένο χρόνο, συνοψίζω από μία σύντομη αναζήτηση μερικών λεπτών. Δεν τολμώ να σκεφτώ τι θα βρω αν ψάξω περισσότερο.

 

Τον Ιανουάριο του 2022 η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων επιβάλει πρόστιμα στη Hellenic Train, υπογραμμίζοντας παραβάσεις ιδιαίτερης σοβαρότητας των διατάξεων που προστατεύουν τα δικαιώματα των επιβατών και καθυστερήσεις στις πιστοποιήσεις μηχανοδηγών με ευθύνη της εταιρείας.

https://www.libre.gr/2023/03/01/hellenic-train-ta-diarki-thanasima-amartimata-pri/

 

Τον περασμένο Απρίλιο παραιτείται διαμαρτυρόμενος ο πρόεδρος της επιτροπής που επόπτευε τη σύμβαση για την αναβάθμιση των υποδομών σηματοδότησης και ασφάλειας στο δίκτυο του ΟΣΕ.
https://www.dikaiologitika.gr/eidhseis/koinonia/420410/hellenic-train-otan-stelexos-tis-ergose-paraitoyntan-kataggellontas-zitimata-asfaleias-i-epistoli

 

Τον Οκτώβριο οι μηχανοδηγοί στέλνουν εξώδικο προς το Υπουργείο, τον ΟΣΕ, τη Hellenic Train και τη Ρυθμιστική Αρχή, επισημαίνοντας τους κινδύνους και μνημονεύοντας τρεις εκτροχιασμούς σε δύο μήνες.

https://www.documentonews.gr/article/otan-oi-sidirodromikoi-estelnan-exodiko-gia-to-dialymeno-diktyo-toy-ose/

 

Στις αρχές του Φλεβάρη συνδικαλιστικό όργανο των εργαζομένων επισημαίνει εκ νέου τους κινδύνους γράφοντας "Δεν θα περιμένουμε το δυστύχημα που έρχεται", "Τα θέματα ασφάλειας πρέπει να μπουν στην πρώτη γραμμή".

https://www.lifo.gr/now/greece/sygkroysi-trenon-sta-tempi-den-tha-perimenoyme-dystyhima-poy-erhetai-i-pro-imeron

 

Εμβόλιμα ο αρμόδιος Υπουργός κάνει την παραπάνω δήλωση ("δεν παίζουμε με την ασφάλεια των επιβατών στα τρένα"). Μάλιστα, problems solved.

 

Μέσα στο τελευταίο 24ωρο ο πρόεδρος συνδικαλιστικού φορέα των σιδηροδρομικών διακωμωδεί ότι ο Πρωθυπουργός προγραμματίζει να βρεθεί σε Κέντρο Τηλεδιοίκησης - Σηματοδότησης, το οποίο στην πράξη δεν υφίσταται.

https://www.news247.gr/koinonia/tempi-i-anatrichiastiki-anartisi-toy-k-genidoynia-prin-tin-tragodia-anyparkti-i-simatodotisi.9957039.html

 

Και σήμερα θρηνούμε ~40 νεκρούς. Από "ανθρώπινο λάθος". Πάλι καλά που δε φταίει πάλι ο Στρατηγός Άνεμος ή κάποια άλλη Ανώτερη Δύναμη.

  • Like 2
  • Agree 7
Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, το μέλος acct έγραψε:

Καταφέραμε το 2023 να έχουμε τα δύο μοναδικά τρένα που βρίσκονταν στο δίκτυο να είναι στην ίδια γραμμή και μάλιστα ώρες μετά την αρχική βλάβη. Για την εκατόμβη από τη δομική κατάρρευση των σιδηροδρόμων θα ρίξουμε το βάρος σε 1-2 σταθμάρχες και θα το βαφτίσουμε "ανθρώπινο λάθος"; Ντροπή μας.

 

 

Η ντροπή είναι δικιά σας που πάτε να το πολιτικοποιήσετε.

Δεν καταφέραμε. Κατάφεραν κάποια γίδια που είπαν:

WWW.NEWS247.GR

Επιβάτης του τρένου που συγκρούστηκε με την εμπορική αμαξοστοιχία καταγγέλλει πως άκουσε συνομιλία μεταξύ του...
2 ώρες πριν, το μέλος acct έγραψε:

 

Τα εξώδικα των μηχανοδηγών και οι επιστολές της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων προς την επιδοτούμενη Hellenic Train και τον αποψιλωμένο ΟΣΕ, ιδίως τον τελευταίο χρόνο, προμήνυαν επίμονα ότι περιμένουμε "ανθρώπινο λάθος". Απλώς στην οικονομική πρόβλεψη μάλλον δεν είχαν εκτιμήσει ότι θα είναι τόσο πολύνεκρο και υπολόγιζαν μερικούς φτηνούς τραυματισμούς.

 

Προμήνυαν....

Οικονομικές προβλέψεις...

Ο μάντης acct

 

2 ώρες πριν, το μέλος acct έγραψε:

Τα τρένα σταματούσαν για ώρες στη μέση της τροχιάς, δεν κάναμε τίποτα. Τα τρένα εγκλωβίζονταν σχεδόν ένα 24ωρο στα χιόνια, σφυρίζαμε αδιάφορα. Τώρα έχουν χάσει τη ζωή τους δεκάδες άνθρωποι και πριν καν σβήσουν οι φωτιές επιρρίπτουμε την ευθύνη σε εκείνους που κανονικά στους σύγχρονους σιδηροδρόμους δε θα έπρεπε να μπορούσαν να προκαλέσουν σύγκρουση ακόμη κι αν ήθελαν...

 

Ειπε κανείς ότι έχουμε σύγχρονους σιδηροδρόμους;

 

 

1 ώρα πριν, το μέλος tommybertsen έγραψε:

Μπορείς να επικαλεστείς "ανθρώπινο λάθος" στους συγγενείς των θυμάτων , αν θέλεις, σε παρακαλώ, για να δω κάτι;

 

Ενώ αν πούμε ότι φταίει ο Κούλης ή οι κακές πολυεθνικές, τι θα αλλάξει;

 

 

---

Και βλέπω κλασσικός λαϊκισμός για IQ ραδικιού.

 

---

Αυτός που φταίει είναι ο προϊστάμενος.

Έγινε επεξεργασία από l2phile
  • Agree 1
Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, το μέλος tommybertsen έγραψε:

Μπορείς να επικαλεστείς "ανθρώπινο λάθος" στους συγγενείς των θυμάτων , αν θέλεις, σε παρακαλώ, για να δω κάτι;

 

Επανέρχομαι γιατί πραγματικά δεν σε πιάνω.

Αν πήρε την απόφαση να κάνει μαλακία ένας εκεί, τότε ποιος φταίει;
Αν σου σκοτώσουν εσένα το παιδί είναι λογικό δηλαδή να σκάσει ο άλλος και πει "φταίει ο πρωθυπουργός και υπουργός δημόσιας τάξης που δεν υπάρχει αστυνόμευση και ο υπουργός παιδείας που δεν υπάρχει παιδεία"

Αν ο συντηρητης του ανελκυστηρα σε ενα κτηριο της Tesla τον παίξει και σκοτωθεί κόσμος, θα πας εσύ στους γονείς τους και θα πεις ότι φταίει ο Elon?

 

Δεν νομίζω ότι χρειάζονται άλλα παραδείγματα...

 

Ή δουλεύετε σε εταιρεία με 10 άτομα και το μπος ειναι και ο άμεσος προϊστάμενος, ή ξεκίνησε ο λαϊκισμός γιατί έχουμε δεξιά κυβέρνηση και προφανώς για το οτιδήποτε φταίει αυτήν.

------
 

EKEA.GR

Που μπορώ να προσφέρω Αίμα Πληροφορίες για τον Αιμοδότη Που μπορώ να προσφέρω Αίμα Αίμα μπορείς να προσφέρεις σε...

 

Έγινε επεξεργασία από l2phile
Link to comment
Share on other sites

 

38 minutes ago, l2phile said:

Η ντροπή είναι δικιά σας που πάτε να το πολιτικοποιήσετε.

 

Επειδή δεν έκανα καμία απολύτως πολιτική αναφορά.

 

38 minutes ago, l2phile said:

Και βλέπω κλασσικός λαϊκισμός για IQ ραδικιού.

 

Επειδή η συμπεριφορά σου είναι επαίσχυντη.

 

38 minutes ago, l2phile said:

Αυτός που φταίει είναι ο προϊστάμενος.

 

Επειδή το περιστατικό δεν έχει διερευνηθεί διοικητικά ή δικαστικά και η αναφορά σου και μόνο θα μπορούσε να σε καταστήσει νομικά υπόλογο.

 

Και επειδή η απώλεια δεκάδων ανθρώπινων ζωών απαιτεί την επίδειξη στοιχειώδους ενσυναίσθησης, αφήνω κατά μέρος τη συνήθη μου πρακτική να αγνοώ

σχόλια που απευθύνονται και σε εμένα και σε προφυλάσσω από τον εαυτό σου σε τούτο το θέμα για 24 ώρες. Και το κάνω δημόσια προς γνώση και συμμόρφωση.

 

16 minutes ago, l2phile said:

Αν σου σκοτώσουν εσένα το παιδί είναι λογικό δηλαδή να σκάσει ο άλλος και πει "φταίει ο πρωθυπουργός και υπουργός δημόσιας τάξης που δεν υπάρχει αστυνόμευση και ο υπουργός παιδείας που δεν υπάρχει παιδεία"

 

Προτείνω στο μεταξύ να μιλήσεις με έναν νομικό, για να σου εξηγήσει πώς η νομολογία αποδέχεται την ευθύνη του Δημοσίου για την παράλειψη λήψης μέτρων με στόχο την αποσόβηση γνωστών κινδύνων που προκαλούν κίνδυνο ζωής. Ακόμη και στις περιπτώσεις που δεν είναι τόσο αναλυτικά καταγεγραμμένοι οι κίνδυνοι.

  • Like 2
  • Agree 2
Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, το μέλος l2phile έγραψε:

 

 Από ανθρώπινο λάθος ήταν. Πόσο αριστερός μπορεί να είσαι πια;

 

Νόμιζα πως αστειεύτηκες με αυτό το ποστ αλλά το συνεχίζεις.. 

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να ΜΠΟΡΕΙ κάποιος εργαζόμενος να προκαλέσει τέτοιο δυστύχημα. 

Τραβηγμένο σενάριο, υπάλληλος σε πυρηνικό σταθμό ενέργειας κλείνει το κύκλωμα ψύξης και γίνεται τσερνομπιλ, φταίει ο υπάλληλος.

  • Like 2
  • Agree 5
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά δεν υπάρχει fullproof σύστημα σε αυτή τη ζωή. Και στις περιπτώσεις που υπάρχουν τέτοια συστήματα, δεν θα πρέπει οι άνθρωποι που έχουν στα χέρια τους ζωές άλλων ανθρώπων να τα εμπιστεύονται τυφλά στο 100%. Και στην προκειμένη περίπτωση ξέρουμε και ξέρανε όλοι οι εμπλεκόμενοι υπάλληλοι κλπ ότι δεν υπήρχε αυτόματο αξιόπιστο σύστημα ενεργοποιημένο για να αποτρέπει τέτοια ενδεχόμενα. Κακώς δεν υπήρχε και κάκιστα είναι το όλο σύστημα στην κατάσταση που είναι και δεν ξεπλέλονται και οι ευθύνες του συστήματος γενικώς. Αλλά το κέρατό τους, στο 2023 δεν μπορούσαν να συνεννοηθούν μεταξύ τους δυο οδηγοί και δυο σταθμάρχες και γι' αυτό φταίει γενικώς το σύστημα;

Έγινε επεξεργασία από Γιάννης_84
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

37 λεπτά πριν, το μέλος Γιάννης_84 έγραψε:

Αλλά το κέρατό τους, στο 2023 δεν μπορούσαν να συνεννοηθούν μεταξύ τους δυο οδηγοί και δυο σταθμάρχες και γι' αυτό φταίει γενικώς το σύστημα;

Ένα πολύ γρήγορο σχόλιο σε αυτό: Όχι. Και δεν θα έπρεπε να βασιζόμαστε απλά στην ανθρώπινη προσπάθεια.

 

Το "σύστημα" θα πρέπει να είναι εκεί για να ορίσει επακριβώς το πως συνεννοούνται οι εμπλεκόμενοι.

Διαδικασίες, μεθοδολογία, εξοπλισμός, εκπαίδευση. Πρωτόκολλο

Διαβάζοντας ανάμεσα στις γραμμές, θεωρώ ότι το "σύστημα" λάμβανε υπόψη ανύπαρκτους αυτοματισμούς χωρίς να έχει οριοθετήσει επακριβώς τι πρέπει να κάνει ο κάθε ρόλος για να φέρει εις πέρας το έργο του κατα την απουσία των αυτοματισμών.

 

Όοοολο αυτό, δεν το φτιάχνουν οι οδηγοί και οι σταθμάρχες.

Όπως και να έχει, το τι υπήρχε και τι όχι, θα αποφανθούν οι εμπειρογνώμονες, αλλά οι κατα συρροή καταγγελίες δείχνουν σε ελλείψεις εκ των άνωθεν.

 

  • Like 6
  • Agree 3
Link to comment
Share on other sites

Ένα αρκετά πλήρες άρθρο από το 2019:

WWW.EUROPEANDATAJOURNALISM.EU

Only 30 km of the whole rail network in Greece has functioning train traffic lights. The installation of new European Train Control System...

Είναι όλο ιδιαίτερα διαφωτιστικό, αλλά και το συμπέρασμα αρκεί:

A

Παράθεση

Age-old mismanagement by state authorities and contractors, coupled with the technical difficulties involved in adapting the European Rail Traffic Management System to national railway networks, appear to have already cost tens of millions of euros in public funds.. Maladministration and missed deadlines have not only cost money, more importantly they have cost human lives. As long as modern safety systems remain inactive on the Greek railway network, Greece will hold a blood-soaked first place for European rail accident indicators and fail to keep pace with new developments. MIIR’s research confirms that the sign we imagined earlier for the Greek rail network will continue to flash for a long time to come: "Warning, No Signal"

 

  • Like 2
  • Agree 1
Link to comment
Share on other sites

Προς το παρόν έχει συλληφθεί ο σταθμάρχης πάντως και θέλω να δω τι θα πει και ποιους άλλους πιθανόν εμπλέξει. Εγώ γενικώς βλέπω ότι όσο πιο πολλά επίπεδα απομακρύνεται η ευθύνη από το σημείο του περιστατικού, τόσο περισσότεροι τη μοιράζονται (από διάφορους διοικητικούς μέχρι υπουργούς και πρωθυπουργούς νυν και πρώην) και τόσο πιο αόριστη και χωρίς ιδιοκτήτες καταντάει τελικά αυτή η ευθύνη. Τα σιδηροδρομικά δρομολόγια είναι μετρημένα κουκιά, θα μάθουμε ακριβώς πως έγινε, ελπίζω.

  • Agree 1
Link to comment
Share on other sites

Άσχετα με το αν το ατύχημα έγινε από ανθρώπινο λάθος, πολιτικές ευθύνες υπάρχουν. Όχι κομματικές.

 

Μακάρι να υπήρχε ένα μακρόπνοο σχέδιο αναβάθμισης κ εκσυγχρονισμού του σιδηροδρόμου όπως, σχεδόν, υπήρχε με τους αυτοκινητοδρόμους.

 

Αλλά το «τρένο», κατασκευαστικά και λειτουργικά, κοστίζει παρά πολύ για μέσο που δεν είναι σίγουρο ότι θα αξιοποιηθεί, (μάλλον σίγουρο ότι δεν) όπως σε χώρες όπως Γαλλία, Αγγλία κλπ.

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

 

19 λεπτά πριν, το μέλος GFFermari έγραψε:

πολιτικές ευθύνες υπάρχουν

 

Αυτό λέμε.

 

 

 

  • Like 5
  • Agree 1
Link to comment
Share on other sites

33 λεπτά πριν, το μέλος HotPeanut έγραψε:
WWW.IN.GR

Όπως δήλωσε ο συνάδελφός του, ήταν μετακλητός υπάλληλος του υπουργείου...

 

 

 

Για αυτό φταίει ο υπάλληλος;

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, το μέλος Γιάννης_84 έγραψε:

θα μάθουμε ακριβώς πως έγινε, ελπίζω

 

το πως έγινε θα το μάθουμε 100%, είναι σχεδόν σίγουρο ήδη πως έγινε το λάθος.

Το ρεζουμέ, όμως, είναι αυτό:

 

4 ώρες πριν, το μέλος Simon έγραψε:

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να ΜΠΟΡΕΙ κάποιος εργαζόμενος να προκαλέσει τέτοιο δυστύχημα. 

 

Και το θέμα είναι να μάθουμε γιατί είχαμε φτάσει, για τόσα χρόνια, σε αυτό το σημείο, και κανείς δεν ενδιαφέρθηκε να κάνει τίποτα. Και αυτό δε θα το μάθουμε ποτέ

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, το μέλος Simon έγραψε:

 

Για αυτό φταίει ο υπάλληλος;

Ε, δεν τον βάλανε και με το ζόρε, άρα ναι, φταίει ΚΑΙ αυτός.

 

10 λεπτά πριν, το μέλος navaho7 έγραψε:

 

Και το θέμα είναι να μάθουμε γιατί είχαμε φτάσει, για τόσα χρόνια, σε αυτό το σημείο, και κανείς δεν ενδιαφέρθηκε να κάνει τίποτα. Και αυτό δε θα το μάθουμε ποτέ

Μπα, αυτό το ξέρουμε ήδη, είναι επειδή είμαστε μπανανία αλλά αυτό είναι βαθύτερη αιτία, δεν φτιάχνει ούτε γρήγορα, ούτε εύκολα.

Έγινε επεξεργασία από Γιάννης_84
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, το μέλος Simon έγραψε:

 

Για αυτό φταίει ο υπάλληλος;

 

WWW.IN.GR

Ερευνάται και το αδίκημα της ανθρωποκτονίας από αμέλεια κατά συρροή και της...

 

 

Link to comment
Share on other sites

14 λεπτά πριν, το μέλος Γιάννης_84 έγραψε:

Ε, δεν τον βάλανε και με το ζόρε, άρα ναι, φταίει ΚΑΙ αυτός.

 

Real life παράδειγμα: έρχεται ο @Cyber_Cookie και λέει ότι είναι web developer, τον αφήνουμε να κάνει ρυθμίσεις και την επόμενη μέρα πέφτει το thelab, μετά φταίει αυτός;

 

1 λεπτό πριν, το μέλος HotPeanut έγραψε:

 

WWW.IN.GR

Ερευνάται και το αδίκημα της ανθρωποκτονίας από αμέλεια κατά συρροή και της...

 

 

 

Για το ότι "Ο σταθμάρχης είναι πρώην αχθοφόρος του ΟΣΕ " φταίει ο υπάλληλος; Για το ότι δεν λειτουργούν δικλείδες ασφαλείας στη μοναδική ουσιαστικά σιδηροδρομική γραμμή της χώρας φταίει αυτός; Προφανώς έχει ευθύνη, που η ποινή της βέβαια είναι γελοία όσον αφορά το ποινικό κομμάτι, αλλά αν νομίζουμε ότι με την φυλάκισή του λύθηκε το πρόβλημα τότε κρίμα.

  • Like 3
  • Agree 2
Link to comment
Share on other sites

ΤΣΑ !!!
 

Όλα είναι θέμα policies !

Τι δεν καταλαβαίνετε !

 

εμ έτσι είναι τα πράγματα όποιος δεν θέλει να το πιστέψει ας κλείσει τα μάτια και τα αυτιά του όπως έγινε και τις προηγούμενες φορές , στο ΜΑΤΙ στις φωτιές 2021 - 2022 που κάηκαν μεγάλες εκτάσεις γης και δεν άνοιξε ρουθούνι γενικά σε κάθε τι που γίνεται μη κάντε ησυχία προσβάλλετε τον έναν και τον άλλον μπλα μπλα !
ΑΥΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΠΕΚΤΟΥΛΑ - ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ώστε να ξεχαστεί το θέμα !

 

οπότε κάνουμε όσο περισσότερο θόρυβο μπορούμε
ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΑΜΕ ΟΛΟΙ ώστε να ρίξουμε το ποσοστό των μεγάλων κομμάτων !

Link to comment
Share on other sites

32 λεπτά πριν, το μέλος Simon έγραψε:

Real life παράδειγμα: έρχεται ο @Cyber_Cookie και λέει ότι είναι web developer, τον αφήνουμε να κάνει ρυθμίσεις και την επόμενη μέρα πέφτει το thelab, μετά φταίει αυτός;

 

Spoiler

image.png

 

  • Like 1
  • meow 1
  • Haha 4
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.