Jump to content



Ειδήσεις απο την Ελλάδα και όλο τον κόσμο v2.0


astrolabos

Recommended Posts

Πως το βλέπω εγώ [extremely unpopular opinion, που δεν ήθελα να μοιραστώ αλλά ας είναι...]  :

 

Παράθεση

Το μυρμήγκι έχοντας αρκετές προμήθειες για να περάσει μέχρι την άνοιξη, καθόταν και απολάμβανε τον ήχο που έκαναν οι σταγόνες της βροχής καθώς έπεφταν πάνω στα ξερά φύλλα. Από την άλλη μεριά, το τζιτζίκι έψαχνε απεγνωσμένα να βρει κάτι να φάει αλλά δεν υπήρχε τίποτα αφού όλα τα φύλλα, όπως είπαμε, είχαν ξεραθεί. Μην αντέχοντας άλλο την πείνα, πήγε στον γείτονα του, το μυρμήγκι, και του είπε:

– Καλέ μου γείτονα, σε παρακαλώ, δώσε μου κάτι να φάω γιατί όλα τα φύλλα έχουν ξεραθεί και δεν υπάρχει τροφή πουθενά.

– Καλά, όλο το καλοκαίρι τι έκανες;

…ρώτησε το μυρμήγκι.

– Α! Το καλοκαίρι δεν πρόλαβα να μαζέψω τροφές γιατί είχα πολύ κέφι και τραγούδαγα όλη μέρα.

– Ε! Ας το σκεφτόσουνα αυτό τότε.

…είπε το μυρμήγκι και γύρισε να δει κάτι αργοπορημένα πουλιά που πετούσαν προς το νότο.

 

 

Δεν μου βγαίνει ρε φίλε υπερβολική συμπόνοια προς ανθρώπους οι οποίοι λόγω των τραγικά απερίσκεπτων ενεργειών που έκαναν στον βωμό της εφήμερης ευχαρίστησης δυσκολεύονται τώρα να τα βγάλουν πέρα και δεν διστάζουν να κλέψουν/κλαφτούν/κλπ.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, το μέλος ΓιαγκΤ έγραψε:

 

Από την άλλη...:

ypourgeio-perivallontos.jpg
WWW.OT.GR

Διαψεύδει με ανακοίνωση δημοσιεύματα που αναφέρουν ότι η Κομισιόν ενέκρινε την απόσυρση των λιγνιτικών μονάδων το 2028

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Κι από την τρίτη:

renewables_nice_photo_1.jpg
ENERGYPRESS.GR

Μία πολύ πιο ζοφερή εικόνα για τις τιμές στην αγορά Επόμενης Ημέρας τον Δεκέμβριο, αν δεν συμμετείχαν οι ΑΠΕ στο μίγμα ηλεκτροπαραγωγής, αποτυπώνει μελέτη του Αριστοτέλειου...

 

Quote

Μία πολύ πιο ζοφερή εικόνα για τις τιμές στην αγορά Επόμενης Ημέρας τον Δεκέμβριο, αν δεν συμμετείχαν οι ΑΠΕ στο μίγμα ηλεκτροπαραγωγής, αποτυπώνει μελέτη του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου. Είναι ενδεικτικό ότι, έναντι των 235,38 ευρώ ανά Μεγαβατώρα που έκλεισε η αγορά τον Δεκέμβριο, χωρίς τη συνδρομή των ΑΠΕ καμία ημέρα του Δεκεμβρίου η τιμή δεν έπεφτε κάτω από τα 243,37 ευρώ ανά Μεγαβατώρα.

[...]

Οι ερευνητές του ΑΠΕ μοντελοποίησαν την εξέλιξη σε ωριαία βάση των τιμών στην αγορά Επόμενης Ημέρας, αν δεν υπήρχαν τα αιολικά και φωτοβολταϊκά πάρκα που εισφέρουν στο σύστημα ηλεκτροπαραγωγής. Ανάγοντας τα αποτελέσματα σε μέσες ημερήσιες τιμές, προκύπτει μεταξύ άλλων ότι το αρνητικό ρεκόρ των 415,94 ευρώ/MWh, που σημειώθηκε στις 22 Δεκεμβρίου θα ήταν ακόμη μεγαλύτερο, αγγίζοντας τα 451,11  ευρώ/MWh.

 

Ακόμη πιο σημαντικό όμως είναι πως η απουσία των ΑΠΕ δεν θα έδινε τη δυνατότητα να αποκλιμακωθούν οι τιμές, τις ημέρες που υπήρχε πλούσιο αιολικό και ηλιακό δυναμικό. Έτσι, χωρίς την «πράσινη» ηλεκτροπαραγωγή, η μικρότερη ημερήσια τιμή θα ήταν 243,37 ευρώ/MWh, στις 29 Δεκεμβρίου. Στην πραγματικότητα, ωστόσο, υπήρξαν ημέρες με αισθητά μικρότερες τιμές, με συνέπεια η ελάχιστη να σημειωθεί στις 31 Δεκεμβρίου, στα 117,23 ευρώ/MWh.

 

Ανάλογα είναι τα συμπεράσματα και στη βάση των ωριαίων τιμών. Κατά συνέπεια, η μέγιστη ωριαία τιμή που καταγράφηκε τον Δεκέμβριο (542,5 ευρώ/MWh στις 6 το απόγευμα της 22ας Δεκεμβρίου) θα ήταν ακόμη υψηλότερη. Χωρίς τις ΑΠΕ, το απόλυτο ρεκόρ θα καταρριπτόταν μία ώρα αργότερα την ίδια ημέρα, με την τιμή να φτάνει τα 557,17 ευρώ/MWh.

 

Οι ωριαίες τιμές πιστοποιούν και πάλι ότι, αν δεν υπήρχαν οι ΑΠΕ, οι τιμές δεν θα αποκλιμακώνονταν αισθητά ποτέ μέσα στο μήνα. Ενδεικτικό είναι ότι, στο σενάριο μηδενικής «πράσινης» ηλεκτροπαραγωγής, η ελάχιστη ωριαία τιμή θα ήταν 195 ευρώ/MWh (στις 4 το πρωί στις 29 Δεκεμβρίου). Στην πραγματικότητα ωστόσο, με τη συμβολή των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, το «κατώφλι» των ωριαίων τιμών διαμορφώθηκε στα 9,7 ευρώ/MWh (στις 5 το πρωί στις 31 Δεκεμβρίου).

 

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, το μέλος minast έγραψε:

 

Από την άλλη...:

ypourgeio-perivallontos.jpg
WWW.OT.GR

Διαψεύδει με ανακοίνωση δημοσιεύματα που αναφέρουν ότι η Κομισιόν ενέκρινε την απόσυρση των λιγνιτικών μονάδων το 2028

 

ΥΠΕΝ: Τι λέει για την παράταση του χρόνου ζωής των λιγνιτικών μονάδων – Η απάντηση του mononews

 

Παράθεση

 

Με ανακοίνωσή του το ΥΠΕΝ διαψεύδει τις πληροφορίες για παράταση ζωής στις λιγνιτικές μονάδες. Φυσικά η ανακοίνωση του υπουργείου είναι απολύτως σεβαστή και χωρίς δισταγμό τη μεταφέρουμε.

Ωστόσο έχουμε να παρατηρήσουμε πως εδώ και μερικούς μήνες δόθηκε  παράταση ζωής στις υφιστάμενες λιγνιτικές μονάδες της ΔΕΗ αφού αποφασίστηκε το Δεκέμβριο  να «δοθεί προίκα» με έξτρα ώρες λειτουργίας  στις υφιστάμενες λιγνιτικές μονάδες βάζοντας έτσι, έστω και  προσωρινά στον «πάγο» το πλάνο απολιγνιτοποίησης, ελέω ενεργειακής

επάρκειας και ασφάλειας. Ως γνωστόν ουδέν μονιμότερο του προσωρινού.

 

Έτσι, για τις μονάδες του Αγίου Δημητρίου  Ι και ΙΙ, οι οποίες βάσει του προγράμματος απολιγνιτοποίησης θα πρέπει να κλείσουν έως το τέλος του 2022, «χαρίστηκαν» 1.500 ώρες λειτουργίας ως ετήσιος  κυλιόμενος  μέσος  όρος  πενταετίας,  αναδρομικά από τον Ιούλιο 2020 έως και τον Ιούνιο του 2025.

Για τις μονάδες του Αγίου Δημητρίου ΙΙΙ και IV που επίσης έχουν πάρει σειρά για απόσυρση τον Οκτώβριο του 2022 δίνονται 13.600 ώρες λειτουργίας,  συνολικά για κάθε μία, από τον περασμένο Αύγουστο έως και τον Δεκέμβριο του 2023.

Τέλος,  στη μονάδα του Αγίου Δημητρίου V η οποία είχε προγραμματιστεί για να σβήσει τον Οκτώβριο του 2023 δίνονται κατά παρέκκλιση 35.600 ώρες λειτουργίας, συνολικά,  από τον περασμένο Αύγουστο έως και τις 31-12-2025.

Στη λογική των εξαιρέσεων και η Μεγαλόπολη ΙV, στη οποία δίδονται 35.600 ώρες συνολικά από την 1η Αυγούστου 2021 έως τις 31 Δεκεμβρίου 2025, αν και το πλάνο απολιγνιτοποίησης προσδιόριζε το σβήσιμο των φουγάρων για το τέλος του 2023. Το ίδιο και για τη μονάδα της Μελίτης στη Φλώρινα στην οποία δίνεται «τράτο»  11.000 ωρών έως το τέλος του 2023, οπότε προσδιορίζεται και το κλείσιμο βάσει του προγράμματος απολιγνιτοποίησης.

Η ΔΕΗ είχε υποβάλλει αίτημα να καθοριστούν  λιγότερο αυστηρές οριακές τιμές εκπομπών ρύπων. Μια παρέκκλιση που προβλέπεται να δίδεται όταν η αξιολόγηση δείχνει ότι η επίτευξη επιπέδων εκπομπών που συνδέονται με τις Βέλτιστες Διαθέσιμες Τεχνικές θα οδηγούσε σε δυσανάλογα υψηλό κόστος σε σύγκριση με τα περιβαλλοντικά οφέλη.

Επίσης, η επιχείρηση είχε ζητήσει αντί των οριακών τιμών εκπομπών για το διοξείδιο του θείου  να εφαρμόζονται τα ελάχιστα ποσοστά αποθείωσης.

Παράθεση

 

Την εποχή αυτή η Ελλάδα γράφει και σβήνει τα πολύ σημαντικά κονδύλια για το Ταμείο Ενεργειακής Μετάβασης. Σύμφωνα με την απόφαση που δημοσιεύτηκε προ ημερών για την κατανομή των εσόδων από τους Ρύπους το ποσοστό που κατευθύνεται προς το Ταμείο Ενεργειακής Μετάβασης, αυξήθηκε στο 74,9%, από 73,86%. Εκτός από τους πλειστηριασμούς των δικαιωμάτων εκπομπής, το ΤΕΜ και οι επιδοτήσεις των λογαριασμών ρεύματος επιδοτούνται επίσης από τον ΕΛΑΠΕ και τις υπεραποδόσεις των ΑΠΕ που επιστρέφουν στον ειδικό λογαριασμό. Μάλιστα σύμφωνα με πληροφορίες ήδη έχουν ξεκινήσει και εισπράττονται σχετικά ποσά από τον ΕΛΑΠΕ.

Το μεγάλο ερώτημα συνεπώς που προκύπτει είναι κατά πόσο οι πηγές χρηματοδότησης του ΤΕΜ είναι επαρκείς για να καλύψουν τις επιδοτήσεις. Υπενθυμίζεται ότι για τον Φεβρουάριο το ύψος των επιδοτήσεων έφτασε τα 350 εκατ. ευρώ, ενώ για τον Ιανουάριο το πακέτο στήριξης ανήλθε σε 395 εκατ. ευρώ. Δηλαδή ανάλογα με το κόστος του ρεύματος στη χονδρεμπορική, τα πακέτα επιδοτήσεων κινούνται μεταξύ 300 και 400 εκατ. ευρώ ανά μήνα.

Σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές, τα έσοδα από τους ρύπους και τον ΕΛΑΠΕ επαρκούν για να καλύψουν τις ανάγκες του ΤΕΜ, μέχρι τον Απρίλιο. Εάν η κρίση συνεχιστεί και απαιτηθεί να συνεχιστούν οι επιδοτήσεις, τότε το κόστος των μέτρων, αναφέρουν οι ίδιες πηγές, θα καλυφθεί από τον προϋπολογισμό ή ενδεχομένως άλλη πηγή που αναζητείται.

 

Παράθεση

 

 

Έγινε επεξεργασία από ΓιαγκΤ
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

greece-train-2.jpg
WWW.INVESTIGATE-EUROPE.EU

The ETR 470 model of trains is being launched in Greece despite safety issues in the past.

 

Quote

Delays, breakdowns, cancellations... For years, ETR 470 trains were the biggest headache of the Swiss railways. In the end, the Swiss sent them for scrap. But the Italian railways — which has been running all Greek passenger trains since 2017 — presented the very same trains as state-of-the-art. "Stay away from these trains," say executives who know them first hand. So why is this train — that has repeatedly put passengers in danger in the past — getting a new lease of life?

 

Twenty years ago, the Swiss press dubbed the ETR 470 train — serving the Milan-Switzerland route — ‘Pannenzug’, meaning ‘breakdown train’. Meanwhile, the website that documented its problems was named CessoAlpino, meaning (in elegant translation) ‘Alpine toilet’. Two former officials familiar with this train, who were contacted by Investigate Europe and Reporters United, find it hard to believe that the five remaining ETR 470s not sent to the scrapyard are now being touted as the future of the Athens-Thessaloniki rail link — the most important route in the Mediterranean country.

[...]

The ETR 470 is the train that led the Swiss railway unions to require, on a permanent basis, two specially trained staff, in addition to the driver, on trains entering tunnels longer than 1,000 metres. This was the conclusion drawn from the incident on 11 April 2006, when a Pendolino ETR 470 travelling south from Stuttgart caught fire inside the Zimmerberg tunnel.

 

Instead of upgrading the ETR 470s to make them fit for tunnels, FSI sent them to Greece. On the Athens-Thessaloniki route, there are several tunnels over 500 metres long, while four (the Kallidromon, Othrys, Tempi and Platamonas tunnels) are over 2.5 km long.

[...]

But in Greece, large creditor-mandated cutbacks have left the new OSE (network operator), with 800 employees, a ratio of workers to kilometres of rail lines that is less than half the European average. The former state monopoly, OSE, employed around 12,500 people.

 

Today, the new OSE (network) and TRAINOSE (train operations and train maintenance) employ around 2,000 people in total. Many older workers retired without a chance to share hard acquired know-how with a younger generation of railway personnel. This workforce struggles to meet the most basic needs, as was painfully obvious during the January 24 cold snap when, for the first time in living memory, two intercity trains were stuck in the snow for multiple hours, in the main and most modern line of the country, between Athens and Thessaloniki.

 

  • Like 3
  • Haha 2
  • Wow 2
Link to comment
Share on other sites

fireinthestreet.jpg
M.NAFTEMPORIKI.GR

Την ώρα που δύο, σχεδόν απανωτές, εκρήξεις συγκλόνιζαν την αποσχισθείσα περιοχή του...

putin GIF

Εδώ βλέπουμε τον Βλαδίμηρο να φροντίζει το καινούργιο ζωάκι του, την πανέμορφη σκυλίτσα με το όνομα Ουκρανία.

  • Like 2
  • Haha 5
  • Wow 1
Link to comment
Share on other sites

Η αναφορά Μητσοτάκη στις «ελίτ» που λογοκρίθηκε από το Μαξίμου

Παράθεση

 

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης, μιλώντας χθες σε συζήτηση με θέμα «Stemming the Illiberal Tide: The Global Challenge of Eroding Democracy» που έγινε στο περιθώριο της Διάσκεψης Ασφαλείας του Μονάχου, αναφέρθηκε μεταξύ άλλων και στη διαφθορά, αλλά και στην ευθύνη των ελίτ.

Συγκεκριμένα είπε ότι «υπήρχε αδικία, υπήρχε ανισότητα, υπήρχε διαφθορά στην Ελλάδα. Και πρέπει να καταλάβουμε ότι αυτά τα παράπονα είναι εύλογα και πρέπει επίσης να κάνουμε την αυτοκριτική μας, ότι οι ελίτ δεν κάνουν πάντα το σωστό και πρέπει να αλλάξουμε πορεία».

Ωστόσο το Μέγαρο Μαξίμου έδωσε μία εντελώς διαφορετική μετάφραση: «Υπήρχε αδικία, υπήρχε ανισότητα, υπήρχε διαφθορά στην Ελλάδα. Και πρέπει να καταλάβουμε ότι αυτά τα παράπονα είναι εύλογα και πρέπει επίσης να κάνουμε την αυτοκριτική μας, ότι ο πολιτικός κόσμος δεν κατανοεί πάντα σωστά αυτά τα προβλήματα και υπάρχει ανάγκη να αλλάζουμε πορεία».

 

 

  • Like 2
  • Haha 1
  • Sad 1
  • Wow 1
Link to comment
Share on other sites

PAPANDREOY.jpg?itok=p8d1L-FC
WWW.IEFIMERIDA.GR

Ο πρώην πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Γιώργος Παπανδρέου έδωσε συνέντευξη στα «Νέα Σαββατοκύριακο» και επιτέθηκε τόσο στη ΝΔ όσο και στον ΣΥΡΙΖΑ.

 

 

adonis-skai-aftias.png?itok=l4_PPdW7
WWW.IEFIMERIDA.GR

Έντονα συγκρούστηκε, το πρωί του Σαββάτου, στον ΣΚΑΙ, ο υπουργός Ανάπτυξης Άδωνις Γεωργιάδης, με το στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ και διευθυντή της ΚΟ, Θανάση Θεοχαρόπουλο για το...

 

 

Παιδιά για υιοθέτηση. 

  • Like 3
  • Haha 3
  • Confused 1
  • Wow 1
Link to comment
Share on other sites

3 λεπτά πριν, το μέλος JaguarOne έγραψε:

ποιος τον σώνει αυτόν που κόλησε covid την βασίλισσα ...

 

Βασικά πριν μια βδομάδα τον όρισε επίσημα πλέον διάδοχο. 

Όποτε...

  • Haha 7
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.